IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
    mikomikov, те на Тесла батериите са с навързани един куп елементи на една шина и се балансират помежду си, та изкарват по дълго. Какво чудо е с другите батерии с големи елементи ! И нямат нищо подобно заложено в конструкцията си. Смятай какви чудеса на електротехниката продават другите, затова батерията долу защото някъв проблем може да се получи с нея е просто задължително за да се подържа и експлоатира. Това на Запад струва огромни пари на собственика, не е проблем ако има гаражи в които услугата е евтина, но на Запад смяна на масло е 400 евро, а за такива тежки операции цената е като за медицинска операция. Чак им се чудя как ще ги навлизат тези електромобили, че и срокове скоропостижни им слагат..а батерии за тях още нямат. Това което слагат по дюшамето на купето е всичко друго, но не и батерия за транспортно средство.
    То 100% рециклиране няма но, поне едни 90 да са, пак добре. И при микромодулните ще стане така, просто са кратно по-лесно преработваеми, с много по-ниски вложения за рециклиращото оборудване. Не разбрах обаче това, за Тесла, дето го подчертавам с цвят. Пропускам ли нещо?

    Коментар


    • Има друг много голям проблем с батериите. Казват като се експлоатират в електромобили и капацитета им падне ще ги използват за съхранение на ток, примерно от соларни инсталации. Първо батериите трябва да са 100% рециклируеми, всичко което е вложено в тях трябва да се вземе и постави в нова батерия. Защото суровините са по изчерпвами суровини и от петрола и газта, защото окисите на тежки метали като попаднат в почвата и от там в храната и вече в човешкото тяло те се натрупват в него и не го напускат, натрупват се в определини органи - жлези и причинямат същите заболявания каквито и радиоактивните материали - химични елементи. Постепенно навсякъде ще се замърси и тази планета ще стане непригодна за живот, да пиеш вода от природата, да консумираш храна която е отгледана в почвата. Това е което се прави и хората от бъдещето много силно ще желаят да променят миналото, ако могат и те ще развият такива способности.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • mikomikov, те на Тесла батериите са с навързани един куп елементи на една шина и се балансират помежду си, та изкарват по дълго. Какво чудо е с другите батерии с големи елементи ! И нямат нищо подобно заложено в конструкцията си. Смятай какви чудеса на електротехниката продават другите, затова батерията долу защото някъв проблем може да се получи с нея е просто задължително за да се подържа и експлоатира. Това на Запад струва огромни пари на собственика, не е проблем ако има гаражи в които услугата е евтина, но на Запад смяна на масло е 400 евро, а за такива тежки операции цената е като за медицинска операция. Чак им се чудя как ще ги навлизат тези електромобили, че и срокове скоропостижни им слагат..а батерии за тях още нямат. Това което слагат по дюшамето на купето е всичко друго, но не и батерия за транспортно средство.
        D.Y.F-091066

        Коментар


        • Първоначално изпратено от mikomikov Разгледай мнение
          Елементарен въпрос за милион (и нещо) долара:

          Може ли Тесла да изтегли 2:млн. електромобили от пътищата в Америка, а в същото време водещи анализатори да дават шанс за поскъпване на акцията на компанията?

          https://money.bg/auto/sled-blizo-100...svoi-koli.html
          Със съответните манипулации - защо не? Правят го хората.

          Коментар



          • Елементарен въпрос за милион (и нещо) долара:

            Може ли Тесла да изтегли 2:млн. електромобили от пътищата в Америка, а в същото време водещи анализатори да дават шанс за поскъпване на акцията на компанията?

            https://money.bg/auto/sled-blizo-100...svoi-koli.html

            Коментар


            • Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
              "Мрежовите оператори в Германия ще бъдат упълномощени да ограничат потока на енергия към домашни термопомпи и зарядни устройства за електрически превозни средства от 2024 г., за да запазят стабилността на мрежата"
              Зима... Нощ.. Студ... отоплението спира, понеже вятърните мелници и слънчевите панели не дават нищо... Искаш да отидеш на пазар, до аптеката, на работа - псевдоавтомобилът е с празна батерия, понеже не само пада от студа, не само не зарежда от мрежата, ами са и изсмукали каквото е имало, за да подържат "стабилността" - има я вече тази идея... Дръж се, биомаса, лошото едва започва. Зеления хайвер още не е сервиран, а вече вони.

              https://automedia.investor.bg/a/2-no...paign=RSS_2019

              Клаус Мюлер, президент на федералната агенция за енергийни мрежи, върви по тънко въже: той се стреми да гарантира устойчивостта на мрежата, като междувременно трябва да интегрира 500 000 нови термопомпи всяка година и 15 милиона електромобила до 2030 г., каквито са целите на федералното правителство на Германия.
              ...А няма с какво...

