IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ами никак не влияят на пазарите тези ел коли- прекалено са ограничени в пробега който имат и времето за зареждане. чЕТА ЧЕ ШЕЛ, ХОНДА ЕОНще правят зарядни- е добре де ама като трябва на всеки час да спираш да зареждаш то ако си тръгнал на 1000км кога ще стигнеш? При мен има коли на по 30-40 000 км навити годишно, ами че те няма да навият половината км ако трява да спират да зареждат непрекъснато. Да не говорим за цените на батериите

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

      https://www.investor.bg/novini/444/a...minuti-250939/

      Много сложни въпроси задаваш

      https://www.investor.bg/novini/444/a...minuti-250939/ ето четеш и питаш компетентните лица- джурналята от инвестура

      Съвсем скоро мисля, че мога да им повярвам. Японците са на прав път. Важно е, че поставят срокове. Какво казват те?

      1. Мрежата от новите зарядни станции трябва да се появи в Европа през 2020 г.
      2. Според изданието Nikkei Asian Review автомобилите, които трябва да бъдат готови през 2022 г.,
      3. Honda смятат ....... в компанията ще стартира разработването на нов тип батерия.


      Коментар /НЕАНГАЖИРАЩ!!!/:

      Е, кое не е ясно? Казано е: е стартира разработването на нов тип батерия /с "малката" подробност, че годината е... ХХХ/!"

      Усещам, че е важно /в Европа, а японците - маааалко по-късно..., логично е, ако те се жертват за световната кауза!!!/ - та, ние да почнем с първите две точки, а прословутата батерия, която дъвчем от десетилетия - тя ще се появи от нищото, но СЛЕД 2022 г.!

      Важен е ентусиазЪмът, с който - за 5 до 7 години - ще направим зарядните станции, след което ще създадем автомобила, а най-важната му част /в случая/ - ще разработваме, след 2022.

      Извод: още утре ще инвестирам в Хонда. /Мнението ми НЕ е препоръка...!/

      п.п. Дори се знае, че конструкцията щяла да бъде олекотена... Аз предлагам да почнем с каквато можем конструкция, която е работеща - а също и да е конкурентна на тази, задвижваща конвенционалният тип автомобили СЕГА, с тяхната мощност и крайна цена, а за олекотената конструкция - може и да почакаме. Нека тръгнат конкурентните автомобили... , а това ще бъде - /четем!!!/ - много, след 2022 г.

      п.п.п. Някои от тук пишещите, защитаващи идеята за електромобила - дали вече инвестираха? Ще бъдат ли така добри - да не използват минало свършено време /купих, инвестирах и т.н..../ ))

      Коментар


      • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

        А до бензиностанциите се подава обикновеното напрежение 230/380 волта. 230 е между нула и фаза, а 380 е между две фази.
        Не става изобщо дума за стандартно променливо напрежение. Зарядните станции за бърз заряд работят с прав ток, т.е вече изправен се пренася от подстанциите. Някъде назад пуснах линк обясняващ новите стандарти. Без изграждане на нова токопреносна мрежа в градовете няма да стане.

