Pyramid, въпрос на желание, организация и разчепкване на материята до детайли. Вместо да се занимават с глупости, да бяха се захванали да развиват потребителската култура. В смисъл не е хубаво да се лъже как ще хукнат само електромобили, защото са определили дата от която това трябва да стане. Могат и само с ток от слънце да се зареждат, но няма как да е при всички.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
v_tin, и в момента може да си вземеш ДВГ кола, която да издържи 1 милион километра с някои ремонти и по двигателя, които се явяват смяна консумативи но на голям пробег. Никой не ги съди. Да се сменят на 100 хиляди си е сериозно замърсяване на околната среда.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, потребностите са различни, има хора на които са им много 200км. пробег. Най важния параметър е дали ще се използват ефективно циклите на батерията, ако се направят достатъчно голям брой цикли за времето което може да издържи една батерия и от финансова гледна точка това е печеливш транспорт за този който го използва, но ако зареждаш един път в седмицата батерията няма да навърти пробег и тогава ще се смени на много малък брой цикли. Това ограничава употребата на електромобили. Идеята да се мине на електромобили напълно е прекспонирана. Един електромобил на който не му се използва ефективно батерията ще отдели повече въглероден диоксид от такъв с ДВГ, защото за производството и се използват все още много машини които използват петролни горива, така че употребата на петрол не отпада и тя съществува в самия производствен процес на електромобили. От друга гледна точка - ако електромобила с една батерия навърта 1 милион километра, а това не е невъзможно - той ще спести отделянето на голямо количество въглеродни емисии, за 100 хиляди километра се изравнява с автомобил с ДВГ и 900 000 км. ще ги спести емисиите или 10 пъти по малко емисии - това е ефективно. Щях да кажа за соларните панели как са ограничени и това би трябвало да е водещо условие при приложението им, защото употребата им може да бъде много ефективна, но може и да бъде с отрицателна ефективност - 10- тина пъти по неефективни от употребата на фосилни горива в някои случаи има и при тях. Варианта е да се разбират тези неща, да са залегнали в избора на варианти за транспорт, варианти за електрозахранване.Last edited by Pyramid; 07.07.2024, 19:24.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеv_tin, потребностите са различни, има хора на които са им много 200км. пробег. Най важния параметър е дали ще се използват ефективно циклите на батерията, ако се направят достатъчно голям брой цикли за времето което може да издържи една бат.
Коментар
-
v_tin, потребностите са различни, има хора на които са им много 200км. пробег. Най важния параметър е дали ще се използват ефективно циклите на батерията, ако се направят достатъчно голям брой цикли за времето което може да издържи една батерия и от финансова гледна точка това е печеливш транспорт за този който го използва, но ако зареждаш един път в седмицата батерията няма да навърти пробег и тогава ще се смени на много малък брой цикли. Това ограничава употребата на електромобили. Идеята да се мине на електромобили напълно е прекспонирана. Един електромобил на който не му се използва ефективно батерията ще отдели повече въглероден диоксид от такъв с ДВГ, защото за производството и се използват все още много машини които използват петролни горива, така че употребата на петрол не отпада и тя съществува в самия производствен процес на електромобили. От друга гледна точка - ако електромобила с една батерия навърта 1 милион километра, а това не е невъзможно - той ще спести отделянето на голямо количество въглеродни емисии, за 100 хиляди километра се изравнява с автомобил с ДВГ и 900 000 км. ще ги спести емисиите или 10 пъти по малко емисии - това е ефективно. Щях да кажа за соларните панели как са ограничени и това би трябвало да е водещо условие при приложението им, защото употребата им може да бъде много ефективна, но може и да бъде с отрицателна ефективност - 10- тина пъти по неефективни от употребата на фосилни горива в някои случаи има и при тях. Варианта е да се разбират тези неща, да са залегнали в избора на варианти за транспорт, варианти за електрозахранване.D.Y.F-091066
Коментар
-
Pyramid, да това е едната хипотеза, но има и такива които казват че все пак не напуска най горните слоеве на атмосферата. Значи варианта е да се правят отговорно тези неща, защото после ще излезе че е станал проблем. Тези материали ги има от много места, но не покриват стандартите, метали които не се окисляват се оказва че направо си ръждясват. Влезе ли програмираното остаряване и в тези устройства ще са планини от боклуци още. Друго има - как ще се подържа ако е калпаво, ако не е има много дълъг живот и няма да има нужда от никаква физическа намеса.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеНаправо ги поръчват там и идват с надпис - направени във Франция. На китайците ако им поръчаш да ти напишат че са правени на Марс без проблем ще го направят.
Соларните клетки са технология като процесорите - от едно място се взема лазера на машината, механизма и там разни други неща от друго, материалите - полупроводниците от Китай, но една част там на спектрографите се прави от кристал който се купува от Русия.
Няма нужда от батерия за съхранение на енергията, по добре е водород и от него да се прави обратно ток за да се зареждат. Само че не виждам как ще се правят тези неща, ако не се правят в Русия. Окъдето и да се засилиш да вземеш материали все са кръстени, само руснаците са честни по отношение на съдържанието, то хубаво ще ги правиш например Индия но материалите ще са от боклука и тези машини ще са кошмарни. С панелите няма проблем, но да изтърваш постоянно чист водород в атмосферата той ще намери въглероден диоксид и ще се превърне в метан - газ с много по силен парников ефект. Кой ще носи отговорност ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнениеКакви българи в България...
