IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Пекински съд нареди на Tesla да компенсира купувач заради повреден електромобил

    Компанията трябва да изплати над 168 хил. долара заради прикрити щети по употребяван Model S

    от инвестора

    Коментар


    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
      A be снощи ми дойде една мисъл в главата и не можах да спя за да я мисля. Според всички притежатели на елетрокари, и според бг корифеят на батерииките и пчеличките матеев на студено батерията губи заряд- според някой от клиповете до 50% за нощта. Но тъй като не искам да съм лош приемаме че за една нощ при температури от минус 4-5градуса батерията ще загуби 8-10% от заряда си. Да кажем че батерията е 80киловата- тоест за 1 нощ ще загуби 8 киловата, на следващият ден колата не се движи, има плюсови температури , но през нощта отново губи нови 10% и така нататък. И въпросът ми е след колко нощи клетият електрокар ще загуби целият си ток и ако колата е на обществен паркинг, без достъп на електричество какво ще направи владелеца на колата- тя както знаем блокира и не може да се движи, съответно не може да я закара до зарядна станция. Как ще процедира собственика на колата- ами ще трябва да си купи генератор хонда за да си зареди колата, добре де може и текумзе или китайски
      Да започнем с това, че „загубата на капацитет”, е по отношение отдаваната енергия. Де факто, утечките и саморазрядът, поради по-ниската скорост на движение на токоносителите (функция на температурата), са по-ниски. Т.е., това снижаване (на капацитета) е обратимо при затопляне на батерията. После, една добра термоизолация и външен подгрев на батерията, с едни 30-50 [W], не просто могат, ами сриват загубите до (50*24)=1200 [Wh] =1,2[kWh]/ден които, дори да се захранват от собствен заряд, са до 3%, а не 10%.
      Ще рече, ако зададеш Правилно Правилния Въпрос, нещата са доста по-простички и решения дебнат отвсякъде. А примерът е на мнозина буквално под носа: Електрическото одеяло.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

        https://www.theverge.com/2019/11/5/2...ires-solarcity

        Имам дежавю. След Вутин сега и този лължлю не че прочел всички статии по случая. Шефа на Уолмарт е фен на мъск... това мненине съм го писал някъде ... кога ли беше
        Аз не знам кой на кого е фен, но си има статии по въпроса и в тях си пише че двете компании са стигнали до извънсъдебно споразумение.
        Но понеже погледнах отново някой статии виж какво пише по някой въпроси

        In that lawsuit, shareholders are suing Tesla over the SolarCity deal, alleging that the whole thing was a bailout for Musk and his relatives, and that Musk knew SolarCity was facing a liquidity crisis before he pushed the Tesla board and shareholders to do the deal. https://www.cnbc.com/2019/11/05/tesl...top-fires.html

        Който иска да търси друга информация

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


          Подлагаш "сериозното" му мнение на съмнение?

          Той да не е лъжльо!
          Предлагам да му подаря една, мога веднага да му я пратя по факса

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
            Не разбиам откъде идва тази фиксация срещу Мъск?
            Очевидно човека прави "немислими" за останалите хора неща. Чудя се причината в интелекта ли е или в егото да мислиш че понеже за теб е невъзможно значи и за всеки друг е така.

            Като цяло двата полюса на хората с мнение за Мъск и това което прави са коренно противоположни. Едните отричат всичко постигнато, както и бъдещите му планове, а другия полюс подкрепя иновацията, препдриемачеството и аспирацията постигането на невъзможното.
            Ако обобщим имаме негативисти и оптимисти.
            Интересно е кои хора постигат повече и живеят пълноценно!
            Чак немислими, всеки може да си свие една и да запали, а после да не помни кво е говорил през камерата

            Коментар


            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

              Къде я купи ве смешник, събота е - борсите не работят

              Подлагаш "сериозното" му мнение на съмнение?

              Той да не е лъжльо!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                A be снощи ми дойде една мисъл в главата и не можах да спя за да я мисля. Според всички притежатели на елетрокари, и според бг корифеят на батерииките и пчеличките матеев на студено батерията губи заряд- според някой от клиповете до 50% за нощта. Но тъй като не искам да съм лош приемаме че за една нощ при температури от минус 4-5градуса батерията ще загуби 8-10% от заряда си. Да кажем че батерията е 80киловата- тоест за 1 нощ ще загуби 8 киловата, на следващият ден колата не се движи, има плюсови температури , но през нощта отново губи нови 10% и така нататък. И въпросът ми е след колко нощи клетият електрокар ще загуби целият си ток и ако колата е на обществен паркинг, без достъп на електричество какво ще направи владелеца на колата- тя както знаем блокира и не може да се движи, съответно не може да я закара до зарядна станция. Как ще процедира собственика на колата- ами ще трябва да си купи генератор хонда за да си зареди колата, добре де може и текумзе или китайски

                На грешното място питаш!

