Първоначално изпратено от безимeн
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
-
Първоначално изпратено от Bobacho Разгледай мнениеТия електрически возила като са толкова добри не трябваше ли промяната да тръгне от камионите а не от личните автомобили. Там икономията на гориво би била много по-голяма (защото камионите на практика не спират и горят много). Икономията от поддръжка веднага щеше да се монетаризира (смяна на масло на камион струва много повече от на лек автомобил). За замърсяването просто няма какво да коментирам. Всички камиони са дизелови. Обаче нещо не се получават нещата... т.е. има нещо съмнително в цялата работа. Единствено Тесла направиха камион и то без особен успех. Имам усещане, че "продават" (в англ. значение) недодялана идея и я купуват само заблудени еколози. В този ред на мисли, ел. автомобили нямат влияние на пазара. Ако иската провете отношението на изразходено гориво от частни лица и индустрията (камиони и автобуси). Измерва с в пъти в полза на индустрията.
За тежкия транспорт – камиони, кораби, самолети и пр. не съм сигурен, че батериите са най-добрата алтернатива, но друга наложена няма. Ако правителствата вкарат драконовски мерки за ограничаване на замърсяването и дизела стане твърде „скъп“ е възможно да се ускори процеса и да се развие хидроген технологията за тежкия транспорт.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Bobacho Разгледай мнениеТия електрически возила като са толкова добри не трябваше ли промяната да тръгне от камионите а не от личните автомобили.
Коментар
-
Тия електрически возила като са толкова добри не трябваше ли промяната да тръгне от камионите а не от личните автомобили. Там икономията на гориво би била много по-голяма (защото камионите на практика не спират и горят много). Икономията от поддръжка веднага щеше да се монетаризира (смяна на масло на камион струва много повече от на лек автомобил). За замърсяването просто няма какво да коментирам. Всички камиони са дизелови. Обаче нещо не се получават нещата... т.е. има нещо съмнително в цялата работа. Единствено Тесла направиха камион и то без особен успех. Имам усещане, че "продават" (в англ. значение) недодялана идея и я купуват само заблудени еколози. В този ред на мисли, ел. автомобили нямат влияние на пазара. Ако иската провете отношението на изразходено гориво от частни лица и индустрията (камиони и автобуси). Измерва с в пъти в полза на индустрията.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Добре де пусни една снимка, аз търсих, но не намерих. Ако ти знаеш какво да напишеш давай смело, не се шегувам
Коментар
-
bertram - тя целта е друга, технологии има обаче си е друго да се сформира една зависима от петролния бизнес върхушка която ще може да бъде принудена да променя общественното устройство под диктат. Не може да ги накараш иначе да свият размера на войската и разходите по нея, представи си няколко Българии военни пенсионери с по 5 хиляди и повече долара пенсии които ще рипат пенсионерството им да продължи и фабриката да бълва такива пенсионери. Той Путин се завъртя на 180 градуса и няма да стопля отнешенията с Тръмп защото онези остават без работа и ще почнат да рипат и могат и двамата да ги отстранят. Та някой трябва да се справи с тях и за него трябва да има награда. Иначе Мъск може да ги отвее за нула време, има варианти на акумулатори с много по ниско тегло, а и не всичко зависи от него защото той не може да забрани на някой да мисли. Евреите са набарали една от тези технологии и като нищо от любов към арабите може да я пуснат, тогава всичко ще отиде по дяволите. Техонологии има, преди 30 години звук се записваше на магнитна лента и едва ли някой е предполагал че днес носителя може да бъде някакво си чипче - флаш памет. Тези литиеви батерии са като магнитната лента, те затова се правят огромни фабрики за батерии а какви точно батерии ще произвеждат...може и алуминиеви да са.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Всяка станция на тесла е свързана със системата и дава сигнал дали е свободна или не. Това можеш да го видиш на дисплея на колата или в апликацията на телефона - за да знаеш предварително, че няма свободни места.
Тесла прилага различен план за ползване на Суперчарджърите, за да избегне дълъг престой на колите. Целта е да бъдеш стимулиран да задържаш колата само колкото е необходимо за зареждане, а не да стои с часове!
В Холандия, в Маастрихт, нали казах това вече - през юни тази година две коли зареждаха, кабелите бяха опънати и шофьорите не се виждаха изобщо наоколо. Тишина и покой...
Дали и в България би било така? Оффф, забравих, че тук оптимистите са доста по-малко /повечето са дислоцирани в тоя форум и хвърлят по някой линк, за да вдигнат темата.../...
Добре е, че е така!Новото - старо, което не може да пробие столетие! Роди се един Мъск, за да поприбере милионите на лековерните..., а да - и да ни научи на термодинамика и на електротехника...
))..., но най-вече - на екология, а и да вярваме в "новото"- СТАРО!
))
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Всяка станция на тесла е свързана със системата и дава сигнал дали е свободна или не. Това можеш да го видиш на дисплея на колата или в апликацията на телефона - за да знаеш предварително, че няма свободни места.
Тесла прилага различен план за ползване на Суперчарджърите, за да избегне дълъг престой на колите. Целта е да бъдеш стимулиран да задържаш колата само колкото е необходимо за зареждане, а не да стои с часове!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Я дай някаква снимка на един такъв дисплей. И как се застояваш повече че не разбрах
Тесла прилага различен план за ползване на Суперчарджърите, за да избегне дълъг престой на колите. Целта е да бъдеш стимулиран да задържаш колата само колкото е необходимо за зареждане, а не да стои с часове!
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Софтуера е черна магия, щом не може да се пипне, не става. А и не е православно.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
20-30 са обикновено :-)
А за да се избегнат "опашките" чарджат повече за овъртайм. Демек ако се позастоиш повече ти е по-скъпо. Отделно от това на дисплея се вижда на всяка станция колко свободни места има така че да си планираш спирането най-ефективно. Споко
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
20-30 са обикновено :-)
А за да се избегнат "опашките" чарджат повече за овъртайм. Демек ако се позастоиш повече ти е по-скъпо. Отделно от това на дисплея се вижда на всяка станция колко свободни места има така че да си планираш спирането най-ефективно. Споко
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Da кажем че има 3 -4 колонки и още 10 човека са планирали такъв обяд
А за да се избегнат "опашките" чарджат повече за овъртайм. Демек ако се позастоиш повече ти е по-скъпо. Отделно от това на дисплея се вижда на всяка станция колко свободни места има така че да си планираш спирането най-ефективно. Споко
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Da кажем че има 3 -4 колонки и още 10 човека са планирали такъв обяд
Последните ще планират вечеря...., в краен случай - при 2 колонки - закуска...
Ама, закъде изобщо бързаме? Нали сме заложили на "перспективното"...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
120 kwh е на tesla supercharger - 20 до 25 мин до 80%. От 80 до 100% още толкова. Не знам защо се ловите за това време при положение че на дълги тазстояния се ходи рядко. Планираш спиране с обяд и си готов.
Коментар
Коментар