IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

    Добре, ето по точките ви:

    1. Ако искате да си говориме за Жирафа, то отворете си една тема за "него", ои там ще обсъждаме светлото му бъдеше.
    Нова тема е нужна, зашото ако сте прочели внимателно Заглавието на тази тема, може би ще ви направи впечатление че е за нещо друго.

    2. Настоящите електромобили са както прозорливо забелязвате са незначително малко като брой за да влияят сега, в момента, на пазара.
    Но това го знае всеки малоумник! Нищо ново не казвате.
    a kak започнаХА да влияят - ето малко: за трето тримесечие тесла произведе 80000 (осемдесет хиляди коли). Това са 80000 коли по-малко продадени от другите производители за едно тримесечие.. Вярно е че те произвеждат много повече.
    Обаче етопоглед под друг ъгъл: ГМ продава за същият период около 350-360 хиляди явтомобила. А тези произведени от тесла са над 30% от това количество.
    Зa 2017 в света са продадени около 79 млн нови автомобила. Съотнесено с тесла, то тесла има дял от накъм 0,5% от световното производство.
    Специално за тесла, сравнете същите показатели от преди година-две, когато са произвеждали по 8000 за година. Може би ще установите че скокът е доста голям, около 40 пъти.

    Към цената има смисъл да се връщат само търговци на които стоката им залежава. Не виждам обаче такъв проблем при теслите - за тесла трябва да платиш и да чакаш, също както едно време в мототехника.

    И акъл не давай кой от кво да слезне и на кво да се качи.

    Аиде, отвори тема за Жирафа, и там ще дръгнем топлинните двигатели.


    Нищо съществено не казваШ "по точките ми"... Въздържал съм се да повтарям написани вече от мен съществени факти, които вече си квалифицирал тук неведнъж като "писане на дисертации".

    Е, установи ли се вече? Да пиша ли, или да не пиша мненията си, на които ти така и не отговаряш по същество?

    Както вие отправяте забележката си към мен, че не съм по темата - същото важи и за вас, Имхо. Какво имам предвид, ли? Това, че правите тук реклама на електромобил, който /отново повтарям/ - има ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛКО участие на пазара! Разбира се, че това не е по темата. Не са по темата и произволните съпоставяния.

    Само тези ФАКТИ /но не само те!/ - отново потвърждават увереността ми, че електромобилите С ТОЯ ВИД НА БАТЕРИЯТА ИМ - и в следващото десетилетие няма да имат влиянието си на пазара, което РЕАЛНО ПРИТЕЖАВАТ ТОПЛИННИТЕ ДВИГАТЕЛИ, използвани като движители в съвременните превозни средства.

    Разбира се, че - когато слезЕШ от автомобила си с ДВГ и се качиш на своя електромобил - едва тогава ЩЕ СПРЕШ да си толкова сигурен в рекламата, която правиш тук. Това - да замениш настоящият си СОБСТВЕН автомобил с ДВГ - с електромобил - няма да стане на практика.

    Коментар


    • Започвате да се заяждате! Спрете!

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Че вие пък какво образование имате?
        Имайки в предвид миналото ви, всяка степен ви е била подаряване заради баща ви, който не е могъл да работи друго освен голям началник?

        Резултатите ви на Из... обретател го показват в цялата му светлина.

        Хехехехехе Учих и тук добре, и в чужбина. Там, за баща ми, дори не са чували па, какво остава, да им влияе. А и изобретените от мен неща, точно некомпетентен като теб да оценява... Видяхме, как го правиш. Ово йе „квалитет”! ​​​​​​

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
          Колко сте забавни и двамата, само се вижте!
          Мрете си - сън ви не хваща -
          Единият - да се надуе ( важниченето на комплексаря, за когото висшето образование е Крайна Степен Съвършенство, особено, оваляно в напудрени, поучителни фрази ) а другият, да оплюе, осмее и омаловажи, сякаш, ТОВА го издига. И смях, и грях.​​​​​​​
          Че вие пък какво образование имате?
          Имайки в предвид миналото ви, всяка степен ви е била подаряване заради баща ви, който не е могъл да работи друго освен голям началник?

          Резултатите ви на Из... обретател го показват в цялата му светлина.

          Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

          Коментар


          • Колко сте забавни и двамата, само се вижте!
            Мрете си - сън ви не хваща -
            Единият - да се надуе ( важниченето на комплексаря, за когото висшето образование е Крайна Степен Съвършенство, особено, оваляно в напудрени, поучителни фрази ) а другият, да оплюе, осмее и омаловажи, сякаш, ТОВА го издига. И смях, и грях.​​​​​​​

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение






              Вие все не сте разбрали. Хайде, не е така трудно, напрегнете съвсем малко мозъчните си клетки и се концентрирайте върху написаното долу. Това е МОЯТА ТЕЗА. Аз не искам да говоря /по вашата формулировка/ за нея, аз ДЕЙСТВИТЕЛНО ГОВОРЯ и я поддържам във всеки свой пост!

