IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • То път има при батериите да се извърви, батериите са хубаво нещо, война не.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Да намериш пътя по който трябва да се мине също е работа.
      Виждам че много път има да се минава през онаа тема за войната
      Last edited by Имхотеп; 18.03.2022, 18:17.
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
        Липсата на микромодул спъва работата.

        Ами вече не е липса, а наличие, и не спъва, ами стимулира. Можеш да ни поздравиш.

        Коментар


        • Да намериш пътя по който трябва да се мине също е работа.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Да определено липсата на батерия с много по малко вложени суровини и по голяма енергийна плътност е пречка за употребата на електромобилите.
            ... но вместо да работите, разчесвате езици непрекъснато.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Да определено липсата на батерия с много по малко вложени суровини и по голяма енергийна плътност е пречка за употребата на електромобилите.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Ето придържам се, електромобилите за съжаление навлизат с много бавна скорост. То няма какво да се гадае как ще им се отрази поскъпването на суровините, те поемат доста суровини и цветни метали защото са подвижни съкровища на такива суровини.
                Липсата на микромодул спъва работата.
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Ето придържам се, електромобилите за съжаление навлизат с много бавна скорост. То няма какво да се гадае как ще им се отрази поскъпването на суровините, те поемат доста суровини и цветни метали защото са подвижни съкровища на такива суровини.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Дани, освен с желаното, човек опира со дадености: География, физически закони, наличие и отсъствие на дадени суровини и т.н."дреболии", които, не може да ги заобиколиш. Предлагам, тук, да се придържаме към темата а, за R&D, да си говорим, където им е мястото.

                    Коментар


                    • Сега ако чукнеш в Гугъл имало мрежи които губят 5%, така пишат някакви бюрократи явно. И обаче и те са с преобразувания на високо киловолти в мрежово ниско и тръгвам да търся трансформатори от най ефективните - дават ги да губят 4 цяло и нещо процента при трансформация и имаш няколко трансформации на стъпала, т.е. поне 3 трансформатора през които ще мине тока ги слагам...ами няма как да имат мрежа тези бюрократи която да губи 5 %, повече ще са загубите.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Трябва да се обмисли много добре технически. С един приятел си говорихме за батерии за нощна тарифа ток, да си ги зарежда през ноща и през деня климатика да работи с ток от тях. По груби сметки с тези батерии които може да се купят и от преобразуване на тока загубите като се сложат ефекта е съмнителен. Самите батерии понеже ги навръзваш отвън една за друга и ти се получават едни солени като цена комбинации, нямаш батерия която да е примерно на повече волтове, примерно на 72 волта да и да свържеш няколко. После контролерите и инверторите, по пареметрите които им дават губиш доста ток при преобразуване на променливия мрежов ток на прав за заряд и обратно да го обърнеш на правия от батериите в променлив..едни 30% отлитат и цената на тока от батериите като сложиш и цената която плащаш за амортизацията им вече не е равна на цената на нощния ток. Те произвеждат всякакви компонентти, но пробвай да сглобиш такова нещо от тях за един климатик. Баланс трябва да се търси за такива системи, ще има загуби и сега ми е разбираемо че мрежата не е акумулатор и да и вкарваш ток пък когато ти трябва да си го дръпнеш от нея. Няма 100% кпд.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Мисълта ми е батерии да се поставят по градове, просто да се намери баланса. Знам, че ако се раздробят прекалено ефекта ще е трудно управление.
                          А цената? И нарасналите потребности от генериращи мощности, предвид спада на кпд?

                          Коментар


                          • Мисълта ми е батерии да се поставят по градове, просто да се намери баланса. Знам, че ако се раздробят прекалено ефекта ще е трудно управление.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Трият когато се пишат глупости и са прави, търси се разбирателство..не предлагам нещо необосновано, обяснявам защо според мен е много по удачно. Този ток който се превръща в химическа енергия в батерии, след което обратно от химеческа в ток му е предостатачно такова превръщане и загубите от него за да се мисли и да се преобразува по напрежение, за да се прехвърля и по високоволтови далекопроводи. Дори зареждането му в батериите, когато да тях достига променлив ток, който с инвертори да се превърне пак в прав е малко като да прехвърляш камъни от едно място на което са безполезни, на друго място където също са безполезни. Помислете, ако зареждането на батерии става с най малки преобразувания на тока, то и загубите ще са най малки..един инвертор също не е с кпд 100% и при тях има загуби. Ето аз обяснявам защото предлагам това нещо, ако смятата че то е неудачно го опишете със съответните аргументи. Няма да съм против мнение което е различно, напротив ще ми бъде интересно да го видя аргументирано.
                              Много ще се усложнят нещата, а кпд, като цяло, няма да се повиши. Увличаш се.

                              Коментар


                              • Трият когато се пишат глупости и са прави, търси се разбирателство..не предлагам нещо необосновано, обяснявам защо според мен е много по удачно. Този ток който се превръща в химическа енергия в батерии, след което обратно от химеческа в ток му е предостатачно такова превръщане и загубите от него за да се мисли и да се преобразува по напрежение, за да се прехвърля и по високоволтови далекопроводи. Дори зареждането му в батериите, когато да тях достига променлив ток, който с инвертори да се превърне пак в прав е малко като да прехвърляш камъни от едно място на което са безполезни, на друго място където също са безполезни. Помислете, ако зареждането на батерии става с най малки преобразувания на тока, то и загубите ще са най малки..един инвертор също не е с кпд 100% и при тях има загуби. Ето аз обяснявам защото предлагам това нещо, ако смятата че то е неудачно го опишете със съответните аргументи. Няма да съм против мнение което е различно, напротив ще ми бъде интересно да го видя аргументирано.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X