IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не съм много сигурен, че е толкова лесно да се „изобрети“, калибрира и наложи толкова революционна технология, която лесно да измести съществуващата (за кратък период). Ако беше така за последните 100 години щеше да е направено. Каквито и предположения да правим за „големите“ играчи в авто бизнеса най-големи шансове за доминация имат мотивираните. Към днешна дата са Тесла и Китайците. Всички останали се надяват модата да отмине


    Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    BobyB - производството на батериите е много рисково, във всеки момент след като е построена огромната фабрика и са направени инвестиции за милиарди те могат да се изпарят - изчезнат. Достатъчно е да бъде открита друга технология за по добра батерия, например два пъти по добра която да не може да се произвежда в "старата - нова" фабрика и загубите ще бъдат убийственни. В момента върви атака и срещу Мъск и всички които правят ел. коли, причината не е че някой вярва че няма да се случи промяната а просто има хора с власт и пари които искат те да го вземат този бизнес. Но не се знае какво ще докопат накрая - може и стара технология която преди да е проходила и вече се подменя с по нова.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Остана висящ най-важният въпрос, формулиран в заглавието на темата.

      Бих го допълнил: ЗАЩО електромобилите не започнаха да влияят на пазарите?

      Този въпрос беше зададен преди повече от ОСЕМ години тук.

      На този въпрос - повече от столетие съвременната техническа мисъл отговаря ежедневно, а именно:

      Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!

      Горният извод е валиден, независимо в кой джоб ще преместим нещото, което сме поставили там. Това нещо си остава там и НИЩО повече не може да бъде добавено към това НЕЩО. Това е така цяло столетие и няма да продължава дълго. Защо? Нима сме забравили доказателствата надолу в темата?



      Точно така, не може да влияе, затова продажбите на БМВ, Мерцедес и Ауди паднаха с 50% в САЩ. Абе ти да не си шоп? Седи пред жирафа и отсича - е, такова животно нема!

      Коментар


      • [QUOTE=безимeн;n3411330]


        Лобиране и протекции - не са достатъчни фактори, за да се тръгне срещу пазара.

        Третият фактор липсва. Това са прекалено многото /достатъчно/ излишни пари.

        Когато бъде налице и третият фактор, той ще бъде провокиран от инвестиции в технологии, различни от тези, свързани с електромобила в сегашният му вид.

        В Германия има огромни излишни пари. Ако не бъркам излишъка им е над 400 милиарда. Трябва да ги въртят тези пари, иначе закъсват. Затова е и тази антиикономика. Лошото е, че нас ни навървят с тях. В Германия, като си сложиш слънчеви панели на покрива започват да ти плащат произведения ток на по-висока цена от този, който ти доставят. Да не споменавам вносните консуматори.

        Коментар


        • Безимен, знаете ли нещо за солид стейт батерии?
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

            И още как може, ако бъде наложен законово. На други места тоя номер сигурно не може да мине, но в ЕС...Не търси рационалност, или какъвто и да е здрав смисъл - решението е политическо.

            Лобиране и протекции - не са достатъчни фактори, за да се тръгне срещу пазара.

            Третият фактор липсва. Това са прекалено многото /достатъчно/ излишни пари.

            Когато бъде налице и третият фактор, той ще бъде провокиран от инвестиции в технологии, различни от тези, свързани с електромобила в сегашният му вид.

            Имайки предвид факта, че капиталът е страхлив - и с основания, /визирайки всеки сульо-печалбар, наречен Мъск, с неговите непремерени думи/ - темата няма как да бъде актуална за електромобили със сегашния вид на тяхната батерия.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!
              И още как може, ако бъде наложен законово. На други места тоя номер сигурно не може да мине, но в ЕС...Не търси рационалност, или какъвто и да е здрав смисъл - решението е политическо.

              Коментар


              • Остана висящ най-важният въпрос, формулиран в заглавието на темата.

                Бих го допълнил: ЗАЩО електромобилите не започнаха да влияят на пазарите?

