Първоначално изпратено от mathematician
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
25% профит маржин. Въпреки огромните инвестиции на гола поляна за нови производства на нови модели, е на път да излезе на печалба още това тримесечие. При този профит маржин, другите могат само да подсмърчат и да раздуват велики планове как ЩЕ изкарат тесла килър ама от 2022ра някъде.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
25% профит маржин. Въпреки огромните инвестиции на гола поляна за нови производства на нови модели, е на път да излезе на печалба още това тримесечие. При този профит маржин, другите могат само да подсмърчат и да раздуват велики планове как ЩЕ изкарат тесла килър ама от 2022ра някъде.
Проблемът е цените 75 000 доларес за базов модел, до къде 90 000 доларес за тоя с екстрите. Става за втора кола в семейството на милионер.
А базовата евтина Тесла все още се отлага. Какво стана с онея дето депозираха пари да си получат базовата Тесла. Изпълняват ли им поръчките или още чакат. Или па им върнаха парите.
Те го бизикаха Мъск че бил същата работа като СССР-то. Депозираш кинти и чакаш 10 год да си получиш колата.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеKildirim_Bei - със соларни панели, Мъск го прави в щатите и маса коли се движат с такъв ток всеки ден. Това е ужасно за бизнеса който на всичко отгоре е и монополизиран, бизнеса с петролните коли.Last edited by Pyramid; 23.10.2018, 18:16.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Ако трябва да кажа също нещо в афористичен стил, бих се изразил така:
Хората, които "виждат" бъдещето, но въпреки това не правят нищо за него - за съжаление са чиста проба популисти.
Не сте ли съгласен с мен? Добре. Отговорете ми на въпроса, защо все още не сте продали дизел/бензина си за скраб? Нали все пак не гледате в миналото и в същото време претендирате, че виждате бъдещето?
За кога се отлага "датата на бъдещето", в което гледате?
Трудно е да се каже. Може би няколко поколения ще "пропуснат" бъдещето, преди да се изостави една мечта, която не е конкурентна - и на съществуващите, но и на новите технологии, върху които се работи. Между другото тая мечта също е от миналото, но понеже ние сме се родили "вчера", а днес прочетохме за нея - то тя се превърна изведнъж /за нас/ в бъдеще...
Нищо лично!
п.п. Черногледо бих казал,че мислят хората, които отричат създаването на нещо ефективно в бъдеще, различно от електромобила в сегашният му вид - със скъпа и тежка батерия, с екологични проблеми, произтичащи от токсични производства и в експлоатация, както и с още десетки неназовани и "неочаквани" проблеми със здравето на експлоатиращите подобна техника.
Здраве и успехи!
Дали тесла като проект може да пропадне / фалира – разбира се! Във всеки момент в който кеша свърши, бизнеса спира, но това не го прави шарлатанин, нали така? 8 от 10 нови проекта не се реализират така че тесла спокойно може да влезе в графата неуспели бизнес инициативи.
Дизела не съм го продал, защото все още нямам икономически изгодна алтернатива. Въпрос на време. Всяка нова технология се развива по т.н S крива – в началото е скъпа, изоставаща по много показатели от наложената до момента. Постепенно цената и пада и става икономически изгодна за масовия потребител. Колко време ще отнеме не знам, но като гледам темповете, с които спадат продажбите на традиционните „конкуренти“ в САЩ, за сметка на тесла едва ли ще е повече от 10 години. „Големите“ производители ще се хвърлят трескаво да наваксват, но за съжаление е много трудно да убиеш старата технология и да я замениш с нова over night. Ще има големи размествания на пазара като малките и нишови производители ще са едни гърди напред (моделът на Ягуар е много конкурентен).
Повечето продукти които излизат на пазара са добре забравени стари – модифицирани, подобрени и усъвършенствани. Най-великите умове са се възползвали в един или друг момент от успехите и откритията на други преди тях – "If I have seen further it is by standing on the shoulders of Giants“ (Исак Нютон). Това е във връзка с подигравките, че Мъск е сложил батерия в ламарина като я маркетира като нов продукт. Пък и за потребителя какво значения има – ако е на същата цена като старата, има по-добри характеристики, поддържа се по-лесно, струва ти по-малко за шофиране и се подобрява постоянно във времето кое ще избереш?!? Все още има проблеми за решаване като мрежа за зареждане при дълги разстояния, магазини и сервизи с добро покритие, но и те във времето ще бъдат решени.
