Батериите са много по мръсни и опасни за околната среда от петролните горива. Искат по малко емисии - правят се автомобилите да разходват по малко гориво и целта се постига. Батериите трябва да се рециклират на 99.99...%, всички материали от старите батерии да влязат в нови, иначе средата се натравя, това нещо ще отиде във водата и в храната. Преди да произведе някой батерии трябва да е направил поточната линия за тяхното рециклиране. Какво се правят на луди.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеPyramid, не за по студен горивен процес говоря, изгаря горивото но не успява да предаде топлина към частите, да за керамичните това им е проблема, няма с какво да се смазват частите. Пада много мощността на ДВГ при по студен горивен процес, но за сметка на това нали имаш електрическа трансмисия и малка батерия като буфер която може да отдаде много енергия за кратко време за да ускори и после подържа скоростта с разход да кажем 10 киловата за час разход максимален. Горивния процес трябва да се пипне и охлаждането намалява силно или няма въобще да присъства. Иначе днешните електрички са ясни колко са ефективни, имат плюс че могат да вървят с въглища, а двг не могат.
Коментар
-
Pyramid, не за по студен горивен процес говоря, изгаря горивото но не успява да предаде топлина към частите, да за керамичните това им е проблема, няма с какво да се смазват частите. Пада много мощността на ДВГ при по студен горивен процес, но за сметка на това нали имаш електрическа трансмисия и малка батерия като буфер която може да отдаде много енергия за кратко време за да ускори и после подържа скоростта с разход да кажем 10 киловата за час разход максимален. Горивния процес трябва да се пипне и охлаждането намалява силно или няма въобще да присъства. Иначе днешните електрички са ясни колко са ефективни, имат плюс че могат да вървят с въглища, а двг не могат.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
Няма как да е подобно, дизеловите двигатели са почти два пъти по икономични. Има проблем при хибридите и той е че двигателите не са ефективни защото изстиват. Трябва да се изчисли така че да е без охлаждане и обратното - да се термоизолира. Преди години когато правеха състезания с нещо като веломобили задвижвани с двигател с вътрешно горене и измиваха над 1000км с един литър гориво бяха ги направили с велосипеден двутактов двигател работещ на ниски обороти и цялото оребряване изчистено, плюс изолационна вата около цилиндъра и главата за да не изстива. Просто коренно различни са нещата сравнено с конвенционален двигател с вътрешно горене.
...И защо ги ручахме жабетата?
Коментар
-
Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение
Пежо имаха такъв. Ама няма смисъл - КПД и на дизел и на бензин в оптимален режим е подобноLast edited by supertrader; 11.02.2024, 09:01.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнениеПредставяте ли си хибрид с дизелов двигател, те забраниха дизеловите двигатели само за да няма свръхикономични автомобили - 1.5 - 2 литра дизелово гориво за 100км пробег биха имали. Мислели за замърсяването с ток от въглища да се зареждат, и от централи с древна технология - парни турбини. Тока ще го правим с локомотиви и ще го заредим в електромобили.Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ
Коментар
-
Представяте ли си хибрид с дизелов двигател, те забраниха дизеловите двигатели само за да няма свръхикономични автомобили - 1.5 - 2 литра дизелово гориво за 100км пробег биха имали. Мислели за замърсяването с ток от въглища да се зареждат, и от централи с древна технология - парни турбини. Тока ще го правим с локомотиви и ще го заредим в електромобили.D.Y.F-091066
- 2 Харесвания
Коментар
-
Некадърници, трябва да върнат на хората парите от дъници които им харчат за глупости. Реално продължават да се държат като последна инстанция която решава - днес електромобилите са хубави, утре лоши, но наляха куп пари в тях. Истината е че електромобилите са много хубави защото могат да нямат никаква скоростна кутия, а електромотора да представлява и скоростна кутия с безброй предавателни отношения. Дори им се чудя на тези които още произвеждат нехибридни коли, защото японските хибриди са с разход 2 пъти по малък от другите коли с механична или автоматична скоростна кутия и вариаторите не са по добри защото са консуматив. Електромобилите могат да бъдат и с поне една трета по ниско тегло и разхода ще е незначителен направо тогава. После може да работи с много видове горива плюс ток.D.Y.F-091066
Коментар
-
v_tin, правиш си ретистрация в алибаба и можеш да видиш колко струват нещата и колко получава производителя за тях, падаш направо. Само че не крият и за някои неща има калкулации въведени колко такса плащаш да ги изнесеш от там..също падаш. Китайски комунисти прибират такси за износ от Китай и с тези пари се пълни бюджета им, правят пътища със златна маркировка нямащи нищо общо с тези в Европа или САЩ, там живеят много добре. Не си тормозят населението с данъци, семейния бизнес и малките фирми да много и не плащат реално никакви данъци - до 50 или 60 хиляди евро доход на човек бизнеса не плаща нищо. Те изслючително умно са си решили въпроса, адмирации 100% заслужават. Но ние сме в другата половина на Света и в нея брулят с данъци защото управляват некадъртици, те си пазят стойността на парите да не се загуби вместо да емитират и парите да се дават само на хората - потребителите, новоемитираните пари ще обезценяват вече емитираните, но няма да има данъци и ще сме конкурентноспособни, ще имаме бизнеси които вървят с добра скорост и доходи за населението. Правиш електромобили, кой ще ти ги купи ? Обречен си на провал и затова всичко е само спекула. Единственния начин за евтини електромобили е да си ги произвеждаме сами тук, друг вариант няма. Не може да са ни евтини както са за китайците.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
- 4 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от cyclop Разгледай мнение
Понеже аз ще съм майка Тереза, ти може да си Клотилда Бургундска, за да не се караме. Иначе - донякъде си прав, но все пак, китайците са на върха на замърсителната пирамида.
Коментар
-
Ако това нещо продължава ще има електромобили за наплашеното население и по 5 хиляди лева, да му мислят тези които са се изчислили да ги продават по 100. Ще фалират безславно. После бангстерите ще държат фабриките 5 - 10 години и ако е писано ще ги пуснат пак след 10 години, кадри ще събират под мостовете ще ровят в кашоните и ако нещо мърда в тях - хайде да работиш, защото и на кадрите ще са им взели всичко, къщите, жените, децата...Сащ са я правили такава депресия, ако за друго не ги бива там имат крале на депресиите и побъркването на народа, там с онези къщички от фазери преди малко по малко от век.
Разбира се че трябва да пуснат китайците да си продават производството, то ще е натоварено с износни такси от там и нищо не ги бърка производителите в локациите за които изнасят тяхното производство ще е по евтино поне с тези такси, плюс разходите за транспорт от Китай до дестинацията където внасят.D.Y.F-091066
- 1 like
Коментар
Коментар