IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid на Мъск инвеститорите са специални, очевидно той ги привлича по специален начин. В реалността печалбата е това което те поддържа жив, а това дали е добре или зле погледнато философски е в относителността. Не мисля че основния капитал който стои при Мъск е там защото това е най добрия избор за него, а защото е единственния възможен вариант. Там играта е с технологичното бъдеще имного капитали просто ще се изпарят ако 60 килограма могат да дадат 60 киловата за час енергия, това което го няма в Тесла го има Спейс Хикс и той случайно държи и двете.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Pyramid - например Тесла прекалява с отказа си да печели, очевидно цените на които продава са ниски защото е на загуба. Те мерки ще вземат да няма инциденти с тока, но мерките струват пари и няма да стане с прости електромотори навити от някой а в един акумулатор - клетка влизат 10 вата за час и за 60 киловата за час са необходими 6 000 парчета които трябва да са свързани и обезопасени включително и за гмуркане във вода и това са усложнения които струват пари. Сметни и тока към мотора ако той е 100 киловатов и после ми кажи че тези неща ще паднат до цена не 20 а 200 долара, това няма как да стане.
      Загубите биват основно два вида: добри и лоши. С добри можеш да работиш и живееш цял живот, с лоши - за кратко. Добрите са на хартия, лошите - фактически. Добрите ти спестяват данъци, лошите те изядат жив. За добри, може и повишение да получиш. За лоши слизаш от сцената. Вчера, Мъск получи договор за 2,6 милиарда годишна заплата, само от акционерите на Тесла.
      Това...понижение ли е, или нещо пропускам?
      Другият вариант е в Тесла да знаят нещо повече от онова, което масово са споделили.
      Всичко ли се споделя с всички?
      Last edited by Pyramid; 22.03.2018, 23:07.

      Коментар


      • BobyB - амазон са върха на кухото инвестиране, но има и по кухо вече - койните
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • 4i40 - всичко ще е докато една американска гинка купи на арабите петрола, те се напъват да го продадат на куп защото се връзват че е станал излишен.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid - например Тесла прекалява с отказа си да печели, очевидно цените на които продава са ниски защото е на загуба. Те мерки ще вземат да няма инциденти с тока, но мерките струват пари и няма да стане с прости електромотори навити от някой а в един акумулатор - клетка влизат 10 вата за час и за 60 киловата за час са необходими 6 000 парчета които трябва да са свързани и обезопасени включително и за гмуркане във вода и това са усложнения които струват пари. Сметни и тока към мотора ако той е 100 киловатов и после ми кажи че тези неща ще паднат до цена не 20 а 200 долара, това няма как да стане.
            Кажи го на глупавите инвеститори в Амазон които никога не са формирали сериозна печалба за 20 години, а акцията им е поскъпнала близо 2000 пъти.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
              И щото е на загуба раздава 2 600 000 000 долара годишна заплата на шефа си.....
              До 1 г Тесла ще яде теслата.....
              Мъск като си вземе заплатата и ще вдигне байряка ....
              Не четеш. Никой нищо не му дава, това е обвързано с договор за 10 години на траншове при определени постижения. Първото плащане ще е когато market cap мине 100 милиарда, а последното при 650 милиарда.
              Виж къде са сега другите автоконцерни и какво мислят да правят да не изчезнат като толкова други.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                И щото е на загуба раздава 2 600 000 000 долара годишна заплата на шефа си.....
                До 1 г Тесла ще яде теслата.....
                Мъск като си вземе заплатата и ще вдигне байряка ....
                Надай се
                а като чета суперпрофито по всичко -геометрична фигура /или асоциация с ония ,,фараони''/ съвсем ме напушва на смях
                хайде да си говорим след година
                готов съм да се обзаложа
                http://milom.blog.bg/

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Pyramid - например Тесла прекалява с отказа си да печели, очевидно цените на които продава са ниски защото е на загуба. Те мерки ще вземат да няма инциденти с тока, но мерките струват пари и няма да стане с прости електромотори навити от някой а в един акумулатор - клетка влизат 10 вата за час и за 60 киловата за час са необходими 6 000 парчета които трябва да са свързани и обезопасени включително и за гмуркане във вода и това са усложнения които струват пари. Сметни и тока към мотора ако той е 100 киловатов и после ми кажи че тези неща ще паднат до цена не 20 а 200 долара, това няма как да стане.
                  И щото е на загуба раздава 2 600 000 000 долара годишна заплата на шефа си.....
                  До 1 г Тесла ще яде теслата.....
                  Мъск като си вземе заплатата и ще вдигне байряка ....
                  Last edited by 4i40; 22.03.2018, 14:31.

