1 000 000 000 електромобила с 60 киловатчаса капацитет на батериите, е 60 000 000 000 киловатчаса, което е 60 тераватчаса, не гига а тера и ще правим и товарни автомобили с батерии и дори и селскостопански машини. Това нещо не може да стане по никакъв начин. Колко въглища и природен газ трябва да изгори тази индустрия ? Ами няма нужда да се ходи на Марс, той ще се случи тук, атмосфера от въглероден диоксид. 2-3 % електромобили с големи трудности и до 5 % максимум.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
cyclop, не са измишльотини, има проблем със свръхемисии на въглероден диоксид, но са индустриални и транспорта няма да ги повлияе дори да мине на ток напълно. Дори ниските цени на горивата ги повишават, много въглища горят, голямо индустриално производство на неща които никаква работа на вършат - програмирано остаряване. Последното генерира сигурно повече отколкото автомобилите. Напротив за автомобилите са натрупани знания и могат да ги правят невероятно икономични, но пък ги правят и с много малък ресурс там за 7- 8 години и трябва да се изхвърля, а тяхното производство също потребява много енергия.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от vestvi Разгледай мнениеСкоро автомобилите ще пасат трева, ще я преработват в газ, ще вървят и ще се.ат
Коментар
� -
Някой правил ли си е труда да пресметне при 60-80 киловатчаса капацитет на батериите при електромобилите за Европа само колко стотици тераватчаса батерии трябва да се произведат, за да се мине на електромобили ? И с тези луксозни батерии от единични елементи всяка в собствен корпус количеството метали и материали с какви машини ще се изкопае и преработи ? Такива машини с такъв капацитет няма, Гигафабриките са едни малки фабрики, хиляди Гигафабрики трябват.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Бързоходко, за тогава са им вършели работа, дори горивата не са със същото качество като преди 20 години в момента. Тези дизелови двигатели с алуминиеви блокове и връскване на нафтата с високо налягане със старите горива не биха работили добре, а пак са нафта, бензин. Един съвременен дизелов двигател всъщност е газов, дюзата впръсква голяма час от дозата 80- 90% с такава скорост че горивото просто залепва на стената на горивната камера и от температурата и се изпарява и това което изгаря всъщност е газ, те затова работят меко и не може да разбереш че е дизелов двигател, а частите са малко по здрави от на бензинов, все пак компресията - степента на сгъстяване е 18 - 22. Но са ефективни, има автомобили с разход под 3 литра за 100км, зависи от скоростта с която се движи все пак но при 90 км.ч под 3 литра. Колко са емисиите които отделя такъв автомобил и колко замърсява ?Last edited by supertrader; 05.07.2022, 14:07.D.Y.F-091066
Коментар
� -
Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
Бях слушал от стари хора че през ВСВ германците са имали камиони с такива газ генератори. Звучеше ми несериозно поради изброените от теб причини.
След години видах и на живо подобен екземпляр. Пазят си го германците, в Дойче Музеум в Мюнхен. Те там и Фау 2 си пазят и двумоторен реактивен Месершмид от 1944 Ме262 си пазят.
Та явно са го докарвали до мощност като за камион.
Коментар
� -
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеС газов генератор на дърва са екологични, горите усвояват въглеродния диоксид от атмосферата, после като се изгорят се отделя но това е кръговрат. Проблема е че това е трудоемко и качеството на получения газ варира много, не може с такава малка инсталация да се произвежда качествен газ. ДВГ на газ могат да работят със степен на сгъстяване 14-15, тогава ефективността им е много по висока. Такъв двигател с висока степен на сгъстяване с газ от подобен генератор не може да го пуснеш, ще го повредиш защото съотношението гориво - въздух ще варира много, затова са захранвали двг с ниска степен на сгъстяване 6-7, тогава нямаш мощност.
След години видах и на живо подобен екземпляр. Пазят си го германците, в Дойче Музеум в Мюнхен. Те там и Фау 2 си пазят и двумоторен реактивен Месершмид от 1944 Ме262 си пазят.
Та явно са го докарвали до мощност като за камион.
Коментар
� -
С газов генератор на дърва са екологични, горите усвояват въглеродния диоксид от атмосферата, после като се изгорят се отделя но това е кръговрат. Проблема е че това е трудоемко и качеството на получения газ варира много, не може с такава малка инсталация да се произвежда качествен газ. ДВГ на газ могат да работят със степен на сгъстяване 14-15, тогава ефективността им е много по висока. Такъв двигател с висока степен на сгъстяване с газ от подобен генератор не може да го пуснеш, ще го повредиш защото съотношението гориво - въздух ще варира много, затова са захранвали двг с ниска степен на сгъстяване 6-7, тогава нямаш мощност.D.Y.F-091066
Коментар
� -
-
Как ще се откажат всички от коли с ДВГ ? Сега има автомобили които изразходват 3 литра на 100 км., въпроса е че са последно поколение и трябва да си я вземеш нова, няма на намалена цена. Не е чак толкова зле положението, биодизела не е чак такъв проблем, въпроса е останалите 90% с какво качество са. Дори малко пари инвестират, като погледнеш кажат 1 трилион, разхвълени тези пари въобще не са много. Не виждам да има някакви технически проблеми, това нещо с много бързо навлизане на електромобили няма как да стане, то си имат технологичното време. Щом имат проблеми е трябвало да си водят правилни сметки, те не са си направили труда да го правят.D.Y.F-091066
Коментар
� -
hazard, безоловните бензини трудно с просто рафиниране се произвеждат с високо октаново число, съвременните горива се обработват с хидрокрекинг за да се повиши количеството водород в горивото, то е важно за качественното му изгаряне. Могат да си повишат октановото число на горивата в САЩ, само трябва да добавят много инсталации за хидрокрекинг. За Европа така е направено, масово рафинерии с хидрокрекинг. За него трябва или метан или водород, те имат евтин метан в момента.D.Y.F-091066
Коментар
� -
А когато сняг забръска, що ще чиниш ти зимъска? - Ще поискам, срам не срам, от твойто житце сбрано. - Аз пък няма да ти дам, гиди дърти мързелан!
https://novini247.com/novini/k-kral-...a_4441987.html
The growing demand for electric vehicles and accompanying charging stations is quickly overloading the power grid, grid operators confirmed to the broadcaster.
- 1 like
Коментар
�
Коментар