Pyramid не са скъпи вече електричките, ако купуваш нов автомобил и на лизинг е по изгодно и евтино. Много по лесно и по прецизно се управлява, при тези цени на застраховките може и да навлязат и тук по масово мисля. Голяма разлика има и със сигурност ще помага за по малко малуси. Един бензинов SUV лапа в града над 15 литра дори със старт стоп да е, 100 хиляди км. градско са 30 хиляди лева а за един таксиметров автомобил пък са нищо пробег. Само липсата на места за зареждане е проблем. На Запад нищо чудно да избухне скандал по някое време, този новия петрол като го добиват при сондирането се използват радиоктивни каши и при добива има малко такива елементи в петрола, при рафиниране в най леките фракции има най малко май но в нафтата би следвало да са повече. Може и това да е негласната причина за намаляване на дизеловите, защото в рафинериите вече могат да вадят много дизел от по тежката част на петрола. Имам доста съмнения, а за ГО системата помените си е сигурен начин да бутат народа към ел. и той ще се усети че с ел; малусите ще са по малко;
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Нямам това в предвид. Единственият проблем на ел колите е с батерията засега. Обаче много компании и научни институти работят по въпроса. По-назад попитах спициалиста дали е чувал за солид стейт батерии. Не отговори, но не защото нищо не знае, а най-вероятно не е прочел въпроса или е забравил.
Тези батерии имат по спомен с около 30% по-голям капацитет от ли-йон батериите за единица тегло.
Има даже едни китайци които вече правят завод да ги произвеждат.
Да видим и как вървят изследванията с графена. Ако го докарат до 1 Кв на килограм, то това вече ще е сериозно постижение, което ще увеличи капацитета три пъти. Т.е. една кола тип тесла ще може да изминава три пъти по-голямо разстояние.
Иначе това със стимулите е пълен булшит.
Щом вече си научил, че използването на главни букви означава крещене в диалозите в нета - ти си върхът!
Една препоръка: за да има масов характер едно производство, винаги обръщай внимание и на разходите за него.
Зная, че ще ми опонираш с това, че масовото производство намалява себестойнстта на продукта. Това е много хлъзгава материя за хората, които скандират "еко!" и "ще подменим!" /дано разбираш какво казвам!!!
Графенът - да! Други ОТДАВНА вече писаха за него - и в ТАЯ тема. Хубаво е, че темата съществува, за да научи и Имхотеп нещо от нея...))
Не отричам възможностите за навлизане на КОНКУРЕНТНИ технологии. Това е разположено в бъдещето, за което ти говориш неопределено: "да видим...", "ако го докарат...", "ще бъде..."., "ще увеличи капацитета..."
С колко ще се увеличи себестойността? Това не е интересен въпрос, защото не обслужва твоята теза, нали?
Тъй като разглеждаме въпроса от всички страни - то ще поставя ударението върху това, че търсим масовост, за да можем да изместим топлинния двигател! Нали разсъждавам правилно? Значи - ако нещо - което се появява /на далечният хоризонт/ - трябва да бъде рентабилно, то със сигурност трябва да бъде конкурентно и в ценовия диапазон, ако и това да е някога - но принципно - съгласих се - ЩЕ!
/за динамика - мощност - цени - до тук печели топлинният двигател!!!/
Значи, тезата ми - с настоящата батерия - и далечното необозримо бъдеще, когато ЩЕ... е налице...
Сегаааа....
Отчитайки, че Имхотеп вече е прочел за графена - спорът отива в нова посока...))
Какво казвам тук, ли? Започнах отговора си в първите редове /горе/... Отговорът ми е много категоричен - моля да се отбележи: когато - в бъдеще... графенът /или друга технология, материал.../ - все пак почнат да се използват някога..., то тогава ще... /до тогава предлагам да си караме ТИЯ автомобили, които НЕ СА електромобилите!..., но всеки има глава на раменете си!/
Може би, де, но все пак - ще! Твърдо! Какво ще? Електромобилът - някога ще може да се движи НЕ С НАСТОЯЩАТА БАТЕРИЯ и ЩЕ стане една скъпа и ДОСТА ОЩЕ ГОДИНИ - една още ПО-СКЪПА играчка..., която - за съжаление - не че няма да се използва, но...
