IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от fbr65 Разгледай мнение
    Добро утро.
    99ст

    "Дълбоко съм разочарован от решението на EVN да превърнат безплатните си доскоро зарядни станции на територията на Пловдив в платени – при това на космическата цена от 99 стотинки на кВтч.

    Майко мила, аз си мислех че само в германия е така, но вие биете всичките ми илюзии

    Коментар


    • Добро утро.
      Зарядните станции за електрически автомобили в Пловдив вече са платени и цената за зареждане е много...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

        Те теслите имат и модули съставени от микромодули, което прави всякакви други 'изобретения' закъснели и никому ненужни.

        Аха. Ейся, както се носи из един лаф

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
          Я ти като неуспял бизнесмен кажи каква е връзката с батериите?
          А и не само това. Кажи из... за кой вълнов диапазон говори?
          Не е моя работа. Аз съм на КВ, на мен и 2 W ми стигат да "ударя" Мидуей

          Коментар


          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
            Литиевойонните батерии са с електролит който по добре понася ниските температури, но литий желязо фосфат - китайската електрохимия въобще не понася студа. Проблем е да се зарежда студена батерия, не поема ток. При минус 20 градуса въобще не може да се пусне нищо пък да се движи...Трябва да имат подгряване и охлаждане, такова няма само при най евтините електрички. Проблема е че тази арматура не е интегрирана в корпуса на батериите и монтажа им да не се затруднява и демонтажа. При модулите е много добре замислено, модула се щраква върху арматурата - монтаж и демонтаж за секунди както се казва.
            Теслите си имат и отопление и охлаждане, ако нямаха въобще нямаше да има този пазарен успех.
            Те теслите имат и модули съставени от микромодули, което прави всякакви други 'изобретения' закъснели и никому ненужни.

            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

            Коментар


            • Литиевойонните батерии са с електролит който по добре понася ниските температури, но литий желязо фосфат - китайската електрохимия въобще не понася студа. Проблем е да се зарежда студена батерия, не поема ток. При минус 20 градуса въобще не може да се пусне нищо пък да се движи...Трябва да имат подгряване и охлаждане, такова няма само при най евтините електрички. Проблема е че тази арматура не е интегрирана в корпуса на батериите и монтажа им да не се затруднява и демонтажа. При модулите е много добре замислено, модула се щраква върху арматурата - монтаж и демонтаж за секунди както се казва.
              Теслите си имат и отопление и охлаждане, ако нямаха въобще нямаше да има този пазарен успех.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                А ти провери ли, за кой вълнови диапазон ти говорят? 200kW са обикновена мощност за СВ и ДВ, да не кажа скромна
                Я ти като неуспял бизнесмен кажи каква е връзката с батериите?
                А и не само това. Кажи из... за кой вълнов диапазон говори?
                Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                  Бе ти наред ли си с главата?
                  А ти провери ли, за кой вълнови диапазон ти говорят? 200kW са обикновена мощност за СВ и ДВ, да не кажа скромна

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                    Чисто технически от студа се покачва вътрешното съпротивление, но това не е чак такъв проблем. При пускане на някакъв консуматор (например отопление) за известно време това съпротивление спомага за отделянето на повече топлина в батерията която се самозагрява.
                    То същото и при другите батерии като стартерните акумулатори. Когато е много студено, преди опит за запалване включваш фаровете за няколко секунди. Е - ако фаровете не са светодиодни. Иначе включваш нещо друго - вентилатора например.
                    Неточно: При увеличено вътр.съпротивление, нямаш нужната мощност на двигателя, батерията е слабо възприемчива към рекуперативното спиране, а също, растат непроизводителните загуби. Отделно, губят пробег, пускайки климатици които, ори толкива ниски температури, имат и понижен СОР. Про стартерните, фаровете се пускат с друга цел: Разрядът, окислява отделилите се на катода мехурчета водород, което позволява по - плътен допир на електролита и, ОТТАМ, по-голям пусков ток. Разбираш ли, НЕ СЕ РАЗЧИТА ТОЛКОВА НА ЗАТОПЛЯНЕТО, колкото на подобряване омокрянето на електродите. Относно "самозагряването" (да, по принцип, случва се) но, то е твърде слабо, като се има предвид силно изстиналите литри антифриз. Защо "слабо"? Ами много бързо, този студ, си охлажда обратно и без това, слабо загрелите електроди

                    Коментар


                    • Сърдечно благодаря гусин aleks262
                      https://www.youtube.com/watch?v=coeJag1fdH0

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mikimaus Разгледай мнение

                        Може да получат мощност от БНР мисла от Видин са излъчват 200 kW
                        Бе ти наред ли си с главата?
                        Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Е - ако фаровете не са светодиодни.
                          Може да получат мощност от БНР мисла от Видин са излъчват 200 kW

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от ceco666 Разгледай мнение
                            Вярно ли е, че напълно заредена, при голям студ зимата губи 40% от заряда / пробега? Вече не знам на кого да вярвам. Напълни се мрежата с фейк нюз. Пък все пак в Норвегия много ги карат, а там няма начин да не е студено. Но това ако е вярно е все едно някой да краде гориво всяка нощ и ние нищо да не можем да направим, освен да се молим да запролети!
                            Чисто технически от студа се покачва вътрешното съпротивление, но това не е чак такъв проблем. При пускане на някакъв консуматор (например отопление) за известно време това съпротивление спомага за отделянето на повече топлина в батерията която се самозагрява.
                            То същото и при другите батерии като стартерните акумулатори. Когато е много студено, преди опит за запалване включваш фаровете за няколко секунди. Е - ако фаровете не са светодиодни. Иначе включваш нещо друго - вентилатора например.

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Не е баш по темата ,но е около
                              https://findpatent.ru/patent/239/2392178.html
                              Използва се от военните
                              http://bastion-karpenko.ru/beryllium-e-gpd/
                              https://patents.su/patents/h01m-6-34
                              Ще се използват и от населението
                              https://ecotechnica.com.ua/technolog...nit-litij.html

                              Коментар


                              • Не е вярно в прекия смисъл, от студа блокира електрохимията и просто батерията е заредена но тока който е зареден в нея не може да се изчерпи напълно. Като се подгрее, да се покачи температурата и заряда може да се използва, различните електрохимии за литиево йонни батерии се държат различно. Например литий желязо фосфат батериите са по чуствителни на спад на температурите, тези които са китайски и се монтират в Теслите произведени там..не знам имат ли подгряване, те са кутии с форма на паралелепипед и май ги редят една до друга. При минус 20 градуса никакъв ток не може да подава такава батерия, колата няма въобще да тръгне ако батерията не се подгрее. Също при 0 - ла градуса не може да се зарежда и опитите за заряд я разбиват. Това нещо с подгряването при ниски температури го има и при колите с двг, при минус 20 също се чака двигателя да се позатопли и не може да се потегли веднага. При литиевойнните батерии електролита е такъв че много по малко пада капацитета от студ, такива са новите батерии на Тесла, и старите на Панасоник също. По принцип подгряването е желателно и при Тесла има такова с течност подобна на антифриз, при някои няма - при старите Нисан Лиив няма, при други е въздушно.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X