Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Ако от аргументите си останал само с този „От колко години е "на път" да преобърне? 8 - 10 - 50 - 100“ – значи се вижда края на ДВГ (при автомобилите). Първият масов автомобил навлиза на пазара 2012 година (тесла S) . 6 години по-късно компанията държи #1 място във всеки сегмент, в който продава на пазарите, на които е представена. Това което виждаме в САЩ след 1 до 2 години ще бъде факт и в Европа. Говорим за start up, в почти невъзможна за навлизане индустрия!
Ето и една от причините тесла да са #1 EV производител днес и #1 luxury brand производител в близкото бъдеще.
Market is never wrong – пазарната капитализация на Тесла и тази на конкуренцията в бранша!
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
От колко години е "на път" да преобърне? 8 - 10 - 50 - 100? Би ли се ангажирал с мнение, защото такава мярна единица "на път е" - не е фиксирана в стандартите на нито една страна...
В голяма грешка си, ако мислиш, че "Основният проблем засега е как се произвежда тока". Това може да е тезата САМО на нагушил се в зелено еколог, не и на човек, който полемизира по темата ТУК.
Можеш да си го запишеш: Основният проблем - преди 100 години, сега, но и в бъдеще - си остава и ще бъде КАК ДА СЕ СЪХРАНЯВА ЕЛ.ЕНЕРГИЯТА /ТОКА/. Акумулаторите в тоя им вид ПО МНОГО ПРИЧИНИ /казвали сме ги: маса, обем, капацитет.../ - не могат да направят конкурентен ел.двигателя.
За да съм по темата: досегашните акумулатори ще сринат производството на ел.двигателите за ел.мобилите. Така ще повлияят и на пазара, който ще продължи да стимулира производството на топлинни двигатели с течни горива, защото ел.двигателите НЯМАТ потенциала да изместят НАПЪЛНО топлинния двигател. /не говоря за малки серии, в градски условия, както съм сигурен, че ще продължи брожението в посока "ЕКО", докато не се направят още доста разкрития, свързани с добива, производството и експлоатацията на токсичните метали в активната маса на акумулаторите.
За привършването на течните горива няма да говоря. Това няма да стане при следващите 3-4 поколения.
Коментар
-
безимeн - двг са стара технология в която е инвестирано изключително много, също и в добива на петрол и неговата преработка, може да се твърди че там няма да се случат кой знае какви промени но ще се случат точно защото много хора мислят по този начин. А Мъск дали е мошенник според някои той е най големия ! По принцип арабите не го харесват, китайците обаче искат да го купят и върви че разбери истината. Между другото арабите здраво инвестират при врага май а той не ги иска нещо.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
За протокола - не правя забележка на нито на теб нито на никой друг. Просто изразявам мнение. Ако всеки участник го прави добронамерено и позитивно без да прави квалификации кой какъв бил форумът ще е много по-приятно място
За екологията:
EV не са 100% еко разбира се по ред причини, но при сравнение с ДВГ са далеч по-добра алтернатива. Основният проблем засега е как се произвежда тока, с който се зарежда автомобила! Към днешна дата голяма част е от въглища, които замърсяват много, но тенденцията е делът им да намалява за сметка на възобновяеми източници. В зависимост от държава и регион периодът за компенсиране на емисиите е различен. Въпросът обаче е НЕ каква е структурата на енерго производството днес, а каква ще бъде след години.
Относно темата:
Ако коментарът за „прочутия ел. мобил“ се отнася за тесла отговорът е ясен – на път е да преобърне не една и две индустрии. Което е за адмирация!
От колко години е "на път" да преобърне? 8 - 10 - 50 - 100? Би ли се ангажирал с мнение, защото такава мярна единица "на път е" - не е фиксирана в стандартите на нито една страна...
В голяма грешка си, ако мислиш, че "Основният проблем засега е как се произвежда тока". Това може да е тезата САМО на нагушил се в зелено еколог, не и на човек, който полемизира по темата ТУК.
