IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    Ти да нямаш някакъв умствен проблем? Я се върни и прочети пак какво беше защото ставаше дума за копчетата, че това му било хубав интериор. Да има копчета нали... Имаше един трол (дето вече и не пише защото го забихме) като тебе дето само се чудеше какво да измисли да се окаже че смърдящ ракогенератор е по-добро от EV...
    Аз тогава просто обясних че на мене мазни изтрити от натискане копчета не ми трябват, а ако ми потрябва някое ново копче или ми остарее дизайна има начин да се смени и досега се е сменял няколко пъти интерфейса с ъпдейти. А останалото е минималистично и изчистено.
    Единствения за ебавки си ти, недоразбрал трол...
    Целувки мойто момиче ..... Страшна си .....

    Айде по темата ...........

    Коментирай ми поста по- долу от 17. 32 ч. що теслака губи пазарите :

    6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

      Всяка една е по-надеждна, с по-добър сервиз, по-евтина, с по-добра гаранция, по-добро качество на изработка. Теслите са правени в ТНТМ, имаха някакъв живот до началото на 2020, когато обаче всички останали пуснаха модели с 300+ км батерии като стандартни.
      Трябва да споделиш какви халюцигени ползваш. Ако беше така хората щяха да купуват всичко друго но не и Тесли, а се оказва че те държат близо 20% от пазара в света и над 80% в САЩ.
      Сподели поне един пример за да поспорим за нещо конкретно. Щото така освен празни приказки други лафове не виждам

      Коментар


      • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

        Виж ся .... тоя смешко DaveBG преди месец се изцепи тука че интериора на електричката си го обновявал кат си ъпдейтвал нова версия на софтуера Затуй и няма обслужване по електрокара ... просто си инсталира нова версия на софтуера и всичко е ок, ток и жица ....
        Скъсаха го от подигравки и бъзици,, но кво да прай чиляка кат е броил 50 - 60 К еврака и нагоре за кола с зарядно ще казва че е супер кола, я ....
        Ти да нямаш някакъв умствен проблем? Я се върни и прочети пак какво беше защото ставаше дума за копчетата, че това му било хубав интериор. Да има копчета нали... Имаше един трол (дето вече и не пише защото го забихме) като тебе дето само се чудеше какво да измисли да се окаже че смърдящ ракогенератор е по-добро от EV...
        Аз тогава просто обясних че на мене мазни изтрити от натискане копчета не ми трябват, а ако ми потрябва някое ново копче или ми остарее дизайна има начин да се смени и досега се е сменял няколко пъти интерфейса с ъпдейти. А останалото е минималистично и изчистено.
        Единствения за ебавки си ти, недоразбрал трол...

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

          1. Няма обслужване. - със всесезони гуми ли е? фаровете и те ли са вечни като ел двигателя? Тапицерията и да не се самоизпира някакси.
          2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно. - Солара да не си го откраднал. Щото ако си го купл би трябвали да включиш цената му като цена на тока за колата.
          3. Не се разваля. - сега схаванах и точка 1.
          4. Върви на изтребител. - е все някакво достойнсто трябва да има.
          5. Най-пълна с тек джаджи - все пак сравняваме автомобили а не тблети или смартфони.
          6. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам, - Слагай по едни гумени ръкавици и едни гумени ботуши щот 400 Волта не са шега работа. не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.
          Виж ся .... тоя смешко DaveBG преди месец се изцепи тука че интериора на електричката си го обновявал кат си ъпдейтвал нова версия на софтуера Затуй и няма обслужване по електрокара ... просто си инсталира нова версия на софтуера и всичко е ок, ток и жица ....
          Скъсаха го от подигравки и бъзици,, но кво да прай чиляка кат е броил 50 - 60 К еврака и нагоре за кола с зарядно ще казва че е супер кола, я ....

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

            1. Няма обслужване. - със всесезони гуми ли е? фаровете и те ли са вечни като ел двигателя? Тапицерията и да не се самоизпира някакси.
            2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно. - Солара да не си го откраднал. Щото ако си го купл би трябвали да включиш цената му като цена на тока за колата.
            3. Не се разваля. - сега схаванах и точка 1.
            4. Върви на изтребител. - е все някакво достойнсто трябва да има.
            5. Най-пълна с тек джаджи - все пак сравняваме автомобили а не тблети или смартфони.
            6. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам, - Слагай по едни гумени ръкавици и едни гумени ботуши щот 400 Волта не са шега работа. не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.
            1. Да със всесезонни гуми съм. Писъл съм го по надолу в темата. Колкото до фаровете и тапицериите ти на ДВГ нямаш ли такива? Говорим за неща които не правиш, не че изобщо няма. Аз досега за близо година не съм пипал нищо по колата, има хора години нищо не правят.
            2. Солара ми е за къщата и го взех много преди Теслата и се е изплатил отдавна, сега го ползвам и за зареждане...

