Мой колега каза че си е купил някакъв нисан, пълна електричка, но преди това е сложил 16кв на покрива, днес, около 10,30 облачно тези 16 киловата правеха "фантастичните" 3 киловата, всъщност по малко, но......... да не му вържем кусур. Каза че си зарежда колицата на слънчевата енергия и ако не е тя е напълно безпредметна инвестицията. От края на януари до сега са му платили около 396- 400 евро или 8 цента на киловат. Платил е около 30000 евро за цялата система
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
https://www.youtube.com/watch?v=JRO_Zcn8kyY, тези трябва да върнат парите които получават от държавата, те са Замбита които не разбират как работи Света. Сащ имат едно единственно оръжие което ако използват всички икономики включително и изостаналите много страни ще претърпят такива икономически проблеми че ще се молят САЩ пак да осигурят пари за да работи световната търговия. Има много малко хора които са способни да създават парите от нищото там, защото парите са създадени буквално от нищото, с много малко пари се осигурява огромна по мащаби търговия.
Каква заплаха е Китай който се моли да го допуснат да му купуват стоките, или Русия...това е комично. Те не трябвало да си увеличат държавния дълг, това е абсолютно погрешно, там държавата трябва да взема всички пари които и трябват в заем от банките на резерва и не да качват данъците а да ги премахнат. Големите компании не трябва да бъдат унищожени, те ще се използват за големи проекти какви СССР можеше да развива, а САЩ не можеха защото за тях трябват голям обем ресурси. Но САЩ трябва да си върнат индустрията и НН много малки фирми, прав, увротоенето на бизнес за тях да стане лесно - ниски данъци и Китай ще помогне на американците да се появят там много малки фирми, които ще помагат на Китай да продава също много стоки които да произвежда. Не Украйна а Русия заслужава да влезе в ЕС, защото те платиха цената както писах 90 - та година мизерстваха заедно с другите страни от бившия лагер на СССР, а в Украйна си живуркаха понеже били велики и не могат да изтърпят това нещо. Всички бяха ударени икономически - Русия, Полша, Унгария, Чехия и Словакия..всички без Украйна. В Западна Германия стандартната заплата беше 800 марки, в Украйна 500, в Русия, Полша, Унгария..Чехия и Словакия паднахме до под 100 марки и огромна безработица. Проблем с Русия и Китай няма, има проблем с корумпирана Украйна и ЕС който е видял че вола може да го подковават и вдига крака - еврото е заплаха за долара, но не и реална, те просто са надувковци тези в Брюксел и работата която вършат банките в САЩ те не могат да я поемат никога.
Света има един проблем - нарастналите извънредно данъци и този тренд в тези страни трябва да се обърне, данъците да станат много ниски. Да държавата ще заеме много пари, ще плаща лихви по тези заеми които лихви няма да са ниски а нормални 5 %, тези лихви ще ги плаща с пари от още заеми, но това е нормалното и ще бъде до момента в който при много ниски данъчни ставки да се събират достатъчно пари да се плащат с тях държавните разходи които трябва да се съкратят. Те са готови Света да унищожат само и само да не направят това нещо и да се възтановят.D.Y.F-091066
Коментар
-
Сервизния му интервал е 60к, издържало и по 200к рядко ако не се смени. Ако се сменя на 60 няма да ги натроши. За смяната във фирмен сервиз цената е 2700. Замислено е да има скъпо сервизно обслужване, така си мисля. Японците направо ги изхвърлят на смешен пробег, сигурно като им кажат цената за обслужване - консумативи и сравнят с техните при които няма такива номера.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеКакво съгласуване , Тодоре чукни в интернет да видиш БМВ N43 , да видиш какво става. Направена веригата да се сменя на 60 к. километра с едни водачи и пъзгачи като за детски играчки пластмасата. Сега ако е гаранционно са я сменили и само докато е в гаранция, но на повечето не са им я сменили и веригата почва да троши тези пластмаси и заминават в помпата, от там и в каналите на маслената магистрала, задират лагерите и по някое време светва за налягане на маслото масльонката. Собствениците обаче са упорити много, в сервиза му казват няколко хиляди за смяна на верига и го продава на някой, той обаче не я сменя а съди продавача защото му е продал колата дефектна и е скрил, сигурно съда взема по евтино..обаче през това време продължава да кара колата докато съвсем спре. Как може да направят веригата да издържа 60 хиляди км...това е БМВ ? На двигателя им който е като на Москвич 412 веригата върви докато е двигател.
Коментар
-
Какво съгласуване , Тодоре чукни в интернет да видиш БМВ N43 , да видиш какво става. Направена веригата да се сменя на 60 к. километра с едни водачи и пъзгачи като за детски играчки пластмасата. Сега ако е гаранционно са я сменили и само докато е в гаранция, но на повечето не са им я сменили и веригата почва да троши тези пластмаси и заминават в помпата, от там и в каналите на маслената магистрала, задират лагерите и по някое време светва за налягане на маслото масльонката. Собствениците обаче са упорити много, в сервиза му казват няколко хиляди за смяна на верига и го продава на някой, той обаче не я сменя а съди продавача защото му е продал колата дефектна и е скрил, сигурно съда взема по евтино..обаче през това време продължава да кара колата докато съвсем спре. Как може да направят веригата да издържа 60 хиляди км...това е БМВ ? На двигателя им който е като на Москвич 412 веригата върви докато е двигател.D.Y.F-091066
Коментар
-
dido_yord, какви батерии ще са направят, но ще има и с двг много. Те с двг стават много икономични, но Тойота държат патента на хубавия драйв и сега с последния приус има хора си правят експерименти на дълъг път - 2.4 на сто км. В момента батериите са ужас, кабели и би ем еси, контролери по нея и трудни за обслужване. Все си мисля защо за Тойота да може патент за 20 години а за друг да не може, защото патента на Тойота го уважават, и Хонда иска да направи такъв драйв но не могат да измислят конструкция с такова качество. Иначе Хонда са огън, двигателите им късат другите. Малките двигатели на Хонда можеш да намериш почти нов от катастрофирала кола за смешни пари, нов и чистичък, още не е изцапан, от години го продават за 260 долара и няма кой да го купи, не се повреждат тези двигатели. Те със сигурност искат драйв като на Тойота и качеството му на изработка ще кърти и по нисък разход с него ще бият Тойота с поне половин литър ще я направят колата да харчи по малко. Сега всички двигатели са сбъркани по отношение на екология и разход на гориво, има едно нещо което може да им свие разхода наполовина. Ще се получи така че те горивото няма да го горят, само ще го помирисват и ще вървят. Много неща са сбъркани, батериите са на нивото като конструкция сравнимо с двигателя на Ото който нямал колянов вал а е с рейка, при батериите още коляновия вал не е изобретен. Няма смисъл да са от толкова много отделни елементи всеки в собствена кутийка, тези контролери и кабелаци няма да ги има, това е лудост направо.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от dido_yord Разгледай мнениеАко смениш сегментите, разхода ще намалее
Ако направиш основен ремонт ще изчезне и ще караш още половин милион ;-)
От личен опит не виждам бъдеще в електромобилите, може би с водородни горивни клетки-малки батерии!
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
За маслата: От 6 години, карам с тъпа полусинтетика на Лукойл, 10W/40. Сменям веднъж на 20000÷25000 км , като през другото време само доливам, т.к.фордът ми гори между 1 и 0,8 л/1000 км (взех го на 420000, сега е на 505000. Когато го разгледах поради счупване преди 4+години, отвътре СВЕТИ. ЧИСТ. НИКАКЪВ нагар. Където и да погледнеш. Единствено, през 10÷15000 км, сменям маслен и въздушен филтър и двигателят пее, на дълго, съм под 6,5 л/100 км, в града - от 8,2 до 8,8. Маслото, и то е почти съвсем чисто до смяната на филтъра.
Та, думата ми беше че, това масло, не стига, че е на 2/3 от цената на препоръчваните, ами и върши отлична работа, а (само веднъж опитах 5W/30, както е по заводска спецификация и от него, ми изгори 1,6л/1000 км) отделно, яката икономия от всичко.
Ще рече, рашкуте правят западняците смешни а аз, за западни масла, се замислям единствено за моторната коса.
Ако направиш основен ремонт ще изчезне и ще караш още половин милион ;-)
От личен опит не виждам бъдеще в електромобилите, може би с водородни горивни клетки-малки батерии!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнениезащо изобщо го сменяш, та с доливането го сменяш на 5к км
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
За маслата: От 6 години, карам с тъпа полусинтетика на Лукойл, 10W/40. Сменям веднъж на 20000÷25000 км , като през другото време само доливам, т.к.фордът ми гори между 1 и 0,8 л/1000 км (взех го на 420000, сега е на 505000. Когато го разгледах поради счупване преди 4+години, отвътре СВЕТИ. ЧИСТ. НИКАКЪВ нагар. Където и да погледнеш. Единствено, през 10÷15000 км, сменям маслен и въздушен филтър и двигателят пее, на дълго, съм под 6,5 л/100 км, в града - от 8,2 до 8,8. Маслото, и то е почти съвсем чисто до смяната на филтъра.
Та, думата ми беше че, това масло, не стига, че е на 2/3 от цената на препоръчваните, ами и върши отлична работа, а (само веднъж опитах 5W/30, както е по заводска спецификация и от него, ми изгори 1,6л/1000 км) отделно, яката икономия от всичко.
Ще рече, рашкуте правят западняците смешни а аз, за западни масла, се замислям единствено за моторната коса.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, точно в Русия хванаха западните брандове за масла, това което са внасяли съсипва двигателите, спряха вноса, затрудниха го и те сложиха евтини масла лукойл, газпром на корейски коли. Има един прави основни ремонти на двигатели на тези коли и много правеше по на 50 - 60 хиляди см. се окотил двигателя, задрал и харчи масло като луд, това нещо сега не се случва и той има много по малко работа. Като отвори един двигател работил с евтино руско масло - чудо, свети вътре, маслото има миещи присадки, задирания по цилиндрите няма значи има и противозадирни. Преди бяха - един даже плака в интернет как новата му корейска кола сега няма да може да я кара, как ще и намери масло за двигателя, накладки за спирачките се правят лесно в цехчета и за тях беше голям рев..Реваха--реваха, купиха си уреди за замерване състава на маслото и като изследват вносните - ужас, никакви присадки нямат, всичко се е разградило, рециклирани масла. Нали знаеш Зиловете като се изгаси двигателя и няколко минути се чува нещо се върти, това е реактивен центробежен маслен филтър за суперфинно очиствате на маслото от частици, никога не почернява. Западняците видяли от тях това нещо и през такива филтри една помпа под по високо налягане 10-15 бара прекарва старите масла които събират от масларниците и стават бистри като сълза, присадки не им слагат защото те си имат, но като стане на 100 хиляди километра всички присадки са полепнали по частите на двигателите в които са били наливани и това нещо го продават и дори пишат че са екологични някои защото рециклирали масла. Продават ги в държави където живеят будали.
Та, думата ми беше че, това масло, не стига, че е на 2/3 от цената на препоръчваните, ами и върши отлична работа, а (само веднъж опитах 5W/30, както е по заводска спецификация и от него, ми изгори 1,6л/1000 км) отделно, яката икономия от всичко.
Ще рече, рашкуте правят западняците смешни а аз, за западни масла, се замислям единствено за моторната коса.
Коментар
-
Има голямо развитие при твърдотелните акумулатори, скоро ще се появят и такива базирани на натрий. Също причината за остаряване - деградация на акумулаторите става ясна и ще могат да се възтановяват след определен брой цикли като се инжектират вещества изчистващи водорода в тях. После ще измислят и как да ги поставят направо вътре и да абсорбират водороса когато се отдели. На практика живота им ще стане равен на живота на мембраната която се поставя между електродите. Много ток ще може да се произвежда с нов тип атомни реактори и ще отпаднат соларните панели и ветрогенератори, 50 грама изотопи ще освобождават енергия колкото се съдържа в един вагон въглища като се изгорят и се преобразува 100% в електрическа, на практика според нивото на ефективност с което се горят въглищата в момента това са почти 3 вагона вътлища - само в 50 грама.
Разбира се това ще се отрази и на възможностите да се правят оръжия, всеки ще може да убие всеки който пожелае.D.Y.F-091066
Коментар
-
v_tin, точно в Русия хванаха западните брандове за масла, това което са внасяли съсипва двигателите, спряха вноса, затрудниха го и те сложиха евтини масла лукойл, газпром на корейски коли. Има един прави основни ремонти на двигатели на тези коли и много правеше по на 50 - 60 хиляди см. се окотил двигателя, задрал и харчи масло като луд, това нещо сега не се случва и той има много по малко работа. Като отвори един двигател работил с евтино руско масло - чудо, свети вътре, маслото има миещи присадки, задирания по цилиндрите няма значи има и противозадирни. Преди бяха - един даже плака в интернет как новата му корейска кола сега няма да може да я кара, как ще и намери масло за двигателя, накладки за спирачките се правят лесно в цехчета и за тях беше голям рев..Реваха--реваха, купиха си уреди за замерване състава на маслото и като изследват вносните - ужас, никакви присадки нямат, всичко се е разградило, рециклирани масла. Нали знаеш Зиловете като се изгаси двигателя и няколко минути се чува нещо се върти, това е реактивен центробежен маслен филтър за суперфинно очиствате на маслото от частици, никога не почернява. Западняците видяли от тях това нещо и през такива филтри една помпа под по високо налягане 10-15 бара прекарва старите масла които събират от масларниците и стават бистри като сълза, присадки не им слагат защото те си имат, но като стане на 100 хиляди километра всички присадки са полепнали по частите на двигателите в които са били наливани и това нещо го продават и дори пишат че са екологични някои защото рециклирали масла. Продават ги в държави където живеят будали.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар