IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

    Да не влезе кат предния път Ти пали свещ за здравето на гуру Мъск, че нещо е пипнал модерната болест и може да пукяса
    S&P се чудят сега как да отиграят влизането щото ще си такова майката от волатилностт.

    Как пък не се научихте да не залагате срещу Е.М.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

      Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.

      На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
      Пропусна да напишеш и как ще си купува нова батерия през 8-9 години, на цената на 80% от тая на новата кола
      Днес в немско обявиха, че щели да продължават стимулите за покупка на електрички, защо ли - нали бяха по-готини


      В темата двата пудела са 1 човек с 1 акция на тесла, затуй е цялата пушилка

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        Голямо откачане му дърпат- 20 евро- има няма 7-8%


        Математиката ти е като знанията по корабоплаване които след като каза че си прекарал години по корабите се оказаха кръгла нула.
        От там идват и разсъжденията ти за електрическите коли като цяло ( особенно тези за зимните периоди https://www.youtube.com/watch?v=lL9zveDz8H0 )

        Коментар


        • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

          Както обикновено- нищо ново под слънцето- ама зареждам нощем, ама имам соларни панели и ми е безплатно, още нещо ще измислиш ли??90% от населението на австралия е съсредоточено в градовете като имат 2 големи града. как аджеба ще зареди една жена която живее в блок на 5-7 етаж- ето този въпрос много ме вълнува. Същото се отнася и до мен- аз съм на трети етаж, как ще си заредя електрокара

          Твоите приказки ми напомнят историите из под шипковият храст и съм си записал да проверявам всяка твоя дума. Колко е високооктановият бензин за БМВ-то- в германия има 95 и супер- не го знам но си мисля че е около 97 октана. Сайта е клевър-танкен.де- избираш си град и гледаш цените на всичко
          Ами различните хора имат различни дадености, и който ги има (къща или гараж) - ще си купи електричка. Който ги няма - ще продължи да ползва ДВГ. Следователно и двете системи автомобили още дълго време ще съществуват паралелно, и нито една от тях няма да измести другата. Това е повече от очевидно, и аз не знам защо продължавате да спорите.

          На мене лично най-переспективна ми се вижда една хибридна кола, която всъщност е електрическа с голям 100 kWh акумулатор, но в един от двата багажника да има монтиран ДВГ генератор с малка мощност (напр. 20-25 kW), който да не участва пряко в трансмисията, а да се използва само за зареждане на акумулатора, ако се наложи. Така ще се реши проблемът с дългите преходи, както и с носенето в случай на нужда на туби с гориво в другия багажник.
          Last edited by Mateev; 17.11.2020, 12:28.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Още има дето се хващат на такива партенки. Без да проверявам подробности с два три клика в Гугъл се вижда, че средната цена на тока в Австралия е 33цента. Електричките ги зареждат нощно време в 90% от годината (най-вероятно на доста под посочената цена).
            Автора на статията явно разчита, че голяма част от читателите са идиоти и няма да проверяват глупостите дето пише (може и да е прав не знам). И сега какво прави впечатление:
            Разхода на Теслата увеличен с 20-30%
            Цената за зареждане увеличена почти двойно
            Примера с БМВто направо цепи мрака – 330i с разход 5,9л/100.
            БМВто се зарежда с високо октанов бензин, който най-вероятно е доста над посочената цена

            Тази статия ми напомня на опитите да се обясни по научен начин колко по-мръсни били EVта за природата. Изопачаваш всеки възможен компонент и разчиташ, че читателите са баламурници.
            Както обикновено- нищо ново под слънцето- ама зареждам нощем, ама имам соларни панели и ми е безплатно, още нещо ще измислиш ли??90% от населението на австралия е съсредоточено в градовете като имат 2 големи града. как аджеба ще зареди една жена която живее в блок на 5-7 етаж- ето този въпрос много ме вълнува. Същото се отнася и до мен- аз съм на трети етаж, как ще си заредя електрокара

            Твоите приказки ми напомнят историите из под шипковият храст и съм си записал да проверявам всяка твоя дума. Колко е високооктановият бензин за БМВ-то- в германия има 95 и супер- не го знам но си мисля че е около 97 октана. Сайта е клевър-танкен.де- избираш си град и гледаш цените на всичко
            Last edited by v_tin; 17.11.2020, 12:16.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
              Тесла влиза в S&P 500 на 21 декември! Добре че купих още акции миналата седмица направо откачат в момента
              Голямо откачане му дърпат- 20 евро- има няма 7-8%

