IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

    Да, на всеки се е случвало да се бори със замръзнала ключалка. Само дето на Теслата можеш да и пуснеш команда да загрее предварително колата от апп-а.
    Предварителното загряване е супер кеф за купето и батерията, но за външните елементи не съм сигурен, че ще има ефект. Въпросът е че се търсят недостатъци заради кликове и рекламни приходи, а не заради обективното представяне на продукта.

    Факт обаче е че тесла измести всички традиционни производители в луксозния сегмент, яде хляба на ниския сегмент (тойоти, хонди, …) и има най-удовлетворените клиенти (порше държеше първото място преди тесла да ги измести)

    Коментар


    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

      Зимата е кофти за колите (по принцип) - виж ТУК. Само дето теслата е в полезрението на всички медии и ю-тубъри. Както знаем - bad news sell better.
      Да, на всеки се е случвало да се бори със замръзнала ключалка. Само дето на Теслата можеш да и пуснеш команда да загрее предварително колата от апп-а.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от BONI Разгледай мнение
        Зимата е кофти за колите (по принцип) - виж ТУК. Само дето теслата е в полезрението на всички медии и ю-тубъри. Както знаем - bad news sell better.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
          Няма връзка с електрическите автомобили. Но има връзка с едно друго безумие наречено био-дизел. Както се сещате на теория е трябвало да помогне на планетата, на практика е довело до екологични катастрофи.

          https://www.nytimes.com/2018/11/20/m...tastrophe.html

          Това го пусни в темата за дървените
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Няма връзка с електрическите автомобили. Но има връзка с едно друго безумие наречено био-дизел. Както се сещате на теория е трябвало да помогне на планетата, на практика е довело до екологични катастрофи.

            https://www.nytimes.com/2018/11/20/m...tastrophe.html


            Коментар


            • Забавно https://www.dnes.bg/cars/2018/11/25/...men-syn.394598

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Nikoj Разгледай мнение
                Моля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
                По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.
                +10 ... какво се извиняваш , много си е на място всичко ...даже прекалено културно !

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Nikoj Разгледай мнение
                  Моля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
                  По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.
                  Леко си в грешка- направиха първата забрана в хамбург за около 1,5 км. Сега тази забрана се разширява непрекъснато, от следващата година мисля че до юни може да влизаш в центъра на бон и колон с евро 4 до края на 2019 с евро 5 и от 2020 само евро 6

                  Коментар


                  • Моля,като става дума за забраните на дизелите да се уточнява,че става дума само за по една две улици в градовете и то само за стари двигатели.Притеснен съм от факта,че в последно време нашите политици и цурналисти с някакво садомазо удоволствие повтарят мантрата - “сега като забраниха дизелите на запад”.
                    По стара традиция навремето москва като пръднеше ние се насирахме, сега от запад като се разнесе миризмата на някоя нова евроатлантска ценност ние да се насерем предварително и да вземем да забраним двг повсеместно.С извинение.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
                      Забраните за движение на прекалено замърсяващи дизелови автомобили, по-специално по автомагистралите, са равносилни на саморазрушение на германския просперитет.
                      Трябва да се забрани и движението на кораби с дизелови двигатели и на самолети с керосин.

                      Икономическата дейност е вредна за планетата и трябва да се забрани. Дайте масово да си теглим куршума и да оставим планетата на шимпанзетата и зелените.

                      Коментар


                      • Fisker Takes On Tesla In Battle To Be Greenest

                        https://www.forbes.com/sites/jackner...n#39172447340a

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                          "В рядка кал не хвърляй камък ..." - народна мъдрост .
                          +110 ! ! !

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                            Разбира се, че няма да вляза в темата по същество - както вече ти казах.

                            Бъди здрав!
                            "В рядка кал не хвърляй камък ..." - народна мъдрост .

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                              Ами обърквам се, кво да правя, с моята изи гоин' нейчър... Измамници много,
                              Иначе причината за да пишеш пак тук ме просълзи...

                              От друга страна имам чувството че Мъск няма нужда да му помагаме. Като му гледам развитието, се справя сам чудесно.
                              За батерията какво имаш в предвид че не е негова? Да не е на на някой от пишещите тук баба му? Ами че той си има завод в който си ги произвежда?
                              Много ме кефи, когато истинският Измамник се изнерви.

                              Иначе, безимен, батериите са едни от най-бързо развиващите се атрибути на електромобила. И, на упоритото ти настояване, че имат - правилно ли разбах? - десетилетия, съм позитивно настроен: АКО всичко върви с днешните темпове, десетилетията трудно но, ще бъдат сведени до едно - едно и половина. За цяло второ няма да стигне...времето.
                              Last edited by Pyramid; 16.11.2018, 20:24.

                              Коментар


                              • Забраните за движение на прекалено замърсяващи дизелови автомобили, по-специално по автомагистралите, са равносилни на саморазрушение на германския просперитет. Това заявява германският министър на транспорта Андреас Шойер днес в публикация във в. "Билд", цитирана от "Франс прес". Предупреждението му е отправено ден след като беше издадена съдебна забрана за движение на такива коли по част от автомагистрала А-40, която е една от главните в западната част на страната."Подобно решение застрашава мобилността на стотици хиляди граждани, никой не разбира този саморазрушителен дебат", изтъкна германският министър консерватор на страниците на "Билд". Негов говорител уточни, че подобни съдебни решения ще лишат страната от просперитет. "Мобилността е в основата на нашия просперитет, на нашия растеж, тази мярка е саморазрушителна", допълни той.
                                Според съдебното решение от юли част от автомагистрала А-40 ще бъде забранена за стари дизелови коли (Евро 4, а след това и Евро 5). Този участък прекосява град Есен и всеки ден по него преминават близо 100 хил. автомобила според данни на медиите. Под натиска на природозащитни организации, които сезираха местни съдилища, редица германски градове са принудени да ограничат присъствието на стари дизелови автомобили на своята територия. Такъв е случаят с Берлин, Майнц, Щутгарт, Хамбург, Кьолн и Бон. Почти всички германски политици се борят срещу тези антидизелови забрани, от които са обезпокоени както автомобилостроителите, така и автомобилистите. Правителството иска да задължи автомобилостроителите да поемат на своя сметка обновяването на замърсяващите коли, за да бъдат приведени към нормите. Автомобилният сектор е един от двигателите на германската икономика и дава работа на около 800 хил. души. /БТА

                                https://www.dnevnik.bg/evropa/2018/1...pKXpktohanR6nc

                                Коментар

                                Working...
                                X