                Този въпрос беше зададен преди повече от ОСЕМ години тук.

                На този въпрос - повече от столетие съвременната техническа мисъл отговаря ежедневно, а именно:

                Електромобилът В ТОЗИ МУ ВИД НЕ МОЖЕ да влияе на пазарите!

                Горният извод е валиден, независимо в кой джоб ще преместим нещото, което сме поставили там. Това нещо си остава там и НИЩО повече не може да бъде добавено към това НЕЩО. Това е така цяло столетие и няма да продължава дълго. Защо? Нима сме забравили доказателствата надолу в темата?




                Коментар


                • BobyB - производството на батериите е много рисково, във всеки момент след като е построена огромната фабрика и са направени инвестиции за милиарди те могат да се изпарят - изчезнат. Достатъчно е да бъде открита друга технология за по добра батерия, например два пъти по добра която да не може да се произвежда в "старата - нова" фабрика и загубите ще бъдат убийственни. В момента върви атака и срещу Мъск и всички които правят ел. коли, причината не е че някой вярва че няма да се случи промяната а просто има хора с власт и пари които искат те да го вземат този бизнес. Но не се знае какво ще докопат накрая - може и стара технология която преди да е проходила и вече се подменя с по нова.

                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Предварителното загряване е супер кеф за купето и батерията, но за външните елементи не съм сигурен, че ще има ефект. Въпросът е че се търсят недостатъци заради кликове и рекламни приходи, а не заради обективното представяне на продукта.

                    Факт обаче е че тесла измести всички традиционни производители в луксозния сегмент, яде хляба на ниския сегмент (тойоти, хонди, …) и има най-удовлетворените клиенти (порше държеше първото място преди тесла да ги измести)
                    Ами след онази статия предупреждение от германски инженер към CEO-тата на Даймлер, БМВ и VW, видях и това обяснение защо американската голяма троица от Детройт не успява да се справи с Тесла:

                    https://www.quora.com/Why-dont-bigge...gubuBsb1Z2dSQo

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                      Да, на всеки се е случвало да се бори със замръзнала ключалка. Само дето на Теслата можеш да и пуснеш команда да загрее предварително колата от апп-а.
                      Предварителното загряване е супер кеф за купето и батерията, но за външните елементи не съм сигурен, че ще има ефект. Въпросът е че се търсят недостатъци заради кликове и рекламни приходи, а не заради обективното представяне на продукта.

                      Факт обаче е че тесла измести всички традиционни производители в луксозния сегмент, яде хляба на ниския сегмент (тойоти, хонди, …) и има най-удовлетворените клиенти (порше държеше първото място преди тесла да ги измести)

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Зимата е кофти за колите (по принцип) - виж ТУК. Само дето теслата е в полезрението на всички медии и ю-тубъри. Както знаем - bad news sell better.
                        Да, на всеки се е случвало да се бори със замръзнала ключалка. Само дето на Теслата можеш да и пуснеш команда да загрее предварително колата от апп-а.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от BONI Разгледай мнение
                          Зимата е кофти за колите (по принцип) - виж ТУК. Само дето теслата е в полезрението на всички медии и ю-тубъри. Както знаем - bad news sell better.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
                            Няма връзка с електрическите автомобили. Но има връзка с едно друго безумие наречено био-дизел. Както се сещате на теория е трябвало да помогне на планетата, на практика е довело до екологични катастрофи.

                            https://www.nytimes.com/2018/11/20/m...tastrophe.html

                            Това го пусни в темата за дървените
                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Няма връзка с електрическите автомобили. Но има връзка с едно друго безумие наречено био-дизел. Както се сещате на теория е трябвало да помогне на планетата, на практика е довело до екологични катастрофи.

                              https://www.nytimes.com/2018/11/20/m...tastrophe.html


                              Коментар


                              • Забавно https://www.dnes.bg/cars/2018/11/25/...men-syn.394598

                                Коментар

                                Working...
                                X