Като гледам изборите и форумите,
останали са само 20% - 30% Българи,
другите сте потомци на руснаци, турци, "роми, египтяни" и т.п. или подкупени от тях,
злобни, заядливи, посредствени, нискочели дебеловрати шкембета ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
...един вид, китайците ВЕЧЕ ДОСТАВЯТ на ХЕврогейци само клетките, а ониним слагат само джамлъци + рамки. Абе знаех си аз.
Соларните клетки са технология като процесорите - от едно място се взема лазера на машината, механизма и там разни други неща от друго, материалите - полупроводниците от Китай, но една част там на спектрографите се прави от кристал който се купува от Русия.
Няма нужда от батерия за съхранение на енергията, по добре е водород и от него да се прави обратно ток за да се зареждат. Само че не виждам как ще се правят тези неща, ако не се правят в Русия. Окъдето и да се засилиш да вземеш материали все са кръстени, само руснаците са честни по отношение на съдържанието, то хубаво ще ги правиш например Индия но материалите ще са от боклука и тези машини ще са кошмарни. С панелите няма проблем, но да изтърваш постоянно чист водород в атмосферата той ще намери въглероден диоксид и ще се превърне в метан - газ с много по силен парников ефект. Кой ще носи отговорност ?
D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от Бъpзоходко Разгледай мнениеАми ако пепрефразираме Селинджър: "Момчето напусна Коньовица, но коньовица не напусна момчето"
Не 49 ами 100 години да живее във Франция все е тая. Единствоното което е добавил към "обноските" си е българофобията.
Като гледам изборите и форумите,
останали са само 20% - 30% Българи,
другите сте потомци на руснаци, турци, "роми, египтяни" и т.п. или подкупени от тях,
злобни, заядливи, посредствени, нискочели дебеловрати шкембета ...
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Аз четох нова мантра. Да ги слагат двулицеви панелите вертикално на 10-20 метра в земеделски земи и земята си я обработват. Мантрата да ги слагат на 4-5 метра и отдолу да сеят в сянката я изоставиха .
На това вертикално поне едно му е хубавото - произвежда най-много сутрин и вечер или когато се потребява.
И с охлаждането се справя без допълнителни усложнения
Истината е че БАТЕРИИТЕ СА ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ. И дневно изравняване може да се постигне ама сезонно НИКАКЪВ ШАНС. Абе като соларните бойлери - 7-8 месеца и през другото време йок.
за автомобил трябва 2 батерии и да менкаш. Те за една дрелка 2 батерии предвиждат ама колата сал с една щот МНОООО СКЪПО. Докато батерията е половината от цената на колата няма как да се наложи таз технология. Имаме сингъл поинт оф файлиър. И понеже са ненадежни - бизнеса прехвърля на балъчетата потребители собствеността/разходите и риска за тез недоразумения батериите
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеФренските панели ги хваха че взели пари от държавата, някакви субсидии уж започнали производство, имаше статия за тях и оказва се че са китайски разбира се. Китайците купуват някакви материали, добавки към полупводниците ...много малки количества, но с тях се постига 23% ефективност, те не знаят как да ги произвеждат. Производството в Китай е изнесена технология и си плащат за тях милиарди. Има и други волтаици, които ще се появяват, не са само фотоволтаиците и при тях ефективноста ще бъде друга и така.
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеТолкова ток не могат да произведат панели които са монтирани стационарно, има много видеа пуснати в интернет от хора, които тестват точно това нещо. Първо те показват как се намаляват часовете през които произвеждат при стационарен мотаж, 3 часа и повече не произвеждат ток в началото на деня и в края по час и половина и времето през което работят се свежда до 7 часа през лятото при положение че деня е 12 часа. Също високите температури смъкват производството наполовина дори когато панела е перфектно позициониран. 100 годишната батерия - мрежата да ти купува тока и после да ти го продава също не е гарантирана, ако има много голямо производство на ток те го искат без пари да не те изключат за големите производители и който остане, да не говорим че се стига до там пак да са много тези които и без да им плащат предпочитат да останат включени и вече селекцията е който е съгласен да плаща че ще му вземат тока т.е. да го дава на отрицателна цена. Нещо надуваш производството ! Най много ток правят ако се позиционират и охлаждат, има тестове дали си заслужва да се монтира охлаждане и те показват че има моменти в които произвежданата енергия се удвоява. Ако имаш собствена физическа батерия и я зареждаш с всичкия ток който може да се произвежда и примерно я използваш за електромобил тази енергия изглежда ок ! , има такава подробност че когато може да се зарежда батерията на електромобила, то той обикновенно се експлоатира. Това е причината хората да искат да покрият повърхноста на колата със соларни клетки и всичката произведена енергия ще се използва. Правят такива коли разни ентусиасти и се получава, само че те нямат знанията и уменията да направят производство и опитват но се провалят.
На това вертикално поне едно му е хубавото - произвежда най-много сутрин и вечер или когато се потребява.
И с охлаждането се справя без допълнителни усложнения
Истината е че БАТЕРИИТЕ СА ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ. И дневно изравняване може да се постигне ама сезонно НИКАКЪВ ШАНС. Абе като соларните бойлери - 7-8 месеца и през другото време йок.
за автомобил трябва 2 батерии и да менкаш. Те за една дрелка 2 батерии предвиждат ама колата сал с една щот МНОООО СКЪПО. Докато батерията е половината от цената на колата няма как да се наложи таз технология. Имаме сингъл поинт оф файлиър. И понеже са ненадежни - бизнеса прехвърля на балъчетата потребители собствеността/разходите и риска за тез недоразумения батериите
Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар