IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    Сега батериите са по интересни, модула е по темата. Постнах долу това от един сайт, то е нещо като инструкция накъде да се насочи търсенето, не е ли добра идеята за модулите ? Жестока е дори. Иначе нищо няма да навлезе свръхбързо и пазар ще има и за другите типове батерии, тази новата на Тесла не е е чак толкова иновативна, но в момента е разработена технология до производствен цикъл и ще се произвежда и продава успешно. Обаче и модулите ще се направят, към тях интереса ще е жесток. Никой не знае колко ще струва цикъла - да стигнат до производство модулите, като се има предвид че ще бъдат фаворит по енергийна плътност и цената им в началото ще бъде фаворит..искаш да купиш батерии с по висока енергийна плътност - плащаш малко повече..заслужава си, така е с всички неща.
    Помня преди време за едно нещо, пазар за милярди. Обаче се оказа че няма пазар дори за десет лева.

    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

    Коментар


    • Сега батериите са по интересни, модула е по темата. Постнах долу това от един сайт, то е нещо като инструкция накъде да се насочи търсенето, не е ли добра идеята за модулите ? Жестока е дори. Иначе нищо няма да навлезе свръхбързо и пазар ще има и за другите типове батерии, тази новата на Тесла не е е чак толкова иновативна, но в момента е разработена технология до производствен цикъл и ще се произвежда и продава успешно. Обаче и модулите ще се направят, към тях интереса ще е жесток. Никой не знае колко ще струва цикъла - да стигнат до производство модулите, като се има предвид че ще бъдат фаворит по енергийна плътност и цената им в началото ще бъде фаворит..искаш да купиш батерии с по висока енергийна плътност - плащаш малко повече..заслужава си, така е с всички неща.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        А бе какви бълнувания- има статия в инвестора че искат по 1,5 милиона литра
        1,5 млн литра, са 1500 кубика, няма и половин басейн.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          Имхотеп, ако беше така със ситния шрифт щяха да го напишат този извод за максималния топлообмен но са го спестили. Максималния топлообмен може да се получи при нехомегенно разпространение на топлината, или то не е пречка а може да помага.
          Е ти нали си инжинер, не си ли учил математика?
          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Lithium future

            The first challenge for researchers is to reduce the amounts of metals that need to be mined for EV batteries. Amounts vary depending on the battery type and model of vehicle, but a single car lithium-ion battery pack (of a type known as NMC532) could contain around 8 kg of lithium, 35 kg of nickel, 20 kg of manganese and 14 kg of cobalt, according to figures from Argonne National Laboratory.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

              Е, това са импитехови бълнувания.
              А бе какви бълнувания- има статия в инвестора че искат по 1,5 милиона литра

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                А бе защо и е на теслата толкова много вода. Нали коли ще прави , а не водопади
                Е, това са импитехови бълнувания.

                Коментар


                • А бе защо и е на теслата толкова много вода. Нали коли ще прави , а не водопади

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                    Имхотеп, ако беше така със ситния шрифт щяха да го напишат този извод за максималния топлообмен но са го спестили. Максималния топлообмен може да се получи при нехомегенно разпространение на топлината, или то не е пречка а може да помага.
                    Някой пропуска нещо: топлообмен през преграда, се осъществява не поради температура, а поради температурна РАЗЛИКА. Това - първо.
                    Второ, ние сме се погрижили ТАЗИ РАЗЛИКА, да бъде почти постоянна по цялата тръба.
                    Трето, обясних на Импитехът, че тръбата Е ПРАЗНА, а слоят - МНОГО тънък.
                    И, четвърто, тук темата е друга.

