IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Не мога да пусна линкове, но има в ютуб видеа за компании, гаражен тип в Пакистан, в Нигерия се занимават с направа и продажба на такива возила със соларни клетки за зареждане и задвижване.Предполагам и в Китай ще възникнат, не съм имал предвид че ще изместят традиционните автомобили, а по скоро че ще се правят много такива задвижвани със слънце. Моя идея, примерно при липса на слънце да се зареди ток, или спре на пътя мисля може да има задвижване и като на велосипед, сигурно и полезно за раздвижване и за спорт.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • Харесват ги, има една приказка , какво те бърка да имаш и едно такова. Автомобилите с ДВГ също няма да отпаднат, както им определят петилетни планове. Хибридите ги правят все по икономични. Емисиите им са направо нищожни, да се направи зарядна инфраструктура не е лесно, пък и не е за всякъде, да я захраниш с ток същата работа. Има и вариант за производство на гориво, при който се взема въглероден диоксид от въздуха.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от super99 Разгледай мнение
        Това не е нещото което заменя автомобилите, то е просто нещо с което много хора ще свикнат да използват. Има голям пазар за такива, особенно ако хората се разтикат от градовете.
        Кин-дза-дза, пясъчният хафтомобил на къдравата мацка.

        Коментар


        • Това не е нещото което заменя автомобилите, то е просто нещо с което много хора ще свикнат да използват. Има голям пазар за такива, особенно ако хората се разтикат от градовете.

          Коментар


          • Разбира се, има в светлина, и ден през зимата. Ежедневно, със 100% сигурност.
            ...НАД ОБЛАЦИТЕ. Остана, там да е царството на тези чудо-коли.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

              това става кат пече, ЗИМАТА няма да караме коли?
              А като вали ще мааме пеша в дъжда?
              То по зле от жинътъ, кой ще търпи таквоз недоразумение
              И през зимата вървят, тогава пак има ден, има светлина. Вече последните клетки са с 35% ефективност. При слънчево време ти зарежда за 100км да кажем, при мрачно ще са 50 с допълнителни изтелящи се отзад плоскости с клетки. Щом се качват и изминават 3000км. Тези момчета видяха сметката на класическите таралясници, това тепърва ще се разбере. Някой имал зор да продава тежки, скъпи коли ок ! но ако немери кой да му ги купи, след голямото нулиране.
              D.Y.F-091066

              Коментар


              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                Като има възможност да се движат хората с автомобили които веобще не се нуждаят от зареждане, и потребяват малко енергия да те придвижат от едно място на друго, това е за което хората си мечтаят.А и много пари има в това нещо, да се произвеждат.Големите компании може да не искат, но ще се намерят хиляди производители.Сега хората ще обеднеят постепенно и това ще могат да си позволят, после тези автомобили ще стават все по добри и така ще се премине към такива. После не можеш да накараш хора свикнали да не пълнят, резервоари и да опъват кабели и да висят да почнат да го правят.
                това става кат пече, ЗИМАТА няма да караме коли?
                А като вали ще мааме пеша в дъжда?
                То по зле от жинътъ, кой ще търпи таквоз недоразумение
                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                Коментар


                • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
                  Peugeot, Citroen, Fiat и Opel изпревариха Tesla по продажби на електромобили в Европа


                  Единствено което трябва да направят - е да приемат че не са коли до 5кв четириколки (все едно тротинетка). Да не искат разни ес изисквания, данъци, ГО. Ще дойдат по 10к ЛЕВА и ВСЕКИ ще си купи. ЗАБРАНЯВАТ в уличките сегашните хафтомобили, по широките 1 лента за новите, 1 за старите и 1 за адския транспорт. Довършваме си АЕЦ-а и си пеем. Ще се изчистим от всички стари боклуци които внасяме
                  Като има възможност да се движат хората с автомобили които въобще не се нуждаят от зареждане, и потребяват малко енергия да те придвижат от едно място на друго, това е за което хората си мечтаят.А и много пари има в това нещо, да се произвеждат.Големите компании може да не искат, но ще се намерят хиляди производители.Сега хората ще обеднеят постепенно и това ще могат да си позволят, после тези автомобили ще стават все по добри и така ще се премине към такива. После не можеш да накараш хора свикнали да не пълнят, резервоари и да опъват кабели и да висят да почнат да го правят.
                  Last edited by supertrader; 06.08.2022, 18:35.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Peugeot, Citroen, Fiat и Opel изпревариха Tesla по продажби на електромобили в Европа

                    Единствено което трябва да направят - е да приемат че не са коли до 5кв четириколки (все едно тротинетка). Да не искат разни ес изисквания, данъци, ГО. Ще дойдат по 10к ЛЕВА и ВСЕКИ ще си купи. ЗАБРАНЯВАТ в уличките сегашните хафтомобили, по широките 1 лента за новите, 1 за старите и 1 за адския транспорт. Довършваме си АЕЦ-а и си пеем. Ще се изчистим от всички стари боклуци които внасяме
                    Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                    Коментар


                    • https://www.youtube.com/channel/UCgs...OhDM0heSgk1Q5Q, не е електромобил точно, но за това нещо има много по голям пазар отколкото за електромобили, може да се направи въобще да не се зарежда, т.е. да зарежда само от слънцето. Разхода на ток е 2.7 киловатчаса на 100, но конструкцията е направи си сам. Такива при серийно производство ще излизат в най евтиния вариант 3000лв. За лятото, по пътища които не са скоростни е идеално транспортно средство. За такива пазара е сигурно за 10 трилиона, докато се накупят достатъчно, хората за това мечтаят - евтина, надеждна с просто устройство, зарежда се докато се движи. Сега има клетки с кпд 35 процента, тази площ която е покрил ще му дава 1 киловат за час, то се движи с 50, почти няма нужда от батерия, трябва да има но малка за 100км пробег само, няма да тръгнеш с него на големи растояния.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • https://www.facebook.com/blick/videos/422644183239634

                        Kroatien: Tesla-Fahrer warten vor Ladestation
                        Ein Video, das etwa 20 Teslas vor einer Ladestation zeigt, geht momentan viral. Sie warten alle, um aufgeladen zu werden. Die Aufnahmen stammen aus Kroatien. Das Land hat nur in acht Ortschaften Tesla-Supercharger.

                        Коментар


                        • В момента 3% от енергията се добивала от фотоволтаици за Света, 97% от фосилни горива, самото производство на нещата за зелената енергетика е на фосилни горива. Смятайте за какво става въпрос и доколко е възможно Светът да мине на възобновяема енергия при тези технологии които са в момента. По добри батерии не ни трябват, по смислено направени превозни средства да ги наречем, които не се зареждат въобще, изразходващи малко енергия също не ни трябват..Съхранение на ток чрез водород не ни трябва, е така няма да стане нищо.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • А не може ли да са метални, при по старото поколение автомобили са метални тези част, няма пластмасови водни помпи и маслени задвижвани с карданче. Ако искаш играчка, има магазини за играчки за деца.Може би конструкторите им са едни и същи, до обяд проектират автомобили, следобяд детски играчки.
                            D.Y.F-091066

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Това 76 та няма нищо общо с тези след 2000. Един Мерцедес ЕС клас от 2000 вземи, проблеми с електрическата инсталация направо фантастични, и с всичко..пак може да се добута до 500 хиляди но на каква цена. Елементарни части дефектитат бързо и са ужасно скъпи, лагерче с пластмаса 100лв, понеже е част за каруца, същия лагер без пластмаса като стандартна машинна част с най доброто качество е 10 лв.
                              Ееми дообре хидравличното казанче на w124 е правено у Центромет за разлика от по-евтиния на шприца.
                              Послепис:
                              "Ранъта прай борбъта "
                              Дан Колов

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от mikimaus Разгледай мнение
                                Производителите на двг направо са прекалили с експлоатацията на народа
                                https://www.expatica.com/de/general/...-clock-102348/
                                Това 76 та няма нищо общо с тези след 2000. Един Мерцедес ЕС клас от 2000 вземи, проблеми с електрическата инсталация направо фантастични, и с всичко..пак може да се добута до 500 хиляди но на каква цена. Елементарни части дефектитат бързо и са ужасно скъпи, лагерче с пластмаса 100лв, понеже е част за каруца, същия лагер без пластмаса като стандартна машинна част с най доброто качество е 10 лв.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X