IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Коментар


    • Може да се повторя, че електромобилите - ако и някои да ги имат за коли на бъдещето, а - дори и да ги дотират - няма да станат конкурентни на конвенционалните.

      Няма да са конкурентни, именно с онова, с което вече всички са свикнали: с мощност, динамика, теглителна сила, АВТОНОМНОСТ, които се получават, именно от качествата, които притежават течните горива.

      АКО все пак има конкурентни модели на електромобили /точно по горните показатели/ - те не могат да се превърнат в масов автомобил, а ще красят единствено автосалоните, защото ще бъдат недостъпни поради 3-4 пъти И още ПО-ВИСОКИ цени, без дори да са взети предвид в тия цени - необходимите мрежи от зарядни станции.

      Накрая - да превръщаме пластмасите в газ - е едно хубаво пожелание, ако не смятаме, че енергията, която ще влагаме в това - трудно би се изплатила от получената суровина..., т.е. - моето мнение е, че при сегашните ни познания - нямаме шанс в тая посока. Някога?

      Значи - идеите, колкото и красиви да изглеждат - имат смисъл, ако са осъществими, иначе пълнят мелницата на некомпетентните журналисти, които търсят идеи за "новини" и локуми, за да направят днес хонорара си... /иначе - не търся поводи за празни спорове, нито пък за конфликти, а единствено казвам моите съображения от прочетени мнения, за което имам право... Вие не сте длъжни да приемате мненията ми!/

      Коментар


      • v_tin - електромобилите са просто - има едни количества запаси на литий които трябва да бъдат продадени, прахосани и унищожени и нищо повече. В момента ползваме масово петрол и го правим също хищнически и се прахосва. Пластмасите които изхвърляме са петрол и могат да се преработят до газ, но това няма да интересно до момента в който някой не пусне портативна машина която може да го прави. Да не храним илюзии - петрола е редно да стане много, много скъп за да не се прахосва, но още ме подиграват че съм искал 500 долара за барел да стане цената му. Ако беше станала икономиките на САЩ и Европа и всички локални икономики щяха да пушат и да създават много продукти и много работа и заетост + ДОХОДИ за хората. Разбира се с изгаряне на по малки количества петрол ще се тушират и екологичните проблеми, не с производство на коли с батерийки. Колите с батерийки могат сериозно да бъдат ударени от газовата технология, тя може да ги помете буквално и никой няма да помисли за кола с батерийки. Пак ще има но ще са играчки за децата.



        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Само за сведение :




          В Щатите запазиха отстъпката за електромобилите

          Данъчният кредит от 7500 долара няма да бъде отменен

          Данъчният кредит в размер на 7500 долара при покупката на електромобил в Щатите се запазва и в новия данъчен закон, който Републиканската партия се опитва да прокара през Конгреса.

          Този закон трябва да се превърне в първата голяма политическа победа на президента Доналд Тръмп, а запазването на тази отстъпка, която се оказа решаваща за развитието на продажбите на електромобили в Щатите, ще е удар върху петролната индустрия.

          Новият закон орязва много от популярните до момента данъчни облекчения и в началния стадий на обсъждането му тези 7500 долара от цената на всеки електромобил, които клиентите ползват като отстъпка, също бяха зачеркнати. Това беше вариантът, обсъждан в Камарата на представителите, но според информация на телевизия Bloomberg, при появата на законопроекта в Сената, в него тази отстъпка отново присъства.

          Това решение обаче ще донесе облекчение на производителите на автомобили в Щатите, тъй като с включването на електромобили в гамата си, те успяват да се борят с все по-затягащите се изисквания към нивата на вредни емисии, които отделят колите им.

          Все пак, запазва се друго ограничение – тези отстъпка от 7500 долара спира да се предлага, когато производителят достигне границата от 200 000 продадени електромобили. Най-близо до тази граница е Tesla – през август компанията обяви, че е продала общо 127 000 броя Model S и Model X, а с излизането на пазара на Model 3 прагът ще бъде много бързо прекрачен.

          http://automedia.investor.bg/a/0-nac...ektromobilite/

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
            Супертрейдър има един сайт- екарс.бг май беше. Като влязох да чета вътре и се хванах за главата от отчаяние. Изводът- в обозримо бъдеще- 10 години ел колите нямат бъдеще. Да отида до работа - да, но за нищо по сериозно. Живея на 100км от колон- отиване и връщане+ лека разходка там- 250км- ами че то ще ме е страх че няма да се прибера
            Абе Вальо не се занимавай с глупости бе пич ... тия електрическите бъзикни въобще не са за сериозна работа .

            Коментар


            • Първоначално изпратено от gigow Разгледай мнение

              Ами кат отиваш на работа ще паркираш на паркинг, дето ще си зареждаш колата. На цена 20 ойро. Кво та бърка?
              Много интересна/важна тема. Ако Ви е интересна, следете новините за ФУЛЧАРДЖЪР България АД, безтях нищо не се случваа по темата в БГ! Интересно е да се отбележи, че зарядните колонки "напълзяха" Метро паркинга, моловете и се множат с всеки ден! Може би пък има търсене и някой ден ще се събудим и ще установим, че сме пропуснали нещо - примерно съседа, колегата, и още 10-на познати търкалят електромобил, а аз нямам
              IM d best

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                Супертрейдър има един сайт- екарс.бг май беше. Като влязох да чета вътре и се хванах за главата от отчаяние. Изводът- в обозримо бъдеще- 10 години ел колите нямат бъдеще. Да отида до работа - да, но за нищо по сериозно. Живея на 100км от колон- отиване и връщане+ лека разходка там- 250км- ами че то ще ме е страх че няма да се прибера
                Ами кат отиваш на работа ще паркираш на паркинг, дето ще си зареждаш колата. На цена 20 ойро. Кво та бърка?
                Не спори с идиот! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Супертрейдър има един сайт- екарс.бг май беше. Като влязох да чета вътре и се хванах за главата от отчаяние. Изводът- в обозримо бъдеще- 10 години ел колите нямат бъдеще. Да отида до работа - да, но за нищо по сериозно. Живея на 100км от колон- отиване и връщане+ лека разходка там- 250км- ами че то ще ме е страх че няма да се прибера

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от majnata Разгледай мнение

                    Напомняй му , че се губи из темите ... не е лошо момче , ама си живее в неговия си паралелен свят...


