IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    Линка който аз съм дал е от шерването на линка от колата, във същия формат е. Освен това се казвам Георги и го пише на линка ми.
    Твоя линк освен че НЕ РАБОТИ, е на някой си Хасан. Това се вързва добре с теорията че си в Германия като гастарбайтер де...
    Може и на Аврам Бакалина да ги сглобя линк, нямаш грижи Избери си име, все става.
    Ся гастар ша викаш на майка ти на сина, сигурно си брал гъби и ти както повелява традицията. Аз съм си емигрант и меко казано келешките ти изпълнения будят само лек присмех хахахахаха

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение


      https://www.tesla.com/referral/hasanibriamovich

      и тоя линк така То произволен, сайта не показва 404 грешка, щото е менте цялата работа явно

      Какъв Пловдив бе уйо бледи, аз съм в немско и тук станциите им БЯХА безплатни, докато напушеняка не изтрезня Но дори и безплатно (щото на мен в офиса така или иначе ми е безплатно зареждането) пак няма да си купя китайската сапунерка на батерийки. Имаме служебна 3-ка + на шефчето една S и един Roadster (тая пък отпреди 8 години вече). Посредствени коли, единствената файда че ускоряват добре - то едната файда ум да ти зайде, както няма ограничения по магистрала тук - мога да и смъкна батерийката за макс 150 километра на пълна газ, ми то смешно
      Линка който аз съм дал е от шерването на линка от колата, във същия формат е. Освен това се казвам Георги и го пише на линка ми.
      Твоя линк освен че НЕ РАБОТИ, и не е шернат от кола е на някой си Хасан. Това се вързва добре с теорията че си в Германия като гастарбайтер де...

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

        Линк за рифъръра ми към тесла от колата ми:

        https://ts.la/georgi87429






        Купи си и спечели 1500км, ще ходим двамата да зареждаме безплатно на чарджъра в Пловдив след това.

        https://www.tesla.com/referral/hasanibriamovich

        и тоя линк така То произволен, сайта не показва 404 грешка, щото е менте цялата работа явно

        Какъв Пловдив бе уйо бледи, аз съм в немско и тук станциите им БЯХА безплатни, докато напушеняка не изтрезня Но дори и безплатно (щото на мен в офиса така или иначе ми е безплатно зареждането) пак няма да си купя китайската сапунерка на батерийки. Имаме служебна 3-ка + на шефчето една S и един Roadster (тая пък отпреди 8 години вече). Посредствени коли, единствената файда че ускоряват добре - то едната файда ум да ти зайде, както няма ограничения по магистрала тук - мога да и смъкна батерийката за макс 150 километра на пълна газ, ми то смешно
        Last edited by aleks262; 05.12.2020, 17:21.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

          Аха, ся бил ордър, къде, на демото ли То така и аз съм билионер хахахаха, ох хептен смешно стана - не само че нямаш кола, а нямаш и акции
          Линк за рифъръра ми към тесла от колата ми:

          https://ts.la/georgi87429






          Ето купи си и спечели 1500км, ще ходим двамата да зареждаме безплатно на чарджъра в Пловдив след това.
          Last edited by aleks262; 05.12.2020, 17:21.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
            Не се чувствай неудобно от казаното горе. Все пак - мнението ти е вече променено (година по-късно). Щом сам отваряш дума за акцията, значи си възприел идеята ми оттогава.
            ​​​​​ "По-добре - късно" - в конкретния случай не ти помага, нали? Пазарът е наводнен с акции, което беше плана на Мъск...

            Такива неща, пиле шарено!"
            И кое мнение ми е променено година по късно? Дай линк. Това се вижда нали знаеш няма как да се смени. Дай да видим кое мнение съм си променил година по късно и къде съм казал че за акции няма да говоря в тая тема (във форум за инвестиране!!!)

            Чакам линка

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              Гастербайтерче , ордър можеш да направиш по всяко време и платформата ти го екзекютва когато отвори пазара в реда на подаване. Освен че нямаш идея от електрически коли сега се оказа че не разбираш и от пазари.
              Пак блесна с малоумие.



              Двама станаха. Дай пак съвети къде да инвестирам, какво беше в рено ли? Хахаха

              Пак да те върна на старата тема още чакам цитатите лъжец... не се извъртай като фурнаджийска лопата.
              Аха, ся бил ордър, къде, на демото ли То така и аз съм билионер хахахаха, ох хептен смешно стана - не само че нямаш кола, а нямаш и акции

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                ...................

                Пак да те върна на старата тема още чакам цитатите лъжец... не се извъртай като фурнаджийска лопата.



                Долу съм ти дал поста ми от 17.04.2019, 14:18.

                Препоръка: виж отговора от същата дата на ЕД, или на друг - от вашето "котило"...




                Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                По темата:

                Само за няколко месеци - акцията на лабилният психически бизнесмен Мъск изгуби над 15 % от достигнатата цена по време на голямата еуфория, достигната най-вече от аферата с погрешното тълкуване на предлаганият на пазара електромобил и погрешното му отъждествяване със "зелената енергия", въпреки токсичните производства, свързани с материалите, от които е изработена батерията му.

                Тези, над 15 % спад в реалната цена на акцията се дължат на отлива на клиенти от покупката на електромобили. Хората все повече се уверяват в рекламният трик, в който удоволствието от управляване на електромобил се извисява над удоволствието от управляването на ВСЕКИ друг автомобил, който е нов и притежава безспорни предимства от всякакъв вид.

                Предимствата на автомобилите с ДВГ са безспорни по няколко причини, които налагат акциите на Тесла да падат толкова осезаемо:

                1. Поддържането на автомобилите с ДВГ е много по-евтино - ако се отчете стойността на батерията на ел.мобила, която ГУБИ качествата си след всяка следваща година.

                2. Пробегът на автомобилите с ДВГ при едно зареждане - освен, че е по-голям, се извършва с по-добри мощностни показатели, както и с възможността за преодоляване на по-голямо натоварване.

                3. Предимство на автомобилите с ДВГ е липсата на разходи за отопление на купето, докато при конкурента - това директно намалява пробега на електромобила и това е съществено, особено в преходните и зимния сезон!

                4. Електромобилът със сегашната му тежка и обемиста батерия води до тежък електромобил, което отново изисква по-голям разход на ел.енергия и това отново и отново намалява капацитета на батерията и тя сдава багажа доста бързо. Новата батерия изисква сума, равностойна на минимум 60 % от стойността на новият електромобил.

                5. Не трябва да си правим илюзии, че електромобилът "вози" без никакви повреди и необходимост от регулировки и проверки на техническото състояние, което е свързано и със средства. Разходи не би имало, единствено за ел.мобил, който си стои в гаража.

                6. Не бива да забравяме ОСНОВНОТО: ако ни сочат предимства на електромобилите - със сигурност това е по причини:

                - или прекалено висока начална цена /която се премълчава, а се избутват напред "предимства",

                - или прекалено висока цена на батерията /също премълчавана/,

                - или необходимост от смяна на батерията с нова - между 3 - 5 години, но това се усеща от всеки собственик по причината, че ще могат да се преодоляват много по-малки разстояния между зарежданията...

                - за зарядните станции няма да говорим, защото те са си отвсякъде без никакви проблеми! ))

                - за бързината на зареждане, с която ни омайват - също няма да говорим, но всеки ел.специалист би НИ казал, че зареждането на една батерия е качествено, ако зарядният ток е малък..., т.е. - БАВНО!!! Е, КОЙ ще чака??? Нощем??? Може би! Някъде! Автономно зарядно в къщи? Ново оскъпяване! Безотказна работа? Съмнително!

                МноооогоТО проблеми /които не претендирам да съм прецизирал до край/ ЩЕ налагат още по-големи спадове в продажбите, освобождаване на служители в компанията на Мъск и падане на цените на акцията!!!