                    Коментар


                    • Имхотеп, ако беше така със ситния шрифт щяха да го напишат този извод за максималния топлообмен но са го спестили. Максималния топлообмен може да се получи при нехомегенно разпространение на топлината, или то не е пречка а може да помага.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Да формулата показва че трябва да се чете ситния шрифт, а там пише че формулата е за случай че разпространението на топлината е хомогенен процес. Обаче рапространението на топлината въобще не е хомогенен процес и никога няма да бъде, кога ще стане да си приближиш ръката до огън и той да не я нагрее по силно отколкото като е била далеч от него - никога, и тогава какво правим с формулата. Това не е единичен случай, в учебници за двигатели пише че максималния въртящ момент, който е сила по рамо на което действа тя, е максимален при определени обороти, а в класическатта физика пък пише че срещу всяка приложена сила към тяло има равна противодействаща на нея. Тогава как става това нещо въртящия момент да зависи от оборотите та максимума му да се постига при определени обороти - абсурд. Електродвигателите пък имали постоянен въртящ момент, няма как да имат такова нещо защото силата която противодейства на силата създаваща въртящия момент може да не е постоянна - константна величина.
                        Затова хората които откриват нещата постигат друг резултат, който същественно се различава от резултата на само усвоявалите готови знания.
                        Те всички папагали "усвояват". И си остават папагали, нали. Конкретният случай го потвърждава.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Еми ти въобще четеш ли се като пишеш? Или знаеш ли въобще какво казваш?
                          Хомогенен процес означава че топлината се разпространява по цялата площ равномерно. Тоест, това е максималното възможно топлоотдаване.
                          Тоест, двете температури трябва да са еднакви по цялата площ по всяко време. Което както отбелязваш, не е така. А това означава че обменената енергия ще е по-малко от максималната.
                          Ако още не е ясно, питай.
                          Другите глупости няма да коментирам.
                          Формулата е за случай на пълна тръба а, ти беше казано че, тя е празна. Т.е., извън обхвата на формулата. Ще рече, не знаеш, кога се и кога не се прилага.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Да формулата показва че трябва да се чете ситния шрифт, а там пише че формулата е за случай че разпространението на топлината е хомогенен процес. Обаче рапространението на топлината въобще не е хомогенен процес и никога няма да бъде, кога ще стане да си приближиш ръката до огън и той да не я нагрее по силно отколкото като е била далеч от него - никога, и тогава какво правим с формулата. Това не е единичен случай, в учебници за двигатели пише че максималния въртящ момент, който е сила по рамо на което действа тя, е максимален при определени обороти, а в класическатта физика пък пише че срещу всяка приложена сила към тяло има равна противодействаща на нея. Тогава как става това нещо въртящия момент да зависи от оборотите та максимума му да се постига при определени обороти - абсурд. Електродвигателите пък имали постоянен въртящ момент, няма как да имат такова нещо защото силата която противодейства на силата създаваща въртящия момент може да не е постоянна - константна величина.
                            Затова хората които откриват нещата постигат друг резултат, който същественно се различава от резултата на само усвоявалите готови знания.
                            Еми ти въобще четеш ли се като пишеш? Или знаеш ли въобще какво казваш?
                            Хомогенен процес означава че топлината се разпространява по цялата площ равномерно. Тоест, това е максималното възможно топлоотдаване.
                            Тоест, двете температури трябва да са еднакви по цялата площ по всяко време. Което както отбелязваш, не е така. А това означава че обменената енергия ще е по-малко от максималната.
                            Ако още не е ясно, питай.
                            Другите глупости няма да коментирам.


                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Да формулата показва че трябва да се чете ситния шрифт, а там пише че формулата е за случай че разпространението на топлината е хомогенен процес. Обаче рапространението на топлината въобще не е хомогенен процес и никога няма да бъде, кога ще стане да си приближиш ръката до огън и той да не я нагрее по силно отколкото като е била далеч от него - никога, и тогава какво правим с формулата. Това не е единичен случай, в учебници за двигатели пише че максималния въртящ момент, който е сила по рамо на което действа тя, е максимален при определени обороти, а в класическатта физика пък пише че срещу всяка приложена сила към тяло има равна противодействаща на нея. Тогава как става това нещо въртящия момент да зависи от оборотите та максимума му да се постига при определени обороти - абсурд. Електродвигателите пък имали постоянен въртящ момент, няма как да имат такова нещо защото силата която противодейства на силата създаваща въртящия момент може да не е постоянна - константна величина.
                              Затова хората които откриват нещата постигат друг резултат, който същественно се различава от резултата на само усвоявалите готови знания.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                И топлообменните за които говорим са високотехнологични, не може да се обясни нищо с приказки, тези неща се правят с техническа документация по която се правят прототипи и се тестват. С модулите е същото положението, точни параметри има при конкретна електрохимия и вложени материали.
                                Дали някои учили в областта могат да ги направят по това което сме писали тук ? Няма да могат защото има неща..не става само с придобити чужди знания, трябва и собственни да се вложат. Тези неща се постигат по интуиция, по интуиция трябва да се открие правилния отговор и после с формули и тестове се проверява дали е така. За модулите минимума по който да са по добри от сегашните модули е че ще се постигне поне с 50% по висока енергийна плътност без проблем. Това е параметъра който е интересен и втория е че опроводяването - шините за голям ток и те ще са по малко и по леки като тегло.
                                ся за първото формулите показаха че интуицията ви ич я няма.
                                За второто ще трябва да измислите нова електрохимия, иначе думата микромодул няма да даде търсеният ефект.
                                Тоест, и двете твърдения по-горе са голословни.


                                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                                Коментар

                                Working...
                                X