        Коментар


        • v_tin - ако се поразровиш ще намериш информацията на парчета, но непълна. Има много коректни неща за които имаше сайтове и публикации но вече не съществуват, защото нямат време хората да ги поддържат и не са комерсиални. И без да търсиш може да си сигурен че съм в час и няма да те подведа, освен това тези технологии са стари и не са върховите, най последните няма никак да харесат на тези които изкарват пари от енергия и енергетика.
          Конкретно - потърси за блу бокс, това са клетките за ток от метан, потърси за един модел на горивна клетка електролизер - 66 и му виж спецификацията, мисля имаше файлове в интернет. Като пресметнееш ефективността му - близо до 100% е. Между другото те имаха големи проблеми, които изведнъж ги споходиха и продаваха на пожар някаква партида, те произвеждат и продаваха на много ниска цена и успяха да пръснат сигурно 10000 устройства за нула време по целия свят.Ако някой си мисли че глупави хора правят тези нови неща и няма да могат да се защитят е просто куку.
          Това за неефективната електролиза е гупост от миналия век. А и Мъск няма никакво намерение да продължава до безкрай производството на ел- коли с батерии, случайно се е ориентирал към доставки на огромни количества никел за гигафабриката за да прави от тях "батерии".
          Вероятно е да се случи така - Мъск да не прави онези по различни батерии, но срещу субсидия от солиден порядък. Но със сигурност ел. колите с клетки и на газ - било метан или водород в един момент ще се случат. Най вероятно ще е микс на метан с водород.
          В ютуб трябва да има клип на който един индец държи в ръка една клетка и казва - това е енергията за една американска къща, това за една европейска...не си мисли че говори глупости защото в технологията му наляха милиони и с такива клетки както пиках са сървърите на Гугъл, ибей...
          Last edited by supertrader; 26.11.2017, 19:31.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • От темата за водорода,интересно мнение на Асен1975 на мои въпрос,преди 6 години: 29.06.2011, 23:27 29.06.2011, 23:27



            Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
            Асене привет.Често пишеш много интересни информации за високотехнологични \\"пробиви\\".Сте напиша мнението ми за цитираните -наносолар и ТеслаМ.Критикуваш ги за стратегията им,очаквайки че те са ориентирани към продажба на материален продукт.Според мен те са целево създадени,за да утилизират пари от борсата.Много реклама,ресурс по Каро безкраен,хората са наивно -добронамерени,но невежи в технологиите нано-мега-тера-ато.Фотоклетки от силан и фосфин се разработваха в БАН преди 20 години.Ниско КПД,много надежди.След изпитания и анализ на деструкция от слънце са приети за прекалено рисково вложение.Сега,20 години всеки добър физик ще ти обясни защо те не стават за за повече от година-две ползване.Огледай критично сайта на наносолар,особено контактна информация.Същото нарцистично създание е и "спортния" електромобил на Тесла.(Май те спонсорират рокери за да показват строеж на електро-мотоциклет с 200 км/час скорост(на отсека от 100 язрда,после акумолатора прегрява)Гледката по Дискавари е феерична,и действа на публиката.Пред тях са блезнали житата p.s По Дискавари има убийствено откровен тест на електромобил-за реален пробег.Само че за Japan кола ps2-пПреди година юнаци от БГ инвестирали милиони с CVD танкослойни фотоклетки.Очаквам облицоване на панелки с тях,може и с кредити от някоя банка;-))С държавна субсидия,естествено..._(



            ами по принцип има разлика между спекулативна инвестиция на венчър капитал в дадена технолигия и сполучливостта му...
            за да ме разбереш:
            в пясъка да откриеш злато е трудно,когато е въпрос на вероятности....можеш вечно да търсиш и никога да не намериш,може със съвсем малко труд да откриеш не само злато,но и дияманти........
            такава е бизнес стратегията на АДвенчър капиталистите.
            пръскат пари тук и там,като знаят,че в повечето случаи нищо няма да намерят,но намерят ли,инвестицията може да се избие в стотици пъти....
            та учените в БАН ,или тоя дето не е знаел допустимия дисчарч рейт на батерията му и се леко пазапалил, са ПЯСЪКА......
            златото са такива като наносолар и тесла (бяха,вече не са) .....
            доказателството в това е еластиситито- предлагане/търсене!
            тесла и наносолар имамаха дефицит,изразяващ се не в дни,не в месеци,а в години!тоя дето го даваш за пример,че се е подпалил - имаш ли хора,които искат да му купуват всичките коли,които произведе с години напред? ами не.....
            защо гугъл са прахосници:
            ами защото направиха мечешка услуга и на двете компании-като ги финансираха,ставайки собственици,не можаха да ги развият навреме.
            ето ти тесла направи айпио,набра към 300 милиона и вече прави поточна линия с 20 000 коли годишно.....
            интересното е,че ако тесла бяха направили айпиото преди 4 години,щяха да наберат не 300 милиона ,а поне милярд! все още нямаше нисан илектрик,нямаше форд илектрик,нямаше шеви волт... и не само нямаше,ами дори не се говореше!
            ако бе преди четири години тва айпио,аз и още много други щяхме да инвестираме.... а сега шортихме веднага след като пуснаха опшъните,че дори и пари направихме
            ако айпито бе преди 4 години,сега вече щеше да си карате тесли в европата....
            теслата отпърво вървеше към 120 хилки,сега новия модел е в пъти по хубав и е към 60 000 хиляди ..... ето ти кво прави едно бързо публично предлагане ,превърнато в ефективност.....
            а гугъл ги подтискаше и трябваше компанията да тръгне към фалит,че да се решат на айпио..... представяш ли си ква глупост е да имаш резервирани поръчки напред,в същото време да си на загуба от това,че не смъкваш марджините си в следствие на количествена печалба.....
            подобно и с наносолар-бяха първите ,сега техни плагияти се продадоха за 1/2 милярд на дженерал илектрик...... гугъл издухаха и с тва златно яйце.....
            ако тесла и наното бяха се венчърнали с професионални прайвид екуитис,сега всички да са на печалба,дори и народа... защо?
            защото тва са нови технологии ,косвено свързани с енергетиката.....

