IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Pyramid, въпрос на желание, организация и разчепкване на материята до детайли. Вместо да се занимават с глупости, да бяха се захванали да развиват потребителската култура. В смисъл не е хубаво да се лъже как ще хукнат само електромобили, защото са определили дата от която това трябва да стане. Могат и само с ток от слънце да се зареждат, но няма как да е при всички.
    D.Y.F-091066

    Коментар


    • v_tin, и в момента може да си вземеш ДВГ кола, която да издържи 1 милион километра с някои ремонти и по двигателя, които се явяват смяна консумативи но на голям пробег. Никой не ги съди. Да се сменят на 100 хиляди си е сериозно замърсяване на околната среда.
      D.Y.F-091066

      Коментар


      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
        v_tin, потребностите са различни, има хора на които са им много 200км. пробег. Най важния параметър е дали ще се използват ефективно циклите на батерията, ако се направят достатъчно голям брой цикли за времето което може да издържи една батерия и от финансова гледна точка това е печеливш транспорт за този който го използва, но ако зареждаш един път в седмицата батерията няма да навърти пробег и тогава ще се смени на много малък брой цикли. Това ограничава употребата на електромобили. Идеята да се мине на електромобили напълно е прекспонирана. Един електромобил на който не му се използва ефективно батерията ще отдели повече въглероден диоксид от такъв с ДВГ, защото за производството и се използват все още много машини които използват петролни горива, така че употребата на петрол не отпада и тя съществува в самия производствен процес на електромобили. От друга гледна точка - ако електромобила с една батерия навърта 1 милион километра, а това не е невъзможно - той ще спести отделянето на голямо количество въглеродни емисии, за 100 хиляди километра се изравнява с автомобил с ДВГ и 900 000 км. ще ги спести емисиите или 10 пъти по малко емисии - това е ефективно. Щях да кажа за соларните панели как са ограничени и това би трябвало да е водещо условие при приложението им, защото употребата им може да бъде много ефективна, но може и да бъде с отрицателна ефективност - 10- тина пъти по неефективни от употребата на фосилни горива в някои случаи има и при тях. Варианта е да се разбират тези неща, да са залегнали в избора на варианти за транспорт, варианти за електрозахранване.
        Сложно ще стане това, дето го пишеш.Работата е там че, даже след като е изравнила емисиите си с двг - автомобил, електричната продължава да трупа такива, т.к.само от ввяър и слънце, заряд се случва извънредно рядко. Да, в крайна сметка може да докара осезаемо по-ниски обобщени емисии но, изцяло нулеви, няма как да станат. Дори само заради тези за производство и рециклиране.
        Last edited by Pyramid; 07.07.2024, 19:24.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
          v_tin, потребностите са различни, има хора на които са им много 200км. пробег. Най важния параметър е дали ще се използват ефективно циклите на батерията, ако се направят достатъчно голям брой цикли за времето което може да издържи една бат.
          Амиии, не знам, ако имам една кола 1 милион километра, сигурно някой от другите производители на коли ще се засегне че това не е неговата кола и ще иска да ме съди, я по добре да си сменям колите на 150-180000

          Коментар


          • v_tin, потребностите са различни, има хора на които са им много 200км. пробег. Най важния параметър е дали ще се използват ефективно циклите на батерията, ако се направят достатъчно голям брой цикли за времето което може да издържи една батерия и от финансова гледна точка това е печеливш транспорт за този който го използва, но ако зареждаш един път в седмицата батерията няма да навърти пробег и тогава ще се смени на много малък брой цикли. Това ограничава употребата на електромобили. Идеята да се мине на електромобили напълно е прекспонирана. Един електромобил на който не му се използва ефективно батерията ще отдели повече въглероден диоксид от такъв с ДВГ, защото за производството и се използват все още много машини които използват петролни горива, така че употребата на петрол не отпада и тя съществува в самия производствен процес на електромобили. От друга гледна точка - ако електромобила с една батерия навърта 1 милион километра, а това не е невъзможно - той ще спести отделянето на голямо количество въглеродни емисии, за 100 хиляди километра се изравнява с автомобил с ДВГ и 900 000 км. ще ги спести емисиите или 10 пъти по малко емисии - това е ефективно. Щях да кажа за соларните панели как са ограничени и това би трябвало да е водещо условие при приложението им, защото употребата им може да бъде много ефективна, но може и да бъде с отрицателна ефективност - 10- тина пъти по неефективни от употребата на фосилни горива в някои случаи има и при тях. Варианта е да се разбират тези неща, да са залегнали в избора на варианти за транспорт, варианти за електрозахранване.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Повозиха ме малко в едно астомбилче електрика- фолксваген ъп, готино, чистичко, ускорява добре, ама само около 200-250км батерията. За градско става, и за малко извън града, ама за мен ми е мъничко

