IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Газът в случая е водород.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Електрическите автомобили ще дръпнат много напред, жалко че в България няма производство на такива коли. Няма да са много дълго на батерии, защото ще се появят и други технологии като тази на газ която разработват Тойота. Въпроса е в ефективността и ако са два пъти по ефективни от старата технология с ДВГ ще пробият и още как.


      Технологията "на газ", която си определил като "други технологии" - какво общо има с електромобилите, които обсъждаме тук?


      Иначе, тия "ако" - са много сериозни логически блокове, по които са хвърлени вече милиарди и това не е от днес, но на теб днес ти хрумна, нали?...


      А аз - да се похваля: днес - съвсем случайно взех, че измислих колелото иоткрих топлата вода...

      Коментар


      • Електрическите автомобили ще дръпнат много напред, жалко че в България няма производство на такива коли. Няма да са много дълго на батерии, защото ще се появят и други технологии като тази на газ която разработват Тойота. Въпроса е в ефективността и ако са два пъти по ефективни от старата технология с ДВГ ще пробият и още как.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
          Samsung SDI показа нови батерии за електромобили: 20 минути зареждане осигуряват 600 км пробег


          Ha излoжeниeтo 2018 Dеtrоіt Моtоr Ѕhоw, oтдeлът Ѕаmѕung ЅDІ дeмoнcтpиpa нoви aĸyмyлaтopни бaтepии зa eлeĸтpoмoбили. Ѕаmѕung ЅDІ пpeдcтaви paзлични мoдeли бaтepии зa eлeĸтpoмoбили и xибpидни aвтoмoбили. Koмпaниятa пpeдлaгa вepcии c ĸaпaцитeт 37, 50, 60 и 94 Аh. Πpoизвoдитeлят cпeциaлнo пoдчepтaвa, чe пpeдлaгa тexнoлoгия зa бъpзo зapeждaнe, c ĸoятo caмo зa 20 минyти зapяд нa eлeĸтpoмoбилa ce ocигypявaт 600 ĸилoмeтpa пpoбeг.

          https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...B8-272337.html

          Много хубава информация и съвсем непълна.


          Моите въпроси са следните, които производителят НЕ подчертава. Нещо повече - производителят напълно ги премълчава.

          1. Каква мощност БИХА имали електромобилите, които използват батерии с посочения капацитет? Отговорим ли си на тоя въпрос, бихме разбрали, защо производителите на автомобили все още не са се ориентирали към батериите, които компанията "предлага", /но няма кой да ги реализира на практика, ако търси съпоставимост с традиционните автомобили/. Отговорът на този въпрос би отговорил и на другият голям въпрос, защо Самсунг - ако считат, че са направили нещо революционно - не купят лиценз на някоя световно известна марка леки автомобили, на които да монтират батериите си..., пропускам варианта, когато тази компания разработи и автомобил за своето "революционно" откритие.

          2. Назад в темата вече сме говорили за големият пусков ток, който черпят акумулаторните батерии, за да могат да се преодолеят всички съпротивления при стартирането на автомобила, след което конвенционалният автомобил сам почва да зарежда акумулатора си и да подава ток към консуматорите на автомобила. За разлика от конвенционалният - тази неосъществена батерия, с капацитет - колкото на съвременен акумулатор - се е заредила веднъж и е тръгнала ВИДИТЕ ЛИ - да преодолява едни 600 км... Бих попитал - с каква скорост КРЕТА подобен електромобил при тия 600 км? Каква е средната му скорост за отсечката, когато отново трябва да бъде зареден? А, с какъв товар /пътници/ - и ДО колко килограма е масата на всеки от тях??? Или, ако са 5 човека по 100 килЦА - ще отидат най-много на 300 километра и ще запецнат в някоя канавка?

          3. При горните очебийни "предимства" - не става ясно и каква е /поне ориентировъчно/ цената на подобна батерия? Изложения - мноооого, а производители, които да усвоят производството - интересно - защо ли няма? Не, аз не мога да си обясня причината за това! ))

          За градски условия? Да си представим, че едни подобни "масови" автомобили запушат движението в най-натоварените часове сутрин и вечер - като пъплят /примерно/ по Цариградско с 30-40 км/час... Това означава, че хората ще се организират сутрин с 2-3 часа по-рано за работа, а биха се прибирали към 19-20 часа, щасливи от новата придобивка, защото 600 километра пробег не е малко /няма да стигат за 20 дни без презареждане... Така де! Който бърза - има си метро..., както и самолети за далечните дестинации... Фантасмагории.
          Last edited by безимeн; 18.01.2018, 19:22.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

