То път има при батериите да се извърви, батериите са хубаво нещо, война не.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа намериш пътя по който трябва да се мине също е работа.
Last edited by Имхотеп; 18.03.2022, 18:17.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеЛипсата на микромодул спъва работата.
Ами вече не е липса, а наличие, и не спъва, ами стимулира. Можеш да ни поздравиш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеДа определено липсата на батерия с много по малко вложени суровини и по голяма енергийна плътност е пречка за употребата на електромобилите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеЕто придържам се, електромобилите за съжаление навлизат с много бавна скорост. То няма какво да се гадае как ще им се отрази поскъпването на суровините, те поемат доста суровини и цветни метали защото са подвижни съкровища на такива суровини.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Сега ако чукнеш в Гугъл имало мрежи които губят 5%, така пишат някакви бюрократи явно. И обаче и те са с преобразувания на високо киловолти в мрежово ниско и тръгвам да търся трансформатори от най ефективните - дават ги да губят 4 цяло и нещо процента при трансформация и имаш няколко трансформации на стъпала, т.е. поне 3 трансформатора през които ще мине тока ги слагам...ами няма как да имат мрежа тези бюрократи която да губи 5 %, повече ще са загубите.D.Y.F-091066
Коментар
-
Трябва да се обмисли много добре технически. С един приятел си говорихме за батерии за нощна тарифа ток, да си ги зарежда през ноща и през деня климатика да работи с ток от тях. По груби сметки с тези батерии които може да се купят и от преобразуване на тока загубите като се сложат ефекта е съмнителен. Самите батерии понеже ги навръзваш отвън една за друга и ти се получават едни солени като цена комбинации, нямаш батерия която да е примерно на повече волтове, примерно на 72 волта да и да свържеш няколко. После контролерите и инверторите, по пареметрите които им дават губиш доста ток при преобразуване на променливия мрежов ток на прав за заряд и обратно да го обърнеш на правия от батериите в променлив..едни 30% отлитат и цената на тока от батериите като сложиш и цената която плащаш за амортизацията им вече не е равна на цената на нощния ток. Те произвеждат всякакви компонентти, но пробвай да сглобиш такова нещо от тях за един климатик. Баланс трябва да се търси за такива системи, ще има загуби и сега ми е разбираемо че мрежата не е акумулатор и да и вкарваш ток пък когато ти трябва да си го дръпнеш от нея. Няма 100% кпд.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеМисълта ми е батерии да се поставят по градове, просто да се намери баланса. Знам, че ако се раздробят прекалено ефекта ще е трудно управление.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТрият когато се пишат глупости и са прави, търси се разбирателство..не предлагам нещо необосновано, обяснявам защо според мен е много по удачно. Този ток който се превръща в химическа енергия в батерии, след което обратно от химеческа в ток му е предостатачно такова превръщане и загубите от него за да се мисли и да се преобразува по напрежение, за да се прехвърля и по високоволтови далекопроводи. Дори зареждането му в батериите, когато да тях достига променлив ток, който с инвертори да се превърне пак в прав е малко като да прехвърляш камъни от едно място на което са безполезни, на друго място където също са безполезни. Помислете, ако зареждането на батерии става с най малки преобразувания на тока, то и загубите ще са най малки..един инвертор също не е с кпд 100% и при тях има загуби. Ето аз обяснявам защото предлагам това нещо, ако смятата че то е неудачно го опишете със съответните аргументи. Няма да съм против мнение което е различно, напротив ще ми бъде интересно да го видя аргументирано.
Коментар
-
Трият когато се пишат глупости и са прави, търси се разбирателство..не предлагам нещо необосновано, обяснявам защо според мен е много по удачно. Този ток който се превръща в химическа енергия в батерии, след което обратно от химеческа в ток му е предостатачно такова превръщане и загубите от него за да се мисли и да се преобразува по напрежение, за да се прехвърля и по високоволтови далекопроводи. Дори зареждането му в батериите, когато да тях достига променлив ток, който с инвертори да се превърне пак в прав е малко като да прехвърляш камъни от едно място на което са безполезни, на друго място където също са безполезни. Помислете, ако зареждането на батерии става с най малки преобразувания на тока, то и загубите ще са най малки..един инвертор също не е с кпд 100% и при тях има загуби. Ето аз обяснявам защото предлагам това нещо, ако смятата че то е неудачно го опишете със съответните аргументи. Няма да съм против мнение което е различно, напротив ще ми бъде интересно да го видя аргументирано.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар