Първоначално изпратено от v_tin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Вальо, батериите ВИНАГИ се зареждат с изправен ток. ТАМ, трифазен няма.
(Само за,сведение).
Иначе останалото, което казваш, е истина.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЗащо бързото зареждане е смърт за батериите
Те искат да заместят петрола, но все още имат един фатален недостатък, за който производителите премълчават
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ОБАЧЕ ВИСОКАТА РЕАКТИВНОСТ, която прави лития толкова подходящ за изграждането на батерии, носи и негативна страна - той е склонен да участва и в други, нежелани химични реакции. Затова постепенно върху анода се образува фино покритие от литиеви съединения, което пречи на реакциите. И така капацитетът на батерията намалява. Колкото по-интензивно се зарежда и разрежда тя, толкова по-дебело става това покритие. В определени моменти то може дори да пусне т. нар. "дендрити" - представете си нещо като сталактити от литиеви съединения - които се протягат от анода към катода и ако го достигнат, могат да предизвикат късо съединение и запалването на батерията.
Всеки цикъл на зареждане и разреждане съкращава живота на литиево-йонния акумулатор. Но бързото зареждане с трифазен ток, което е толкова модерно напоследък, ускорява значително процеса. https://automedia.investor.bg/a/2-no...t-za-bateriite
(Само за,сведение).
Иначе останалото, което казваш, е истина.
- 1 like
Коментар
-
Защо бързото зареждане е смърт за батериите
Те искат да заместят петрола, но все още имат един фатален недостатък, за който производителите премълчават
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ОБАЧЕ ВИСОКАТА РЕАКТИВНОСТ, която прави лития толкова подходящ за изграждането на батерии, носи и негативна страна - той е склонен да участва и в други, нежелани химични реакции. Затова постепенно върху анода се образува фино покритие от литиеви съединения, което пречи на реакциите. И така капацитетът на батерията намалява. Колкото по-интензивно се зарежда и разрежда тя, толкова по-дебело става това покритие. В определени моменти то може дори да пусне т. нар. "дендрити" - представете си нещо като сталактити от литиеви съединения - които се протягат от анода към катода и ако го достигнат, могат да предизвикат късо съединение и запалването на батерията.
Всеки цикъл на зареждане и разреждане съкращава живота на литиево-йонния акумулатор. Но бързото зареждане с трифазен ток, което е толкова модерно напоследък, ускорява значително процеса. https://automedia.investor.bg/a/2-no...t-za-bateriite
Коментар
-
-
Tesla Model 3 е „отличник“ и на вторичния пазар.
Освен това от направено проучване на Consumer Report се оказва, че Тесла М3 е най-предпочитания автомобил за потребителите.
Това не е изненада, интересното е че модела е поставен под #1 от всички възрасотви групи - от милениълите до хората над 60-70 годишна възраст. Историята не познава такъв феномен.
Tesla Model 3 is “most satisfying” car across all ages, study reveals
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеТи да не си помисли че някой ти се е вързал
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
То в Китай по-скъпо бре Т'анасе!?!?
От Румъния най-сгодно мисля
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Китайче е. Много готин климатик.
От Румъния най-сгодно мисля
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Усеща се известно ниво на недоверие
Дай повече инфо – модел, цена, от къде импортна колата, някакви впечатления и пр?
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Усеща се известно ниво на недоверие
Дай повече инфо – модел, цена, от къде импортна колата, някакви впечатления и пр?
Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение"ТЕСЛА"-та се оказа мноого яко нещо, кефът е НЕОПИСУЕМ.
Дай повече инфо – модел, цена, от къде импортна колата, някакви впечатления и пр?
Коментар
Коментар