IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid, пари за инфраструктура от зарядни станции също откъде ще дойдат при тези условия.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

      Това добре, даже много. Въпрос такъв: За да купуват тези електрички, хората, ще трябва да имат нужните доходи. Е, започна война, цените за елементарни неща, растат, наличните разполагаеми и достъпни за целта, доходи, спадат...
      ...ОТКЪДЕ ПАРИ за това, всеки да си купи електричка с прескъпа батерия? Ще свалят цени? ОК. А ... печалби откъде, тогава?
      Да, при идваща рецесия ще паднат продажбите, но за всички. Важното е електичките да увеличават процента от общите продажби всяка година. И като свърши рецесията след 5 години (примерно) тогава те ще запазят големия процент и пак няма да могат да смогват на новите поръчки

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
        Имат си лиценз вече, макар и условен.
        Това добре, даже много. Въпрос такъв: За да купуват тези електрички, хората, ще трябва да имат нужните доходи. Е, започна война, цените за елементарни неща, растат, наличните разполагаеми и достъпни за целта, доходи, спадат...
        ...ОТКЪДЕ ПАРИ за това, всеки да си купи електричка с прескъпа батерия? Ще свалят цени? ОК. А ... печалби откъде, тогава?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Няма ефект да се използва идеята за модулите, ако не се направи технологията на макимално възможното ниво. Дори патент какво осигурява ? Съвсем друго е да се направи и с електроди които поемат максимум енергия и да са без спойващи вещества, които при рециклирането им да се натрупват. Защото смилаш електрода и за да получиш нов слагаш наново да го кажем лепило, след няколко цикъла на употреба то лепилото вече е станало много понеже все добавяш и качеството на материала се променя. После самото производство трябва да осигури количество, трябва да са бързи автоматите. Това може да стане, после да се получи ефекта както е примерно с рецептата на кока кола, трябва да се пазят тези неща и да се произвежда. Бързо няма да стане, зависи колко се бърза. Друтите варианти са колкото да изгърмиш идеята и да я опропастиш т.е. резултата ще е много слаб и далеч от максимално възможния. Контролерите и много други елементи не са толкова същественни, важна е енергийната плътност и безопасността. Като скочи енергийната плътност нещата стават различни, не е същото като при батериите с енергийната плътност на сегашните батерии и се налага да е по висока..за късмет и по случайност при тези модули е почти невъзможно да се палят и гърмят мощно.
          - Иначе за транспортирането на коли с литиевойонни батерии се пошегувах, не са опасни като товар за корабите, просто трябва да се транспортират с разредени батерии, ако искат да е много сигурно че проблем е невъзможен. 10% само заряд и батерията не може да се запали и при много сериозно късо съединение в нея. Мисля и 20% не е проблем.
          Номерът е че, това съвършенство на технологиите, при микромодулните батерии, става при значително по-опростени условия и по-толерантни конструкции, с лесна съвместимост по ред показатели с работещи технологии от други браншове. Все неща, които, не личи някой от "критиците" тук, ама изобщо, да е осъзнал, преди да почне да глаголи стандартните глупотевини. Въздух под налягане.

          Коментар


          • Имат си лиценз вече, макар и условен.
            Очаква се фабриката да произвежда над 500 000 електромобила годишно

            Коментар


            • Няма ефект да се използва идеята за модулите, ако не се направи технологията на макимално възможното ниво. Дори патент какво осигурява ? Съвсем друго е да се направи и с електроди които поемат максимум енергия и да са без спойващи вещества, които при рециклирането им да се натрупват. Защото смилаш електрода и за да получиш нов слагаш наново да го кажем лепило, след няколко цикъла на употреба то лепилото вече е станало много понеже все добавяш и качеството на материала се променя. После самото производство трябва да осигури количество, трябва да са бързи автоматите. Това може да стане, после да се получи ефекта както е примерно с рецептата на кока кола, трябва да се пазят тези неща и да се произвежда. Бързо няма да стане, зависи колко се бърза. Друтите варианти са колкото да изгърмиш идеята и да я опропастиш т.е. резултата ще е много слаб и далеч от максимално възможния. Контролерите и много други елементи не са толкова същественни, важна е енергийната плътност и безопасността. Като скочи енергийната плътност нещата стават различни, не е същото като при батериите с енергийната плътност на сегашните батерии и се налага да е по висока..за късмет и по случайност при тези модули е почти невъзможно да се палят и гърмят мощно.
              - Иначе за транспортирането на коли с литиевойонни батерии се пошегувах, не са опасни като товар за корабите, просто трябва да се транспортират с разредени батерии, ако искат да е много сигурно че проблем е невъзможен. 10% само заряд и батерията не може да се запали и при много сериозно късо съединение в нея. Мисля и 20% не е проблем.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • X_Y, наистина, защо изтрихте въпроса ми за компетенциите на Им.да разбира отговорите ни? Никакво "заяждане" не са: Напротив, този многократно открито бръщолеви явни глупотевини, които, вие НЕ триете, и после, още ми се правите на "принципни . А принципност значи мерене с един аршин.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  И в микромодула така ли ще го контролирате?