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                Тесла влиза в S&P 500 на 21 декември! Добре че купих още акции миналата седмица направо откачат в момента
                Да не влезе кат предния път Ти пали свещ за здравето на гуру Мъск, че нещо е пипнал модерната болест и може да пукяса

                Коментар


                • Първоначално изпратено от распутин Разгледай мнение
                  https://www.whichcar.com.au/car-news...an-petrol-cars

                  В Астралия е по-евтино да караш средна дизелова кола (5лт:100км), отколкото да зареждаш Теслата със 7:100
                  Още има дето се хващат на такива партенки. Без да проверявам подробности с два три клика в Гугъл се вижда, че средната цена на тока в Австралия е 33цента. Електричките ги зареждат нощно време в 90% от годината (най-вероятно на доста под посочената цена).
                  Автора на статията явно разчита, че голяма част от читателите са идиоти и няма да проверяват глупостите дето пише (може и да е прав не знам). И сега какво прави впечатление:
                  Разхода на Теслата увеличен с 20-30%
                  Цената за зареждане увеличена почти двойно
                  Примера с БМВто направо цепи мрака – 330i с разход 5,9л/100.
                  БМВто се зарежда с високо октанов бензин, който най-вероятно е доста над посочената цена

                  Тази статия ми напомня на опитите да се обясни по научен начин колко по-мръсни били EVта за природата. Изопачаваш всеки възможен компонент и разчиташ, че читателите са баламурници.
                  Last edited by X_Y; 17.11.2020, 09:54.

                  Коментар


                  • https://www.whichcar.com.au/car-news...an-petrol-cars

                    В Астралия е по-евтино да караш средна дизелова кола (5лт:100км), отколкото да зареждаш Теслата със 7:100

                    Коментар


                    • Тесла влиза в S&P 500 на 21 декември! Добре че купих още акции миналата седмица направо откачат в момента

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                        Ум Белия делфин, Конисег базират двигателите си на тия на Форд V8 Имат един собствен експеримент наскоро с неясни качества.
                        В Б-стан се карат и коли с Евро 1, кой го вълнува Евро 7 на Територията?

                        Да има известна прилика с онзи от клипа.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                          Именно, човека ДВГ (безспорно най-големия ум в ДВГ индустрията) признава факта че ДВГ си отива и дори в предишно интервю каза че Джеското (модела преди Гемера) е последния чист ДВГ който ще пускат.

                          Само се чудя докога ще се срещат заблудени да си правиме майтапи с тях

                          Даже се фалят че след 3-4 години щели да си купят дизел, а току що излезе Евро7 което на практика спира всички ДВГ-та накуп. Няма двигател с вътрешно горене който да удовлетворява евро 7, дори най-новите Дано го въведат по скоро. Майтап...

                          Сега разните му там червени кретини , аса и ботове , "фенове на ДВГ", ще ги друсат не само по бензиностанциите и сервизите ами и като им турят червена лепенка на ГТП-то и еко таксата им стане тройна
                          Може и в София да не ги пускат да влизат няма да е голяма загуба
                          Ум Белия делфин, Конисег базират двигателите си на тия на Форд V8 Имат един собствен експеримент наскоро с неясни качества.
                          В Б-стан се карат и коли с Евро 1, кой го вълнува Евро 7 на Територията?

                          Коментар


                          • Именно, човека ДВГ (безспорно най-големия ум в ДВГ индустрията) признава факта че ДВГ си отива и дори в предишно интервю каза че Джеското (модела преди Гемера) е последния чист ДВГ който ще пускат.

                            Само се чудя докога ще се срещат заблудени да си правиме майтапи с тях

                            Даже се фалят че след 3-4 години щели да си купят дизел, а току що излезе Евро7 което на практика спира всички ДВГ-та накуп. Няма двигател с вътрешно горене който да удовлетворява евро 7, дори най-новите Дано го въведат по скоро. Майтап...

                            Сега разните му там червени кретини , аса и ботове , "фенове на ДВГ", ще ги друсат не само по бензиностанциите и сервизите ами и като им турят червена лепенка на ГТП-то и еко таксата им стане тройна
                            Може и в София да не ги пускат да влизат няма да е голяма загуба

                            Коментар


                            • Боса на Koenigsegg за Тесла. А някои още си мислят, че традиционните произовдители могат да ги настигнат.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
                                Електрическите коли са като диарията никога не знаеш ще стигнеш ли до в къщи
                                Е, то си има варианти...

                                Коментар

                                Working...
                                X