IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
    Електричките имат предимства пред автомобилите с ДВГ,ама и недостатъци. Основните са два-дългото време за зареждане и трайността на батерията,коята трябва да се сменя на 7-8 години. А нова батерия е много скъпа, което на практика обезсмисля смяната и вторичния пазар. А в държави като България, в които активното население живее основно в блокове в градовете ще има огромен проблем със зареждането.Едно бързо зареждане е в рамките на половин час, а при него се намалява животът на батерията. Ако се направи пробив и се измисли начин да се зареждат за 3-4 минути,без да се изтощава батерията, бързо ще се наложат.
    Начини и подходи са измислени но, яко зарядно си трябва за бързия чардж. За да заредиш 100 [kWh] за 6 мин, се искат НАД 1[MW] зарядно, сиреч, само мрежа СН (КАРО МИНИМУМ), да не говорим за останалите "бонуси". Пък как грее батерията през това време... Аз защо им разправям на подобни умници, че вървят по грешен път? Иначе, за бърза И ЕВТИНА смяна САМО НА ДЕФЕКТИРАЛ сегмент от батерията, трябва да дойдат при бате си, да ги опъти но...Проблем на производителите.

    Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    И какво ще стане ако се зарежда много бързо ? Трябват зарядни станции за бързо зареждане, а поставянето на една такава струва над 150 хиляди евро, после трябва и да се захрани с ток, а знаеш ли как ще клатят напрежението, честотата на тока в мрежата - яко, на мрежата само това и трябва - в един град да има няколкостотин такива станции и те да се включват и изключват постоянно и мрежата няма да може да се поддържа.
    Ммм...не. Няма да има "няколко стотин" такива станции, дори в градове като Голямо Ябълково. Защо ли? Ами масово компактните, нормални зарядни, разумно разпределени по територията, ще вършат ТАЗИ работа. Слагаш на 5-10 места по една такава, и НП. Друг въпрос, докъде са със стандартизацията. Само колко (тъчо) множество батерии, различни за различните модели...

