IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
    Не точно: В самата компания, по-,голямата част от спекулативните пари, изобщо, никога и не биха могли да постъпят, т.к.това, са СПЕКУЛАЦИИ НА ВТОРИЧНИЯ ПАЗАР, Т.Е.МЕЖДУ АКЦИОНЕРИ. Ала, който при тези купи-продай шашми е КЕШИРАЛ, за него, това са чисти пари. Сега, не знам Дейви как е (късмет му желая) но, нека го питаме.
    - Кешира ли, Дейви?
    Дейвето не може да кешира на демото Кешира Мъскалян.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
      мада, балъците дадоха парите си в потъваща компания
      Не точно: В самата компания, по-,голямата част от спекулативните пари, изобщо, никога и не биха могли да постъпят, т.к.това, са СПЕКУЛАЦИИ НА ВТОРИЧНИЯ ПАЗАР, Т.Е.МЕЖДУ АКЦИОНЕРИ. Ала, който при тези купи-продай шашми е КЕШИРАЛ, за него, това са чисти пари. Сега, не знам Дейви как е (късмет му желая) но, нека го питаме.
      - Кешира ли, Дейви?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

        Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
        Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
        Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
        Ти да не си гледал някой сайт с предположения на биг ойл че така си се объркал пак?



        Я се загледай в картинката от статията дето твоя приятел даде. Тесла са в отделна категория а вскички останали са сабрани заедно. Това не знам дали ти говори нещо, навярно не.

        Колкото до парите казах ти, като е потъваща компания сложи шорт, от последния път когато каза че са потъваща компания досега си загубил бая пари Аз обаче от тогава досега направих още по 200 долара на акция , спора беше при ~620

        Коментар


        • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

          Който трябва, вече се възползва, обаче...
          мада, балъците дадоха парите си в потъваща компания

          Коментар


          • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение

            Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
            Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
            Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!
            Който трябва, вече се възползва, обаче...

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо

              Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва


              В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...



              Ми тя е китайска марка вече, китайски сапунерки на батерийки
              Никой не наваксва, тислътъ я пратиха в запас , дори не е в челната тройка в Европа, а Европа е най-големия пазар вече.
              Какъв завод? Те се отказаха от Модел 3 за Европа, няма кола, няма завод Увеличават разликата верно е, изостават надолу като отвес!

              Коментар


              • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
                Бързото наваксване
                Ааа добре, евала. Като успеят да наваксат непременно пак пиши Само гледай да е преди да пуснат завода, че друг шанс няма да има да наваксат. В смисъл гледай да се получи така че да са "наваксали" ама преди Тесла да има завод че иначе лошо

                Който следи нещата вече е видял че Тесла УВЕЛИЧАВАТ разликата вместо да се получава така че някой да наваксва


                В Китай пък са бойща в магазините на Тесла...



                Коментар


                • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
                  тесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
                  я четете тая статия от Инвестора ............
                  ====================


                  Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?


                  Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент

                  Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.

                  През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.

                  Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.

                  https://www.investor.bg/analizi/447/...evropa-320054/

                  [ATTACH=CONFIG]n3702821[/ATTACH]
                  Както казвах неведнъж, готвим му допълнителни стимули, във вид на значително по-целесъобразна батерия което, още ще ускори прехода.
                  Дотогава, обаче, ще си карам на LPG. От съображения за автономност и по-висок пробег на въглеводороди.
                  А теслАта... Да не ги мислим. Тъй де, и 1(един!) лев нямам у нея.


                  Коментар


                  • тесларите ..... как сте бе юнаци мамини ......
                    я четете тая статия от Инвестора ............
                    ====================


                    Успяват ли европейските концерни да сломят Tesla в Европа?


                    Бързото наваксване на компании като Volkswagen и Renault по отношение на електромобилите поставя под съмнение успеха на Tesla на Стария континент

                    Изоставането на американския производител на електромобили Tesla би трябвало да тревожи инвеститорите в компанията, коментира Питър Гарнри, шеф на стратегическия отдел на инвестиционната банка Saxo Bank, цитиран от Automedia.

                    През 2020 г. американците отстъпиха първото място на Стария континент, а при най-популярните електрически автомобили техният Model 3 вече е едва четвърти, сочат данни на EV Volumes. Първото място принадлежи на Renault Zoe, с малък аванс пред Volkswagen ID.3, а пред Tesla успява да се вмъкне и електрическият Hyundai Kona.

                    Това се случва на фона на огромните ръстове при продажбите на електромобили в Европа през 2020 г., когато пазарът отчита ръст от 198% (макар общият автомобилен пазар да се свива с 14%). Така днес Старият континент е най-големият пазар за електрически превозни средства в света, двойно по-голям от този в Китай и пет пъти по-голям от американския.

                    https://www.investor.bg/analizi/447/...evropa-320054/

                    Click image for larger version

Name:	animated101.gif
Views:	11
Size:	25.2 КБ
ID:	3702821



                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Софтуер?? Има в тубата клипове как се мъчат да сменят батериите на различни коли с по големи, батерията пасна, но софтуера не стана
                      Батерията е интересно нещо:
                      Когато в нея са заложени недодялани принципи, вари я-печи я, проблемите се отразяват по цялата верига, от производител до клиент. И Така, колкото и да е съвършен, никакъв софтуер, не може да компенсира мисловните дефекти на проектанта. И това, тежи до края на експлоатцита ѝ. И обратно, колкото по-добре вобмислен хардуерът, толкова повече екстри предоставя, дори при елементарен софт. Бедата с теслите, е на ментално нуво на проектанта и фиксацията върху печалбата. На всяка цена, за сметка на клиента. ТОВА е и слабото им място но, сега вече ми се спи. Някой друг път.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                        И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.
                        Софтуер?? Има в тубата клипове как се мъчат да сменят батериите на различни коли с по големи, батерията пасна, но софтуера не стана

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение

                          Предполагам в Града на телефонните измамници се работи сирьозно.

                          Може да се обзаложиш на това.

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                            И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.
                            Предполагам в Града на телефонните измамници се работи сирьозно.

                            Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
                              Нема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само
                              И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                                Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
                                Нема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само

                                Коментар

                                Working...
                                X