If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
mathematician - вярваш ли, японците и без това нямат територия и с взривени централи си я намалиха още. Щетите са огромни. Техните бяха от новите и безопасните. Като гръмнаха и юк качиха заплатите защото работната им ръка се разбяга.
Реакторите във Фукушима бяха GE, 1971-ви набор. И, според И.Н.Острецов, трусът е следствие на подводен ядрен взрив, т.е., диверсия...
mathematician - вярваш ли, японците и без това нямат територия и с взривени централи си я намалиха още. Щетите са огромни. Техните бяха от новите и безопасните. Като гръмнаха и юк качиха заплатите защото работната им ръка се разбяга.
mathematician - вярваш ли, японците и без това нямат територия и с взривени централи си я намалиха още. Щетите са огромни. Техните бяха от новите и безопасните. Като гръмнаха и юк качиха заплатите защото работната им ръка се разбяга.
То болните мозъци са си много харни. Русия гръмна, Япония гръмна, Във Франция бяха на косъм няколко пъти. В Австрия има изградена до ключ АЕЦ и са взели решение да не я използват, защото ядрената технология е опасна и несъвършенна.
В момента новите АЕЦ ги проектират/строят така, че и да гръмне щетите да са минимални. Което не е така при старите АЕЦ.
В момента, СВЕТОВНИТЕ (средно претеглено) потребности са задоволени само 1/7 т.е., простор за ръстна производство - ако не у нас, то в Африка, Индия,Китай и лат.Америка - има и той ще бъде запълван. И не е вярно, че в транспорта малко ел енергия /щяла да/ се харчи. Само у нас, преминат ли едни 50%на ел. => и Белене няма да ни стига. Ама това не е за такива „умници” като „червениякретен”. Болни мозъци винаги е имало, доказва го бедният. А „градиент” какво е, да вземе да го прочете пак. В ТУ нещата се обясняват на добро ниво, за кайто внимава. За кухи лейки, обаче, няма лек.
То болните мозъци са си много харни. Русия гръмна, Япония гръмна, Във Франция бяха на косъм няколко пъти. В Австрия има изградена до ключ АЕЦ и са взели решение да не я използват, защото ядрената технология е опасна и несъвършенна.
Pyramid - какво е това фиеста, това с урана няма да стане - много тежи "агрегата", такава нещо ако мине по нашите магистрали направо може да му закачат една сеялка да сее отзад царевица.
Ами ето, в Китай го правят, залежи от 238-ми - 100 пъти повече, натрупан 238-ми, (т.нар.обеднен уран) нямам идея колко но, за да обогатяват по 40 КТ до 2,4% годишно, за едни 25-30 години колко ли се е натрупал? Т.е. цената нормално да спадне с пъти, достъпността -тя пък, с пъти да скочи... „Нямало да стане”, ли?
BobyB - по скоро търсенето на електричество ще падне независимо от това че ще се ползва в транспорта повече. Първо тока който се харчи не е толкова много, второ си е на достатъчно висока цена така че потребителите да им е изгодно да си го правят например със соларни панели защото акумулаторите ги имат в автомобила неизбежно и няма да им се наложи да ги купуват. Така че тока ще налява.
В момента, СВЕТОВНИТЕ (средно претеглено) потребности са задоволени само 1/7 т.е., простор за ръстна производство - ако не у нас, то в Африка, Индия,Китай и лат.Америка - има и той ще бъде запълван. И не е вярно, че в транспорта малко ел енергия /щяла да/ се харчи. Само у нас, преминат ли едни 50%на ел. => и Белене няма да ни стига. Ама това не е за такива „умници” като „червениякретен”. Болни мозъци винаги е имало, доказва го бедният. А „градиент” какво е, да вземе да го прочете пак. В ТУ нещата се обясняват на добро ниво, за кайто внимава. За кухи лейки, обаче, няма лек.
Pyramid - какво е това фиеста, това с урана няма да стане - много тежи "агрегата", такава нещо ако мине по нашите магистрали направо може да му закачат една сеялка да сее отзад царевица.
BobyB - по скоро търсенето на електричество ще падне независимо от това че ще се ползва в транспорта повече. Първо тока който се харчи не е толкова много, второ си е на достатъчно висока цена така че потребителите да им е изгодно да си го правят например със соларни панели защото акумулаторите ги имат в автомобила неизбежно и няма да им се наложи да ги купуват. Така че тока ще налява.
Уран? Дори и да има по-голямо търсене на електричество, какво гарантира възход на настоящата ядрена енергетика, която от десетилетия е в упадък в цивилизацията?
Няколко централи в страни като Русия, Турция, Китай какво променят?
„Какво” ли? Преминаването към уран-238 като делим материал.
Много интересно Може би това е дълго чаканата революция? Ако това стане - продавайте Тесла, продавайте петрол, продавайте литий, купувайте уран!
Уран? Дори и да има по-голямо търсене на електричество, какво гарантира възход на настоящата ядрена енергетика, която от десетилетия е в упадък в цивилизацията?
Няколко централи в страни като Русия, Турция, Китай какво променят?
Явно, наистина си оправдаваш името но, от такъв, няма и какво друго да се очаква. ТИ не четеш внимателно, драги. Я отново прочети линка към Уикипедията. (ТАМ е пределно ясно и точно.) И после, ОТНОВО творчеството на Трейдърко, и после пак.
Бегом марш обратно в училище, келеш недоучил.
„Километри в час”/„километри за час” - скорост (на изминаване на разстояние).
„килограми в/за час”- масов дебит. Киловати по час-енергия. Киловати-мощност. Киловати в/за час” - скорост на изменение на мощност. Граница на (P2-P2)/(t2-t1) при (t2=>t1) - моментна стойност, първа производна, тангенс на допирателната ...
МАРШ ОБРАТНО В УЧИЛИЩЕ!
ХВАЩАМ СЕ ЗА ДУМАТА:
Киловатчас (kW*h)=/=(kW/h) или „киловат ЗА час”, понеже, последното НЕ Е (мярка, единица за) енергия, а (мярка, единица за) СКОРОСТ НА ИЗМЕНЕНИЕ НА МОЩНОСТТА. За не особено широките граници на изменение на топлината на изгаряне съм съгласен, разбира се. Обаче, тЕслата транспортира не само батерията, ами и пътник. Една „Фиеста”, с 40 литра резервоар или 30 кг. Бензин, изминава с тях около 700 км. С 6 кг - към 5 пъти по-малко.
Колко км. изминава ТЕслата със само 6кг условно гориво и как те се сравняват с пробега на въпросната „фиеста” - аз катам такава, затова - оставям на публиката. За мен Теслата е по-ефикасна с пъти.
Коментар