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      И какво ще стане ако се зарежда много бързо ? Трябват зарядни станции за бързо зареждане, а поставянето на една такава струва над 150 хиляди евро, после трябва и да се захрани с ток, а знаеш ли как ще клатят напрежението, честотата на тока в мрежата - яко, на мрежата само това и трябва - в един град да има няколкостотин такива станции и те да се включват и изключват постоянно и мрежата няма да може да се поддържа.
      Затова и казвам, че като станат стотици хиляди електричките ,ще има сериозни проблеми със зареждането.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
        Електричките имат предимства пред автомобилите с ДВГ,ама и недостатъци. Основните са два-дългото време за зареждане и трайността на батерията,коята трябва да се сменя на 7-8 години. А нова батерия е много скъпа, което на практика обезсмисля смяната и вторичния пазар. А в държави като България, в които активното население живее основно в блокове в градовете ще има огромен проблем със зареждането.Едно бързо зареждане е в рамките на половин час, а при него се намалява животът на батерията. Ако се направи пробив и се измисли начин да се зареждат за 3-4 минути,без да се изтощава батерията, бързо ще се наложат.
        И какво ще стане ако се зарежда много бързо ? Трябват зарядни станции за бързо зареждане, а поставянето на една такава струва над 150 хиляди евро, после трябва и да се захрани с ток, а знаеш ли как ще клатят напрежението, честотата на тока в мрежата - яко, на мрежата само това и трябва - в един град да има няколкостотин такива станции и те да се включват и изключват постоянно и мрежата няма да може да се поддържа.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Те затова японците слагат само 7 киловатчаса батерия и тя може да се зарежда бързо, ако се кара само на ток например да отидеш днес на 30 км и да се прибереш обратно е достатъчна, ако я зареждаш с най обикновенно зарядно за 1 час ще се зареди и има и опцията да се зареди от светлина, покриват покрива само на купето с клетки и това са 5 квадратни метра, при максимално производство, силно слънце дават над 1 киловатчас, като стои 4 часа и ще зареди 5 киловатчаса, достатъчни са в града при ниска скорост да се изминат 30км и да се прибереш в къщи без въобще да си зареждал нито бензин, нито ток. После същия автомобил може да го ползваш да тръгнеш на път и да минеш няколко хиляди километра като зареждаш бензин. Въобще избора е голям, вместо да го натъпчат с тежка батерия и да тежи над 2 тона и енергията да я харчи за да си разкарва батерията. Това е бъдещето.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Електричките имат предимства пред автомобилите с ДВГ,ама и недостатъци. Основните са два-дългото време за зареждане и трайността на батерията,коята трябва да се сменя на 7-8 години. А нова батерия е много скъпа, което на практика обезсмисля смяната и вторичния пазар. А в държави като България, в които активното население живее основно в блокове в градовете ще има огромен проблем със зареждането.Едно бързо зареждане е в рамките на половин час, а при него се намалява животът на батерията. Ако се направи пробив и се измисли начин да се зареждат за 3-4 минути,без да се изтощава батерията, бързо ще се наложат.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
              Как да продават като има КИТАЙСКИ за 1000$ - напълно достатъчни за градско и селско.
              Градска.
              Hot Sale Smart New Energy Adult Four Wheel Mini Electric Small Car Made In China With Suitable Price - Buy Electric Mini Car Electric Vehicle Charger/ Electric Suv Vehicle/neighborhood Electric Vehicle/lithium Battery Electric Vehicle,Sand Transport Barge/electric Vehicles Kit/electric Engine For Car Vehicle/kids Vehicle Electric,Mini Electric Car 4 Seater Electric Solar Vehicle/electric Off Road Vehicle/vehicle Electric Product on Alibaba.com
              Селска.
              New Design Pickup Truck Hot Sale New Electric Pickup New Van Mini Car Chinese Mini Truck Electric Pickup - Buy Mining Transport Vehicles/land Cruiser Pickup New Car/pickup Truck Sleeper Cab/pickup Trucks For Sale,Hydraulic Transporter/electric Pickup Truck For Sale/used Pickup Trucks/china Pickup Truck/pickup Truck Sleeper Cab,Sand Transport Barge/electric Violin Pickup/cheap Electric Cars For Sale/electric Hydraulic Car Floor Jack Product on Alibaba.com

              Ето това ни трябва - внасяме 1млн такива коли + 1 контейнер батерии и решаваме всякакви проблеми со автомобилно замърсяване в градовете. Ще ни струва по малко, опс 5 ПЪТИ по малко от ПОМОЩИТЕ за ток на "бизнеса". Да не говорим че хората ще си ги платят с кеф, дори и най-бедния пенсионер може да си ги позволи.

              Допълнително тротинетки за лятото по 100$ дето тука им искат 1000лв !?!?!?!?
              Не са такива цените им, те ти пишат такава цена да се обадиш и да питаш, истинската цена е по висока. Не виждам защо за по 1500 лева не си ги правим в България, в тях няма никакви секретни технологии.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                В Япония се отказват от електромобилите, Тойота нямала да пуска електромобили на пазара защото не се продавали, за да продават същото количество което произвеждат в момента трябва всеки продаден автомобил в Света да бъде Тойота, което им изглежда невъзможно. Не могат да си изоставят производството и да не произвеждат и продават количествата коли с ДВГ които сега пласират. Новия им шеф е казал че не може да затвори фирмата и ще продават по евтините коли с двг за които има пазар от 5 милиона броя на година. Хонда пускат модели които изразходват 2 литра бензин на 100км.с електрическата им трансмисия, която представлява генератор и електромотор свързани линейно с буфер малка батерия между тях. В два литра бензин има по малко от 20 киловатчаса енергия дефакто, което означава че са много ефективни. Всички японски производители имат подобни модели с такива трансмисии, сега опитват да ги направят и 50 км да изминават като електромобили с ток от соларни клетки.Зарядните станции няма да са необходими чак толкова, нам няма да изграждат зарядна инфраструктура.
                Ниссан мислят другояче

