Първоначално изпратено от potentielle_energie
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Pyramid, големия проблем са елементите с голям капацитет и това че се разбалансират, навитите спирални електроди също са проблем но дори не са чак толкова голям проблем колкото първото. Батерията трябва да и се балансират елементите при самата консумация на ток, по затворената верига. Обаче това няма как да стане с навити спирални електроди и елементи с големи капацитети. Това вече практиката го доказва, тези Рено Зое със скапани батерии за 7 години са с просто разбалансирани батерии и някои елементи са престояли разредени, което ги е убило. Ще станат нещата когато се оправят батериите.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Титан и рутил са леко така, нееквивалентни понятия. Освен това, концепцията с навити електроди, е силно податлива на редица неприятности, остаряла и безперспективна.
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0...80%D0%B0%D0%BB)
Коментар
-
Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнение
Титана (рутил) според туранагите е анод.
SCiB™ uses lithium titanium oxide (LTO) in its anode to achieve excellent characteristics, including safety, long life, low-temperature performance, rapid charging, high input/output power and wide usable SOC range.
SCiB™ has been widely used for vehicle, industrial and infrastructure applications, including automobiles, buses, railroad cars, elevators and power plants.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПогледнахте ли линка който дадох, това нещо променя нещата със зареждането на електромобите. Имат някои неща в технологията които не са донаправени, но в общи линии са на прав път. Едното е че електролита е натриев хлорид и се отделя хлор, което е много неприятно, няма да е с морска вода, електролита може да се промени. Другото е че използват горивна клетка с протонообменни мембрани за стационарни цели, напълно излишно е и не знам откъде са намерили с толкова ниска ефективност 40%, това е най лошата възможна, на Тойота Мурай е с 60%. Но въобще не им трябва такъв тип горивна клетка, за тези мембрани е характерно, че са с лоша проводимост и куца. Горивни клетки с течен електролит си достигат ефективност 75 -85 % без проблем. Има и друг момент - металът който се използва може да се рециклира, този който те казват че е консуматив и това е така. За целта може да се използва енергия от фотоволтаични системи и то когато я има, примерно както е при нас през лятото. Това е перфектната зарядна станция за електромобил, дори могат както казват да се правят да произвежда 50 киловатчаса ток, това означава възможност за сравнително бързо зареждане и няма кабели за захранване на станцията, няма проблеми с наличната електрическа мрежа, само разходите за инфраструктура към една зарядна станция ще платят това нещо, а на него захранване с ток не му трябва..Но проблема с цените на електромобилите си остава за съжаление. Действително едни стандартни батерии ще смъкнат цената, по принцип стандартните неща излизат евтино, нестандартните както е сега са скъпи и мисля в случая доста вдигат цената и не е чудно че електромобилите са скъпи.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Работата е там че, не е само до електрохимията. Всичко е комплексно на този свят, т.е., значително по-сложно, отколкото изглежда на пръв поглед (дори и гъбите) .
SCiB™ uses lithium titanium oxide (LTO) in its anode to achieve excellent characteristics, including safety, long life, low-temperature performance, rapid charging, high input/output power and wide usable SOC range.
SCiB™ has been widely used for vehicle, industrial and infrastructure applications, including automobiles, buses, railroad cars, elevators and power plants.
Коментар
-
Да и цената им за метала не е актуална, те посочват 0.35 цента за производство на килограм водород, няколко пъти по скъпо ще е. Фактически това е много мощна, но стационарна батерия, не става за електромобили, да е на самия електромобил, но стационарна станция - едва ли ще откриете по добро.D.Y.F-091066
Коментар
-
Погледнахте ли линка който дадох, това нещо променя нещата със зареждането на електромобите. Имат някои неща в технологията които не са донаправени, но в общи линии са на прав път. Едното е че електролита е натриев хлорид и се отделя хлор, което е много неприятно, няма да е с морска вода, електролита може да се промени. Другото е че използват горивна клетка с протонообменни мембрани за стационарни цели, напълно излишно е и не знам откъде са намерили с толкова ниска ефективност 40%, това е най лошата възможна, на Тойота Мурай е с 60%. Но въобще не им трябва такъв тип горивна клетка, за тези мембрани е характерно, че са с лоша проводимост и куца. Горивни клетки с течен електролит си достигат ефективност 75 -85 % без проблем. Има и друг момент - металът който се използва може да се рециклира, този който те казват че е консуматив и това е така. За целта може да се използва енергия от фотоволтаични системи и то когато я има, примерно както е при нас през лятото. Това е перфектната зарядна станция за електромобил, дори могат както казват да се правят да произвежда 50 киловатчаса ток, това означава възможност за сравнително бързо зареждане и няма кабели за захранване на станцията, няма проблеми с наличната електрическа мрежа, само разходите за инфраструктура към една зарядна станция ще платят това нещо, а на него захранване с ток не му трябва..Но проблема с цените на електромобилите си остава за съжаление. Действително едни стандартни батерии ще смъкнат цената, по принцип стандартните неща излизат евтино, нестандартните както е сега са скъпи и мисля в случая доста вдигат цената и не е чудно че електромобилите са скъпи.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от potentielle_energie Разгледай мнениеС уточнение ,че не съм електрохимик вероятно това са основите на които стъпват електромобилите.
http://sunlight.caltech.edu/aic/pourbaix.pdf
Коментар
-
С уточнение ,че не съм електрохимик вероятно това са основите на които стъпват електромобилите.
http://sunlight.caltech.edu/aic/pourbaix.pdf
Коментар
-
https://www.h2innovativelab.com/, ето един вариант за производство на ток за зареждане на електромобилите, нещо като малка електроцентрала примерно в гаража може да се постави.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТемата е друга тук, но по принцип да дълговете на някои държави са огромни и една инфлация ще ги стопи. Всичко се оправя ако се получи инфлация, но как да стане това в глобална икономика в която цените на стоките или падат или не се променят с детилетия вече ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТемата е друга тук, но по принцип да дълговете на някои държави са огромни и една инфлация ще ги стопи. Всичко се оправя ако се получи инфлация, но как да стане това в глобална икономика в която цените на стоките или падат или не се променят с детилетия вече ?
цитат:
"ЕТАПИ НА РАЗВИТИЕ НА МАРКЕТИНГА В зависимост от степента на развитие на индустриалната ... че не е важно само да произведеш, а да можеш да го продадеш."
Коментар
Коментар