If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
направи го решението ...
Иначе не всички само еврогейците
Ами че направих го. Сега, не знам точно за кое от всичките ми решения, че аз поизобретих доста неща - даже безкрайно мразещият ме и в червата Матейко взе, че, не издържа и се изповяда публично във форума, ме бил уважавал като един от малцината наистина технически подготвени форумци, а (направеното от мен, б.а.) е и възможно, и технически издържано и т.н. Ще рече, иде времето, по света, да правят електромобили с тези батерии и да ги продават наред (вкл.и на вас), а да плащат на мен за лицензи, {някакъв скромен процент, казват, до 3÷5[%] } от всяка продажба. Ама аз съм скромен и бих продал и на едро, с голяма отстъпка. Само сега и само за вас .
Промоцията вАжи до ЧНГ .
Без майтап.
А емисиите въглероден диоксид наистина са голям проблем. Решението за тока е 90% от атомни централи и където може по малко и да се използват водни, фотоволтаици и ветрогенератори и други екзотики. Също много зарядни станции на водород, иначе само проводниците и инверторите им ще глътнат планина от суровини.
Pyramid, големите компании, мастодонти се боричкат и всеки иска целия пазара да е за него. Затова няма стандарт и унифицирани батерии за електромобили. Напротив, те имат интерес батерията на единия електромобил да е с различни елементи от тази на другите конкуренти. Като хванат клиента, да го хванат до гроб и ако могат и след него.
мОре, конструкцията на батерията, ЗА ВСИЧКИ Е ПРОБЛЕМ:
Няма стандарт -
1. Няма лесна и достъпна логистика,
2. Няма възможност за конкуренция между производителите,
3. Няма системно решение проблемът с рециклирането,
4. Няма системно решение проблемът с излизане от строя на отделни елементи а, замяната им, е скъпа-прескъпа и само в специализирани сервизи, а цената (само на замяната!) Стотина+ (ПЪТИ!) цената на елемента,
5. Няма системно ИЗБЯГВАНЕ на тежки пожароопасни инциденти при окъсяване на елемент (а, гледаме, правят ги десетки и стотици ватчасове ЕДИНИЯ => пожарът е почти напълно ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН 6.И т.н., и т.н., и т.п.
И, ОСВЕН ГИГА-ТЕРАфабрики, ще трябва да се строят повече централи. ВСЯКАКВИ, МНОГО.
Накратко, не е лесно. Голям **й чака всички.
направи го решението ...
Иначе не всички само еврогейците
За големите електромобили не е проблем толкова конструкцията на батерията, но за по малки и масови които хората както се вижда и захвърлят си е голям проблем. После някой прави ли сметка поне половин милиард автомобила да ги мине на ток, колко батерии ще са необходими, тераватови фабрики трябват, не гигаватови.
мОре, конструкцията на батерията, ЗА ВСИЧКИ Е ПРОБЛЕМ:
Няма стандарт -
1. Няма лесна и достъпна логистика,
2. Няма възможност за конкуренция между производителите,
3. Няма системно решение проблемът с рециклирането,
4. Няма системно решение проблемът с излизане от строя на отделни елементи а, замяната им, е скъпа-прескъпа и само в специализирани сервизи, а цената (само на замяната!) Стотина+ (ПЪТИ!) цената на елемента,
5. Няма системно ИЗБЯГВАНЕ на тежки пожароопасни инциденти при окъсяване на елемент (а, гледаме, правят ги десетки и стотици ватчасове ЕДИНИЯ => пожарът е почти напълно ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН 6.И т.н., и т.н., и т.п.
И, ОСВЕН ГИГА-ТЕРАфабрики, ще трябва да се строят повече централи. ВСЯКАКВИ, МНОГО.
Има логика, електромобилите навлизат за да се намалят емисиите въглероден диоксид, иначе си губят смисъла. Удачното е собствениците им да си направят собствени малки соларни централи и да ги зареждат от тях. Иначе защо да ги зареждат с ток произведен чрез изгаряне на въглища или природен газ ! Само тока произведен чрез атомни централи не емитира въглероден диоксид в атмосферата, а да и този от водни централи.
За големите електромобили не е проблем толкова конструкцията на батерията, но за по малки и масови които хората както се вижда и захвърлят си е голям проблем. После някой прави ли сметка поне половин милиард автомобила да ги мине на ток, колко батерии ще са необходими, тераватови фабрики трябват, не гигаватови.
https://www.youtube.com/watch?v=S4HNMoTAZHE , нещо интересно, тези са луди на тема електромобили..предлага най евтината конверсия на автомобил с двг в електромобил. Дори е измислил нещо ново, на електромобила който конвертира е поставил електромер да му отчита колко ток е консумирал.
А тези мерцедеси ги правят в Китай, първо го произвеждат там скърцащ и после го демонстрират. И това нещо с таксите за екстри, които са елементарни се прави за да се разбият немските автомобилопроизводители. В компаниите има хора, които работят срещу тях.
А тези мерцедеси ги правят в Китай, първо го произвеждат там скърцащ и после го демонстрират. И това нещо с таксите за екстри, които са елементарни се прави за да се разбият немските автомобилопроизводители. В компаниите има хора, които работят срещу тях.
Егати наглите. Не стига, че купуваш продукта им (предполагам, няма да е евтин), ами още "такса за годишен абонамент да ти отключели пълната производителност, бла-бла-бла. Т.в., това е скрито оскъпяване. Аха. Ей сега, отивам да си купя ел.мерцедес. Да, бе. Да.
На всичко отгоре скърцат всички детайли в интериора, има клипове на които демонстрират китайци качеството на Мерцедес.Хората са в шок.
Коментар