Можеш да си го запишеш: Основният проблем - преди 100 години, сега, но и в бъдеще - си остава и ще бъде КАК ДА СЕ СЪХРАНЯВА ЕЛ.ЕНЕРГИЯТА /ТОКА/. Акумулаторите в тоя им вид ПО МНОГО ПРИЧИНИ /казвали сме ги: маса, обем, капацитет.../ - не могат да направят конкурентен ел.двигателя.
За да съм по темата: досегашните акумулатори ще сринат производството на ел.двигателите за ел.мобилите. Така ще повлияят и на пазара, който ще продължи да стимулира производството на топлинни двигатели с течни горива, защото ел.двигателите НЯМАТ потенциала да изместят НАПЪЛНО топлинния двигател. /не говоря за малки серии, в градски условия, както съм сигурен, че ще продължи брожението в посока "ЕКО", докато не се направят още доста разкрития, свързани с добива, производството и експлоатацията на токсичните метали в активната маса на акумулаторите.
За привършването на течните горива няма да говоря. Това няма да стане при следващите 3-4 поколения.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Мога ли да те върна към твоята забележка от сутринта? Съгласих се, че да пиша за газовите турбини - е СПАМ /което почна друг съфорумник, но незнайно защо аз бях набеден от теб.../ Приех ОСНОВАТЕЛНАТА ти забележка, въпреки че:
Основното предимство, с което ни заливат разни самозванци, които разглеждат едностранно тезата, е, че ел.мобилите били екологично чисто превозно средство.
В тая връзка, ако разгледаме ЕКО-"проблемите", те съществуват и при останалите видове топлинни двигатели, независимо от видът на горенето. Значи - "не са ЕКО" - заедно с ДВГ /бензин, дизел/, също и газовите турбини, парните турбини.
Нали до тук разсъждавам правилно? Разбира се, за еко-проблемите на ел.двигателите, устройствата за съхранение на ел.енергията и за зареждането на същите - не говорим, защото някак е наложено мнението на "ЕКО"-напълнили гушите, чиято идея е яхнал един некомпетентник.
Същият този некомпетентник /със завист отбелязвам - нека е ясно/ - знае как да мотивира хората, за да му дадат парите си.
До тук е ясно, нали?
Сега отново те връщам към твоята сериозна забележка от сутринта. Съгласих се, че написаното от мен НЕ е по темата /в отговор на написаното съмишленик/.
Следва моят въпрос: След като прочетеш поста си, би ли ми отговорил кое в него е по темата? Кое отговаря на тема, формулирана като: "Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите" ?
В отговора си можеш да се концентрираш върху същността: темата е създадена преди повече от 8 /осем/ години. Можеш ли да кажеш, в тия 8 години КАК прочутият ел.мобил "повлия" на пазарите? А може би ще почне да повлиява в следващите 8 години?
Ето, в тоя стил трябва да ти е всеки следващ пост, щом правиш основателни забележки на хората, които са преценили, че пишат тук по темата, но ти не си съгласен с тях...
Съгласен ли си с мен?
За екологията:
EV не са 100% еко разбира се по ред причини, но при сравнение с ДВГ са далеч по-добра алтернатива. Основният проблем засега е как се произвежда тока, с който се зарежда автомобила! Към днешна дата голяма част е от въглища, които замърсяват много, но тенденцията е делът им да намалява за сметка на възобновяеми източници. В зависимост от държава и регион периодът за компенсиране на емисиите е различен. Въпросът обаче е НЕ каква е структурата на енерго производството днес, а каква ще бъде след години.
Относно темата:
Ако коментарът за „прочутия ел. мобил“ се отнася за тесла отговорът е ясен – на път е да преобърне не една и две индустрии. Което е за адмирация!
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Не казвам че е възможно, а че се случва - ДВГ в автомобилостроенето ще е като парния локомотив в недалечно бъдеще. Въпрос на време е от екзотична идея да се превърне в мейн стрийм.
