Pyramid, има вариант робот да сменя батериите а те да си стоят в станция и да се зареждат примерно със соларна енергия. Това също не е лошо, ако има стандартен модул който да се ползва от всички. Но японците правилно са се ориентирали, има си двигателя, бензина в резервоара. Навремето, ако може да се върне това време имах мотопед който развиваше 50 км.ч. и изразходваше 3.5 литра за 100 км. Новата Тойота Приус дори ще потребява по малко при такава скорост - 3 литра. И пак имаш и електромобил, ако искаш я карай само на ток.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеTOKYO, Jan 30 (Reuters) - Toyota Motor Corp (7203. T) sold 10.5 million vehicles in 2022, it said on Monday, defending its title as the world's top-selling automaker for a third straight year
Тойота продава толкова коли за 22 - ра година, те казват че не могат да се откажат да продават толкова милиона коли, също отчитат че няма как да се изгради инфластруктура за зареждане с тази технология която се използва в момента и тя да бъде примерно за 5% от колите да са електрически, не 100%. Затова пускат такива коли, които имат и двг и соларни клетки и могат и да се движат само с електричество, предлагат много варианти за задвижване в една и съща кола. Най важното те вече предлагат кола която може да се движи напълно безплатно, без да правиш никакви разходи за зареждане с енергия.
Коментар
-
TOKYO, Jan 30 (Reuters) - Toyota Motor Corp (7203. T) sold 10.5 million vehicles in 2022, it said on Monday, defending its title as the world's top-selling automaker for a third straight year
Тойота продава толкова коли за 22 - ра година, те казват че не могат да се откажат да продават толкова милиона коли, също отчитат че няма как да се изгради инфластруктура за зареждане с тази технология която се използва в момента и тя да бъде примерно за 5% от колите да са електрически, не 100%. Затова пускат такива коли, които имат и двг и соларни клетки и могат и да се движат само с електричество, предлагат много варианти за задвижване в една и съща кола. Най важното те вече предлагат кола която може да се движи напълно безплатно, без да правиш никакви разходи за зареждане с енергия.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнениеЕлектричките имат предимства пред автомобилите с ДВГ,ама и недостатъци. Основните са два-дългото време за зареждане и трайността на батерията,коята трябва да се сменя на 7-8 години. А нова батерия е много скъпа, което на практика обезсмисля смяната и вторичния пазар. А в държави като България, в които активното население живее основно в блокове в градовете ще има огромен проблем със зареждането.Едно бързо зареждане е в рамките на половин час, а при него се намалява животът на батерията. Ако се направи пробив и се измисли начин да се зареждат за 3-4 минути,без да се изтощава батерията, бързо ще се наложат.
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ какво ще стане ако се зарежда много бързо ? Трябват зарядни станции за бързо зареждане, а поставянето на една такава струва над 150 хиляди евро, после трябва и да се захрани с ток, а знаеш ли как ще клатят напрежението, честотата на тока в мрежата - яко, на мрежата само това и трябва - в един град да има няколкостотин такива станции и те да се включват и изключват постоянно и мрежата няма да може да се поддържа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеИ какво ще стане ако се зарежда много бързо ? Трябват зарядни станции за бързо зареждане, а поставянето на една такава струва над 150 хиляди евро, после трябва и да се захрани с ток, а знаеш ли как ще клатят напрежението, честотата на тока в мрежата - яко, на мрежата само това и трябва - в един град да има няколкостотин такива станции и те да се включват и изключват постоянно и мрежата няма да може да се поддържа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнениеЕлектричките имат предимства пред автомобилите с ДВГ,ама и недостатъци. Основните са два-дългото време за зареждане и трайността на батерията,коята трябва да се сменя на 7-8 години. А нова батерия е много скъпа, което на практика обезсмисля смяната и вторичния пазар. А в държави като България, в които активното население живее основно в блокове в градовете ще има огромен проблем със зареждането.Едно бързо зареждане е в рамките на половин час, а при него се намалява животът на батерията. Ако се направи пробив и се измисли начин да се зареждат за 3-4 минути,без да се изтощава батерията, бързо ще се наложат.
D.Y.F-091066
Коментар
-
Те затова японците слагат само 7 киловатчаса батерия и тя може да се зарежда бързо, ако се кара само на ток например да отидеш днес на 30 км и да се прибереш обратно е достатъчна, ако я зареждаш с най обикновенно зарядно за 1 час ще се зареди и има и опцията да се зареди от светлина, покриват покрива само на купето с клетки и това са 5 квадратни метра, при максимално производство, силно слънце дават над 1 киловатчас, като стои 4 часа и ще зареди 5 киловатчаса, достатъчни са в града при ниска скорост да се изминат 30км и да се прибереш в къщи без въобще да си зареждал нито бензин, нито ток. После същия автомобил може да го ползваш да тръгнеш на път и да минеш няколко хиляди километра като зареждаш бензин. Въобще избора е голям, вместо да го натъпчат с тежка батерия и да тежи над 2 тона и енергията да я харчи за да си разкарва батерията. Това е бъдещето.D.Y.F-091066
Коментар
-
Електричките имат предимства пред автомобилите с ДВГ,ама и недостатъци. Основните са два-дългото време за зареждане и трайността на батерията,коята трябва да се сменя на 7-8 години. А нова батерия е много скъпа, което на практика обезсмисля смяната и вторичния пазар. А в държави като България, в които активното население живее основно в блокове в градовете ще има огромен проблем със зареждането.Едно бързо зареждане е в рамките на половин час, а при него се намалява животът на батерията. Ако се направи пробив и се измисли начин да се зареждат за 3-4 минути,без да се изтощава батерията, бързо ще се наложат.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениеКак да продават като има КИТАЙСКИ за 1000$ - напълно достатъчни за градско и селско.