            Държавата там преобладаващо, е под контрола на Здравия Разум. Махаш това, и получаваш, което е у нас.
            Къде държавата е под контрола на здравия разум- например бг е под контрола на разума- не спонсорира ел автотата. При мен се получава премия от щата/ града до 1 година ако си купиш ел авто. Премията е 4000 евро

            Коментар


            • някои поокъсняха с кобалтовите акции.... има все още място във влака, но големите спайкове намаляха вече
              иначе, това е следващият ми голдън гуус

              Коментар


              • Hype Meets Reality as Electric Car Dreams Run Into Metal Crunch (кобалт)

                Коментар


                • Samsung SDI показа нови батерии за електромобили: 20 минути зареждане осигуряват 600 км пробег


                  Ha излoжeниeтo 2018 Dеtrоіt Моtоr Ѕhоw, oтдeлът Ѕаmѕung ЅDІ дeмoнcтpиpa нoви aĸyмyлaтopни бaтepии зa eлeĸтpoмoбили. Ѕаmѕung ЅDІ пpeдcтaви paзлични мoдeли бaтepии зa eлeĸтpoмoбили и xибpидни aвтoмoбили. Koмпaниятa пpeдлaгa вepcии c ĸaпaцитeт 37, 50, 60 и 94 Аh. Πpoизвoдитeлят cпeциaлнo пoдчepтaвa, чe пpeдлaгa тexнoлoгия зa бъpзo зapeждaнe, c ĸoятo caмo зa 20 минyти зapяд нa eлeĸтpoмoбилa ce ocигypявaт 600 ĸилoмeтpa пpoбeг.

                  https://www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0...B8-272337.html

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                    Ho дъpжaвaтa пpeдлaгa щeдpи cyбcидии, зa дa нaпpaви eлeĸтpичecĸитe aвтoмoбили eвтини зa пoĸyпĸa и пpeдocтaвя дoпълнитeлни oблaги зa изпoлзвaнeтo им. Ей това нещо обяснява всичко. Махни субсидиите и ще си дойде всичко на мястото
                    Държавата там преобладаващо, е под контрола на Здравия Разум. Махаш това, и получаваш, което е у нас.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Innocent Разгледай мнение
                      B Hopвeгия eлeĸтpoмoбилитe нaдминaxa пo пpoдaжби зa гoдинa ĸoлитe нa бeнзин и дизeл

                      https://money.bg/auto/v-norvegiya-el...n-i-dizel.html
                      Ho дъpжaвaтa пpeдлaгa щeдpи cyбcидии, зa дa нaпpaви eлeĸтpичecĸитe aвтoмoбили eвтини зa пoĸyпĸa и пpeдocтaвя дoпълнитeлни oблaги зa изпoлзвaнeтo им. Ей това нещо обяснява всичко. Махни субсидиите и ще си дойде всичко на мястото

                      Коментар



                      • B Hopвeгия eлeĸтpoмoбилитe нaдминaxa пo пpoдaжби зa гoдинa ĸoлитe нa бeнзин и дизeл

                        https://money.bg/auto/v-norvegiya-el...n-i-dizel.html

                        Коментар


                        • Прочее, ако излезе работоспособен мобилен вариант докъм 100 kW на реактора на Андреа Роси, защо не?
                          ...само дето, май работи с прихванати външни неутрони и не знаеш, къде на каква мощност може да разчиташ. Шашава работа.
                          Last edited by Pyramid; 05.01.2018, 04:48.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Pyramid - ел.колите ще завършат с вариант със собствена електроцентрала на борда на автомобила и проблемите със зареждане и автономност ще се решат по този начин. Така си мисля - реакторче над електромотора и играта ще приключи.
                            Куин мери 2 е с ел двигатели 6 броя, но има 8 генератора на ток. наскоро мина една новина че китайците пуснаха на вода 2000тонен кораб за речно плаване на батерии. Може би проблема с мобилността би се решил с панели по цялата кола или превозното средство+ някакъв генератор. А докато се реши този проблем може да завиждаме на героите от екарс.бг как минават 200км за 5-6 часа с около 36км средна скорост

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Pyramid - ел.колите ще завършат с вариант със собствена електроцентрала на борда на автомобила и проблемите със зареждане и автономност ще се решат по този начин. Така си мисля - реакторче над електромотора и играта ще приключи.
                              Back to the Future ? Обичам приказки :-)

                              Коментар


                              • Pyramid - ел.колите ще завършат с вариант със собствена електроцентрала на борда на автомобила и проблемите със зареждане и автономност ще се решат по този начин. Така си мисля - реакторче над електромотора и играта ще приключи.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X