                    Не, аз не твърдя, че е лошо момче. Твърдя, че няма знания, за да инициира смислена дискусия тук.

                    Мога да му напомня да следи състоянието на горивния си филтър. Май не му е ясно защо колата му изобщо има горивен филтър.

                    Скаран - не само със скоростта на горенето и с топлообмена... Няма понятие за подробности, на които до сега не е обръщал внимание, никаква идея как нещата са свързани и функционират.

                    Сега ще каже, че всичко му е ясно. И отново ще зададе "засичащ", безсмислен въпрос, който няма общо с темата...

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Не зная защо мислиш, че тук е аудитория или практикум, в които хората са длъжни да те обучават.


                      Напомням ти: темата е за електромобилите.
                      Напомняй му , че се губи из темите ... не е лошо момче , ама си живее в неговия си паралелен свят...

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        безимeн - въглеводородите съставна част от течните горва ли са, ако са част то това значи че има и други части. Това не го знаех и би ли бил добър да кажеш кои са тези други съставни части, очевидно невъглеводороди трябва да са те.

                        Не зная защо мислиш, че тук е аудитория или практикум, в които хората са длъжни да те обучават.

                        Дали въглеводородите са съставна част на течните горива? Да, съставна част са!

                        Какво друго има в горивата? Не се ли сещаш?

                        Посочи ми поне една причина, за да говоря с теб в темата. Тази, че се хвърляш в безсмислени спорове - вече ми е ясна.

                        Напомням ти: темата е за електромобилите.

                        Коментар


                        • безимeн - въглеводородите съставна част от течните горва ли са, ако са част то това значи че има и други части. Това не го знаех и би ли бил добър да кажеш кои са тези други съставни части, очевидно невъглеводороди трябва да са те.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • gigow - ако имаш идея какво е по добро сподели я вместо да ме квалифицираш, никакъв проблем не е съхранението на добавения водород - няма нужда от промени в мрежата за пренос на газ или в системата за конверсия на бензинов двигател за работа с метан. Няма гориво с по високо енергийно съдържание от водорода, ако то се пресмята за килограм тегло. Ниската скорост на горене на метана се дължи на CH3 молекулите в метана, има голямо количество такива, за това метан плюс водород е просто по добър метан и на практика обема на съдовете за съхранение няма нужда да се увеличи. Друга лоша новина е че метана може лесно да се синтезира и да не се купува от енергийни монополи или държави в които единственното което се развива е износ на енергоносители. Постепенно ще навлезе и това като технология, за да имат възможност тези страни да се преориентират и да не създават проблеми на тези които са ги хранили и обогатявали.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • http://www.thedrive.com/tech/9738/to...gas-fuel-cells
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                ....в кубичен метър метан има 3 пъти и нещо повече енергия отколкото в кубичен метър водород. Това няма значение защото водорода прави от метана добро гориво за ДВГ, той е лошо гориво за тези двигатели защото скоростта му на горене е много ниска. Обема на резервоарите ако автомобила е само на чист водород трябва да бъде три пъти и нещо по голям, и това е точно така и не го отричам. Но енергията която се добавя по този начин си е толкова колкото е добавена, като съответно търпи типичните за технологията загуби от не по високия от 25% кпд на двг, от преобразуване на ток във водород и т.н.т. Не говоря за прогнозиране на бъдещето , а какво може в момента да се направи.

                                Казах ти, че говориш неща, които нямат връзка с практиката и причината за това е, че нямаш никакви знания, за да коментираш това, което казваш в поста си.

                                Нямаш знания за въглеводородите, които са съставна част на течните горива.
                                Нямаш знания /а скоро е писано тук/, защо течните горива са се наложили в двигателите, за които говориш. /което е вън от темата, защото не правиш съпоставка с ел.мобила/;
                                Нямаш знания за това, какво представлява скоростта на изгаряне на горивото, нито пък - КАК тя влияе върху работата на двигателите, за които говориш.
                                Нямаш знания за КПД на топлинните двигатели, защото стойностите, които сочиш тук се ДОБЛИЖАВАТ по-скоро до тия на парните машини.
                                Нямаш знания и за онова, което е експериментирано вече, за да говориш какво можело да се направи.

                                Подчертаното изречение е лишено от смисъл.

                                Вън от това, че изречението е лишено от смисъл - то ти липсват и познания за топлинен баланс и топлоотвеждане в двигателите, за които говориш, което е в ПРЯКА ВРЪЗКА с дългосрочната работа на ДВГ и моторесурса на същият.

                                /хайде, помисли, дали искаш автомобилът ти да поработи в първите 5-10 километра - и буталата му да се заклинят, ИЛИ...???/

                                Доста неща не си чел, та ми е чудно как изобщо влизаш в подобни - предизвикани от теб "дискусии"! Защо заблуждаваш околните с измишльотини? Може би искаш да получаваш тук информацията си? Е - няма да ти се получи с подобни провокацийки. Почети повече, за да имаш представа какво говориш!

                                Да повторя: темата е съвсем различна.

                                Коментар

                                Working...
                                X