Специално автомобилите са напът да ги направят да харчат толкова малко гориво, че един човек който диша отделя повече въглероден диоксид. Електрическа трансмисия, ДВГ с голяма ефективност и постоянен режим на работа върти тенератор и произвежда енергия, която се буферира в суперкондензатори със само един киловат час да могат да съхранят са достатъчни, 4 пъти по тежки са от батериите вече - 20 килограма. И проблема с емисиите на въглерод само с автомобилите няма да се реши. Могат да ги направят за 100км да използват 1.5 литра гориво, това е нищо в сравнение с разхода и емисиите на старите автомобили лами, тези огромните американски навремето са харчели 40 на сто и дори има екземпляри които не им стигат, и голям проблем да им смъкнат разхода на 30 на сто. Така е било, но вече борбата е за 1.5 - 2 на сто, което е направо нищо.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първа държава готви забрани за електрически автомобили
Швейцария въвежда ограничения заради очакваната криза с тока
Властите в Швейцария са сериозни притеснени от прекъсване на тока през зимата и подготвя радикални мерки за икономии в случай на недостиг. Те включват забрани за шофиране на електрически автомобили.
Подобни ограничение може да има и в Германия, където те ще засегнат основно зареждането на този тип превозни средства, съобщава Focus.de.
Грета наистина я търсят да я бият.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
Не искат да плащат за патенти и лицензи, там е работата. Може само 1 % да трябва да платят, нищо не е за производителя който слага 300% отгоре. Обаче ако трябва да даде 1%, на някой без който не би се случило да произвежда..всеки път ще се мръщи и ще гледа да не плати.
НЕ Е ЛИ ПРЕКРАСНО?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Ами че направих го. Сега, не знам точно за кое от всичките ми решения, че аз поизобретих доста неща - даже безкрайно мразещият ме и в червата Матейко взе, че, не издържа и се изповяда публично във форума, ме бил уважавал като един от малцината наистина технически подготвени форумци, а (направеното от мен, б.а.) е и възможно, и технически издържано и т.н. Ще рече, иде времето, по света, да правят електромобили с тези батерии и да ги продават наред (вкл.и на вас), а да плащат на мен за лицензи, {някакъв скромен процент, казват, до 3÷5[%] } от всяка продажба. Ама аз съм скромен и бих продал и на едро, с голяма отстъпка. Само сега и само за вас.
Промоцията вАжи до ЧНГ .
Без майтап.
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
направи го решението ...
Иначе не всички само еврогейците.
Промоцията вАжи до ЧНГ .
Без майтап.
Коментар
-
А емисиите въглероден диоксид наистина са голям проблем. Решението за тока е 90% от атомни централи и където може по малко и да се използват водни, фотоволтаици и ветрогенератори и други екзотики. Също много зарядни станции на водород, иначе само проводниците и инверторите им ще глътнат планина от суровини.Last edited by DS66; 01.12.2022, 20:38.
Коментар
-
Pyramid, големите компании, мастодонти се боричкат и всеки иска целия пазара да е за него. Затова няма стандарт и унифицирани батерии за електромобили. Напротив, те имат интерес батерията на единия електромобил да е с различни елементи от тази на другите конкуренти. Като хванат клиента, да го хванат до гроб и ако могат и след него.Last edited by DS66; 01.12.2022, 20:33.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
мОре, конструкцията на батерията, ЗА ВСИЧКИ Е ПРОБЛЕМ:
Няма стандарт -
1. Няма лесна и достъпна логистика,
2. Няма възможност за конкуренция между производителите,
3. Няма системно решение проблемът с рециклирането,
4. Няма системно решение проблемът с излизане от строя на отделни елементи а, замяната им, е скъпа-прескъпа и само в специализирани сервизи, а цената (само на замяната!) Стотина+ (ПЪТИ!) цената на елемента,
5. Няма системно ИЗБЯГВАНЕ на тежки пожароопасни инциденти при окъсяване на елемент (а, гледаме, правят ги десетки и стотици ватчасове ЕДИНИЯ => пожарът е почти напълно ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН 6.И т.н., и т.н., и т.п.
И, ОСВЕН ГИГА-ТЕРАфабрики, ще трябва да се строят повече централи. ВСЯКАКВИ, МНОГО.
Накратко, не е лесно. Голям **й чака всички.
Иначе не всички само еврогейцитеНямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнениеУ Швейцария ще банват зареждане на електричките заради недостиг на ток
https://www.eugyppius.com/p/switzerl...-unprecedented
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеЗа големите електромобили не е проблем толкова конструкцията на батерията, но за по малки и масови които хората както се вижда и захвърлят си е голям проблем. После някой прави ли сметка поне половин милиард автомобила да ги мине на ток, колко батерии ще са необходими, тераватови фабрики трябват, не гигаватови.
Няма стандарт -
1. Няма лесна и достъпна логистика,
2. Няма възможност за конкуренция между производителите,
3. Няма системно решение проблемът с рециклирането,
4. Няма системно решение проблемът с излизане от строя на отделни елементи а, замяната им, е скъпа-прескъпа и само в специализирани сервизи, а цената (само на замяната!) Стотина+ (ПЪТИ!) цената на елемента,
5. Няма системно ИЗБЯГВАНЕ на тежки пожароопасни инциденти при окъсяване на елемент (а, гледаме, правят ги десетки и стотици ватчасове ЕДИНИЯ => пожарът е почти напълно ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН 6.И т.н., и т.н., и т.п.
И, ОСВЕН ГИГА-ТЕРАфабрики, ще трябва да се строят повече централи. ВСЯКАКВИ, МНОГО.
Накратко, не е лесно. Голям **й чака всички.
Коментар
-
Има логика, електромобилите навлизат за да се намалят емисиите въглероден диоксид, иначе си губят смисъла. Удачното е собствениците им да си направят собствени малки соларни централи и да ги зареждат от тях. Иначе защо да ги зареждат с ток произведен чрез изгаряне на въглища или природен газ ! Само тока произведен чрез атомни централи не емитира въглероден диоксид в атмосферата, а да и този от водни централи.
Коментар
-
У Швейцария ще банват зареждане на електричките заради недостиг на ток
https://www.eugyppius.com/p/switzerl...-unprecedented
- 1 like
Коментар
-
За големите електромобили не е проблем толкова конструкцията на батерията, но за по малки и масови които хората както се вижда и захвърлят си е голям проблем. После някой прави ли сметка поне половин милиард автомобила да ги мине на ток, колко батерии ще са необходими, тераватови фабрики трябват, не гигаватови.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеКладбище электромотороллеров с отработанными батареями
Первоисточник публикации: https://politikus.info/video/148514-...atareyami.html
Politikus.info
Коментар
Коментар