IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • И още два интересни факта
    Костюмите на астронавтите нямат нищо общо с това което сме виждали досега. Все едно гледаме някой научно-фантастичен филм (сещам се за интерстелар). И са отведени до ракетната площадка от Тесли

    В резултат на което статистиката на гугъл аналитикс отчита, че търсенията за Тесла са скочили главоломно след излитането


    Click image for larger version

Name:	01.jpg
Views:	1
Size:	43.3 КБ
ID:	3607050


    Click image for larger version

Name:	02.jpg
Views:	1
Size:	83.5 КБ
ID:	3607051


    Click image for larger version

Name:	03.jpg
Views:	1
Size:	94.0 КБ
ID:	3607052

    Коментар


    • Малко оф-топик, но този уикенд за първи път бяха изведени в орбита астронавти от частна компания (SPACE X), която намалява разходите на NASA с пъти спрямо всички алтернативи (към момента само Руски). От време на време се появяват едни клоуни дето разправяха какъв измамник е Мъск и как всеки момент ще пропаднат компаниите му. Пък той човека си работи и прави история с всяко начинание, с което се захване

      От това което научаваме другата компания, която работи за NASA e Боинг, която от своя страна е усвоила близо два пъти повече средства за разработване на своята програма за извеждане на астронавти в космоса.

      Подобна е съдбата и на традиционните авто-произвоители по отношение на производството на електромобили – скъпи, неефективни и маргинални на фона на Тесла.

      Да не се чудите защо капитализацията на Тесла е по-голяма от тази на конкурентите взети заедно

      Коментар


      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
        И най-накрая можем да кажем че и на ток е напълно чисто. [ATTACH=CONFIG]n3606049[/ATTACH]


        В една от най въглищозависимите държави. В Европа отдавна е зелено.
        Тази тенденция само ще се засилва. Почти всички нови проекти за електропроизводство са във възобновяеми източници. Въглищата са на доизживяване.
        Атомната енергия също е пътник заради високите разходи за построяване и експлоатация. С масовото навлизане на батериите ще се изместят и пиикърите, които взимат маса пари без да работят. До 5-6 години вече няма да се строят и газови централи заради навлизането на батериите.

        Коментар


        • И най-накрая можем да кажем че и на ток е напълно чисто.
          Click image for larger version

Name:	Oklahoma-electricity.jpg
Views:	1
Size:	51.0 КБ
ID:	3606049



          В една от най въглищозависимите държави. В Европа отдавна е зелено.
          Last edited by DaveBG; 29.05.2020, 19:01.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

            Сравнението не е на брой автомобили в движение, а на изминати километри с ДВГ и електрически автомобил. С първите модели батерии инцидентите със запалвания са 10 пъти по-редки от тези на ДВГ автомобили, чиято технология се развива от 120 години. Със следващите итерации електромобилите ще стават все по-добри!
            Всъщност ако погледнем обективно единственото предимство на ДВГ автомобилите е по-ниската първоначална цена (при ниския сегмент). Ако се вземе предвид цялостната поддръжка, EV-та вече са по-изгодни.
            Ако го караш милион км сигурно е така

            Коментар


            • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

              Има по-малко инциденти ,ама и електромобилите са хиляди пъти по-малко от автомобилите с ДВГ.Нека станат 3 милиона в България колкото тези с ДВГ и тогава да видим кои горят повече.То и леля ми има златен талон на книжката,ама е карала не повече от 100 км през целият си живот.Аз имам 400 хиляди километра навъртени с автомобил и три леки ПТП.Кой е по-добрият шофьор според теб?
              Сравнението не е на брой автомобили в движение, а на изминати километри с ДВГ и електрически автомобил. С първите модели батерии инцидентите със запалвания са 10 пъти по-редки от тези на ДВГ автомобили, чиято технология се развива от 120 години. Със следващите итерации електромобилите ще стават все по-добри!
              Всъщност ако погледнем обективно единственото предимство на ДВГ автомобилите е по-ниската първоначална цена (при ниския сегмент). Ако се вземе предвид цялостната поддръжка, EV-та вече са по-изгодни.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                Има по-малко инциденти ,ама и електромобилите са хиляди пъти по-малко от автомобилите с ДВГ.Нека станат 3 милиона в България колкото тези с ДВГ и тогава да видим кои горят повече.То и леля ми има златен талон на книжката,ама е карала не повече от 100 км през целият си живот.Аз имам 400 хиляди километра навъртени с автомобил и три леки ПТП.Кой е по-добрият шофьор според теб?
                Процентно ако сравниш се палят по рядко. Досега са се запалили само няколко Тесли и то от първите модели а вече има милион+ продадени.