                  Оно си зависи, начини разни.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    https://onlinedocs.microchip.com/pr/...2-D9F3987F271C , ето на този принцип с транзистори както написах
                    И в микромодула така ли ще го контролирате?

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • https://onlinedocs.microchip.com/pr/...2-D9F3987F271C , ето на този принцип с транзистори както написах
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Какво да разказвам толкова, то няма за разказване - пример зареждаш последователно свързани 4 модула с напрежение в зередено състояние 800 волта, ами присто контролираш него. Когато тока между елементите в модула е малък, а връзката между тях е с много ниско съпротивление и разнобоя - разбалансирането е нищожно. Може контролера да се направи само с транзистори, както се правят най елементарните контролери за батерии.
                        И какво представляват елементарните контролери за батерии?

                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Какво да разказвам толкова, то няма за разказване - пример зареждаш последователно свързани 4 модула с напрежение в зередено състояние 800 волта, ами присто контролираш него. Когато тока между елементите в модула е малък, а връзката между тях е с много ниско съпротивление и разнобоя - разбалансирането е нищожно. Може контролера да се направи само с транзистори, както се правят най елементарните контролери за батерии.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Ако става въпрос за батерии, техните контролери въобще не е задължително да са с микропроцесори, няма нужда там от софтуер. Има да се ограничи напрежението при разряд и напрежението при заряд. Ако някой е забелязал вече правят батерии които са биполярни, поляритета е според това как е заредена батерията, както е при биполярните електролитни кондензатори. При тях освен с най простия ограничител на напрежение просто не е удачно да се направи по друг начин, то и нужда няма. Сега с новото поколение електроника не знам как ще стоят нещата, но предполагам ще е същото положение. По сложните контролери се налагат когато единичната клетка - елемент има капацитет например 15 ватчаса, но при малките капацитети на елементите това нещо отпада определено. Да не се повтарям, но както вече го разисквахме може тока да е един ампер само и при напрежение на модула 100волта пак се получава модул с капацитет 100 ватчаса, без отделни елементи в него с голям капацитет а само с по един ватчас. Та мисълта ми е - какви софтуери и контролери, няма нужда в случая.
                            Супертрейдър разкажете повече за най-простия ограничител на напрежение?

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Поздравления за 3-ти март и от мен !
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Ако става въпрос за батерии, техните контролери въобще не е задължително да са с микропроцесори, няма нужда там от софтуер. Има да се ограничи напрежението при разряд и напрежението при заряд. Ако някой е забелязал вече правят батерии които са биполярни, поляритета е според това как е заредена батерията, както е при биполярните електролитни кондензатори. При тях освен с най простия ограничител на напрежение просто не е удачно да се направи по друг начин, то и нужда няма. Сега с новото поколение електроника не знам как ще стоят нещата, но предполагам ще е същото положение. По сложните контролери се налагат когато единичната клетка - елемент има капацитет например 15 ватчаса, но при малките капацитети на елементите това нещо отпада определено. Да не се повтарям, но както вече го разисквахме може тока да е един ампер само и при напрежение на модула 100волта пак се получава модул с капацитет 100 ватчаса, без отделни елементи в него с голям капацитет а само с по един ватчас. Та мисълта ми е - какви софтуери и контролери, няма нужда в случая.
                                Да, обаче, до тук, се стига с малко повече мисъл и познание на нещата (Поздравления, прочее, заедно с тези за 3-ти Март,за много години!) Съответно, определен тип двуноги, ама никога, няма да го вдянат . Тъжно, разбира се, ала Бог дал-Бог взел

                                Коментар

                                Working...
                                X