IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Vmoto

    Vmoto is listed on the Australian Securities Exchange (ASX code: VMT). Vmoto has its registered corporateoffice in West Perth, Western Australia, manufacturing operations in Nanjing China and a European distribution warehouse in Amsterdam, the Netherlands. Vmoto has one of the widest global distribution networks of any electric scooter manufacturer in the world, being represented by more than 30 distributors in 29 countries in the geographic regions of Asia Pacific, Europe, North America, South America and South Africa.

    Tritium

    Opened Amsterdam office to support existing customers and grow in one of the most advanced EV markets in the world.
    Last edited by Minka; 16.02.2019, 01:34.

    Коментар


    • ED - те все още имат право, хибридите не са лоша технология. Първо липсва голямото тегло на акумулаторните клетки от половин тон, ако се използва в града и има пробег от 50 до 100 км който да можеш да си го избереш според личните ти нужди и да е възможно добавяне на акумулатори би било добре. В крайна сметка много енергия се похарчва да се разкарва това тегло на акумулаторите, те са повече от една трета от теглото на една Тесла. Също от там може би по малък и по малко мощен електродвигател би осигурил същата динамика на ел колата и съответно и по лек като тегло плюс по евнин като цена. Ако собственното производство на ток бъде оформено като модул който може бързо да се постави и свърже или да се махне когато се използва само в града за малки разстояния, теглото би могло още да се понижи. Добавянето на пробег може да става и с добавяне на батерия, има батерия не акумулатор която е 23 киловата за час енергия за килограм тегло активно вещество. Нека да бъде 2 килограма за този капацитет макар да са много, 10 кг над 100..Лесно е да се добави батерия и да се направи дълго пътуване без спиране, дори може да се постави такава кояно да осигури пробег от 10 000км за едно интерконтинентално пътуване без спиране
      При ел двигателите има възможност за прогрес и вече се ориентираха в общи линии, асинхронната машина печели и контролера, инвертора също се усъвършенстват много като има такива без дори и най малък трансформатор и съответни загуби на енергия в него. Това което според мен ще стане е да се наложат асинхронните машини с много високи обороти и ниско тегло и ще се добави хидро трансформатор в трансмисията. Според мен теглото е по важно от пробега, То ще стане важно и от гледна точка на безопасност и ще се преобърне ситуацията когато се наложат здравите конструкции от композитни материали за купето и се появят и външни възглавници отвярящи се при неизбежен удар който електронния мозък на база информация от сензорите си ще може да установи.

      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
        Прирамида,
        прочети, кратко и ясно е казано. Не знам по какво си инженер, но за двигатели има да учиш още, извинявай.
        https://www.bellperformance.com/bell...fuel-lubricity

        Относно тракането, чувал ли си как и защо на бензинов мотор също започва да трака като дизел, при определени условия. И защо се получава това. Както казват старите майстори "чука аванса". Жокер, аванса не е нещо механично, което трака.
        Още един жокер. Дизелов двигател с комън рейл няма бутална помпа, но те също тракат с харектерния си дизелов звук.

        Приятел, не си го слагай на сърце. Ясно е, че тия - тримата /пирамидалният - фараона и хубавият/та "Дани"/ - ще те разбият, нищо, че понятие си нямат... ))

        Сега ще те накарат да им дефинираш, що е то изохорен процес... ))

        До там са стигнали... ))

        Коментар


        • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
          Прирамида,
          прочети, кратко и ясно е казано. Не знам по какво си инженер, но за двигатели има да учиш още, извинявай.
          https://www.bellperformance.com/bell...fuel-lubricity

          Относно тракането, чувал ли си как и защо на бензинов мотор също започва да трака като дизел, при определени условия. И защо се получава това. Както казват старите майстори "чука аванса". Жокер, аванса не е нещо механично, което трака.
          Още един жокер. Дизелов двигател с комън рейл няма бутална помпа, но те също тракат с харектерния си дизелов звук.
          За „мазането от сярата”: Напр. рициновото масло чудесно се справя, а не съдържа. Мастни киселини и техни естери, къде видя „сяра”?

          Бензинката не „трака”, а зънко, „чука”. И, почне ли така, не изкарва дълго. ТОВА са детонациите. 2800 -3000 м/с. Щото бензинът влиза на пАри, и стават едни малки термобарични взривченца. Ударите са напълно механични. От ударна вълна. Като малоумен, ще повторя: Дизелът НЕ работи с детонации. И „трака” мирно и кротко, много хиляди часове. Детонации и него биха разсипали буквално за минути. Поне четиритактовите „тракат”. Двутактови не съм забелязвал да го правят. Да тракат, могат и дюзите /не съм ги пасъл/, и дори други варианти на гнп-тата. Зависимостта от цетана на горивото е явна, т.к. фактически и химически, измества центровката.
          Да, ама май заебахме темата...
          ... а публикациите на нещо ако го правеха истина...
          ​​​​​​
          Last edited by Pyramid; 15.02.2019, 23:12.

          Коментар


          • Прирамида,
            прочети, кратко и ясно е казано. Не знам по какво си инженер, но за двигатели има да учиш още, извинявай.
            https://www.bellperformance.com/bell...fuel-lubricity

            Относно тракането, чувал ли си как и защо на бензинов мотор също започва да трака като дизел, при определени условия. И защо се получава това. Както казват старите майстори "чука аванса". Жокер, аванса не е нещо механично, което трака.
            Още един жокер. Дизелов двигател с комън рейл няма бутална помпа, но те също тракат с харектерния си дизелов звук.
            Last edited by d333; 15.02.2019, 21:55.

