Понякога се увличаме и, като ни хване логореята, става страшно. Да набележим повлияемите по пазари:
1.Гориво за движението на самите автомобили, течно : Ефект негативен. Удържане и обръщане тренда надолу. Натиск върху цените.
2.Конструкционни материали: Изместване фокуса от спец.стомани, чугун, сплави към цветни метали, редкоземни магнити /подтик за цените нагоре/, композити.
3.Батерии: вече е регистриран силен стимул. Растеж.
4.Гуми: без изменения.
5.Сназочни материали: Опростяване на номенклатурата, свиване на обемите. Моторни масла? - нещата се усложняват.
6.Оборудване за рециклиране /на каквото се сетиш/ - подтик нагоре.
7.Ел енергия: - Ръст на търсенето. Оттам, фотосолари, ветрогенератори, други ВЕИ, АЕЦ - все по-актуални.
8.Въглища? ОФФФ, АМАН.
...
...
...
А наддумване със самоцелно шпрехащи - Докога като деца?
1.Гориво за движението на самите автомобили, течно : Ефект негативен. Удържане и обръщане тренда надолу. Натиск върху цените.
2.Конструкционни материали: Изместване фокуса от спец.стомани, чугун, сплави към цветни метали, редкоземни магнити /подтик за цените нагоре/, композити.
3.Батерии: вече е регистриран силен стимул. Растеж.
4.Гуми: без изменения.
5.Сназочни материали: Опростяване на номенклатурата, свиване на обемите. Моторни масла? - нещата се усложняват.
6.Оборудване за рециклиране /на каквото се сетиш/ - подтик нагоре.
7.Ел енергия: - Ръст на търсенето. Оттам, фотосолари, ветрогенератори, други ВЕИ, АЕЦ - все по-актуални.
8.Въглища? ОФФФ, АМАН.
...
...
...
А наддумване със самоцелно шпрехащи - Докога като деца?
Коментар