                  Коментар


                  • Pyramid - например Тесла прекалява с отказа си да печели, очевидно цените на които продава са ниски защото е на загуба. Те мерки ще вземат да няма инциденти с тока, но мерките струват пари и няма да стане с прости електромотори навити от някой а в един акумулатор - клетка влизат 10 вата за час и за 60 киловата за час са необходими 6 000 парчета които трябва да са свързани и обезопасени включително и за гмуркане във вода и това са усложнения които струват пари. Сметни и тока към мотора ако той е 100 киловатов и после ми кажи че тези неща ще паднат до цена не 20 а 200 долара, това няма как да стане.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                      Може но качеството ще е неприемливо а изделието опасно, с тока шега не бива а такъв електрокар с 60 киловата за час ток в него не е точно играчка.Евтините батерии са точно от нещата които после излиза че са много скъпи, цените не могат да паднат драстично без да падне драстично качеството.
                      В ел.мрежа има къде повече енергия но, при правилно взети защитни мерки, неразрешими проблеми няма. Виж, относно цената...суровините и технологиите правят себестойността. В цената влизат и данъците, и печалбата, и т.н. Не е тайна, че с нормата на печалба, някои просто прекаляват...

                      Коментар


                      • vikhunter - точно в момента се напъват да стряскат гаргите - тези които имат изкопаеми горива, за това е цялата тази агинкомпания. Но шансовете да се развие технология не са за подценяване, не чрез акумулатори разбира се. Ако става въпрос за акумулиране на енергия за такава цел има поне един начин който ми е известен и съотношението съхранена енергия към тегло в момента става убийственно добро и електрокарите могат да станат леки като перце. Този метод обаче има солиден недостатък - Света трябва да се състои само от добронамерени индивиди, защото е равносилен на това да изсипем самосвали със сериозно оръжие на плащада и всеки да си вземе и да се въоръжи с него и ако реши може да отнеме живота на много хора защото му е скимнало. Затова ще се въртим между тонове батерийки и изкопаеми докато се промени обществото, а то сега е жадно за богатство и алчно та чак се чудя може ли алчността да бъде с по големи размери. Да има проблем с въздуха в големи градове, но кому е нужно те да са чак толкова огромни и какъв е смисъла от това упражнение. Ако има някой който е съдателя на Света трябва да сме му благодарни че праща познанието в умовете на умните хора - индивиди а не на алчните и безкриполните, защото представяш ли си какво би станало ако малоумниците които управляват имат това познание в главите си - ще ни избият за отрицателно време. Добре е че са безпросветни, но с това което имат между ушите си единственното което ще направят е не да елеминират причината - огромните ставащи все по отровни градове а да се борят със следствията от нея чрез електрокари и други инвалидни приспособления.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Може но качеството ще е неприемливо а изделието опасно, с тока шега не бива а такъв електрокар с 60 киловата за час ток в него не е точно играчка.Евтините батерии са точно от нещата които после излиза че са много скъпи, цените не могат да паднат драстично без да падне драстично качеството.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Факт е, че нито има нужда, нито има полза от електрически возила. Целта е компаниите да си увеличат продажбите и който има две коли на гориво да си купи още две на ток. На кой му трябва беля на главата с ел. батерия не ми е ясно.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Pyramid - в момента ел.моторите са по скъпи от ДВГ защото това са ел.мотори с много високи изисквания и една утечка на ток си е нещо изключително опасно не само за тези които са вътре в елктрокара. Контролера е за много голям ток, не е за електромотор за шевна машина и няма как да е на цената на баничка с боза.
                              Грях ти на душата да кажеш, че един електромотор е по-скъп от ДВГ Това, че някой го е калкулирал на някаква цена в колата си, не значи, че за няколко евро, румънец няма да го навие на машина за минута в Турну Мъгуреле, а после някой сърбин да сглоби електричка в гаража си.

                              http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                                Дефицитът на възлови суровини ще уравновеси този спад при батериите. Иначе, относно поста към мен, прав си. Но...
                                Но, няма "най-добро решение за всички случаи", а всеки случай си има свое най-добро решение. И, затова, в зависимост от кокретните параметри, ще има конкретни решения. Виж, относно авточастите...Ами гумите си остават гуми, ръчки-копчита-ключалки, механика по купетата, ламарини и т.н. ще има, докато има /каквито и да са/ автомобили. Затова, не бих бързал да погребвам "бизнеса с авточасти". Просто, ще се обнови.
                                Частите които ще останат, не са и 2 % от това което трябва на сегашните, а гуми се купуват отвсякъде и се сменят във всеки сервиз. Колкото до батериите, няма - вече май излязоха на пазара и евтини батерии, работи се много успешно за още по-евтини, а кондензаторите също са на ход и ако е градски автомобил са дори днес по-добро решение от батериите.

                                http://investments.dir.bg Глупавият проумява само онова, което вече е станало! - Омир

                                Коментар

                                Working...
                                X