Градска.
Hot Sale Smart New Energy Adult Four Wheel Mini Electric Small Car Made In China With Suitable Price - Buy Electric Mini Car Electric Vehicle Charger/ Electric Suv Vehicle/neighborhood Electric Vehicle/lithium Battery Electric Vehicle,Sand Transport Barge/electric Vehicles Kit/electric Engine For Car Vehicle/kids Vehicle Electric,Mini Electric Car 4 Seater Electric Solar Vehicle/electric Off Road Vehicle/vehicle Electric Product on Alibaba.com
Селска.
New Design Pickup Truck Hot Sale New Electric Pickup New Van Mini Car Chinese Mini Truck Electric Pickup - Buy Mining Transport Vehicles/land Cruiser Pickup New Car/pickup Truck Sleeper Cab/pickup Trucks For Sale,Hydraulic Transporter/electric Pickup Truck For Sale/used Pickup Trucks/china Pickup Truck/pickup Truck Sleeper Cab,Sand Transport Barge/electric Violin Pickup/cheap Electric Cars For Sale/electric Hydraulic Car Floor Jack Product on Alibaba.com
Ето това ни трябва - внасяме 1млн такива коли + 1 контейнер батерии и решаваме всякакви проблеми со автомобилно замърсяване в градовете. Ще ни струва по малко, опс 5 ПЪТИ по малко от ПОМОЩИТЕ за ток на "бизнеса". Да не говорим че хората ще си ги платят с кеф, дори и най-бедния пенсионер може да си ги позволи.
Допълнително тротинетки за лятото по 100$ дето тука им искат 1000лв !?!?!?!?D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВ Япония се отказват от електромобилите, Тойота нямала да пуска електромобили на пазара защото не се продавали, за да продават същото количество което произвеждат в момента трябва всеки продаден автомобил в Света да бъде Тойота, което им изглежда невъзможно. Не могат да си изоставят производството и да не произвеждат и продават количествата коли с ДВГ които сега пласират. Новия им шеф е казал че не може да затвори фирмата и ще продават по евтините коли с двг за които има пазар от 5 милиона броя на година. Хонда пускат модели които изразходват 2 литра бензин на 100км.с електрическата им трансмисия, която представлява генератор и електромотор свързани линейно с буфер малка батерия между тях. В два литра бензин има по малко от 20 киловатчаса енергия дефакто, което означава че са много ефективни. Всички японски производители имат подобни модели с такива трансмисии, сега опитват да ги направят и 50 км да изминават като електромобили с ток от соларни клетки.Зарядните станции няма да са необходими чак толкова, нам няма да изграждат зарядна инфраструктура.
Коментар
-
Как да продават като има КИТАЙСКИ за 1000$ - напълно достатъчни за градско и селско.
Градска.
Hot Sale Smart New Energy Adult Four Wheel Mini Electric Small Car Made In China With Suitable Price - Buy Electric Mini Car Electric Vehicle Charger/ Electric Suv Vehicle/neighborhood Electric Vehicle/lithium Battery Electric Vehicle,Sand Transport Barge/electric Vehicles Kit/electric Engine For Car Vehicle/kids Vehicle Electric,Mini Electric Car 4 Seater Electric Solar Vehicle/electric Off Road Vehicle/vehicle Electric Product on Alibaba.com
Селска.
New Design Pickup Truck Hot Sale New Electric Pickup New Van Mini Car Chinese Mini Truck Electric Pickup - Buy Mining Transport Vehicles/land Cruiser Pickup New Car/pickup Truck Sleeper Cab/pickup Trucks For Sale,Hydraulic Transporter/electric Pickup Truck For Sale/used Pickup Trucks/china Pickup Truck/pickup Truck Sleeper Cab,Sand Transport Barge/electric Violin Pickup/cheap Electric Cars For Sale/electric Hydraulic Car Floor Jack Product on Alibaba.com
Ето това ни трябва - внасяме 1млн такива коли + 1 контейнер батерии и решаваме всякакви проблеми со автомобилно замърсяване в градовете. Ще ни струва по малко, опс 5 ПЪТИ по малко от ПОМОЩИТЕ за ток на "бизнеса". Да не говорим че хората ще си ги платят с кеф, дори и най-бедния пенсионер може да си ги позволи.
Допълнително тротинетки за лятото по 100$ дето тука им искат 1000лв !?!?!?!?Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
В Япония се отказват от електромобилите, Тойота нямала да пуска електромобили на пазара защото не се продавали, за да продават същото количество което произвеждат в момента трябва всеки продаден автомобил в Света да бъде Тойота, което им изглежда невъзможно. Не могат да си изоставят производството и да не произвеждат и продават количествата коли с ДВГ които сега пласират. Новия им шеф е казал че не може да затвори фирмата и ще продават по евтините коли с двг за които има пазар от 5 милиона броя на година. Хонда пускат модели които изразходват 2 литра бензин на 100км.с електрическата им трансмисия, която представлява генератор и електромотор свързани линейно с буфер малка батерия между тях. В два литра бензин има по малко от 20 киловатчаса енергия дефакто, което означава че са много ефективни. Всички японски производители имат подобни модели с такива трансмисии, сега опитват да ги направят и 50 км да изминават като електромобили с ток от соларни клетки.Зарядните станции няма да са необходими чак толкова, нам няма да изграждат зарядна инфраструктура.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеhttps://www.eon.de/de/pk/e-mobility/...it-kabel.htmlq , на сайта им предлагат зарядни станции, но не са безплатни и са 11киловата. Също имат инсталационна такса, която не е малка. Нещо се е объркал Вальо.
Коментар
Коментар