              Коментар


              • Pyramid, да това е едната хипотеза, но има и такива които казват че все пак не напуска най горните слоеве на атмосферата. Значи варианта е да се правят отговорно тези неща, защото после ще излезе че е станал проблем. Тези материали ги има от много места, но не покриват стандартите, метали които не се окисляват се оказва че направо си ръждясват. Влезе ли програмираното остаряване и в тези устройства ще са планини от боклуци още. Друго има - как ще се подържа ако е калпаво, ако не е има много дълъг живот и няма да има нужда от никаква физическа намеса.
                D.Y.F-091066

                Коментар


                • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                  Направо ги поръчват там и идват с надпис - направени във Франция. На китайците ако им поръчаш да ти напишат че са правени на Марс без проблем ще го направят.
                  Соларните клетки са технология като процесорите - от едно място се взема лазера на машината, механизма и там разни други неща от друго, материалите - полупроводниците от Китай, но една част там на спектрографите се прави от кристал който се купува от Русия.
                  Няма нужда от батерия за съхранение на енергията, по добре е водород и от него да се прави обратно ток за да се зареждат. Само че не виждам как ще се правят тези неща, ако не се правят в Русия. Окъдето и да се засилиш да вземеш материали все са кръстени, само руснаците са честни по отношение на съдържанието, то хубаво ще ги правиш например Индия но материалите ще са от боклука и тези машини ще са кошмарни. С панелите няма проблем, но да изтърваш постоянно чист водород в атмосферата той ще намери въглероден диоксид и ще се превърне в метан - газ с много по силен парников ефект. Кой ще носи отговорност ?
                  Водород, попаднал директно в атмосферата, се издига незабавно нагоре и напуска планетата в Космоса (земното притегляне за него е твърде слабо) и за "образуване на метан, АКО И ИЗОБЩО СЕ СЛУЧВА там горе, я влезе, я-не някаква хилядна или милионна част изобщо от молекулите.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от barbaron Разгледай мнение
                    Какви българи в България...

                    Като гледам изборите и форумите,
                    останали са само 20% - 30% Българи,
                    другите сте потомци на руснаци, турци, "роми, египтяни" и т.п. или подкупени от тях,
                    злобни, заядливи, посредствени, нискочели дебеловрати шкембета ...
                    Ти да не си нещо "етнически чист", нещо от "висшите раси"? Що ме нпушва на смях, тогава, "чистофайството" ти?

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                      ...един вид, китайците ВЕЧЕ ДОСТАВЯТ на ХЕврогейци само клетките, а ониним слагат само джамлъци + рамки. Абе знаех си аз.
                      Направо ги поръчват там и идват с надпис - направени във Франция. На китайците ако им поръчаш да ти напишат че са правени на Марс без проблем ще го направят.
                      Соларните клетки са технология като процесорите - от едно място се взема лазера на машината, механизма и там разни други неща от друго, материалите - полупроводниците от Китай, но една част там на спектрографите се прави от кристал който се купува от Русия.
                      Няма нужда от батерия за съхранение на енергията, по добре е водород и от него да се прави обратно ток за да се зареждат. Само че не виждам как ще се правят тези неща, ако не се правят в Русия. Окъдето и да се засилиш да вземеш материали все са кръстени, само руснаците са честни по отношение на съдържанието, то хубаво ще ги правиш например Индия но материалите ще са от боклука и тези машини ще са кошмарни. С панелите няма проблем, но да изтърваш постоянно чист водород в атмосферата той ще намери въглероден диоксид и ще се превърне в метан - газ с много по силен парников ефект. Кой ще носи отговорност ?
                      D.Y.F-091066

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Бъpзоходко Разгледай мнение
                        Ами ако пепрефразираме Селинджър: "Момчето напусна Коньовица, но коньовица не напусна момчето"
                        Не 49 ами 100 години да живее във Франция все е тая. Единствоното което е добавил към "обноските" си е българофобията.
                        Какви българи в България...

                        Като гледам изборите и форумите,
                        останали са само 20% - 30% Българи,
                        другите сте потомци на руснаци, турци, "роми, египтяни" и т.п. или подкупени от тях,
                        злобни, заядливи, посредствени, нискочели дебеловрати шкембета ...
                        Last edited by RUBLA; 07.07.2024, 12:15. Причина: Спазвайте добрия тон!

                        Коментар


                        • Ти ги разбираш тези работи, ама все се явяват, нале. Харе Балба, харе банана!

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                            Аз четох нова мантра. Да ги слагат двулицеви панелите вертикално на 10-20 метра в земеделски земи и земята си я обработват. Мантрата да ги слагат на 4-5 метра и отдолу да сеят в сянката я изоставиха .
                            На това вертикално поне едно му е хубавото - произвежда най-много сутрин и вечер или когато се потребява.
                            И с охлаждането се справя без допълнителни усложнения
                            Истината е че БАТЕРИИТЕ СА ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ. И дневно изравняване може да се постигне ама сезонно НИКАКЪВ ШАНС. Абе като соларните бойлери - 7-8 месеца и през другото време йок.
                            за автомобил трябва 2 батерии и да менкаш. Те за една дрелка 2 батерии предвиждат ама колата сал с една щот МНОООО СКЪПО. Докато батерията е половината от цената на колата няма как да се наложи таз технология. Имаме сингъл поинт оф файлиър. И понеже са ненадежни - бизнеса прехвърля на балъчетата потребители собствеността/разходите и риска за тез недоразумения батериите
                            Недоразумения са, разбира се. Така става, който не слуша бате си.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                              Френските панели ги хваха че взели пари от държавата, някакви субсидии уж започнали производство, имаше статия за тях и оказва се че са китайски разбира се. Китайците купуват някакви материали, добавки към полупводниците ...много малки количества, но с тях се постига 23% ефективност, те не знаят как да ги произвеждат. Производството в Китай е изнесена технология и си плащат за тях милиарди. Има и други волтаици, които ще се появяват, не са само фотоволтаиците и при тях ефективноста ще бъде друга и така.
                              ...един вид, китайците ВЕЧЕ ДОСТАВЯТ на ХЕврогейци само клетките, а ониним слагат само джамлъци + рамки. Абе знаех си аз.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                Толкова ток не могат да произведат панели които са монтирани стационарно, има много видеа пуснати в интернет от хора, които тестват точно това нещо. Първо те показват как се намаляват часовете през които произвеждат при стационарен мотаж, 3 часа и повече не произвеждат ток в началото на деня и в края по час и половина и времето през което работят се свежда до 7 часа през лятото при положение че деня е 12 часа. Също високите температури смъкват производството наполовина дори когато панела е перфектно позициониран. 100 годишната батерия - мрежата да ти купува тока и после да ти го продава също не е гарантирана, ако има много голямо производство на ток те го искат без пари да не те изключат за големите производители и който остане, да не говорим че се стига до там пак да са много тези които и без да им плащат предпочитат да останат включени и вече селекцията е който е съгласен да плаща че ще му вземат тока т.е. да го дава на отрицателна цена. Нещо надуваш производството ! Най много ток правят ако се позиционират и охлаждат, има тестове дали си заслужва да се монтира охлаждане и те показват че има моменти в които произвежданата енергия се удвоява. Ако имаш собствена физическа батерия и я зареждаш с всичкия ток който може да се произвежда и примерно я използваш за електромобил тази енергия изглежда ок ! , има такава подробност че когато може да се зарежда батерията на електромобила, то той обикновенно се експлоатира. Това е причината хората да искат да покрият повърхноста на колата със соларни клетки и всичката произведена енергия ще се използва. Правят такива коли разни ентусиасти и се получава, само че те нямат знанията и уменията да направят производство и опитват но се провалят.
                                Аз четох нова мантра. Да ги слагат двулицеви панелите вертикално на 10-20 метра в земеделски земи и земята си я обработват. Мантрата да ги слагат на 4-5 метра и отдолу да сеят в сянката я изоставиха .
                                На това вертикално поне едно му е хубавото - произвежда най-много сутрин и вечер или когато се потребява.
                                И с охлаждането се справя без допълнителни усложнения
                                Истината е че БАТЕРИИТЕ СА ГОЛЕМИЯ ПРОБЛЕМ. И дневно изравняване може да се постигне ама сезонно НИКАКЪВ ШАНС. Абе като соларните бойлери - 7-8 месеца и през другото време йок.
                                за автомобил трябва 2 батерии и да менкаш. Те за една дрелка 2 батерии предвиждат ама колата сал с една щот МНОООО СКЪПО. Докато батерията е половината от цената на колата няма как да се наложи таз технология. Имаме сингъл поинт оф файлиър. И понеже са ненадежни - бизнеса прехвърля на балъчетата потребители собствеността/разходите и риска за тез недоразумения батериите
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X