                BTW, гледайте новото шоу на Джей Лено, като гледам какви неща се обсъждат още тука доста хора биха извлекли полезна информация от предаването.
                Епизода се казва Jay.Lenos.Garage.S06E02.Risk.vs.Reward

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Имхотеп Разгледай мнение
                  Изненадан съм че още нямаш решение на проблема с батериите
                  Хехехех. Нямал съм бил.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                    Те дотогава ще са им решили проблема с батериите.
                    Изненадан съм че още нямаш решение на проблема с батериите

                    Не спори с идиот (мурзилка)! Ще те смъкне на неговото ниво и ще те бие с опит.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                      Има по-малко инциденти ,ама и електромобилите са хиляди пъти по-малко от автомобилите с ДВГ.Нека станат 3 милиона в България колкото тези с ДВГ и тогава да видим кои горят повече.То и леля ми има златен талон на книжката,ама е карала не повече от 100 км през целият си живот.Аз имам 400 хиляди километра навъртени с автомобил и три леки ПТП.Кой е по-добрият шофьор според теб?
                      Те дотогава ще са им решили проблема с батериите.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                        Не виждам някой да твърди че не горят. НО 10тина пъти (не процента) по-рядко от кола с ДВГ. Както цветисто Матеев е описал инцидента със запален автомобил с ДВГ хората са изгоряли за минути, докато при елетричките поне има шанс за изваждане на пострадалите преди да се разгори батерията.

                        Технологията при батериите тепърва предстои да се развива и подобрява, което ще ги прави с все по-голям капацитет, безопасни и евтини. Ако сега имаме 10 пъти по-малко инциденти с горящи електромобили, не разбирам защо изобщо се поставя под съмнение предимството им.
                        Има по-малко инциденти ,ама и електромобилите са хиляди пъти по-малко от автомобилите с ДВГ.Нека станат 3 милиона в България колкото тези с ДВГ и тогава да видим кои горят повече.То и леля ми има златен талон на книжката,ама е карала не повече от 100 км през целият си живот.Аз имам 400 хиляди километра навъртени с автомобил и три леки ПТП.Кой е по-добрият шофьор според теб?

                        Коментар


                        • Гледам гербаджията по бтв- отново ще дадем помощ от държавата за социално слабите със 100 бензиностанции. Има интересна статия в сега защо се удря лукойл

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
                            И бензиновите и електричките с батерии горят. Проблема е, че вторите почти не се гасят.
                            Представете си подземен паркинг на гомям МОЛ с няколко хиляди коли и всичките да се електрички на батерии.
                            Една да се запали и както е невъзможно да се изгаси нито с подръчни средства, нито бързо... След 1 час този паркинг не мога да си го представя в какво ще се превърне.
                            И така ще бъде, доде се научат да отстрелват запалилия се елемент. Не е трудно. Ама се иска пипе.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от d333 Разгледай мнение
                              И бензиновите и електричките с батерии горят. Проблема е, че вторите почти не се гасят.
                              Представете си подземен паркинг на гомям МОЛ с няколко хиляди коли и всичките да се електрички на батерии.
                              Една да се запали и както е невъзможно да се изгаси нито с подръчни средства, нито бързо... След 1 час този паркинг не мога да си го представя в какво ще се превърне.
                              А някои искат там да ги зареждат. Бая подкупи трябва да плащат на пожарната
                              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                              Коментар


                              • И бензиновите и електричките с батерии горят. Проблема е, че вторите почти не се гасят.
                                Представете си подземен паркинг на гомям МОЛ с няколко хиляди коли и всичките да се електрички на батерии.
                                Една да се запали и както е невъзможно да се изгаси нито с подръчни средства, нито бързо... След 1 час този паркинг не мога да си го представя в какво ще се превърне.

                                Коментар

                                Working...
                                X