If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Не точно: В самата компания, по-,голямата част от спекулативните пари, изобщо, никога и не биха могли да постъпят, т.к.това, са СПЕКУЛАЦИИ НА ВТОРИЧНИЯ ПАЗАР, Т.Е.МЕЖДУ АКЦИОНЕРИ. Ала, който при тези купи-продай шашми е КЕШИРАЛ, за него, това са чисти пари. Сега, не знам Дейви как е (късмет му желая) но, нека го питаме.
- Кешира ли, Дейви?
Дейвето не може да кешира на демото Кешира Мъскалян.
мада, балъците дадоха парите си в потъваща компания
Не точно: В самата компания, по-,голямата част от спекулативните пари, изобщо, никога и не биха могли да постъпят, т.к.това, са СПЕКУЛАЦИИ НА ВТОРИЧНИЯ ПАЗАР, Т.Е.МЕЖДУ АКЦИОНЕРИ. Ала, който при тези купи-продай шашми е КЕШИРАЛ, за него, това са чисти пари. Сега, не знам Дейви как е (късмет му желая) но, нека го питаме.
- Кешира ли, Дейви?
Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
Ти да не си гледал някой сайт с предположения на биг ойл че така си се объркал пак?
Я се загледай в картинката от статията дето твоя приятел даде. Тесла са в отделна категория а вскички останали са сабрани заедно. Това не знам дали ти говори нещо, навярно не.
Колкото до парите казах ти, като е потъваща компания сложи шорт, от последния път когато каза че са потъваща компания досега си загубил бая пари Аз обаче от тогава досега направих още по 200 долара на акция , спора беше при ~620
Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо
Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва
В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...
Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо
Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва
тесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
я четете тая статия от Инвестора ............
====================
Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?
Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент
Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.
През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.
Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.
Както казвах неведнъж, готвим му допълнителни стимули, във вид на значително по-целесъобразна батерия което, още ще ускори прехода.
Дотогава, обаче, ще си карам на LPG. От съображения за автономност и по-висок пробег на въглеводороди.
А теслАта... Да не ги мислим. Тъй де, и 1(един!) лев нямам у нея.
тесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
я четете тая статия от Инвестора ............
====================
Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?
Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент
Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.
През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.
Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.
Софтуер?? Има в тубата клипове как се мъчат да сменят батериите на различни коли с по големи, батерията пасна, но софтуера не стана
Батерията е интересно нещо:
Когато в нея са заложени недодялани принципи, вари я-печи я, проблемите се отразяват по цялата верига, от производител до клиент. И Така, колкото и да е съвършен, никакъв софтуер, не може да компенсира мисловните дефекти на проектанта. И това, тежи до края на експлоатцита ѝ. И обратно, колкото по-добре вобмислен хардуерът, толкова повече екстри предоставя, дори при елементарен софт. Бедата с теслите, е на ментално нуво на проектанта и фиксацията върху печалбата. На всяка цена, за сметка на клиента. ТОВА е и слабото им място но, сега вече ми се спи. Някой друг път.
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
Нема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само
Коментар