IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
    А още не са почнали МАСОВО да ги карат - едно 20-30% поне, не като сега 1-2% от автопарка да е електрички.
    Още от сега се вижда дабъл демидж - 100к да я купиш и после по скъпо да я караш. Същия уй като соларките ....
    Сещам се за неколцина, направили тежък удар с тези соларки. Ама онзи, дето най-силно спечели от спуснатата далаверка на Станишев, силно мрази кумънизите и, в своя габровски рай, не им е място отредил. Освен, разбира се, ако не пускат гювеч. Принципи.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      v-tin, пропанбутана преди години беше много евтин, после като навлезе като гориво за автомобили цената му се покачи. Между другото нямаше и акциз, държавите все от някъде трябва да набират средства да се финансират, ако тока се използва за електромобили няма да е учудващо след време тока от колонките да има и акциз макар че много трудно ще го контролират. Обаче дефакто намалява едно приходно перо в бюджета и все с нещо ще се компенсира, това държавите да субсидират електромобилите се получава малко парадоксално - ще ликвидират приходите с които субсидират. Не се връзва и с времето ще има някакви промени в начина по който се събират приходите.
      Някой беше предвидил, преди време че, цените на тока ще се повишат, стане ли дума за задвижване и ето, случва се.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
        А още не са почнали МАСОВО да ги карат - едно 20-30% поне, не като сега 1-2% от автопарка да е електрички.
        Още от сега се вижда дабъл демидж - 100к да я купиш и после по скъпо да я караш. Същия уй като соларките ....
        Така става с "великите" батерии на ТЕСЛА, т.к. имат заложен концептуален дефект. Поправяме го, и нещата тръгват. Ще видиш.

        Коментар


        • Пак ще продават най много коли и електромобили. Така се прави.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Pyramid, Фолксваген купуват рисърча на 24М.
            От всекиго, по нещо.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Ako питаш галфоня може да пуснеш кабел от терасата на 12 етаж и да си зареждаш електричката. Той така правел
              Той е шегаджия, нали? Освен, че някой "брат" ще се закачи на авантата, може и по-лошо да стане. Както пише супер трейдъда - може да търкаш на бай ставри нара, за срамотите, вместо това да правят тиквата или шиши

              Коментар


              • v-tin, такъв кабел се води за временно захранване и също се води и опасен. Ще се протирие някъде, ще се намокри и тока ще убие някой нищо не подозиращ човек..това е голяма глупост.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
                  Който си има къща у нас, може да зарежда на 7 евро цента за киловат! А аз като живея в блок, не че е по-скъпо, а просто няма къде да заредя. За това преди 4 години си купих хибрид. За това като му изтече лизинга, пак ще си купя хибрид. До като не видя, че общините и държавата не направят нещо (ако ще просто да облекчат изграждането на зарядни), няма да си купя електричка.
                  Ako питаш галфоня може да пуснеш кабел от терасата на 12 етаж и да си зареждаш електричката. Той така правел

                  Коментар


                  • Не е точно така, защото те ще се променят също и разхода им на ток и производството на тока, за да направят 10% много трябва да се променят ако тези 10% са общия автомобилен парк. Иначе си има места където могат да навлязат повече - Калифорния, Япония, Норвегия..в общи линии там където има повече пари от нормалното, също и в Китай който пък се превръща в държава в която 300милиона от населението е с много висок стандарт. Сега зависи дали производството на електромобили няма да се концентрира пак на едно място. После може да се зареждат от соларни станции, такива в които да стоят паркирани в близост до работното място да кажем. Може би ще позволят да се движат без водач на определени пътни отсечки, пращаш я да зарежда на соларната станция и като ти трябва си я извикваш.
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Който си има къща у нас, може да зарежда на 7 евро цента за киловат! А аз като живея в блок, не че е по-скъпо, а просто няма къде да заредя. За това преди 4 години си купих хибрид. За това като му изтече лизинга, пак ще си купя хибрид. До като не видя, че общините и държавата не направят нещо (ако ще просто да облекчат изграждането на зарядни), няма да си купя електричка.

                      Коментар


                      • А още не са почнали МАСОВО да ги карат - едно 20-30% поне, не като сега 1-2% от автопарка да е електрички.
                        Още от сега се вижда дабъл демидж - 100к да я купиш и после по скъпо да я караш. Същия уй като соларките ....
                        Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                        Коментар


                        • v-tin, пропанбутана преди години беше много евтин, после като навлезе като гориво за автомобили цената му се покачи. Между другото нямаше и акциз, държавите все от някъде трябва да набират средства да се финансират, ако тока се използва за електромобили няма да е учудващо след време тока от колонките да има и акциз макар че много трудно ще го контролират. Обаче дефакто намалява едно приходно перо в бюджета и все с нещо ще се компенсира, това държавите да субсидират електромобилите се получава малко парадоксално - ще ликвидират приходите с които субсидират. Не се връзва и с времето ще има някакви промени в начина по който се събират приходите.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                            Нови тарифи за таксуване на електроенергия

                            Шок за шофьорите на електрически автомобили: Големите градове правят зареждането до 80 процента по-скъпо
                            На това ли му викат "да лапнеш кукичката"?

                            Коментар


                            • Pyramid, Фолксваген купуват рисърча на 24М.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Ако зареждаш бавно от контакт, каква цена ще се получи там ?
                                При мен 35 цента в другата провинция има и 1-2 цента по евтино

                                Коментар

                                Working...
                                X