IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Ние ще си купим като почнат да плащат. Не знам защо си мислиш че хората които измислят тези неща после ги правят и пускат на пазара ?
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
      Не е конкурентна, само болни мозъци могат да си го въобразят, това е електрическа кола, която също има и батерия . Тя е така - водорода в горивните клетки произвежда тока, тока се зарежда в батерия и електромотора черпи ток от батерията. Така че това точно за навлизането на електромобилите. Тока винаги трябва да се произведе по някакъв начин и да се зареди. Като казваш CATL могат и електролизери да пуснат на пазара, електролизери с които тока от вятър или соларни панели да се използва за производство на водород за тези коли, имам нещо наум. Едва ли ще откажат да правят още нещо.
      Те могат да пуснат каквото си искат на пазара. За разлика от вас, които само плямпате на едро.
      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

      Коментар


      • Това може да бъде кола, която с тока от батерията да изминава 150 км и ако искаш и има възможност зареждаш ток, трябва ти заряд за 1000км. зареждаш и водород.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Не е конкурентна, само болни мозъци могат да си го въобразят, това е електрическа кола, която също има и батерия . Тя е така - водорода в горивните клетки произвежда тока, тока се зарежда в батерия и електромотора черпи ток от батерията. Така че това точно за навлизането на електромобилите. Тока винаги трябва да се произведе по някакъв начин и да се зареди. Като казваш CATL могат и електролизери да пуснат на пазара, електролизери с които тока от вятър или соларни панели да се използва за производство на водород за тези коли, имам нещо наум. Едва ли ще откажат да правят още нещо.
          D.Y.F-091066

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            https://www.youtube.com/watch?v=n7xd9r7zFPE , със съхранение на водорода в металхидридни съдове, те са с ниско налягане между другото и много безопасни, не знам дали не са тежки, но може би е някаква нова сплав която поема много водород. Не ми се търси, но съм гледал преди години видео как стрелят по такъв съд и го пробиват и абсолютно нищо не се случва, също ги даваха с живот 30 години.
            Ма то като се разпилявате насам-натам, работата по микромодула много ще се забави. А от САТL като прочетат тук че се занимавате с конкурентна технология ще ви бият шута и айде пак обратно в калта.
            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • https://www.youtube.com/watch?v=n7xd9r7zFPE , със съхранение на водорода в металхидридни съдове, те са с ниско налягане между другото и много безопасни, не знам дали не са тежки, но може би е някаква нова сплав която поема много водород. Не ми се търси, но съм гледал преди години видео как стрелят по такъв съд и го пробиват и абсолютно нищо не се случва, също ги даваха с живот 30 години.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                Ааа-ха-ха-ха-хаааа!
                Като доставиш, рапортувай тук.

                Не аз, умнико. CATL

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                  На тях, ще доставя.
                  Ааа-ха-ха-ха-хаааа!
                  Като доставиш, рапортувай тук.

                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    А какво стана с БМВ, Рено, Фолксваген?

                    На тях, ще доставя.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      CATL са вече фенове на микромодулите.
                      А какво стана с БМВ, Рено, Фолксваген?


                      Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                      Коментар


                      • Сони и ейпъл са направо безработни, вторите сега се заканват да пуснат един смартфон с 48 мегапиксела камера и всички ще паднат като го видят в магазина. Сони искат да правят коли и пари им се намират, а и бранда им е жив все пак.
                        D.Y.F-091066

                        Коментар


                        • D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Правим това което е възможно. Ако да кажем след 3 месеца CATL пуснат производство на батерия с енергийна плътност 1 киловатчас за 1 килограм тегло, какво ще се промени толкова ? Може да стане след 50 години също...но те ще са в ситуацията на Сони или Ейпъл вече със сигурност.
                            CATL са вече фенове на микромодулите.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                              Значи просто си разтягате локуми да се намирате на сладки приказки.
                              Правим това което е възможно. Ако да кажем след 3 месеца CATL пуснат производство на батерия с енергийна плътност 1 киловатчас за 1 килограм тегло, какво ще се промени толкова ? Може да стане след 50 години също...но те ще са в ситуацията на Сони или Ейпъл вече със сигурност.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Водорода могат с ток от атомни централи да го произвеждат и с ток от ветрогенератори и фотоволтаици. Не е случайно, че този ток е много удобен за производство на водород. За икономическата рентабилност, така е но когато разчиташ на международна търговия винаги има риск тя да се провали с гръм и трясък. Иначе съвсем ако закъсаш може и друго да се използва за добив на енергия или там каквото имаш под ръка както се казва. Иначе може да дойде и момент в който водорода да е съвсем евтин и навсякъде да може да се произвежда, може да се каже как - чрез термолиза, а не чрез електролиза, с топлина от атомна реакция. Но това сега няма да стане, защото ще се използва за продаване на нелимитирано количество енергия от евентуален световен лидер - диктатор.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X