If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
1.2 милиона от 95 е над 1%. Аксиома при експоненциалните технологии е че 1% пазарно проникване е ключов праг, който казва вече остава по-малко от половината време до 100% проникване.
"...- А той, госпожо, ми каза "само главичката" ...
Да успокоя и Майничката : между 5 и 10 години не са чак толкова голям период.
1.2 милиона от 95 е над 1%. Аксиома при експоненциалните технологии е че 1% пазарно проникване е ключов праг, който казва вече остава по-малко от половината време до 100% проникване.
Малката смущаваща /ме/ подробност е, доколко една технология, може да бъде пречислена към експоненциалните технологии, АКО са ѝ необходими десетилетия "проникване". Ега ти пазарното проникване!
А дано, де, ама... /забравил съм края на крилатата фраза/...
От друга страна - какво са няколко десетилетия - за хилядите и дори милиони години еволюция?
Някое от идните поколения ще ме опровергае. Хората, които смятат, че електромобилите са бъдещето - не желаят да използват аксиоматичните истини... Защо е така - аксиомите не ни показват. И, защо хората, които виждат бъдещето не вярват на толкова добре изразена тенденция? Нали правилно разсъждавам, ако кажа, че ключовият праг на пазарното проникване е достатъчно добре изразена тенденция?
При такива сериозни доводи - още утре масово ще тръгнат купувачите и ще "заложат" едни 150 К € /може и повече/, с което ще увеличат пазарното проникване...
По всичко си личи че не разбираш, но пък пишеш фермани като пет професора по електрически коли и още пет по маркетинг.
Ми цитираш на Начев поста , не прочете ли че електрическите коли са 1.2 млн от продадени над 95 млн? Също според Начев половината от тези коли са продадени в китай...
Сигурен съм че пак не разбираш, за това ще дам по-лесен пример:
Часовници ролекс платинум също не си виждал, а причината е същата, поради която не си виждал и електрически коли.
1.2 милиона от 95 е над 1%. Аксиома при експоненциалните технологии е че 1% пазарно проникване е ключов праг, който казва вече остава по-малко от половината време до 100% проникване.
Дума да няма. Както при мобифоните, първите минути на първите ентусиасти - повече от златни. Само дето, тук ще са първите километри годишно на първите, накупили си електромобили. Щото, домашните ел.инсталации рядко са предвидени да покриват товара на зареждащ се електрозвяр...
Ами докат дойде туй време / ако / , аз ше си карам Жигулката .
Дума да няма. Както при мобифоните, първите минути на първите ентусиасти - повече от златни. Само дето, тук ще са първите километри годишно на първите, накупили си електромобили. Щото, домашните ел.инсталации рядко са предвидени да покриват товара на зареждащ се електрозвяр...
Може бе. Всичко може. И постепенно, ще започнем да ги виждаме и по нашите улици. Проблемът у нас, разбира се, не е само в парите. Проблем е още инфраструктурата и качеството на пътищата. И, понеже те са другата страна на медала, не че изобщо няма да стане и тук но, ще се забави цялата работа. казва се "платежоспособност на търсенето". Щото, едни 1000 души едва ли са достатъчни, за да покрият всичките разходи за едното стъпване на технологията. Масовостта идва после.
Милиардерите правят частните си колекции и дават милиони за електромобили... Що не ми се вярва някак? Може би, защото електромобилът не е автомобил, на който можеш да ръчкаш скорости като състезател..., или?
Затова именно не ги виждаме по улиците. Дълбоко в частните гаражи - а до 5 години ще си удесеторят цената... ))
Може бе. Всичко може. И постепенно, ще започнем да ги виждаме и по нашите улици. Проблемът у нас, разбира се, не е само в парите. Проблем е още инфраструктурата и качеството на пътищата. И, понеже те са другата страна на медала, не че изобщо няма да стане и тук но, ще се забави цялата работа. казва се "платежоспособност на търсенето". Щото, едни 1000 души едва ли са достатъчни, за да покрият всичките разходи за едното стъпване на технологията. Масовостта идва после.
По всичко си личи че не разбираш, но пък пишеш фермани като пет професора по електрически коли и още пет по маркетинг.
Ми цитираш на Начев поста , не прочете ли че електрическите коли са 1.2 млн от продадени над 95 млн? Също според Начев половината от тези коли са продадени в китай...
Сигурен съм че пак не разбираш, за това ще дам по-лесен пример:
Часовници ролекс платинум също не си виждал, а причината е същата, поради която не си виждал и електрически коли.
ЖеУезна Уогика! НеАм думи!
УникаУен часовник се сравнява с уникаУна ел-коУа.
Милиардерите правят частните си колекции и дават милиони за електромобили... Що не ми се вярва някак? Може би, защото електромобилът не е автомобил, на който можеш да ръчкаш скорости като състезател..., или?
Затова именно не ги виждаме по улиците. Дълбоко в частните гаражи - а до 5 години ще си удесеторят цената... ))
Начев, Начев... Ти уби всичко детско в мен, приятелю... Така вярвам в бъдещето на електромобила! Поне от 40 години вярвам в това бъдеще. Още повече ме хвърли в размисъл факта, който беше споменат, а именно - електромобилите насищали най-вече богатите квартали в Германия...
Нито в Мюнхен, нито във Франкфурт видях навалица от електромобили... Да не си кривя душата - транспорта във всички посоки /на всеки 5 минути/ между терминалите по летищата - е 99% от под- или надземни "електрички"..., но и хибридите се срещат рядко, защото - напуснеш ли терминала - направо влизаш в гетата /им/... Къде да види човек електромобил?
Все пак, тази година нещата могат да се променят, нали?... Това е мантрата, която дъвчат различни поколения, която /мантра/ няма да освободи умовете от илюзията, но монотонните припеви ще си останат...
Тия производители - спят ли, та не спират производството на ДВГ с течни горива? Не разбирам!
Купуващите от тия автомобили - не виждат ли "преференциите"? Още повече не разбирам!
Хората казват: "Насила - хубост не става!"... /откъде ги взаимстват тия "тъпотии" - пак не разбирам/...
По всичко си личи че не разбираш, но пък пишеш фермани като пет професора по електрически коли и още пет по маркетинг.
Ми цитираш на Начев поста , не прочете ли че електрическите коли са 1.2 млн от продадени над 95 млн? Също според Начев половината от тези коли са продадени в китай...
Сигурен съм че пак не разбираш, за това ще дам по-лесен пример:
Часовници ролекс платинум също не си виждал, а причината е същата, поради която не си виждал и електрически коли.
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
[IMG]http://nauka.offnews.bg/images/events/2015/09/17/21236/1442509800_5_559x*.jpg[/IMG]
Тази реклама е от времето на Форд Т който се е продавал за 800$. Май и днес съотношението е същотот.
Повече усмивки отс тарите ленти тук. http://nauka.offnews.bg/news/Novini_...ord_21236.html
В крайна сметка целият сто и нещо годишен технологичен напредък е решил само по-незначителната част от проблемите на ЕлМобила.
Преди 110 години са се борили с батериите и сега пак това правят. В тази история май има някаква поука и не е зле да се извлече..
Коментар