            Другите ги игнорирам. Неща които всеки иска и няма как да ги извъртиш че не са предимства колкото и да се опитваш.


            А и забравих нещо

            7. Най-безопасната кола. Води всички рейтинги по безопастност и е спасила сумати хора. Според NHTSA Тесла има най-МАЛКА вероятност за нараняване на пасажерите при катастрофа. Това е реална статистика.
            8. Има автопилот и можеш да си разглеждаш околностите докато колата сама се кара или искаш да си вземеш нещо от задната седалка.
            9. Скоро ще има пълен автопилот и ще може да идва да те взима пиян от ресторанта...

            Намери и на тия предимства кусури айде

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
              Я сега да видим ползите тогава.
              1. Няма обслужване.
              2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно.
              3. Не се разваля.
              4. Върви на изтребител.
              5. Най-пълна с тек джаджи - пращам си адресите от телефона директно на колата да не ръчкам по екрани, имам камери които автоматично ми качват видеото като се прибера в нас, подгрев дори на задните седалки, огромен дисплей за браузване на нета и дори гледане на видео.... и тн. итн
              6. Тиха, не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.
              1. Няма обслужване. - със всесезони гуми ли е? фаровете и те ли са вечни като ел двигателя? Тапицерията и да не се самоизпира някакси.
              2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно. - Солара да не си го откраднал. Щото ако си го купл би трябвали да включиш цената му като цена на тока за колата.
              3. Не се разваля. - сега схаванах и точка 1.
              4. Върви на изтребител. - е все някакво достойнсто трябва да има.
              5. Най-пълна с тек джаджи - все пак сравняваме автомобили а не тблети или смартфони.
              6. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам, - Слагай по едни гумени ръкавици и едни гумени ботуши щот 400 Волта не са шега работа. не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение

                Когато се сравняват две машини обикновено се посочва критерий ко който се сравняват Такова нещо "по принцип" като критерий несъществува.
                Та по какъв критерий електричките са по добри от ДВГ?
                За твое успокоени мога да ти кажа че винаги може да се намери критерий по който електричките да са по добри от ДВГ, но за твое нещастие винаги може да се намери и критерий по който ДВГ да е по добър от електричките.
                Електричките.Например поскорост на зареждане на резервоара. ДВГ е в пъти по-добър.
                Е хайде да сравниме по това кака отразяват лунната светлина а? Що за глупост.
                Обяснявано е вече няколко пъти че електрическа кола не се зарежда както ДВГ от празно до 100%. Повечето хора (аз включително) си зареждам само в къщи винаги. 1 път в годината ми се налага да заредя на суперчарджъра в пловдив например и ако сравняваш така ДВГ се зарежда по-бавно защото макар и за 10 мин зареждаш всеки 2 седмици, а аз няколко пъти годишно макар и за 45 мин...

                Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                По преход с едно зареждане е два пъти по-добър.
                Тука също не мога да се съглася. Имам кола която с пълен резервоар едвам минава 400км. Теслата ми минава редовно 500+.

                Първоначално изпратено от Бързоходко Разгледай мнение
                По робастност относно температурните изменения е с много проценти по-добър.
                Мога да напиша и сходен списък относно електричките но ще предоставя тази чест на теб.
                Зависи пак за какво говориш, на мене например ми харесва че електрическата ми кола в студените дни си я затоплям с прехиита а дори когато няма нужда от прехиит ако ми стане студено веднага тръгва топлото (нямаш двигател който да чакаш да загрее първо). Така че за мен е много по-удобро и по добре в температурните изменения да съм с Тесла.

                Я сега да видим ползите тогава.
                1. Няма обслужване.
                2. Разходите са пренебрежими , ако имаш солар като мен караш безплатно.
                3. Не се разваля.
                4. Върви на изтребител. Аз лично досега по бърза кола от мен не съм виждал в София. А се лигавя със всички... не подбирам
                5. Най-пълна с тек джаджи - пращам си адресите от телефона директно на колата да не ръчкам по екрани GPSи, имам камери които автоматично ми качват видеото като се прибера в нас, подгрев дори на задните седалки, огромен дисплей за браузване на нета и дори гледане на видео.... и тн. итн
                6. Тиха, не тресе, не мирише не се цапаш. Ако трябва да си правя нещо по колата сам даже ръкавици не слагам. Няма гняз омазана с масло набито с прахоляк което няма миене после.

