IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Това е добро

    https://bringatrailer.com/2018/01/20...lectric-truck/

    This 1912 C-T electric truck is a heavy-duty four-wheel drive Model A 10 that was produced by the Commercial Truck Company of Philadelphia

    Електричка от 1912 година - 4х4. И като му чета параметрите - ми те като на сегашните електрички

    Коментар


    • Ако ми говориш, че твоите справки са в Гугъл - спокойно можеш да си хвърлиш дипломата. Освен това съм написал 5 /ПЕТ/ точки, а мога да ти напиша повече, по които нямаш абсолютно никакви знания, за да спориш.

      Нямам причини да пиша тук и да разисквам с теб неща, за които не можеш да формулираш най-обикновен въпрос.

      За съжаление, точно на Гугъл се осланят повечето съвременни "специалисти". От там те получават "знанията" си, а и "дипломите", след което се хвърлят в споровете си в нета...

      Казах и ще повторя: мога сам да задам точният въпрос, който ти не можеш да формулираш, а след това - и да отговоря на този въпрос, докато ти ме пращаш да "си правя справка" - къде? - разбира се - там където пишат все такива "спецове" като теб... ))

      Сполай ти, "знаещи" наш, трейдъре! Ако не си разбрал до сега: доводите в споровете от типа - виж в Гугъл - са кухи! ))

      Коментар


      • безимeн - направи си справка в Гугъл за трансмисиите на ел.колите, нямат хидротрансформатори със сигурност. Още не са направили такава ел. кола от никой производител, а последните модели трансмисии нямат нищо общо със скоростните кутии.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          .....Най добрата техоногия е газ на ток и с него да се задвижват ел. коли. Проблема е че тайната за покритията на електродите на тези клетки пак я държат американски компании и могат да кажат бомбастична цена с милиони проценти печалба и при всички положения ще държат цената висока. Ако японците направят газова турбина с много малки размери, стабилно рабатеща с дълъг живот и лагеруваща на магнитни лагери - магнитна левитация всички акумулаторни и клетъчни технологии ще се омажат. Може технологиите им да отпаднат без да са ги реализирали на пазара. При всички положения при ел.колите ще има мощно развитие и работата с лития няма да е за дълго време.
          Аз си падам малко нещо инженер през последните 30 години. От опит знам, че като се наредят толкоз много "АКО" работата почва да се оттича към неясното бъдеще. В такива случай обикновено отвръщам, че с едно 50 кубиково перпетомобиле и с две кила философски камък ще стане, още по-добре, още по-бързо и още по-евтино. Съжелявам за малко заядливия тон но все пак е добре да се отчитат ресурсните ограничения при решаване на инженерни задачи.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            безимeн - те имат ли скоростни кутии, май последните модели нямат.


            Това риторичен въпрос ли е? Ако е въпрос от инженер, зададен към мен - със същото основание мога да го задам и аз.

            Мога да продължа въпросите:

            1. Що е то ходротрансформатор?
            2. Що е то хидросъединител?
            3. Какъв е КПД на подобни безстепенни предавки?
            4. Какъв е КПД на останалите предавателни кутии? Защо се комбинират?
            5. Как се предава въртящият момент по различен начин от тоя, с използването на предавателни кутии? Защо е така?

            Да не забравяме все пак, че тук не е учебно заведение. Мисля, че хората, които задават подобни на цитираният от мен въпрос - могат да почнат да се ограмотяват постепенно, отговаряйки си на петте /1....5...../, а и на други подобни /хиляди/ въпроси, които са предмет на обучение в някакви си там институции, наречени училища, университети...


            "Те имат ли скоростни кутии?" А, имат ли ТЕ - наистина??? Кои - ТЕ? Всички ли? Тотално - нямат? Много пък имат. Какво имат? За всички ли питаме, или само за определен автомобил?

            А какво общо има нещо неопределено, каквото е това "последните модели - май..." с информацията за конкретен автомобил?

            Май? /лаф-моабет да става и ако може - ама да го разбера "от раз" - с 2 до 3 изречения - ето в това искаме, преди да обявим някого за некомпетентен. Защо това да не бъде всеобщата ни нагласа в следващите десетилетия. Приветствам идеята! До тук казах повече от необходимото!


            Все пак сме в "темата за упражнения", но не трябва да забравяме, че тук не е училище. Ето това имам предвид: за какво изобщо лафя тук? Защото имам свободно време - изглежда това е причината. Хора с много време искат да научат нещо? Нека учат - кой им пречи? Отварят книгите и учат.

            Няма да гадая кого - къде точно го сърби, за да го почеша.

            Май...

            Коментар


            • Бързоходко - с цветните метали няма да е трагично, но с лития е просто невъзможно да се произведат достатъчно акумулатори, защото залежите са малко. Това което може да стане е да поскъпнат тези акумулатори поради липса на суровина, но ел. колите едва ли ще останат на литиеви акумулатори. Най добрата техоногия е газ на ток и с него да се задвижват ел. коли. Проблема е че тайната за покритията на електродите на тези клетки пак я държат американски компании и могат да кажат бомбастична цена с милиони проценти печалба и при всички положения ще държат цената висока. Ако японците направят газова турбина с много малки размери, стабилно рабатеща с дълъг живот и лагеруваща на магнитни лагери - магнитна левитация всички акумулаторни и клетъчни технологии ще се омажат. Може технологиите им да отпаднат без да са ги реализирали на пазара. При всички положения при ел.колите ще има мощно развитие и работата с лития няма да е за дълго време.

              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от pipbel Разгледай мнение
                Не съм спец като вас по въпроса, ама някъде преди време бях мернал че при ел.колите се харчи в пъти повече мед в сравнение със сега.
                Дали е вярно, как като% от общото потребление и т.н. - ще кажете вие...може би ?
                И Олово или Литий или Кадмий и т.н. всякакви метали необходими за всички възможни видове акумулатори.
                Освен това мед и алуминий ще са необходими зада се изгради една нова ел преносна мрежа(далекопроводи подстанций, трафопостове ). Така че нуждата от съответните метали би нараствала не с проценти а с пъти, та дори и с порядъци.
                Абе стискайте палци геолозите да намерят някъде по света залежи на заредени акумулатори. Ако ли не Ел. автомобилите ще се изявяват главно във Формула-Е.
                Ако има някакъв шанс за електрическата тяга при автомобилите, то е в рамките на хибридните версии, в които акумулатора е спомагателен възел осигуряващ допълнителна мощност при ускоряване.

                Коментар


                • Не съм спец като вас по въпроса, ама някъде преди време бях мернал че при ел.колите се харчи в пъти повече мед в сравнение със сега.
                  Дали е вярно, как е като% от общото потребление и т.н. - ще кажете вие...може би ?

                  Коментар


                  • безимeн - те имат ли скоростни кутии, май последните модели нямат.

                    D.Y.F-091066

                    Коментар


                    • Това е тема за упражнения...


                      Само предупреждавам упражняващите се, ако седнат в автомобил с автоматична предавателна кутия - да не ползват терминология от вида "по енерция" /както е писал самият чичо/.

                      Защо? Защото не се знае колко ще излезе ремонта! Е, да - в никакъв случай няма да е повече от стойността на новата скоростна кутия, демонтажа на старата и монтирането на новата.

                      Коментар


                      • 4i40 - това автоматично ще повиши цените на тези супер автомобили поне два пъти - ще станат по 300 000, пък ако им се махне дюшамето да може пътниците с крака да ги засилват ще станат направо по половин милион. Шегата си е шега но преди години бяха направили автобуси на водород и понеже тази слюда на Дюпон е на супер цена те струваха по милион и половина, забравих в кой град бяха пуснали десетина. Ел. колите затова са скъпи, като погледнеш са по прости от тези с ДВГ пък накрая са по скъпи, а колко ли е печалбата от литиевите батерии и там са едни огромни печалби от хиляди проценти. Цялата работа е защото лития лесно се контролира, има го на няколко места в залежи от които може да се добива и петрола в сравнение с него е масово разпространен, ако стане по масова работата с батериите и капана ще щракне - цената още ще излети.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от 4i40 Разгледай мнение
                          Начиии, така ми писнахте с тези изисквания и мрънкания за първоначален ток ...
                          Имам революционно предложение. Казва се "парколюлка". Спира супер автомобила за 150 000 долара на посоченото съоръжение и с една ръчна лебедка гордият собственик създава наклон на съоръжението от 20 градуса. При тръгване, суперавтомобила се пуска по енерция и пали двигателя с помощта на чичко Нютон....Те тва е !

                          пп Ще предложа чертеж след патентоване на това чудо на техниката и след създаването на едно АД с емисия на акции за 2-3 млн лефа

                          Чичата, ето пример за това, как митовете и легендите, разпространявани в нета могат да объркат мисленето на младите /и зелените/, които нямат понятие от техника. Може да объркаш и някой "инвеститор"..., но пък що да не му прибереш паричките - щом като е от групата на търсещите светкавичната "печалба" и бързото забогатяване?...

                          По същество: тая твоя "люлка",използваща знанията, придобити в началните класове от един друг чичо "чичко Нютон" - на първо време ще донесе на собственика на супер-автомобила за 150 000 $ - един екстрен ремонт за около /минимум/ 30 000 $ !

                          Непознаването на съществени основни неща в експлоатацията на тоя тип автомобили няма да се приеме и от застрахователите. За мен е ясно, че теб автомобилите с автоматични предавателни кутии не те привличат. Няма нищо лошо в това, да се правиш на Шумахер, но с подобно предложение /за Чичко Нютон/ - автоматично губиш всички притежатели на съвременни "автоматици"...

                          Един съвет от мен /но така - неангажиращ/: за да не те съвсем обезкуража, ако в техниката те няма, това не означава, че не си добър в други области. Според мен - придържай се към темите, в които има повече лели... Там си върховен! ))

                          Коментар


                          • Начиии, така ми писнахте с тези изисквания и мрънкания за първоначален ток ...
                            Имам революционно предложение. Казва се "парколюлка". Спира супер автомобила за 150 000 долара на посоченото съоръжение и с една ръчна лебедка гордият собственик създава наклон на съоръжението от 20 градуса. При тръгване, суперавтомобила се пуска по енерция и пали двигателя с помощта на чичко Нютон....Те тва е !

                            пп Ще предложа чертеж след патентоване на това чудо на техниката и след създаването на едно АД с емисия на акции за 2-3 млн лефа
                            Last edited by 4i40; 20.01.2018, 00:53.

                            Коментар


                            • Money - последно ги правят с метан, по малък обем има като се компресира и има и природни залежи. За водорода има проблем - Дюпон държи тайната за мембраната на горивните клетки, един полимер - Нафион му искат цена 100 долара за един грам или сметни го колко е за килограм или по добре недей. Те твърдят че да го произведат им излиза толкова скъпо и пазят технологията в тайна, за да им излиза само на тях толкова скъпо да го произвеждат и да не се набутват други с това производство.

                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Deutsche Bank: Lithium supply could soon catch up with demand in 2018

                                Brokers at Deutsche Bank and Morgan Stanley think that lithium supply could start to catch up with demand, following news from one of the sector’s biggest producers, Chile-based SQM, that it had resolved a dispute with Chile over its production levels.

                                Following the resolution, Deutsche Bank was quoted in the Financial Times as expecting SQM to increase its production from 63,000 tonnes of lithium carbonate in 2019, to 163,000 tonnes by 2024. Both Morgan Stanley and Deutsche Bank were quoted in the article as forecasting increased risks to the global lithium price, with Deutsche stating that the market could begin to balance by late 2018.

                                Коментар

                                Working...
                                X