                Коментар


                • Как да продават като има КИТАЙСКИ за 1000$ - напълно достатъчни за градско и селско.
                  Градска.
                  Hot Sale Smart New Energy Adult Four Wheel Mini Electric Small Car Made In China With Suitable Price - Buy Electric Mini Car Electric Vehicle Charger/ Electric Suv Vehicle/neighborhood Electric Vehicle/lithium Battery Electric Vehicle,Sand Transport Barge/electric Vehicles Kit/electric Engine For Car Vehicle/kids Vehicle Electric,Mini Electric Car 4 Seater Electric Solar Vehicle/electric Off Road Vehicle/vehicle Electric Product on Alibaba.com
                  Селска.
                  New Design Pickup Truck Hot Sale New Electric Pickup New Van Mini Car Chinese Mini Truck Electric Pickup - Buy Mining Transport Vehicles/land Cruiser Pickup New Car/pickup Truck Sleeper Cab/pickup Trucks For Sale,Hydraulic Transporter/electric Pickup Truck For Sale/used Pickup Trucks/china Pickup Truck/pickup Truck Sleeper Cab,Sand Transport Barge/electric Violin Pickup/cheap Electric Cars For Sale/electric Hydraulic Car Floor Jack Product on Alibaba.com

                  Ето това ни трябва - внасяме 1млн такива коли + 1 контейнер батерии и решаваме всякакви проблеми со автомобилно замърсяване в градовете. Ще ни струва по малко, опс 5 ПЪТИ по малко от ПОМОЩИТЕ за ток на "бизнеса". Да не говорим че хората ще си ги платят с кеф, дори и най-бедния пенсионер може да си ги позволи.

                  Допълнително тротинетки за лятото по 100$ дето тука им искат 1000лв !?!?!?!?
                  Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                  Коментар


                  • https://www.youtube.com/watch?v=V8q_H92iwsU, кола направена от самолет..
                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • 20 литра бензин за 1000км пробег, те ги направиха да миришат бензина.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • В Япония се отказват от електромобилите, Тойота нямала да пуска електромобили на пазара защото не се продавали, за да продават същото количество което произвеждат в момента трябва всеки продаден автомобил в Света да бъде Тойота, което им изглежда невъзможно. Не могат да си изоставят производството и да не произвеждат и продават количествата коли с ДВГ които сега пласират. Новия им шеф е казал че не може да затвори фирмата и ще продават по евтините коли с двг за които има пазар от 5 милиона броя на година. Хонда пускат модели които изразходват 2 литра бензин на 100км.с електрическата им трансмисия, която представлява генератор и електромотор свързани линейно с буфер малка батерия между тях. В два литра бензин има по малко от 20 киловатчаса енергия дефакто, което означава че са много ефективни. Всички японски производители имат подобни модели с такива трансмисии, сега опитват да ги направят и 50 км да изминават като електромобили с ток от соларни клетки.Зарядните станции няма да са необходими чак толкова, нам няма да изграждат зарядна инфраструктура.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                          https://www.eon.de/de/pk/e-mobility/...it-kabel.htmlq , на сайта им предлагат зарядни станции, но не са безплатни и са 11киловата. Също имат инсталационна такса, която не е малка. Нещо се е объркал Вальо.
                          Преди беше безплатно, сега гледам че искат поне 400 евро. Не знам, може да е било промоция

                          Коментар


                          • https://www.facebook.com/reel/716447570030772/?s=ifu хахаха

                            Коментар


                            • https://www.eon.de/de/pk/e-mobility/...it-kabel.htmlq , на сайта им предлагат зарядни станции, но не са безплатни и са 11киловата. Също имат инсталационна такса, която не е малка. Нещо се е объркал Вальо.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Не сме там, той щом казва значи им дават станции и да не са бързозарядни, а 22 киловата пак е добре. Сигурно имат пари и така ще се електрифицират, то и у нас може обаче трябват пари. В САЩ Тесла правеха и зарядни станции и зареждаха безплатно колко години и понавлязоха електромобили. А това с генераторите така е смешно, но спокойно може да правят електромобили с по малки батерии за да са по евтини, и да има малък генератор ако закъса за зареждане и изтощи батерията.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X