                Тук ще ти отговорят, че не си компетентен, защото още нямаш акции на Тесла!

                Те друго не знаят!

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Аз купих И ДНЕС акции на Тесла на цена 593.
                  Къде я купи ве смешник, събота е - борсите не работят

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                    https://www.theverge.com/2019/11/5/2...ires-solarcity

                    Имам дежавю. След Вутин сега и този лължлю не че прочел всички статии по случая. Шефа на Уолмарт е фен на мъск... това мненине съм го писал някъде ... кога ли беше


                    Нещо ти увяхна и патоса, чакам мненията ми че няма да купувам акции. Търсиш ли ги или пак излъга?

                    Лъжльо си ти, защото не си прочел дискусията и двамата, които СА писали тогава - са наясно.

                    Не ме бърка, че често сменяте никове...

                    Коментар


                    • A be снощи ми дойде една мисъл в главата и не можах да спя за да я мисля. Според всички притежатели на елетрокари, и според бг корифеят на батерииките и пчеличките матеев на студено батерията губи заряд- според някой от клиповете до 50% за нощта. Но тъй като не искам да съм лош приемаме че за една нощ при температури от минус 4-5градуса батерията ще загуби 8-10% от заряда си. Да кажем че батерията е 80киловата- тоест за 1 нощ ще загуби 8 киловата, на следващият ден колата не се движи, има плюсови температури , но през нощта отново губи нови 10% и така нататък. И въпросът ми е след колко нощи клетият електрокар ще загуби целият си ток и ако колата е на обществен паркинг, без достъп на електричество какво ще направи владелеца на колата- тя както знаем блокира и не може да се движи, съответно не може да я закара до зарядна станция. Как ще процедира собственика на колата- ами ще трябва да си купи генератор хонда за да си зареди колата, добре де може и текумзе или китайски

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                        https://www.theverge.com/2019/11/5/2...ires-solarcity

                        Имам дежавю. След Вутин сега и този лължлю не че прочел всички статии по случая. Шефа на Уолмарт е фен на мъск... това мненине съм го писал някъде ... кога ли беше


                        Нещо ти увяхна и патоса, чакам мненията ми че няма да купувам акции. Търсиш ли ги или пак излъга?
                        Last edited by DaveBG; 05.12.2020, 13:59.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                          Кое е партия ботчо, пак говориш несвързано. Я ни обясни пак за соларните панели да ти се посмеем пак

                          https://www.economic.bg/bg/a/view/wa...agazina-107944

                          Коментар


                          • Във форум на инвеститори всеки сам може да прецени ситуацията.

                            Кой ще НИ каже, за 17-годишното си съществуване, колко пъти Тесла е излизала на годишна печалба?

                            Не вярвам да има някой, който ще се наеме да търси...

                            Отговор: в цялата си история Тесла НЕ е излизала на годишна печалба!

                            Извод: юруш на акциите!

                            Аз съм на мнение, че който влезе - доста ще му е тегаво, ако реши да остава за постоянно.

                            Да повторя: парите са си ваши, но решенията не бива да се влияят от случайни ъпърчета...

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                              Партията и да греши тя пак е права !?!?!?
                              Кое е партия ботчо, пак говориш несвързано. Я ни обясни пак за соларните панели да ти се посмеем пак

                              Коментар


                              • Не разбиам откъде идва тази фиксация срещу Мъск?
                                Очевидно човека прави "немислими" за останалите хора неща. Чудя се причината в интелекта ли е или в егото да мислиш че понеже за теб е невъзможно значи и за всеки друг е така.

                                Като цяло двата полюса на хората с мнение за Мъск и това което прави са коренно противоположни. Едните отричат всичко постигнато, както и бъдещите му планове, а другия полюс подкрепя иновацията, препдриемачеството и аспирацията постигането на невъзможното.
                                Ако обобщим имаме негативисти и оптимисти.
                                Интересно е кои хора постигат повече и живеят пълноценно!

                                Коментар

                                Working...
                                X