            гугълите се серат пари само там.... техния бизнес модел е абсурден и се оповава на това,че са направили пари от това,че не са искали да направят пари ,колкото и странно да ти звучи......с антикомерсиялизацията си,съсипаха всичката конкуренция,а идеята за некомерсиялна търсачка се превърна в монополна структура,носеща милярди.....
            и гугълците правят някви тъпи опити да отиграят същия модел в други сектори,разбира се неуспешно..... андроида им е нарушение на всякив морални и антидъмпинг закони..... ма не могат да ги осъдят,защото го представят като "подарък" ....... ами няма подарък в тоя живот... някой трябва да плати обяда..... правят дъмпинг на епъл с акционерни пари...... после се чуди защо акционерите ги наказват.....
            друга глупост- "войната" с китай..... за да покажат доблест,си загубиха маркета с най голям бъдещ ръст в тоя бизнес-китай.....
            и кво? промениха ли нещо?ами не- байду пое маркет нишите на гугъл,китайците пак си подслушват дисидентите и четат всичко......
            тотално грешен модел за бизнес и инвестиции,породен от някакъв невероятен късмет ,носещ милярди ..проблема е,че от опитите си да реинвестират тези милярди за ръст,само губят:
            1.неправилен мениджмънт на венчър капитал-профукване на акционерни пари,и дори спъване на прогреса с НЕрационално развитие на нови технологии
            2. ДОБЛЕСТ без смисъл- историята със китай -подариха милярди (ако броиш и бъдещия гроуф) ,без да променят нищо.
            3.правене на безсмислен дъмпинг на конкуренцията си,ПАК с пари на акционерите.....а и няма как да изхитреят в бъдеще и кешират на такъв вид дъмпинг,защото веднага ще ги осъдят-за сега не могат,защото ужким е "подарък" ..... няма как да осъдиш някой,който прави подаръци,ама ако след време този същия реши да кешира от тези "ужким" подарици,веднага компании като епъл ще ги размажат с дела за дъмпинг.

            тео ти кво става,кога двама студенти ударят шестица от тотото и не знаят кво да правят парите ....... и не си мисли,че са само те..... сиско имат подобен проблем-те па тръгнали да се "грижат" за парите на акционерите,като им ги реинвестират.....

            http://forum.investor.bg/forum/%D0%B...BE%D0%BB/page9

            Коментар


            • Моя грешка-50 квч.Точния линк за водорода : https://forum.investor.bg/forum/%D0%...BF%D0%BE%D0%BB
              Last edited by Minavast; 26.11.2017, 17:47.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Minavast Разгледай мнение
                v_tin

                Junior Member
                При зареждане за 15 минути на 50киловатова,(200волта),тока е 1000 ампера!!]
                Абе момчета, употребявайте правилните термини бе! Не става въпрос за киловат, а за киловатчас. Това е мярката за количество енергия. Киловат е мярка за мощност.
                Иначе сметките ти са верни. За да заредиш в една батерия за 15 минути 50 киловатчаса електроенергия при напрежение 200 волта, трябва да подаваш ток със сила 1000 ампера, а кабелът за зареждане трябва да е със сечение не по-малко от 100 кв.милиметра, ако е меден. Това значи да е с 12 милиметра в диаметър. Без изолацията. Баси кабела. Ако е многожилен, а той трябва да е такъв, той ще е с диаметър 2 сантиметра.
                Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

                  Какво е това 350 киловатова мрежа? Подава напрежение 1000 волта и ток със сила 350 ампера? Или 35 000 волта със сила на тока 10 ампера? А до бензиностанциите се подава обикновеното напрежение 230/380 волта. 230 е между нула и фаза, а 380 е между две фази.
                  А че някакъв акумулатор може да се зареди за 15 минути, това са фантазии.
                  https://www.investor.bg/novini/444/a...minuti-250939/

                  Много сложни въпроси задаваш

                  https://www.investor.bg/novini/444/a...minuti-250939/ ето четеш и питаш компетентните лица- джурналята от инвестура

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    Чета че новите хонди щяли да се зареждат от 350киловатова мрежа за 15 минути, някой може ли да каже колко киловата мрежа отива до една бензиностанция и ако лукойл имат 220 бензиностанции колко пари им трябват за да доставят до всеки един обект такава мрежа
                    Какво е това 350 киловатова мрежа? Подава напрежение 1000 волта и ток със сила 350 ампера? Или 35 000 волта със сила на тока 10 ампера? А до бензиностанциите се подава обикновеното напрежение 230/380 волта. 230 е между нула и фаза, а 380 е между две фази.
                    А че някакъв акумулатор може да се зареди за 15 минути, това са фантазии.
                    Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар



                    • v_tin

                      Junior Member
                      При зареждане за 15 минути на 50киловатова,(200волта),тока е 1000 ампера!!!От Лукоил не биха инвестирали,знаят за продуктовото позициониране едно,друго.Дизелагрегат е по евтин от строеж на нов и мощен трафопост с трасе.Което после да продадат на безценица на някого по закон. Инвестираното в водородната енергетика ще даде плодове по рано от акумолаторите Водороден двигател - изход за България от енергийния монопол
                      http://forum.investor.bg/forum/%D0%B...BE%D0%BB/page9
                      Last edited by Minavast; 26.11.2017, 17:34.

                      Коментар


                      • Това някой от енергото трябва да каже
                        Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                        Коментар


                        • Чета че новите хонди щяли да се зареждат от 350киловатова мрежа за 15 минути, някой може ли да каже колко киловата мрежа отива до една бензиностанция и ако лукойл имат 220 бензиностанции колко пари им трябват за да доставят до всеки един обект такава мрежа

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            v_tin - нефинансово участие в случая е че имам ангажимент към техническата част, проектирам - конструирам някои неща, компанията няма инвеститори, не продава продукти и няма сайт и дори нямаме кой да поддържа сайт.
                            Пропуснал си да отговориш на втората част на поста

                            "В метана доказано може да се вкара 30 процента водород и това не променя нищо в инсталациите за пренос, съхранение и устройствата които работят с метан.
                            - А в това че ще могат да се произвеждат устройства за електролиза със 120 процента ефективност е доста вероятно.

                            И за останалото може ли да дадеш някаква друга информация- нещо линк, техническа литература/ най добре/ или по стар бг обичай ще го караме от агенция ЕЖК"

                            Коментар


                            • Да точно за приложими.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                hemilio - в плазма.
                                мислех,че говорим за реални неща,които да се ползват от широката маса,а не сай- фай експерименти.
                                Ако един проблем може да се реши с пари,той не е проблем-той е разход.

                                Коментар

                                Working...
                                X