                7. Разбира се, че двигателите с вътрешно горене, както и останалите топлинни двигатели, монтирани на съвременните превозни средства са СТОТИЦИ ПЪТИ ПОВЕЧЕ от електродвигателите - като движители на същите.

                Последната точка е достатъчна, за да унищожи всяка "класация", инспирирана от рекламата на Мъск!

                С ясното съзнание какво казвам: двигателите с вътрешно горене В СВЕТОВЕН МАЩАБ, монтирани в съвременните ПРОДАДЕНИ превозни средства надхвърлят стотици пъти ел.двигателите - като движители! Подобна тенденция се проверява - месец след месец и няма шанс да бъде променена!


                Ако не откриеш отговора - за това, че в тая тема НЕ СЕ ГОВОРИ за акции (!!!) от 17.04.2020, тогава се обърни към ЕД (той ще си опресни спомените - може би!), на когото - в пост от 10.09.2020, 13:50 - отново съм напомнил:


                "Благодаря за това, че си открил НЯКОИ мои мнения. Не се отричам от тях. Може да се съпоставят с движението на акцията на Тесла, нали!

                Разбира се, няма да пропусна да те попитам, дали съзнателно пропускаш точно тоя НАШ диалог, в който (при цени на акциите, около 230 $ за акция, преди сплита) ти ми каза, че в тая тема за акции НЕ говорим, след което аз ти се противопоставих, че тук се обсъжда всичко, което касае темата!

                Не се чувствай неудобно от казаното горе. Все пак - мнението ти е вече променено (година по-късно). Щом сам отваряш дума за акцията, значи си възприел идеята ми оттогава.
                ​​​​​ "По-добре - късно" - в конкретния случай не ти помага, нали? Пазарът е наводнен с акции, което беше плана на Мъск...

                Такива неща, пиле шарено!"


                Защо пък да не изтрие отговора си? Все пак акцията скочи! А къде изчезна другият - ФОНТ ли беше? При новата /стара/ обстановка - що пък да не си смени никчето?

                Абе, разбирам ви: не е лесно това - а ако утре нещо се сгов...няса - отново ли никове ще сменяме? То има де, нови никове - колко щеш!


                Айде - със здраве! И много внимавайте с акциите, които "купувате"! Добре е, че правите обратно на това, което казвам... ))

                Коментар


                • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                  Дейви така не отговори на въпроса ми, ако те няма 2 седмици в бг- отишъл си на глетчер да караш ски, но си оставил електрокара на паркинга на летището и тока е избягал защото му е студено, какъв генератор ще си купиш- хонда текумзе, деу хюндай или някой друг
                  И аз ти отговорих ама ти не си спомняш, с твойта "избирателна" памет.

                  Ето такъв, и да пуснеш звука (това е запис от пристанището на което работиш, в главната роля си ти и ни показваш как се прави):

                  https://imgur.com/wIm9XFq
                  Last edited by DaveBG; 05.12.2020, 15:03.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                    Само докато написа това изсмукано от пръстите бог знае дали вярно словоизлияние са се подпалили стотици ДВГ та или са им гръмнали двигателите Така че събери още 99 поне.
                    Дейви така не отговори на въпроса ми, ако те няма 2 седмици в бг- отишъл си на глетчер да караш ски, но си оставил електрокара на паркинга на летището и тока е избягал защото му е студено, какъв генератор ще си купиш- хонда текумзе, деу хюндай или някой друг

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Поръчка може да направиш, но не и да купиш. Тоест си клайне лъжеции
                      Брои се за купено, друго е обаче както ти каза че товарен кораб идвал от америка до европа за по малко от 10 дена пък си бил цял живот чистач на кораби... Гранде лъжеции?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                        Пекински съд нареди на Tesla да компенсира купувач заради повреден електромобил

                        Компанията трябва да изплати над 168 хил. долара заради прикрити щети по употребяван Model S

                        от инвестора
                        Само докато написа това изсмукано от пръстите бог знае дали вярно словоизлияние са се подпалили стотици ДВГ та или са им гръмнали двигателите Така че събери още 99 поне.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                          Гастербайтерче , ордър можеш да направиш по всяко време и платформата ти го екзекютва когато отвори пазара в реда на подаване. Освен че нямаш идея от електрически коли сега се оказа че не разбираш и от пазари.




                          Двама станаха. Дай пак съвети къде да инвестирам, какво беше в рено ли? Хахаха

                          Пак да те върна на старата тема още чакам цитатите лъжец... не се извъртай като фурнаджийска лопата.
                          Поръчка може да направиш, но не и да купиш. Тоест си клайне лъжеции

                          Коментар


                          • Самият Мъск - пред своите акционери - призна, че проблемът на Тесла е батерията!

                            Нищо повече не може да се каже! Казано!

                            ..................

                            Производителите на електрокари би трябвало да предупреждават!

                            Всяко "бързо" зареждане ускорява окончателното "сдаване на багажа" на батерията и отнасянето й на боклука!

                            Как ще бъде отнесена на боклука? Я не си продавайте бензинов/дизелчето!

                            А новата батерия? Колко ще е нова? Колко ще струва? Без пари ще ви излезе!

                            "Бързото" зареждане не се препоръчва!

                            Все пак, АКО предстои дълго пътуване (от време на време, защото градското - по условие не е дълго!) ..., та - рядко дълго пътуване, например за една нощ изтощи батерията, с над 60-70%, тогава може би има смисъл от "бързо" зареждане..., ама как ще стане това?

                            Мииии - звъни се на Мъск!

                            Той ще го премести (в другата посока) - но ще отговори (сигурен съм!)!

                            Ще каже нещо такова: на ОСА на акционерите изрично съм предупредил, че литиево-йонните батерии на Тесла създават проблеми!

                            (ще ни даде датата, дори часът на думите си!)

                            ... (Абе - изобщо не е смешно!)

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

                              Къде я купи ве смешник, събота е - борсите не работят
                              Гастербайтерче , ордър можеш да направиш по всяко време и платформата ти го екзекютва когато отвори пазара в реда на подаване. Освен че нямаш идея от електрически коли сега се оказа че не разбираш и от пазари.
                              Пак блесна с малоумие.

                              Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                              Подлагаш "сериозното" му мнение на съмнение?

                              Той да не е лъжльо!
                              Двама станаха. Дай пак съвети къде да инвестирам, какво беше в рено ли? Хахаха

                              Пак да те върна на старата тема още чакам цитатите лъжец... не се извъртай като фурнаджийска лопата.
                              Last edited by DaveBG; 05.12.2020, 14:32.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                Да започнем с това, че „загубата на капацитет”, е по отношение отдаваната енергия. Де факто, утечките и саморазрядът, поради по-ниската скорост на движение на токоносителите (функция на температурата), са по-ниски. Т.е., това снижаване (на капацитета) е обратимо при затопляне на батерията. После, една добра термоизолация и външен подгрев на батерията, с едни 30-50 [W], не просто могат, ами сриват загубите до (50*24)=1200 [Wh] =1,2[kWh]/ден които, дори да се захранват от собствен заряд, са до 3%, а не 10%.
                                Ще рече, ако зададеш Правилно Правилния Въпрос, нещата са доста по-простички и решения дебнат отвсякъде. А примерът е на мнозина буквално под носа: Електрическото одеяло.
                                хахахаха, аааааааааааааахахахахахахахах, брато, не знаех че си малоумен. Ако беше баба мъжка щеше да е дядо с дръжка. Външна термоизолация външен подгрев, електрическо одеяло--------- ами да я сложа в хола си на третия етаж. Говоря за това което се предлага на пазара

                                Коментар

                                Working...
                                X