Всяка нова технология в началото е скъпа. Постепенно се оптимизира, става по-ефективна и цената и спада до нивата на старата. Засега EV са по-скъпи от ДВГ, но ако технологията се развива с темповете от последните няколко години до 3-5 години цената ще се изравни.
Колкото и да си разтягаме лукуми само времето ще покаже
Хайде със здраве
Мога ли да те върна към твоята забележка от сутринта? Съгласих се, че да пиша за газовите турбини - е СПАМ /което почна друг съфорумник, но незнайно защо аз бях набеден от теб.../ Приех ОСНОВАТЕЛНАТА ти забележка, въпреки че:
Основното предимство, с което ни заливат разни самозванци, които разглеждат едностранно тезата, е, че ел.мобилите били екологично чисто превозно средство.
В тая връзка, ако разгледаме ЕКО-"проблемите", те съществуват и при останалите видове топлинни двигатели, независимо от видът на горенето. Значи - "не са ЕКО" - заедно с ДВГ /бензин, дизел/, също и газовите турбини, парните турбини.
Нали до тук разсъждавам правилно? Разбира се, за еко-проблемите на ел.двигателите, устройствата за съхранение на ел.енергията и за зареждането на същите - не говорим, защото някак е наложено мнението на "ЕКО"-напълнили гушите, чиято идея е яхнал един некомпетентник.
Същият този некомпетентник /със завист отбелязвам - нека е ясно/ - знае как да мотивира хората, за да му дадат парите си.
До тук е ясно, нали?
Сега отново те връщам към твоята сериозна забележка от сутринта. Съгласих се, че написаното от мен НЕ е по темата /в отговор на написаното съмишленик/.
Следва моят въпрос: След като прочетеш поста си, би ли ми отговорил кое в него е по темата? Кое отговаря на тема, формулирана като: "Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите" ?
В отговора си можеш да се концентрираш върху същността: темата е създадена преди повече от 8 /осем/ години. Можеш ли да кажеш, в тия 8 години КАК прочутият ел.мобил "повлия" на пазарите? А може би ще почне да повлиява в следващите 8 години?
Ето, в тоя стил трябва да ти е всеки следващ пост, щом правиш основателни забележки на хората, които са преценили, че пишат тук по темата, но ти не си съгласен с тях...
Съгласен ли си с мен?
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Не знам дали е преувеличение, но четох някъде че руските учени са около столетие назад
Супер кондензатори се произвеждат отдавна серийно и наистина има опити да се конкурират с акумулаторите в колите, но засега безуспешно. И там ще трябват епохални открития.
Коментар
-
Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение
Не знам дали е преувеличение, но четох някъде че руските учени са около столетие назад
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнениеСлушах преди години изказване на руски учен. Те работеха по създаване на суперкондензатор
Супер кондензатори се произвеждат отдавна серийно и наистина има опити да се конкурират с акумулаторите в колите, но засега безуспешно. И там ще трябват епохални открития.
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
О, не!
И аз имам голям скептицизъм към ефективността на транспорта с елколите, освен ако няма някакъв нов научен пробив подобен на това, което споменах
Коментар
-
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
Нищо , инвестирай в тесли ...
И аз имам голям скептицизъм към ефективността на транспорта с елколите, освен ако няма някакъв нов научен пробив подобен на това, което споменах
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Да, ама преди да постна това, търсих по интернет и не намерих някой да работи по въпроса
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
Да, ама преди да постна това, търсих по интернет и не намерих някой да работи по въпроса
Коментар
-
Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение
Успех ! Инвестирай , да си първи ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнениеСлушах преди години изказване на руски учен. Те работеха по създаване на суперкондензатор. Идеята е създаване на тяло, състоящо се от редуващи се слоеве на проводник и изолатор, което си е кондензатор, като слоевете са едноатомни, то ест един слой атоми на проводник, един слой на изолатор.
Каза, че ще караш колата си с едно кубче, влизащо в джоба ти.
Предполагам, че идеята не е само руска и се надявам да се работи по света в тази насока, и се надявам приятно да ни изненадат с откритие. Нанотехнологиите са в бърз възход.
Коментар
Коментар