Pyramid, за колите е много лесно, гледам има мераклии които просто купуват клетки, лепят ги на покрива със силикон и ги заливат със смола която е прозрачна. После с един инвертор подават тока в зарядния порт все едно че виси да се зарежда в домашната мрежа и 20 км. на ден ги има по този направи си сам, недодялан способ защото той по толкова карал до работа и обратно. Може да се направи много по професионално, разбира се няма да зарежда по 400 км пробег на ден, но пак е добре. Хората имат проблеми къде да зареждат, живее в жилищен блок и комшиите не му дават да пуска кабел да виси по фасадата, мислели че ще ги подпали. Човека казва че си е взел електричка защото има да минава всеки ден по 20км. с нея със скорост до 50 км.ч.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеПроблема с батериите е цената им, а тя е такава висока защото ги правят от отделни елементи, всяко едно елементче в собствена кутийка, тя се херметеризира, слагат се хиляда клапанчета, големите елементи пък се разбалансират когато модула е от такива им се слагат едни балансбордове които са чудесии, всичко това се окабелява и цената става като от чисто злато. Ако имат тези батерии които са високоволтови много лесно ще правят електрички с тях и цената ще им ще стане поносима и ремонта на батерията, понеже и теглото и обема ще паднат почти наполовина може да се поставят на друго място, а не под пода на купето. Скъпо, ремонтонепригодно, енергемко..това е което правят - т.е. недоразумения. Реално теглото на електромобил трябва да е по ниско от това на автомобил с двигател и скоростна кутия, в рамките на 700 - 800 кт могат да се поберат и това дори с този унисален драйв - електромотор с редуктор означава не разход 16 киловатчаса за 100км, а само 8 киловатчаса. Значи за тесла 3 колкото е голяма, а тя е малка кола за 400км. пробег с 66 киловатчаса батерия ще трябват 30 киловатчаса батерия, която ще тежи под 100кг. и ще се зарежда на слабите зарядни станции за 1 час винаги, в момента имат монтирани мощни зарядни станции, но за тях ток няма. За пробег по 50 км на ден при слънчево време въобще на никакви зарядни станции няма да зареждат, тавана на купето вместо да лъщи лакират се покрива със соларни клетки и 4 киловата на ден ще се зареждат от слънцето. А те са много минаващите по 50 км на ден.
Коментар
-
Проблема с батериите е цената им, а тя е такава висока защото ги правят от отделни елементи, всяко едно елементче в собствена кутийка, тя се херметеризира, слагат се хиляда клапанчета, големите елементи пък се разбалансират когато модула е от такива им се слагат едни балансбордове които са чудесии, всичко това се окабелява и цената става като от чисто злато. Ако имат тези батерии които са високоволтови много лесно ще правят електрички с тях и цената ще им ще стане поносима и ремонта на батерията, понеже и теглото и обема ще паднат почти наполовина може да се поставят на друго място, а не под пода на купето. Скъпо, ремонтонепригодно, енергемко..това е което правят - т.е. недоразумения. Реално теглото на електромобил трябва да е по ниско от това на автомобил с двигател и скоростна кутия, в рамките на 700 - 800 кт могат да се поберат и това дори с този унисален драйв - електромотор с редуктор означава не разход 16 киловатчаса за 100км, а само 8 киловатчаса. Значи за тесла 3 колкото е голяма, а тя е малка кола за 400км. пробег с 66 киловатчаса батерия ще трябват 30 киловатчаса батерия, която ще тежи под 100кг. и ще се зарежда на слабите зарядни станции за 1 час винаги, в момента имат монтирани мощни зарядни станции, но за тях ток няма. За пробег по 50 км на ден при слънчево време въобще на никакви зарядни станции няма да зареждат, тавана на купето вместо да лъщи лакират се покрива със соларни клетки и 4 киловата на ден ще се зареждат от слънцето. А те са много минаващите по 50 км на ден.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
...Ако пък си бяха купили тесла, трябваше сега да се бъркат за 30 кила тротил, да я взривяват..., този е молдовец и е добър автомеханик, ами като я купува да гледа колко тежи тази електрокола, те са като малки танкчета - 600 - 700 кг батерия. То много ясно че ще трябват луди тоци за да се движи. Там обаче смяна на гарнитури на 6 цилиндров двигател е 5500 долара и клиента трябва да е щастлив. Лесно изкарвани пари.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеhttps://www.youtube.com/watch?v=5b_6...gXQ3r7SLqCsrKk, ето в това видео се радва на турбонабутвацията с йоника. После вече има друго видео за предното стъкло и смяната му за 1500 долара, там паказва как го зарежда, как му сменили стъклото, защото въпреки застраховката на нова кола си го плаща и там проблеми при смяната на стъклото. И всичко това защото не си купиха просто една Тесла 3 и да си свиркат.
Коментар
-
https://www.youtube.com/watch?v=5b_6...gXQ3r7SLqCsrKk, ето в това видео се радва на турбонабутвацията с йоника. После вече има друго видео за предното стъкло и смяната му за 1500 долара, там паказва как го зарежда, как му сменили стъклото, защото въпреки застраховката на нова кола си го плаща и там проблеми при смяната на стъклото. И всичко това защото не си купиха просто една Тесла 3 и да си свиркат.
Коментар
-
Ами всички са супердоволни от покупката на електрички, ако някои електрички да бяха интересни това са само теслите. При тези другите е мегаанархия, на този йоник 5 му смениха предното стъкло за 1500долара, оказва се че купето се огъва и стъклото е елемент който подсилва структурата на купето, едно малко камъче и стъклото се пука. Той вместо да си вземе една тесла3, купил този хюндай защото вече имало тесли и хората ги познавали, не е интересно. Жена му сигурно го е навила за модерна кола, тя кара едно шеви камаро чисто ново пак купено там и сега и този йоник - чуплив. Не ги копират както трябва теслите, копират ги но лошо. Например ако азиатците бяха пуснали тесла 3, но дуплика на много по ниска цена щяха да продават много. Знаят си урока от смартфоните, обаче са решили и те да са креативни.
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеСега набарах едни видеа на един инфлуерсър от САЩ, човека е автомонтьор и си купиха семейно нова електричка Хюндай йоник 5. Този май ще си признае че се прекараха жестоко.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
Другите пък настоятелно копират Тесла.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнениеЧовекът с пари е по малко креативен, от човек без пари.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Явно, неслучайно, на лъжата краката са къси. Имам предвид че, Мъсконтий, се хвана за готова технология, бързо да стъпи на пазар. И до тук, добре. Въпросът е че, за стъпване - стъпи но, да го удържи и да дръпне още толкова, същата тази вече морално остаряла технология, го спъва.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DS66 Разгледай мнение
Просто хората нямат пари сега да купуват нови коли. Тесла не може да се конкурира с индустрия в която има инвестирани десет трилиона пари в брой. За да произвеждат постоянно най новото технически възможно, трябва да инвестират, а още не са си избили инвестициите в тази батерия, която рекламираха много. Също батериите с голяма енергийна плътност, ще отключат други неща. Технологиите не са за Свят населен с диваци.Last edited by Pyramid; 13.02.2023, 11:18.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Като са им недомислени батериите, какво да очакваш. Рано или късно, моите технически прогнози, се сбъдват.
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар