mikomikov, пари ще се намерят без ипо, с малко пари ще се купят инструменти, някои хора ги имат дори и ще се включат просто. Гледам как това нещо се случва, от това ще произлезе нещо. После те ще помогнат на други да започнат да се занимават с производство, семеен бизнес, бизнес като втора работа и не толкова бизнес а колкото да смениш един вид труд с друг, това много помага и човек се чувства по добре. Има хора на които им е мечта някаква да направят или помогнат да се случи подобно нещо у дома. В България се правеха хубави електрокари навремето и то сравнително големи количества, българския електрокар като го изхвърлят електроднигателя му още работи съвсем сериозно. Това което Вальо казва наистина е проблем - сертифицирането и другия е разработката на прототитипи така че да се стигне до един който е приемлив и ще издържи известно време. Ние имаме хора със знания, не сме чак толкова зле.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
НИЕ за кВо сме тук! Хора с пари! Дайте да направим едно IPO - a? Излишни парЕ имате, кВо се стискате? Ще купим халета, машини, ще си "купим" и специалисти, можещи да застанат зад прецизни цифрови, многооперационни машинКИ, не, че са евтини..., ще "следим" технологичен процес, който е КОНКУРЕНТОСПОСОБЕН и ще "правим" НЕЩО...
После ЩЕ МУ ТЪРСИМ ПАЗАРИИИ. Най-лесното нещо на този свят! Защо да му търсим пазари? Ще си го купуваме (НЕЩОТО) в България!
Остана да видим колко човека (на първо време в този форум) - са готови да купуват нещо, дето го няма, но за което трябва да се съберат едни (супер-грешни милиони)!
...........
Да припомня някои истини от т..нар. "научноизследователски и проектоконструкторски ИНСТИТУТИ" ... те БЯХА измислица за намиране работа (и тлъсти заплати) на хората при соца. Същите имитираха работа и заетост за някои "специалисти". Винаги бяха финансирани от държавата...
Кои "специалисти" ЩЕ ЛАНСИРАМЕ тоя път? То е ясно, че вече тръгват едни милиони отвсякъде и - гаранция - ЩЕ се поема една "отговорност"!
НЕ е трудно "да се поема" отговорност върху едни милиони, които прииждат от всички страни.страни.
В соца имаше ПРОИЗВОДСТВА, които се оказаха "губещи", щом по условие конкурират западното (демократично) производство. По каква причина сега няма да са губещи? Нищо, че Мъск работи над 20 години, а китайците вече скочиха и завладяват пазари, без да се съобразяват с големите мита. При тях няма "специалисти" с претенции за големи заплати - колкото ти дадат, а субсидиите са такива, да покрият митата. Сега се преразпределят пазари!
А ние ЩЕ правим НЕЩО СИ И ТО В САМАТА ЕВРОПА! И ще ни заливат с пари отвсякъде!
Кво им пречи да задушат "инициативата" за събиране на мЕлионите? Е що па да не ни дадат възможност да се "развиваме"? Аеее, кой си ти (европеец!) - да имаш "инициативи"? На фона на европейските гиганти - ти решаваш да правиш НЕЩО с милиони, които НЯМАШ ..., а да - ще ги събереш в този форум...
Процесът има две страни, но стана дълго и няма да губя времето ви... (не е необходимода се чете надолу!)...
Огромни структури се финансирХА в соца... , за да НЯМАЛО... гладни - днес това е неприложимо (справка - Мъск "прецеждаше" ЛИЧНО специалистите и ги отстраняваше пак ЛИЧНО - без колебания при необходимост) т.е. - в България няма как да бъде мотивиран истински специалист, а определението "качеството е страхотно" е една абстракция за България. Качеството НЕ Е страхотно - СТРАШНО Е!
Да не забравяме, че Мъск постоянно воюва с Автомобилната администрация, а в България ходенето по мъките би било върхът на подобна дейност... Няма смисъл отн да споменаваме, че - за да съществува едно производство - то трябва да бъде конкурентно на световните образци, в които Китай е конкурентен (евтина работна ръка, както и финансови инжекции от държавата!) - във всички мощностни класове - дори най-ниските (леките)... Никой няма да купува нещо неконкурентно. Такова производство НЕ може да се наложи в ЕС - защото България НЕ Е САМОСТОЯТЕЛНО СЪЩЕСТВУВАЩ ОСТРОВ - като например ШВЕЙЦАРИЯ ...(спецовете няма да работят БЕЗ ПАРИ, а това е сериозно натоварване на бюджета,, от вида: "безвъзмездно-стартови пари-подарък" - това е нов начин за финансиране - много български, много познат...
При него едни (финансиращи) банки... фалират...
(защо ли постоянно стигаме до тази крайност на българския "ентусиазъм"? По много причини - коментираме ги всеки ден и се въртим като кучето, което - незнайно защо - се опитва да захапе опашката си)...
Накрая банката ще продаде каквото има за продаване, а "специалистите" ще изчезнат някъде... Никой няма да си спомня, КОЙ аджеба беше дал една "идея", при която много хора "олекнаха" с едни пари... (дано не са били последните им пари)...
Коментар
-
Сертифицирането е скъпо. Автопроизводителите по технологията която ползват не могат да направят леко и здраво превозно средство. Те такова автомобилче зареждащо се със соларен ток няма да направят. Тази рама трябва да се заварява на ръка . Това оначава много хора и малко бройки, Фолксваген трябва да произвежда милиони коли как ще произвежда такива въшки. За техните коли трябва да теглиш яки кабели да зареждаш, батерията е огромна. Реалния безопасен капацитет на батериите е нисък, например трябва да се зареждат до 3.4 волта литий желязо фосфатните и дори да я пробиеш батерията не може да се запали, само си изпарява електролита. Сертифицирането не е скъпо толкова, за такава въшка няма да е скъпо, тя е с проста конструкция и лесно ще се тества, проблема е че хората ще искат постоянно да се усъвършенства и за усъвършенстването ще имат наистина добри идеи които си заслужават, и защо да продължаваш да произвеждаш стария вариант. Трябва да има нещо като сертифицирана платформа, елементи които имат отношение към сигурноста.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеВ трали които са непостоянен источник на ток.
Въпроса е ще има ли хора които да се хванат с производството, ще се намери кой да ги финансира и да получат пари подарък - безвъзмездно стартово за инструменти, машини и там необходимото оборудване ?Last edited by v_tin; 15.08.2024, 15:29.
Коментар
-
В България и сега може да си направим производство на електромобили, имаме неща които са уникални макар и да изглеждат дребни. Електромобилите трябва да са много леки и предназначени за персонален транспорт, зареждането от соларни клетки монтирани по повърхността им е просто задължително. Като тегло трябва да тежат неповече от 300кг - 350кг. Мощност на електродвигателите не повече от 8 киловатчаса. Електромобилите трябва да са гаражно производство задължително, японската схема за производство е малки семейни работилници в които се правят части и се доставят във фирмата където е сглобяването - по голямо хале, качеството е страхотно защото хората се стараят и дават максимума от себе си, като постоянно внедряват приспособления които изобретяват за производство на по качественни части. Ние можем да си правим сами смислени електромобили, това е допълнително транспортно средство което не отменя автомобила за дълги растояния. Също тези колички трябва да са с акумулатор и батерия подобни на тези цинк - въздух, като метала ще се регенерира с тези соларни и вятърни централи които са непостоянен источник на ток.
Въпроса е ще има ли хора които да се хванат с производството, ще се намери кой да ги финансира и да получат пари подарък - безвъзмездно стартово за инструменти, машини и там необходимото оборудване ?D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение[B][URL="http://investor.bg/forumusers/index/38293/"]mikomikov, от ЦБ ги вземат парите банките, не са от вложители....
Това, че се излагаш - не ме притеснява толкова, колкото това, че даваш абсолютно невярна информация в публичното пространство. С такава "убеденост" може да спори само абсолютен дилетант, на когото не му пука, че дезинформира хора, някои от които още се учат.
Можеш да СИ ОТГОВОРИШ (без да импровизиран тук, за да не даваш невярна информация!) на въпроса: ЩОМ КАКТО банките (според теб) ВЗЕМАЛИ парите от ЦБ, защо тогава КТБ (точно по твоя "сценарий) НЕ "ВЗЕ" пари от ЦБ, а "предпочете" да фалира и да прецака СВОИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ?
Как така не са се допитали до теб "да вземат" пари от ТБ? Баси фантазьора! Ставаш за дУпетат! Много ще ти "повярват"!
Не се упражнявай тук, импровизаторче! Не ти се получава. Опитай да научиш нещо!
Коментар
-
mikomikov, от ЦБ ги вземат парите банките, не са от вложители. Ти просто си мислиш че съществуват банки - Минзухар, Кокиче...банката винаги е една в държавата. Банките не са бизнес като другите бизнеси. Ако си Украйна и не връщаш парите никога . ставаш държава 404, чака те война. Терминираш банката - това означава че или тя тебе или ти нея ще унищожиш.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
ПРЕДПОЛАГАМ, можеш да си отговориш на въпроса, щом като: "Някой взема пари в заем от банките..." - то, ОТКЪДЕ БАНКИТЕ "ВЗЕМАТ" - "CВОИТЕ" пари, за да финансират същият този някой.
И не ми задавай въпроса "какви ВЛОЖИТЕЛИ?". Намираш се в инвестиционен форум и трябва да имаш основни понятия в материята, която скачаш, за да "опровергаваш"
Не се ли сещаш, че банките работят точно с парите на СВОИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ? Банките НЕ копаят "едни пари".
(не ми отговаряй, че съвсем ще олекнеш, но не, че има накъде да олекваш)...
Коментар
-
mikomikov, какви вложители ? Някой взема пари в заем от банките, те са много само за пред публиката..той купува нещо от някой друг с тези пари и другия ги внася в неговата си в кавички банка, банката ги дава на друг в заем или вносителя купува нещо и този който му продава той пък ги внася обратно, за тези неща ще има такси.. И така на банката много пъти по тези пари и дължат 5 % лихви разни кредитополучатели, примерно банката работи със сто лева и за тази година само има да получи 50 лв лихви по тези пари които се въртят. Дефакто банката печели много, но тя дава пари в заем и на такива които с тях си плащат и главницата и лихвата по предния заем. Сега се е получило нещо като война, разни които разбират от компютри направиха пари от нищото, други измислиха как да не плащат нищо по заемите си, е банките ги търсят но ги лае Мурджо и пари не получават - вноски не се правят. Един такъв кредитополучател е Украйна, никога не са връщали. Една автомобилна компания която печели 5% на година върху парите вложени в нея си ползволява да купи други 7 компании, в цялата държава останаха 3 компании реално. Тя става толкова голяма че може да каже на банката - тези заеми ние решихме че няма да ги изплащаме, плащайте ги вие..да. Прекалено голям за да си плаща дълговете ! Чувал ли си го.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеА на големите компании банките им се канят да ги придобият, защото дължат много повече отколкото струват. После ще се ликвидират. Искат да са по големи бизнеси от банката, а това никой няма да им го позволи.
Банките НЕ принуждават никого насила да сключва договор за кредит, щом не може да направи реална преценка за своята платежоспособност по фалшиво изготвен "бизнес-план" при разсрочените плащания за погасяване на дълга - РЕГЛАМЕНТИРАНИ ПО ДОГОВОРА МЕЖДУ КРЕДИТОДАТЕЛ И КРЕДИТОПОЛУЧАТЕЛ.
По смисъла на този механизъм - никой не бива да мисли, че банките "събират" или "копаят" едни пари "от нищото", които трябва да раздават "за бог да простИ" на някакви, които смятат, че банките са с пълни трезори и трябва да раздават поголовно на всички...
Банките - в общият случай работят с парите на СВОИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ!
В тоя смисъл - разбира се, че Банките ще придобиват имуществото на неплатежоспособните СПОРЕД УСЛОВИЯТА ПО СКЛЮЧЕНИЯ ДОГОВОР - кредитополучатели, ЗАЩОТО ТАКА ЩЕ ЗАЩИТЯТ ИНТРЕСИТЕ НА СВОИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ. Последните (вложителите) едва ли са работили, за да загубят своите вложения - в очакване на някаква "доходност", над издръжката на банката, разбира се.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеСпоред мен ще дойде време голяма част от световната автопромишленост ще работи по този начин - гаражно производство, сглобяване.
Коментар
-
terziеv, в българска компания за електромобили и то по различни от тези които се правят и предлагат на пазара. Зареждането с ток от слънце е просто задължително, а батериите може и гелови оловни да са. Може на ръка да се изработват електромобилите с тръбна рама, купе и пластмасови..от вторична пластмаса детайли изграждащи купето, от полиетилен терафталат е добре - тази пластмаса от която се правят бутилките. https://www.youtube.com/watch?v=R7McbPs2srM , като база е много яко, по този начин да се правят. Инвестиция в оборудване за производство на части трябва да бъде. Също в машини за изработване на частите. Може машините да се продават и изнасят също. Според мен ще дойде време голяма част от световната автопромишленост ще работи по този начин - гаражно производство, сглобяване.Last edited by supertrader; 14.08.2024, 08:47.D.Y.F-091066
Коментар
Коментар