                Оф има и още ама ме мързи да пиша, Бота ще ме обиди пак че ви отделям много време...
                Last edited by DaveBG; 09.11.2020, 18:50.

                Коментар


                • До ортодоксалните хардлайнери фенове на колите със зарядно и кабел

                  =======================================


                  6 причини защо делът на Tesla в Европа се срина



                  Tesla вече не е главното действащо лице на европейския пазар за електромобили, показват данните за първите девет месеца на годината, обобщени от анализатора Матиас Шмид. Пазарният дял на американската компания се е стопил от 33.8% през третото тримесечие на 2019 до едва 13.5% за същия период на тази година.

                  За деветте месеца до септември Tesla има 63 000 регистрации на пазарите в EС плюс Норвегия и Швейцария, с 12 000 по-малко в сравнение с 2019. В същото време алиансът Renault-Nissan има 83 000 пласирани електромобила, а Volkswagen Group - 87 000. Статистиката отчита само чистите електрически автомобили (BEV), не и плъг-ин хибридите. На четвърто място с доста ускорен ръст е Hyundai-Kia.
                  Според експертите причините за отстъплението на Tesla са няколко. Ще се спрем на най-основните.

                  6 причини пазарният дял на Tesla да се срине ..........................

                  Четете .............


                  Междувременно Илон Мъск пусна на пазара текила по 250 долара бутилката

                  =========================================

                  Май единствената му печалба ще е от продажбата на текила .... вероятно .... може би ....


                  https://automedia.investor.bg/a/2-no...srine-tri-pati

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                    Така е. Електричките по принцип са по-добри от ДВГ автомобилите.
                    Сега посочи поне една електричка, която е по-добра по каквито се сетиш показатели от Тесла.
                    Всяка една е по-надеждна, с по-добър сервиз, по-евтина, с по-добра гаранция, по-добро качество на изработка. Теслите са правени в ТНТМ, имаха някакъв живот до началото на 2020, когато обаче всички останали пуснаха модели с 300+ км батерии като стандартни.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                      Така е. Електричките по принцип са по-добри от ДВГ автомобилите..
                      Когато се сравняват две машини обикновено се посочва критерий ко който се сравняват Такова нещо "по принцип" като критерий несъществува.
                      Та по какъв критерий електричките са по добри от ДВГ?
                      За твое успокоени мога да ти кажа че винаги може да се намери критерий по който електричките да са по добри от ДВГ, но за твое нещастие винаги може да се намери и критерий по който ДВГ да е по добър от електричките.
                      Електричките.Например поскорост на зареждане на резервоара. ДВГ е в пъти по-добър.
                      По преход с едно зареждане е два пъти по-добър.
                      По робастност относно температурните изменения е с много проценти по-добър.
                      Мога да напиша и сходен списък относно електричките но ще предоставя тази чест на теб.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        То няма по-лоша.
                        Така е. Електричките по принцип са по-добри от ДВГ автомобилите.
                        Сега посочи поне една електричка, която е по-добра по каквито се сетиш показатели от Тесла.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                          Посочи една електричка по-добра от тесла
                          То няма по-лоша.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                            а имат по 100-ина години опит?
                            Имат още 10тина години живот, че и по-малко

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              За чий да чакам Тесла да става добра, като вече всички правят електрически коли и са по-добри от тесла по простата причина че не се учват сега на гърба на клиентите си, а имат по 100-ина години опит?
                              Посочи една електричка по-добра от тесла

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                                Норвегия ни показва какъв ще е пазара в Европа след 5 години.

                                За Китай ако не си разбрал - се произвежда почти всичко особено ако е високо технологично - телефони, телевизори, компютри, чипове. От това което виждам завода в Китай е доста по-добър от този във Фримонт, както Германския ще е още по-добър от Китайския. Всяка следваща итерация на продукт или завод е по-добра от предишната при Тесла.
                                Норвегия никога не е показвала нищо в Европа
                                За света ако не си разбрал при случката с Фукушима - огромната част от китайското производство зависи от японски компоненти. Да не говорим че 90% е с американски технологии и е въпрос на 5 минути да им дръпнат щепсела. За чий да чакам Тесла да става добра, като вече всички правят електрически коли и са по-добри от тесла по простата причина че не се учват сега на гърба на клиентите си, а имат по 100-ина години опит?

                                Коментар

                                Working...
                                X