IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Бързоходко - Мъск продава задържане на технологиите с които вече разполага, банките ще му налеят пари защото така си плащат за услугата. Бързата смяна на технологията ще им донесе големи загуби. С това търгува Мъск и не очаквам да фалира. Технологиите са много напред от това което продава Мъск, много по напред са. Въпроса е доколко могат да бъдат задържани и дали няма да избухнат изведнъж вече, но едно е да имаш технология и друго е да я направиш достъпна а той е цар на второто стига да му е най изгодния ход.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

      Абе колкото американски космонавти е имало едно време до луната , толкоз и днес "тесла" у самолета ... ше цамбурне некъде из океана консервената кутия , па сетне стадото да верва ...
      Я цамбурне, я-не.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
        По-начло заглавието на темата неминуемо води до антагонистични спорове вместо до дискусии.
        Безспорният резултат от Е-мобилите в крайна сметка, ще е развитие на технологии а и дизайна на самите коли.
        Пазра на масови автомобили пряко няма да се повлияе никак.
        Косвено пазара ще се повлияе от технологиите, доколкото са приложими при хибридите. Дизайнерските решения също могат да окажат известно влияние.
        Историята на Мъсковата ТЕСЛА ще остане като поредния поучителен пример, как запленяваща идея може да доведе до провален бизнес проект.
        Също така ще покаже нагледно, че рекламните и ПР-ските ходове немогат да заменят липсата на смислена технико-икономическа обосновка на проекта.
        Убеден съм че преобладаващата част от активните форумци и кибиците, ще се съгласят че Ел-мобила има бляскаво бъдеще в луксозния сегмент на возилата. Сигурен съм, че всички ще се съгласят, че парите наляти в тази сфера, ще тласнат технологиите напред.
        За какво всъщност спорим тогава? Остава само темата за масовоста. Е тя важна ли е всъщност?
        Масовост, количества, материални/веществени/ и парични потоци...КАК ДА НЕ Е ВАЖНА? Виж името на темата.

        Коментар


        • По-начло заглавието на темата неминуемо води до антагонистични спорове вместо до дискусии.
          Безспорният резултат от Е-мобилите в крайна сметка, ще е развитие на технологии а и дизайна на самите коли.
          Пазра на масови автомобили пряко няма да се повлияе никак.
          Косвено пазара ще се повлияе от технологиите, доколкото са приложими при хибридите. Дизайнерските решения също могат да окажат известно влияние.
          Историята на Мъсковата ТЕСЛА ще остане като поредния поучителен пример, как запленяваща идея може да доведе до провален бизнес проект.
          Също така ще покаже нагледно, че рекламните и ПР-ските ходове немогат да заменят липсата на смислена технико-икономическа обосновка на проекта.
          Убеден съм че преобладаващата част от активните форумци и кибиците, ще се съгласят че Ел-мобила има бляскаво бъдеще в луксозния сегмент на возилата. Сигурен съм, че всички ще се съгласят, че парите наляти в тази сфера, ще тласнат технологиите напред.
          За какво всъщност спорим тогава? Остава само темата за масовоста. Е тя важна ли е всъщност?

          Коментар


          • мериканският производител на електрически автомобили "Тесла" (Tesla) обяви рекордна загуба за четвъртото тримесечие на 2017 година, само ден след като основателят й Илън Мъск отбеляза огромен успех с изстрелването на ракетата "Фалкон хеви", предадоха световните агенции, цитирани от БТА.


            Компанията е понесла тримесечна загуба от 657 млн. долара спрямо 123 млн. долара през същото тримесечие на предходната година, отбелязвайки, че е имала затруднения да изпълни производствените цели за седана си Модел 3 (Model 3), информира ДПА.


            Я някой да ме светне с колко пари разполага компанията че си позволява да губи по половин милиард за 3 месеца

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
              Я! Мъск си изхвърли Тесла-та в космоса! На този човек защо не са му обяснили значението на думата "ТЕСЛА"?
              Абе колкото американски космонавти е имало едно време до луната , толкоз и днес "тесла" у самолета ... ше цамбурне некъде из океана консервената кутия , па сетне стадото да верва ...