Разбира се - че ще се използва, но кога..., разбира се, когато ЩЕ... /графенът и т.н.../ - заменят ДОСЕГАШНАТА СКЪПА и ТЕЖКА батерия - и масовото /може би/ производство - ще снижи цената /може би/ - до /примерно/ - цената на батерията да стане 3 пъти по-висока от сега високата цена на скъпата и тежка батерия - и това - подчертавам - ако търсим начин да надскочим параметрите на ТОПЛИННИТЕ ДВИГАТЕЛИ - и НЕ НА ВСИЧКИ! /нали някои говореха за подмяна.../ И това ЩЕ..., някога! /това е сериозно казано/
Аз лично съм оптимист! Това ще стане! Повтарям: ЩЕ СТАНЕ!... Крещя си го на самият мен, защото аз вярвам в бъдещето! Да - това е бъдещето - необозримо, когато - малко по-натам във времето /след бъдещето/ - ще имаме една скъпа играчка, която ще удовлетворява изискванията /както и ДО сега!/ - на един от най-горните сегменти по финансови възможности - хора... Лошо в това няма! Ще има компании, които и тогава ще бъдат ориентирани към тоя сегмент - на хората - не с пари, а с огромни пари!
п.п. Имхотеп, зная, че няма да прочетеш поста ми, нито пък ще се концентрираш върху същността му.
Отговор на твоите постове, насочени към мен ще получиш, когато погледнеш реално на тезата: ще заменяме ли топлинните двигатели и двигателя в вътрешно горене с електродвигател и в частност - с електромобил и в какво бъдеще очакваш това да се случи, както и - дали новото конкурентно превозно средство ще бъде масово използвано /имам предвид - платежоспособност на населението и различни видове транспорт на планетата Земя/.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеМи него яко го гони логореята, требва нещо да каже, квото и да е.
Че и ти беше същия, да не си забравил?
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеПо-скоро, аз ще умра, отколкото ти да забравиш да изгавриш някого. Разбира се.
Че и ти беше същия, да не си забравил?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеБе стана ми любопитно покрай безименния та прочетох за графена какво разправят.
Ся, 33 пъти по-бързо зареждане означава че вместо нужните 9.5 часа за зареждане, на една тесла ще и трябват 17 минути,
Според мен ще го постигнат скоро, залога е доста голям.
А когато стане, няма да забравя да питам безименния как влияят електромобилите на пазарите.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
1kWh , прехвърлен за 1 мин, това са 60 kW. Вземи батерия 60 kWh, раздели го на кпд-то, дай да се зареди за 10 мин, виж какво охлаждане трябва и ще стоплиш къде е белята. Иначе, да, прав си. Захванали са се, ще решат проблема. Аз съм оптимист.
...Thanks to its graphene construction the battery is capable of charging and discharging approximately 33 times faster than a regular lithium-ion battery.
Според мен ще го постигнат скоро, залога е доста голям.
А когато стане, няма да забравя да питам безименния как влияят електромобилите на пазарите.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Не се хабим, дърляме се като няма кво да правим.
Аз лично нито имам електричка, нито планове да купувам в близко бъдеще.
Не познавам Мъск, не съм му някакъв голям фен, но подкрепям това което прави. Желая му успех в начинанията, досега се доказа като иноватор който докарва нещата до край.
Но като излезе някой и почне да реве "НЯМА АЛТЕРНАТИВА НА ДВГ ЗАПОМНЕТЕ"
И ми става досадно малко
А и както е ясно че батериите в момента са спирачката за по-бързо навлизане на ел. Колите.
Обаче като чета, хора, занимаващи се с батерии казват че ще трябват само няколко минути да се зареди батерия с която ще може да се изминат 500 мили или 800 километра.
Как това би се отразило на пазара, ще може да каже безименния.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнениеА и както е ясно че батериите в момента са спирачката за по-бързо навлизане на ел. Колите.
Обаче като чета, хора, занимаващи се с батерии казват че ще трябват само няколко минути да се зареди батерия с която ще може да се изминат 500 мили или 800 километра.
Last edited by v_tin; 01.12.2018, 18:01.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеПичове не знам защо се хабите толкова. Технологично EV са мноооого по-добри от ДВГ. За момента единствено батериите държат цените на колите високи. Въпросът не е дали, а кога EV ще се произвеждат по-евтино. Това е към 2016год. и показва как спадат цените с 20-30% на година.
Аз лично нито имам електричка, нито планове да купувам в близко бъдеще.
Не познавам Мъск, не съм му някакъв голям фен, но подкрепям това което прави. Желая му успех в начинанията, досега се доказа като иноватор който докарва нещата до край.
Но като излезе някой и почне да реве "НЯМА АЛТЕРНАТИВА НА ДВГ ЗАПОМНЕТЕ"
И ми става досадно малко
А и както е ясно че батериите в момента са спирачката за по-бързо навлизане на ел. Колите.
Обаче като чета, хора, занимаващи се с батерии казват че ще трябват само няколко минути да се зареди батерия с която ще може да се изминат 500 мили или 800 километра.