              Аз защитавам вашата теза - на хора, които карате автомобили с топлинен двигател - ДВГ! Нищо повече!

              Дори твърдя, че когато /И АКО!/ изобщо някога станете собственици на електромобили СЪС СЕГАШНАТА ИМ БАТЕРИЯ - това ще е свързано с много повече разходи за вас, а в същото време ще получите много по неудовлетворителни параметри в динамиката на електромобила си.

              Сега се върни отново към цената, защото - ако параметрите ти са съизмерими с тия на ДВГ, то ти ще се бръкнеш с пъти повече - ако не ползваш електромобила си САМО в градски условия.

              Тия неща сме дъъъъвкали... Аз само опонирам с факти тук. Най-важният ФАКТ - ДВГ и другите топлинни двигатели ЩЕ ПРОДЪЛЖАТ да имат много по-големият пазарен дял в сравнение с електродвигателя, монтиран на съвременният електромобил. В тоя смисъл - влиянието на ДВГ върху пазарите ЩЕ БЪДЕ и занапред много по-съществено, отколкото това - на електромобила /което е и въпросът, около който е формулирана настоящата тема/...


              А сега, Имхо, за какво искамЕ да говоримЕ, лИ?


              1. Ние, Имхо, искаме да говоримЕ за жирафа, който всеки от защитниците има в гаражиТЕ СИ - т.е. - за перспективният ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ, който вие ежедневно възсядате и изминавате стотици километри с него...

              В момента, в който слезете от автомобила си с ДВГ - вие почвате да защитавате тезата на шопа, че - те такова жУотно - нЕма!

              2. МожемЕ да говоримЕ и по темата, а именно - КАК започнаХА настоящите електромобили да влияят на пазарите - в последните 8, или в последните 100 години. Да - те съществуват - и имат пазарен дял. Пазарният дял на електромобила е ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛЪК в сравнение с пазарния дял на жирафа, който всеки ден възсядате, а по някое време наминавате в тая тема, за да НИ кажете, че - "те такова жУотно - с ДВГ - немаЛО"...

              3. Хайде, все пак да се фиксираме върху онова, което караТЕ, а не върху онова, което НИКОГА няма да си купите, защото няма да желаете да ви последва съдбата на Мъск - да станете милиардери... И защо, бе? Що така? Хайде, доверете му се, станете милиардери!

              Да де, но за това е необходимо дупе! Слезте от жирафите си и си купете електромобили - със сегашният вид на батерията им!

              После ПАК ще си говоримЕ!

              Добре, ето по точките ви:

              1. Ако искате да си говориме за Жирафа, то отворете си една тема за "него", ои там ще обсъждаме светлото му бъдеше.
              Нова тема е нужна, зашото ако сте прочели внимателно Заглавието на тази тема, може би ще ви направи впечатление че е за нещо друго.

              2. Настоящите електромобили са както прозорливо забелязвате са незначително малко като брой за да влияят сега, в момента, на пазара.
              Но това го знае всеки малоумник! Нищо ново не казвате.
              a kak започнаХА да влияят - ето малко: за трето тримесечие тесла произведе 80000 (осемдесет хиляди коли). Това са 80000 коли по-малко продадени от другите производители за едно тримесечие.. Вярно е че те произвеждат много повече.
              Обаче етопоглед под друг ъгъл: ГМ продава за същият период около 350-360 хиляди явтомобила. А тези произведени от тесла са над 30% от това количество.
              Зa 2017 в света са продадени около 79 млн нови автомобила. Съотнесено с тесла, то тесла има дял от накъм 0,5% от световното производство.
              Специално за тесла, сравнете същите показатели от преди година-две, когато са произвеждали по 8000 за година. Може би ще установите че скокът е доста голям, около 40 пъти.

              Към цената има смисъл да се връщат само търговци на които стоката им залежава. Не виждам обаче такъв проблем при теслите - за тесла трябва да платиш и да чакаш, също както едно време в мототехника.

              И акъл не давай кой от кво да слезне и на кво да се качи.

              Аиде, отвори тема за Жирафа, и там ще дръгнем топлинните двигатели.

              Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

              Коментар




              • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                Безимен, а какви технически познания вие си мислите че имате?
                За какво искате да говорите по-точно щото не е ясно?
                Най-големият проблем за сега са батериите, но желаете ли да дискутирате въпроса?
                Ако да - кажете та да видим докъде ще я докараме.