              Коментар


              • А, аз иначе влязох тук за да споделя за една статия.
                Вниманието ми беше привлечено от заглавие За първи път електрокар покори Сахара

                Прочетох, пък си рекох: Какво прави закостенялото мислене?! Аз под електрокар съвсем друго разбирам.
                Това ме присети, че по погрешка и аз нарекох преди време тези коли електрички, което пък справедливо възмути Безименния.
                Грешки на израстването

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                  Я! Мъск си изхвърли Тесла-та в космоса! На този човек защо не са му обяснили значението на думата "ТЕСЛА"?

                  Нещата трабва да се случват постепенно и деликатно.
                  Първо се обяснява значението на думата, с онагледяване. Последното изглежда е станало причина за забавянето.
                  Истинското предизвикателство е после - да се обясни: Да ти падне ТЕСЛА на главата!

                  Ама слушах едни специалисти, че нещо са предобрили ракетата и вместо на главата на някой марсианец, ТЕСЛАТА е отплувала за някакъв астероиден пояс в далечината.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                    Я! Мъск си изхвърли Тесла-та в космоса! На този човек защо не са му обяснили значението на думата "ТЕСЛА"?
                    +10

                    Коментар


                    • Я! Мъск си изхвърли Тесла-та в космоса! На този човек защо не са му обяснили значението на думата "ТЕСЛА"?

                      Коментар


                      • Click image for larger version

Name:	2018.02.05teslacash.JPG
Views:	1
Size:	41.7 КБ
ID:	3294335

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                          Не става ясно, какво общо има изразът "само главичката", ако тук обсъждаме сериозните проблеми на едно /над половинвековно/ пазарно проникване? Уточних, че то - съгласно методите на статистиката - вече е добре изразена пазарна тенденция.

                          И, тъй като тук е форум за инвестиции, а не за празни приказки - да попитам все пак инвеститорите - успяхте ли да инвестирате вече в една технология с явно /и сериозно осезаемо/ пазарно проникване? Аз споделям мнението, че е въпрос на време цените да скочат. Да не изпищи някой, че не сме го предупредили навреме!

                          Приемам, че изразът "само главичката" е моментно разконцентриране на колегата - инвеститор, който е мислел по различни въпроси от тук дискутираните...
                          Цените може и плавно да се хлъъъзнат надолу. Въпросът е до съвършенство, масовост и изместване на старото.
                          А, за главичката, не си прав. Няма разконцентриране от моя страна. По-скоро, четящият е уморен или разсеян. НП. По някое време, може и да стопли.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                            "...- А той, госпожо, ми каза "само главичката" ...

                            Да успокоя и Майничката : между 5 и 10 години не са чак толкова голям период.

                            Не става ясно, какво общо има изразът "само главичката", ако тук обсъждаме сериозните проблеми на едно /над половинвековно/ пазарно проникване? Уточних, че то - съгласно методите на статистиката - вече е добре изразена пазарна тенденция.

                            И, тъй като тук е форум за инвестиции, а не за празни приказки - да попитам все пак инвеститорите - успяхте ли да инвестирате вече в една технология с явно /и сериозно осезаемо/ пазарно проникване? Аз споделям мнението, че е въпрос на време цените да скочат. Да не изпищи някой, че не сме го предупредили навреме!

                            Приемам, че изразът "само главичката" е моментно разконцентриране на колегата - инвеститор, който е мислел по различни въпроси от тук дискутираните...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                              "...- А той, госпожо, ми каза "само главичката" ...

                              Да успокоя и Майничката : между 5 и 10 години не са чак толкова голям период.
                              Хаха...сладур ...абе ти да не си нещо роднина на Люската...

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                                1.2 милиона от 95 е над 1%. Аксиома при експоненциалните технологии е че 1% пазарно проникване е ключов праг, който казва вече остава по-малко от половината време до 100% проникване.
                                "...- А той, госпожо, ми каза "само главичката" ...

                                Да успокоя и Майничката : между 5 и 10 години не са чак толкова голям период.

                                Коментар

                                Working...
                                X