Как това би се отразило на пазара, ще може да каже безименния.
Last edited by Имхотеп; 01.12.2018, 14:51.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеА това е актуален анализ на UBS за цената в момента на различните производители. Прогнозите за 2020та вече са факт в 2018та (поне за тесла). Солид стейт може и да е следващата генерация (цена, рейндж, издръжливост и пр.), но тя ще се произвежда след години. Въпросът е че до 1-2 години EV вече ще е на цената на ДВГ дори и в долните сегменти. За луксозните вече е факт.
[ATTACH=CONFIG]n3412336[/ATTACH]
Коментар
-
А това е актуален анализ на UBS за цената в момента на различните производители. Прогнозите за 2020та вече са факт в 2018та (поне за тесла). Солид стейт може и да е следващата генерация (цена, рейндж, издръжливост и пр.), но тя ще се произвежда след години. Въпросът е че до 1-2 години EV вече ще е на цената на ДВГ дори и в долните сегменти. За луксозните вече е факт.
Коментар
-
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Не става ясно с какво постът ти обогатява темата, ако ни дава информация, взета от нета, както и предположения, с които по никакъв начин не променяш позициите на двигателите с вътрешно горене /с малки букви/ - нито пък на така несъщественият - малък дял на електродвигатели, монтирани в така нареченият ЕЛЕКТРОМОБИЛ /с главни букви!/...
... и дано причината за това, че в следващите 10 години ЕЛЕКТРОМОБИЛЪТ няма да влияе на пазарите - да е именно в главните букви, с които до сега не сме го изписвали!...))
п.п. Нещо несъществено: колко големи са "големите" букви? В сантиметри ли ги мериш, или по друг начин? Може би имаш предвид главните букви в нашата писменост? Все пак - не е необходимо да се концентрираш върху послеписа ми. Той е използван така - на майтап.
Също не става ясно пък ти с какво допринасяш по темата? Постовете ти в случая са еднообразен спам.
Както вече казах, всеки идиот знае, че електромобилът не може много да влияе на пазарите особено в близките години. Така че спри да го повтаряш като счупен грамофон.
По-скоро темата е как започва да влияе. Не колко влияе.
И нещо несъществено - размерът на буквите го меря на височина. Използването на главни букви освен когато е необходимо се смята за крещене, а никой не обича кресльовците.
Това последното - на майтап.
Last edited by Имхотеп; 01.12.2018, 05:11.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
И какво сега? Свободно паркиране, бус ленти, безплатно зареждане, специални места. Стани, мирно аристократа минава. Айде моля те. Как ли са стимулирали ДВГ-тата 1903-1916, че да надделеят над каруците.
Тези батерии имат по спомен с около 30% по-голям капацитет от ли-йон батериите за единица тегло.
Има даже едни китайци които вече правят завод да ги произвеждат.
Да видим и как вървят изследванията с графена. Ако го докарат до 1 Кв на килограм, то това вече ще е сериозно постижение, което ще увеличи капацитета три пъти. Т.е. една кола тип тесла ще може да изминава три пъти по-голямо разстояние.
Иначе това със стимулите е пълен булшит.Last edited by Имхотеп; 01.12.2018, 02:59.Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
Ти имаш нещо което ми напомня за другия включил се преди малко. Двамата сте като дупе и гащи.
Както и да е.
Първият автомобил Форд излиза на 16 юни, 1903 година.
По това време е имало вече и други автомобили, но основната част от превозните средства са били каруци.
десет години след това, основните превозни средства са били ... пак каруци.
Според някои източници в развитите държави колите са надвишили талигите някъде накъм 1916, само три години по-късно.
Но съм сигурен, че ако е имало интернет форуми по онова време, и ти си бил там, то пак щеше да пишеш как талигите са бъдещето на транспорта, а колите с двг не са ефективни.
С Големи букви разбира се.
Не става ясно с какво постът ти обогатява темата, ако ни дава информация, взета от нета, както и предположения, с които по никакъв начин не променяш позициите на двигателите с вътрешно горене /с малки букви/ - нито пък на така несъщественият - малък дял на електродвигатели, монтирани в така нареченият ЕЛЕКТРОМОБИЛ /с главни букви!/...
... и дано причината за това, че в следващите 10 години ЕЛЕКТРОМОБИЛЪТ няма да влияе на пазарите - да е именно в главните букви, с които до сега не сме го изписвали!...))
п.п. Нещо несъществено: колко големи са "големите" букви? В сантиметри ли ги мериш, или по друг начин? Може би имаш предвид главните букви в нашата писменост? Все пак - не е необходимо да се концентрираш върху послеписа ми. Той е използван така - на майтап.
Коментар
Коментар