                Вие все не сте разбрали. Хайде, не е така трудно, напрегнете съвсем малко мозъчните си клетки и се концентрирайте върху написаното долу. Това е МОЯТА ТЕЗА. Аз не искам да говоря /по вашата формулировка/ за нея, аз ДЕЙСТВИТЕЛНО ГОВОРЯ и я поддържам във всеки свой пост!

                Аз защитавам вашата теза - на хора, които карате автомобили с топлинен двигател - ДВГ! Нищо повече!

                Дори твърдя, че когато /И АКО!/ изобщо някога станете собственици на електромобили СЪС СЕГАШНАТА ИМ БАТЕРИЯ - това ще е свързано с много повече разходи за вас, а в същото време ще получите много по неудовлетворителни параметри в динамиката на електромобила си.

                Сега се върни отново към цената, защото - ако параметрите ти са съизмерими с тия на ДВГ, то ти ще се бръкнеш с пъти повече - ако не ползваш електромобила си САМО в градски условия.

                Тия неща сме дъъъъвкали... Аз само опонирам с факти тук. Най-важният ФАКТ - ДВГ и другите топлинни двигатели ЩЕ ПРОДЪЛЖАТ да имат много по-големият пазарен дял в сравнение с електродвигателя, монтиран на съвременният електромобил. В тоя смисъл - влиянието на ДВГ върху пазарите ЩЕ БЪДЕ и занапред много по-съществено, отколкото това - на електромобила /което е и въпросът, около който е формулирана настоящата тема/...


                А сега, Имхо, за какво искамЕ да говоримЕ, лИ?


                1. Ние, Имхо, искаме да говоримЕ за жирафа, който всеки от защитниците има в гаражиТЕ СИ - т.е. - за перспективният ТОПЛИНЕН ДВИГАТЕЛ, който вие ежедневно възсядате и изминавате стотици километри с него...

                В момента, в който слезете от автомобила си с ДВГ - вие почвате да защитавате тезата на шопа, че - те такова жУотно - нЕма!

                2. МожемЕ да говоримЕ и по темата, а именно - КАК започнаХА настоящите електромобили да влияят на пазарите - в последните 8, или в последните 100 години. Да - те съществуват - и имат пазарен дял. Пазарният дял на електромобила е ПРЕНЕБРЕЖИМО МАЛЪК в сравнение с пазарния дял на жирафа, който всеки ден възсядате, а по някое време наминавате в тая тема, за да НИ кажете, че - "те такова жУотно - с ДВГ - немаЛО"...

                3. Хайде, все пак да се фиксираме върху онова, което караТЕ, а не върху онова, което НИКОГА няма да си купите, защото няма да желаете да ви последва съдбата на Мъск - да станете милиардери... И защо, бе? Що така? Хайде, доверете му се, станете милиардери!

                Да де, но за това е необходимо дупе! Слезте от жирафите си и си купете електромобили - със сегашният вид на батерията им!

                После ПАК ще си говоримЕ!

                Коментар


                • Безимен, а какви технически познания вие си мислите че имате?
                  За какво искате да говорите по-точно щото не е ясно?
                  Най-големият проблем за сега са батериите, но желаете ли да дискутирате въпроса?
                  Ако да - кажете та да видим докъде ще я докараме.
                  Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                  Коментар




                  • 1. Форумните защитници на електромобила /моите почитания към тях!/ - НЯМАТ: необходимите ТЕХНИЧЕСКИ познания, за да говорят по същество, сравнявайки МАЛКИЯТ СЕГМЕНТ, който заемат електромобилите и ОГРОМНИЯТ - заеман от традиционният ДВГ на МЕЖДУНАРОДНИЯТ ПАЗАР!

                    2. В това, че НЯМАТ необходимите ТЕХНИЧЕСКИ познания - форумните защитници на електромобила тук - приличат на дилетанта Мъск, но тези тук нямат необходимият хъс, за да мотивират другите да им дадат парите си, т.е. - не могат да бъдат предприемачи от ранга на Мъск. Тия тук - дори не са убедени в правотата на своите тези, ако все още защитават тезата за доминиращ електромобил, но не разчитат на такъв.

                    3. Форумните защитници на електромобила /моите почитания към тях!/ - не могат да излязат от магията на рекламата, а опитите за сравняване на достижения на МАЛКИЯТ пазар на електромобили в отделно взети страни съвсем не означава, че там автомобилите с ДВГ нямат значителен превес над електромобилите.