Относно това кое е по-екологично – батерия, хидроген и по каквото друго се работи нямам идея.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеА бе чета че теслата губела от всяка количка по 15000 зелени гущера. Докога ще стигнат парите на компанията
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеА бе чета че теслата губела от всяка количка по 15000 зелени гущера. Докога ще стигнат парите на компанията
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ако трябва да кажа също нещо в афористичен стил, бих се изразил така:
Хората, които "виждат" бъдещето, но въпреки това не правят нищо за него - за съжаление са чиста проба популисти.
Не сте ли съгласен с мен? Добре. Отговорете ми на въпроса, защо все още не сте продали дизел/бензина си за скраб? Нали все пак не гледате в миналото и в същото време претендирате, че виждате бъдещето?
За кога се отлага "датата на бъдещето", в което гледате?
Трудно е да се каже. Може би няколко поколения ще "пропуснат" бъдещето, преди да се изостави една мечта, която не е конкурентна - и на съществуващите, но и на новите технологии, върху които се работи. Между другото тая мечта също е от миналото, но понеже ние сме се родили "вчера", а днес прочетохме за нея - то тя се превърна изведнъж /за нас/ в бъдеще...
Нищо лично!
п.п. Черногледо бих казал,че мислят хората, които отричат създаването на нещо ефективно в бъдеще, различно от електромобила в сегашният му вид - със скъпа и тежка батерия, с екологични проблеми, произтичащи от токсични производства и в експлоатация, както и с още десетки неназовани и "неочаквани" проблеми със здравето на експлоатиращите подобна техника.
Здраве и успехи!
Коментар
-
Първоначално изпратено от MILOM Разгледай мнение1,6 млн км ресурс на мотора,90% капацитет на батерията след 300 000км,убиец на съвременната индустрия
https://www.24chasa.bg/avto/article/...6jcI2DQjlP5gcA
А представи си в пикови сезони имаш по 3-4 коли на колонка на бензиностанциите, примерно към морето. Да чакаш 3-4 преди теб да заредят докато ти дойде реда. Отива къде 3-4 часа висене.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Kildirim_Bei Разгледай мнениеБатериите са достатъчно голям проблем за електромобилите засега. Основните коментари са за това в темата.
Но не се ли подценява още един проблем, който по скромното ми мнение е може би още по-голям?
Откъде ще дойде тока за зареждането на тия батерии, та да гледаме пълните улици с МПС-та?
Колко ще струва тоя ток? Ядрени централи, конвенционални (ТЕЦ, ВЕЦ), ветрогенератори, соларни панели? Други извънземни технологии?
Коя енергия ще превърнем в електрическа и на каква цена? Освен загуби при превръщането има и загуби при преноса. Да не говорим, че все още голяма част от енергетиката си е основен замърсител на околната среда. Ще заменим едно замърсяване с друго. Не знам производството и утилизирането на батериите колко още замърсява. Кел файда.
Смяната на енергията от фосили, необходима за придвижването на милиони МПС-та и техните товари, с електрическа такава, е кардинална промяна в цялата енергетика.
Проблемът на хората които гледат само в миналото е че пропускат бъдещето – ЦЪК.
Коментар
-
Батериите са достатъчно голям проблем за електромобилите засега. Основните коментари са за това в темата.
Но не се ли подценява още един проблем, който по скромното ми мнение е може би още по-голям?
Откъде ще дойде тока за зареждането на тия батерии, та да гледаме пълните улици с МПС-та?
Колко ще струва тоя ток? Ядрени централи, конвенционални (ТЕЦ, ВЕЦ), ветрогенератори, соларни панели? Други извънземни технологии?
Коя енергия ще превърнем в електрическа и на каква цена? Освен загуби при превръщането има и загуби при преноса. Да не говорим, че все още голяма част от енергетиката си е основен замърсител на околната среда. Ще заменим едно замърсяване с друго. Не знам производството и утилизирането на батериите колко още замърсява. Кел файда.
Смяната на енергията от фосили, необходима за придвижването на милиони МПС-та и техните товари, с електрическа такава, е кардинална промяна в цялата енергетика.Last edited by Kildirim_Bei; 21.10.2018, 20:50.Не се заяждам никога и с никой, но... истината винаги боли.
~ Enfant Sanssouci de Monde ~
Коментар
Коментар