            Коментар


            • US - Същата работа:

              Click image for larger version

Name:	PRIUS.jpg
Views:	1
Size:	33.9 КБ
ID:	3442981

              Коментар


              • Действителността се различава от рекламата

                Click image for larger version

Name:	PRIUS.jpg
Views:	1
Size:	78.7 КБ
ID:	3442979

                Коментар


                • Toyota се подиграва на електромобилите (ВИДЕО)

                  Коментар


                  • Pyramid - при самозапалване скоростта на разпространение на пламъка е много по висока, защото условията за самозапалване са изпълненени във всяка точка на обема горивна смес, при запалване пламъка се разпростаранява което отнема време. При самозаплване и бензиновъздушната смес детонира и бензиновия двигател чука , чува се този специфичен звук. Не те заблуждавам, не ми се търси написано от някой друг но това го пише в учебниците. Дори исках да обясня защо при новото поколение дизелови движатели чрез ограничаване на самозапалването до това на една малка порция на горивото се постига по мека работа на двигателя и колко зависими са те от правилната работа на дюзите. Мисля че стана ясно че тези двигатели мехнаично не са подсилени много спрямо бензиновия двигател и колко зле им се отрязява ако се експлоатират с неработещи правилно дюзи поради износване, в България е масово явление да се чуват такива двигатели да работят твърдо защото българина чака дюзите явно да се счупят механично за да ги смени, те имат кратък ресурс който зависи много и от качеството на горивото - съдържанието на сяра в него и парафини.
                    Какво да се обясняваме за електричките които са с водородни клетки.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
                      Да, дизела "трака" главно заради особеностите на горене на нафтата в цилиндъра, а не заради помпи.
                      Освен това, преди в нафтата имаше сяра, която смазваше по-добре разни помпи и дюзи. Сега я забраниха заради екологията. И тези нещица се износват по-бързо. Е, има и други разни причини.
                      Каква „смазваща сяра”, какви 5 лева? Глупости на търкалета. И „особеностите на горене на нафтата”, и те. По-равномерен и по-висок момент (именно поради тези особености и подаване горивото на порции) -да. Ама горенето е газ, натискащ буталото. При нафтата - по-бавно и равномерно от бензина. Накратко, ТРАКАНИЯТА СА МЕХАНИЧНИ. Ама ти си говори, не ми пречиш.

                      Коментар


                      • Да, дизела "трака" главно заради особеностите на горене на нафтата в цилиндъра, а не заради помпи.
                        Освен това, преди в нафтата имаше сяра, която смазваше по-добре разни помпи и дюзи. Сега я забраниха заради екологията. И тези нещица се износват по-бързо. Е, има и други разни причини.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          Pyramid - пътърси за скорост на горене при запалване и при самозапалване, втората е много по висока и при нея има детонация и при бензина е така.
                          Взрив и горене. „Детонация”.
                          Не очаквах точно от теб да чуя чак такива ... „чудеса”. Я ми кажи, запалването от нажежена „свещ”, детонация ли е, или? Що се пръска ДГ по малко, каква е разликата между октаново и цетаново число?
                          ...прочее, към темата: Горивна клетка - ел.мотор. В коя класификация попадат тези, „чисти” електрички ли са, или не точно?

                          Коментар


                          • Pyramid - пътърси за скорост на горене при запалване и при самозапалване, втората е много по висока и при нея има детонация и при бензина е така.



                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                              Трака ти главата....
                              В съвременните дизели няма ГНП с плунжери, които да подават гориво под високо налягане в точно определен момент към определен цилиндър. Сега дизеловото гориво се подава под постоянно високо налягане към ВСИЧКИ дюзи едновременно в общ горивопровод. А всяка дюза се командва от компютъра в кой момент и колко гориво да впръска. "Тракането" е вследствие на детонацията на горивото в горивната камера.
                              Първо се запознай с материята и тогава давай "компетентното" си мнение.
                              Сега, ти шегуваш ли се, или да? ДЕТОНАЦИИ В ДИЗЕЛА НЯМА. Без значение, как се впръсква горивото. Има самозапалване, което е плавно, с период на задръжка, и горенето тече по-бавно, отколкото на бензина. Там, скоростта е около 15-19 м/сек, а тук, и под нея. Горивото смазва. Ама само гнп и дюзи, понеже е много фино И ТЕЧНО.
                              ПАРИ - ОТ КАКВОТО И ДА Е - НЕ СМАЗВАТ. НИТО „ОЛОВОТО” В СТАРИЯ БЕНЗИН.
                              Да, ама ходят митове и легенди сред пр0стите, и они им се рааадват.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                                Много си се объркал, комън рейла НЕ Е с предкамера (за разлика от старите класици на Мерцедес примерно). НО е с пилотно впръскване на малко от горивото - това бъркаш в случая.

                                Тук нов клон на науката сте отворили... "Дани" пише НОВА наука... ) Пусни си книгата в 2 екземпляра: за двете ти приятелки - по една!... ))


                                .................................................. ..................


                                Въпросът ми е, комън-рейла КОЙ го маже? Може би не му трябва мазане, ли - това ли казвате? При тия обороти???


                                Това беше сравнително новото.


                                А кой маже горивната помпа за високо налягане в "класическия" дизел? Може би казвате, че и там не е необходимо мазане?


                                Защо спорите за това, че мазане нямаЛО? Не е необходимо мазането да е единствено с масло! Горивото също има мазилни свойства и също върши тая работа - по достатъчно причини!



                                ПОДСКАЗКА: за да не се литкате тук още 5 дни - горивото "маже" - и ГНП, но и комън-рейла.



                                .................................................. ......



                                п.п. Без връзка с горното, очаквам и другите от тройката тук да се включат в защита на "Дани" /Дани - пирамидалният - фараона/, а самият - признавам, че не проявявам интерес към структурата на гей-обществата, за да зная - коя от тях е "тя" и кой е "той"...

                                Коментар

                                Working...
                                X