IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    А аз, ползвам автомобила за транспорт. И фукариите ги броя детски залъгалки, за раводняване на мозъци.
    Точно това и е хубавото на Теслата. Колата изглежда като най-обикновенна сапунерка. Никой не се обръща, сигурен съм че повечето хора дори не знаят че е елктрическа кола когато я гледат директно. В трафика не се различава.
    Затова казвам че като някой реши да се "изфукари" ти го вцепеняваш и той пребледнява. Колата си е слипър от всякъде

    Коментар


    • А аз, ползвам автомобила за транспорт. И фукариите ги броя детски залъгалки, за раводняване на мозъци.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

        Не съм карал аудита но при положение че Теслата е по-бърза от топ ферарита и поршета предполагам че няма мярка за сравнение с аудито ти. Дори и от BMW-та е по пъргаво. В смисъл то няма двигател който да развърта и мощността е мигновенна.
        Мощноста на върховите модели на Теслата е неоспорим факт. Това никой не го отрича. Като външен дизайн обаче по нищо не се отличава от масовата ширпотреба на коли-евтинийки. Няма я осанката и вида на една тежка луксозна лимузина. Черният цвят не и прилича и я прави още по-грозна.

        Ако на конструкторите на Тесла мога да поставя шестица, на дизайнерите бих поставил двойка. Нищо лично, но това е моето мнение. Колата няма осанка нито на бърза, нито на луксозна. Има осанка на ширпотреба - безлична и грозна.
        Last edited by Mateev; 04.06.2020, 22:27.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

          Ами че то и с Audi S8 5.2 FSI V10 е същото. Винаги си има конски сили в излишък, и като ти трепне крака на педала, и моментално се изстрелва напред. Няма значение с каква скорост се кара и дали има баир нагоре - трепва ти крака и изпреварва за 2-3 секунди, като разбира се винаги те залепя за седалката. Най-много ме кефи в прохода Шипка, където няма прав участък, по-дълъг от 50 метра. Да, ама с Audi-то се изпреварва като на майтап - 1-2 секунди, 20-30 метра, и си отпред.

          Също така да кажа и за Quatro-то. Не знам Теслата как се представя, но Quatro-то на Audi-то е някакво чудо. Няма сняг, няма лед - Audi-то си върви като на асвалт. Спираш и тръгваш безпроблемно на стръмен хлъзгав участък. Това по реален случай. При изкачване на Шипка на един участък с поледица има 10-15 коли, сякаш нахвърляни хаотично. Всяка спряла под различен ъгъл и не може да тръгне. Около тях се суетят хора и бутат една или друга кола, но колите само буксуват и се завъртат странично, запушвайки пътя.. Поледицата е такава, че едвам хората стоят прави на краката си. Аз идвам с Аудито и започвам да ги заобикалям без да ми мигне окото. Наложи ми се веднъж да спра, за да помогна на една кола. После влязох обратно в колата, и тя тръгна безпроблемно (поледица и нанагорнище). Заобиколих всички останали коли, лавирайки между тях, и отпраших, отнасяйки доста завистливи погледи.

          Друг случай - на магистралата някъде около Витиня километрова опашка от спрели коли. Някъде в далечината се виждат един автобус и един ТИР, които нещо са се завъртели и са блокирали движението. Вали сняг, духа вятър, и хората зъзнат в колите, чудейки се как ще изкарат наближаващата нощ. Най-дясната лента беше неизрината и никой не смееше да се пробва с нея.. Снега визуално го преценявах някъде около 40-45 сантиметра. Тоест доста повече от просвета на колата. Аз обаче реших да се пробвам. Увеличих просвета на макс и се набутах в неизринатата лента. Очаквах колата да насъбере много сняг и да спре, но тя продължи уверено да върви напред. Зад мене видях, че се престрашават да влизат и други коли във вече направената пъртина. И така повече от километър аз на практика разчистих неизринатата лента, а колите след мене я доутъпкаха. Така спасих от мръзнене през нощта поне 200-300 коли.

          Та Теслата може ли да го направи това?
          Не съм карал аудита но при положение че Теслата е по-бърза от топ ферарита и поршета предполагам че няма мярка за сравнение с аудито ти. Дори и от BMW-та е по пъргаво. В смисъл то няма двигател който да развърта и мощността е мигновенна.
          Колкото до 4х4 аз мразя коли 4х4 и досега съм карал основно BMW-та на задно чисто защото е забавно, и с Теслата се прежалих но там е друго. Всяко колело се върти автономно. Предполагам че няма да има проблеми на сняг при положение че досега със задно не съм имал проблеми в най големите снегове пък хората уж имали.
          Last edited by DaveBG; 04.06.2020, 22:19.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Думата ми е че Мъск за реклама може и да не дава пари, но маркетинга му е ТОП. Чешеме си езиците, кой ги хейти, кой ги тачи няма значение, важното е че обсъждаме Тесла vs всички останали ДВГ.

            За космическите костюми и сам можеш да драснеш в гугъл, за да видиш разликата между минало и бъдеще
            Ами като има такива като теб които да го венцехвалят защо му е реклама?? Ти си като подвижна реклама. Един съвет- не е нужно да го следващ, но ще ти помогне за в бъдеще- не бъди толкова настоятелен в тезата че теслата е най добрата кола, най вероятно има и други електрички с не по лоши данни. Отстрани изглеждаш като умопомрачен

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              Аха, ти си шефа на sts- форума и фирмата
              Ама е нервен...

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                През живота си съм имал поне 10 Audi-та. Всичките Quatro и всичките от 250 конски сили нагоре. Като поостареят малко и ги сменям с по-нови. В момента имам 4 бройки - A4, A6, S8 и Q7. Няма как - живея в Габрово и без Quatro няма как да се оцелее през зимата, още повече на Етъра, където през зимата чистят снега винаги със закъснение.
                Аха, ти си шефа на sts- форума и фирмата

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Бреййййййййй брато туй ауди само от пчелите ли го купи или и от слънчевите панелчета?? А бе нали ако се набиеш ще покривиш ламарините. Веднъж каското ще плати ама няколко пъти??? Чувал си и ти че някой си купил такова ауди и ти рече да злъжеш хората тук
                  Със сигурност, не лъже. Ама нали го мъчат комплекси за малоценност, та, е тръгнал да ги избива ѝ, ето, хвАли се.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Думата ми е че Мъск за реклама може и да не дава пари, но маркетинга му е ТОП. Чешеме си езиците, кой ги хейти, кой ги тачи няма значение, важното е че обсъждаме Тесла vs всички останали ДВГ.
                    Като технология и технически данни уважавам Тесла-та, но като дизайн, лукс и имидж хич не ми харесва. Виж когато Audi си направи първата чисто електрическа кола, тогава вече ще се обзаведа и аз.
                    Last edited by Mateev; 04.06.2020, 20:16.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Ще те помоля да не ми се сърдиш, но до момента не съм виждал на живо нито един космически костюм, най вероятно, няма и да видя. И да те помоля да коментираш ако бяха откарани космонавтите до ракетката с автобус/ независимо от марката- може би чавдар/ щяха ли да скочат търсенията за покупка на дадения автобус
                      Думата ми е че Мъск за реклама може и да не дава пари, но маркетинга му е ТОП. Чешеме си езиците, кой ги хейти, кой ги тачи няма значение, важното е че обсъждаме Тесла vs всички останали ДВГ.

                      За космическите костюми и сам можеш да драснеш в гугъл, за да видиш разликата между минало и бъдеще

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                        Бреййййййййй брато туй ауди само от пчелите ли го купи или и от слънчевите панелчета?? А бе нали ако се набиеш ще покривиш ламарините. Веднъж каското ще плати ама няколко пъти??? Чувал си и ти че някой си купил такова ауди и ти рече да злъжеш хората тук
                        През живота си съм имал поне 10 Audi-та. Всичките Quatro и всичките от 250 конски сили нагоре. Като поостареят малко и ги сменям с по-нови. В момента имам 4 бройки - A4, A6, S8 и Q7. Няма как - живея в Габрово и без Quatro няма как да се оцелее през зимата, още повече на Етъра, където през зимата чистят снега винаги със закъснение.

                        Досега можех да си купя поне няколко Тесли, но като взема да правя анализ и равносметка, и пак си купувам поредното Audi Quatro.

                        Иначе преди това съм имал Москвич, Лада, Пежо, Мазда 626, Рено (2 модела), Ситроен XM и три Ситроен Ксантия, но в момента, в който купих първото Audi A6 Quatro, и забравих за всички други модели леки коли.
                        Last edited by Mateev; 04.06.2020, 20:04.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                          И за градска количка даде 100к, при това да се правиш на гаменче?
                          Кажи за извънградско, че за градско си има адски транспорт, кракомобил, колюло
                          Пасата с 200 коня е над 80 хилки. Това е положението, ако искаш нова кола с прилично оборудване си над 70-80 за среден клас автомобили и над 100 за БМВта и Аудита.
                          Теслата им къса шортите по всички показатели – динамика, удоволстие, разходи, сигурност, хай-тех, и те така.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                            Не съм теглил камион, но много пъти съм паркирал в еднометрови камари сняг, натрупали се от изриването на съседните коли. Без да ми пука се забивам на заден ход в камарата, или ако снега е много твърд, се изкачвм по нея. После безпроблемно излизам.
                            Бреййййййййй брато туй ауди само от пчелите ли го купи или и от слънчевите панелчета?? А бе нали ако се набиеш ще покривиш ламарините. Веднъж каското ще плати ама няколко пъти??? Чувал си и ти че някой си купил такова ауди и ти рече да злъжеш хората тук
                            Last edited by X_Y; 04.06.2020, 19:50.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
                              А ето една компилация от много на брой реални случаи, в които нагледно се вижда какво може да прави Audi Quatro. Изгледайте я и ще се накефите.

                              Най-важното си забравил за тези случаи:
                              1.Тирове и фургони, СЪЩО ТЕГЛЕХА. Т.Е., ДРАПАХА, ЗА ДА ТЕЪГНАТ. Без ТЯХНА помощ, ааудито, не би ги „извсфило”.
                              ѝ още
                              2. Шофьорът. Какъвто к да е, неможе се справи. Искат се отработени умения.
                              Накратко, пускаш бози и мислиш, всички ти кълвем. Да, ама не.

                              Коментар


                              • в ЛОШО изринат сняг е по лесно .
                                Ама как е да се похвалиш, расте ли пi6ката
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X