              Коментар


              • Зареждат си ги в къщи през ноща от мрежата, защото едно бързо зареждане е равно на 10 бавни зареждания по отношение на скъсяване живота на батерията.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Въпроса с електромобилите е решен където навлизат масово, в области на Русия навлизат без някой да ги субсидира а бензиностанциите предлагат и зарядни станции за тях - пише бензин, дизел, газ, метан и зарядка и това е масово там защото имат и централи които им произвеждат много евтин ток. Хората обаче си имат и кола с двигател с вътрешно горене и електромобил, електромобил вземат като допълнителна кола. Там електромобилите са с повече подръжка обаче, батерията и инсталация без никаква причина се преглеждат често в сервиз. Защо ползват електромобили - всеки месец изчисляват те им носят печалба от икономия по 100 -150 долара минимум. Но ако времето е лошо се качват в автомобила, пускат отоплението и не си причиняват страдание и дисконфорт.
                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • "Мрежовите оператори в Германия ще бъдат упълномощени да ограничат потока на енергия към домашни термопомпи и зарядни устройства за електрически превозни средства от 2024 г., за да запазят стабилността на мрежата"
                    Зима... Нощ.. Студ... отоплението спира, понеже вятърните мелници и слънчевите панели не дават нищо... Искаш да отидеш на пазар, до аптеката, на работа - псевдоавтомобилът е с празна батерия, понеже не само пада от студа, не само не зарежда от мрежата, ами са и изсмукали каквото е имало, за да подържат "стабилността" - има я вече тази идея... Дръж се, биомаса, лошото едва започва. Зеления хайвер още не е сервиран, а вече вони.

                    https://automedia.investor.bg/a/2-no...paign=RSS_2019



                    Клаус Мюлер, президент на федералната агенция за енергийни мрежи, върви по тънко въже: той се стреми да гарантира устойчивостта на мрежата, като междувременно трябва да интегрира 500 000 нови термопомпи всяка година и 15 милиона електромобила до 2030 г., каквито са целите на федералното правителство на Германия.

                    Коментар


                    • По принцип е така, редуктора снижава масата.
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Не редуктор, а по адаптивен електродвигател, в него да е заложено да се адаптира. Трябва да е като вариатор но на електромагнитен принцип. Да вземем един велосипед. Човек може да развие 60 вата мощност, но задвижваме велосипеда по класическия начин. Ако се опитаме да го задвижим с 60 вата електродвигател няма да се получи и преоразмеряваме. Друг момент е че при тези двигатели момента на инерцията липсва или просто не е класическия, което също е загуба.
                        Кои "тези"? Не разбрах.

                        Коментар


                        • Не редуктор, а по адаптивен електродвигател, в него да е заложено да се адаптира. Трябва да е като вариатор но на електромагнитен принцип. Да вземем един велосипед. Човек може да развие 60 вата мощност, но задвижваме велосипеда по класическия начин. Ако се опитаме да го задвижим с 60 вата електродвигател няма да се получи и преоразмеряваме. Друг момент е че при тези двигатели момента на инерцията липсва или просто не е класическия, което също е загуба.
                          D.Y.F-091066

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            Не е проблема само в батериите, електромотор с редуктор не покрива като характеристики кривата на изменение на натоварването и режими с голям ток, много ампери си произвеждат и топлина и палят инсталациите също. Има много неща които трябва да се променят, залегнали са в конструкциите защото конструкторите са следвали погрешни стериотипи.
                            Редукторът пести доста килограми а оттам, и киловатчасове, Дани. И всичките тези "много" неща, са всяко за себе си. Затова, приказки накуп, не са точно уместни. Така мисля

                            Коментар


                            • Няма проблем трансмисията за тежко превозно средство да е електрическа, дори такава се е наложила при локомотивите с дизелови двигатели. Там двигателя върти генератор , а той електродвигател. Причината е че такава немеханична трансмисия понася претоварванията по добре от една механична. Това не означава че режимите на претоварване са желателни, те водят до преоразмеряване, големи разходи за материали, високо тегло и преобразуване на енергията в топлина.
                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Не е проблема само в батериите, електромотор с редуктор не покрива като характеристики кривата на изменение на натоварването и режими с голям ток, много ампери си произвеждат и топлина и палят инсталациите също. Има много неща които трябва да се променят, залегнали са в конструкциите защото конструкторите са следвали погрешни стериотипи.
                                D.Y.F-091066

                                Коментар

                                Working...
                                X