                    4. Препоръка 1 - към форумните защитници на електромобила /моите почитания към тях!/: моля, крайно време е да започнете за се ограмотявате в областта на техниката, имам предвид - в техническата термодинамика и топлопренасянето, ел.техниката, механиката и ДРУГИ науки, които разчитате да научите в нета - абсолютно погрешно ваше становище.

                    5. Препоръка 2: каквито и тези в защита на Мъск да защитавате тук - НЕ ОПИТВАЙТЕ да влизате в неговата схема, защото - както вече казах по какви причини - е ГУБЕЩА в дългосрочен план - СРАВНЕНО със ДВГ, който в момента сте избрали и сте доволни от неговата експлоатация.

                    Не мога да го кажа по-ясно и разбираемо!

                    Поздрави и почитания към критично настроените, каквито и да са защитаваните от тях тези!


                    /изпитващите ме - могат да направят своята инвестиция..., която ще им излезе ПРЕсолена!/ ... А може би ще спечелят още днес! ))

                    Коментар


                    • Very nice – joining the club. In production in 2 years.

                      Nice style, но с по-слаби спецификации от 4-5 годишна тесла. За рейнджа и мрежата от зарядни няма какво да говорим – години назад от тесла.

                      Колкото по-бързо дойде конкуренцията толкова по-добре.


                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от R1a1 Разгледай мнение
                        Започва да се забелязва някакъв напредък в развитието на термоядрените реактори, най-вече тип "Токамак", и е възможно в някакво близко бъдеще от там да идва основната част на световния енергодобив.

                        Много години тези изследвания бяха замръзнали в Щатите, Зап. Европа и СССР/Русия (защо ли? ), но сега Китай, не петролна страна, с развитието на икономиката си и научния потенциал, тръгва в тази посока.

                        Та, ако се стигне до реално приложение, елколите ще са много по-изгодни от ДВГ-колите, щото тази енергия е по-евтина даже и от ядрената енергия на разпад на урана.
                        Нищо подобно. Точно в Щатите в момента има десетки стартъпи които работят здраво в тази посока и все някога ще дойде пробивът. А във Франция се строи ИТЕР в момента.

                        Коментар


                        • Започва да се забелязва някакъв напредък в развитието на термоядрените реактори, най-вече тип "Токамак", и е възможно в някакво близко бъдеще от там да идва основната част на световния енергодобив.

                          Много години тези изследвания бяха замръзнали в Щатите, Зап. Европа и СССР/Русия (защо ли? ), но сега Китай, не петролна страна, с развитието на икономиката си и научния потенциал, тръгва в тази посока.

                          Та, ако се стигне до реално приложение, елколите ще са много по-изгодни от ДВГ-колите, щото тази енергия е по-евтина даже и от ядрената енергия на разпад на урана.

                          Коментар


                          • Audi’s gorgeous e-tron Grand Turismo makes huge splash at the LA Auto show

                            https://electrek.co/2018/11/28/audis...iVB2YiAqIEv5VA

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                              Ами след онази статия предупреждение от германски инженер към CEO-тата на Даймлер, БМВ и VW, видях и това обяснение защо американската голяма троица от Детройт не успява да се справи с Тесла:

                              https://www.quora.com/Why-dont-bigge...gubuBsb1Z2dSQo
                              Ммм ДА. В много еб…на ситуация е авто индустрията. Въпросът е че ако тесла все пак оцелее в следващата рецесия ще са абсолютен лидер в автоиндустрията, поне в западния свят. Китайците ще наваксат и за съжаление оцелелите европейски и американски производители ще са бледа сянка на това което са били.

                              Коментар


                              • Не съм много сигурен, че е толкова лесно да се „изобрети“, калибрира и наложи толкова революционна технология, която лесно да измести съществуващата (за кратък период). Ако беше така за последните 100 години щеше да е направено. Каквито и предположения да правим за „големите“ играчи в авто бизнеса най-големи шансове за доминация имат мотивираните. Към днешна дата са Тесла и Китайците. Всички останали се надяват модата да отмине


                                Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                BobyB - производството на батериите е много рисково, във всеки момент след като е построена огромната фабрика и са направени инвестиции за милиарди те могат да се изпарят - изчезнат. Достатъчно е да бъде открита друга технология за по добра батерия, например два пъти по добра която да не може да се произвежда в "старата - нова" фабрика и загубите ще бъдат убийственни. В момента върви атака и срещу Мъск и всички които правят ел. коли, причината не е че някой вярва че няма да се случи промяната а просто има хора с власт и пари които искат те да го вземат този бизнес. Но не се знае какво ще докопат накрая - може и стара технология която преди да е проходила и вече се подменя с по нова.

                                Коментар

                                Working...
                                X