IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от redcretin Разгледай мнение
    Нема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само
    И? Дотогава, ще сме му свалили цената двойно и ще може да си кара на батериен лизинг, няма проблеми.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

      Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
      Нема бе никакви разходи, тя нарисувана кола и без тва Като умре нарисуваната и батерия на 8 година - никви разходи, малко приходи от Вторични само

      Коментар


      • Koйто живее в бяла държава дето има субсидия е друго, цената става поносима, даже и Дачията изглежда добре отвън.
        За 10к евро за градска кола е перфектно.




        18/10/2020
        Първоначалните цени на най-достъпния електрически автомобил в Европа най-накрая започват да се появяват и първите 100 бройки в Унгария вече са предварително поръчани с цена 6.490.000 HUF (17.812 евро). Тази цена е преди всяка държавна субсидия и включва ДДС от 27%. След субсидиране цената пада до по-разумни 3.990.000 HUF (10.951 евро).

        Акценти
        Дължина: 3.734 мм
        Междуосие: 2.423 мм
        Широчина: 1.622 мм
        Височина: 1,516 мм
        Пътен просвет: 150 мм
        Джанти: 14 инча
        Радиус на завой: 4,8 m
        Мотор: 33 kW (еквивалентно на 44 к.с.) и 125 N.m въртящ момент, ограничен до 23 kW в режим ECO
        Максимална скорост: 125 км / ч, ограничена до 100 км / ч в режим ECO
        Зареждане: AC до 6,6 kW, DC до 30 kW (по избор)
        Батерия: 27,4 kWh (използваема 26,8 kWh) WLTP комбиниран обхват: 225 км (140 мили)
        Обхват на WLTP: 295 км (183 мили) Консумация на WLTP: 14 kWh / 100 км
        Места: 4
        Гаранция на автомобила: 3 години или 100.000 км (62.140 мили)
        Гаранция на батерията: 8 години или 120 000 км (74 600 мили)
        Така или иначе Dacia Spring Electric ще се произвежда в Китай и ще се изнася за Европа, но все още не знаем какъв е планираният производствен капацитет. Като се има предвид обаче, че Renault ZOE изглежда е електрическият автомобил с най-ниско време за изчакване в Европа, очаквам прилично време за изчакване за първата електрическа кола на Dacia.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

          Имам един познат, като тебе леко объркан в нещата.
          Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
          Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.
          Като гледам как знаеш колко струва тока май ти си объркан. Линка е в долния пост. Де не говорим че никой не зарежда по 8 часа на пълна мощност. Колата се дозарежда от изхарченото през деня за няколко часа и то не винаги на пълна мощност от 11киловата. Иначе и аз си пускам топлото в колата от апа, ама няма нужда да ходя до терасата. Ако пък не го пусна то си тръгва веднага. Не се чака да загрее.
          Last edited by DaveBG; 16.01.2021, 18:15.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение

            ХАХАХАХАХАХХАХАХАААААААААААААААААААААААА ....................................

            [ATTACH=CONFIG]n3702432[/ATTACH]

            [ATTACH=CONFIG]n3702433[/ATTACH]
            Смях голям, вчера минавам случайно покрай една бензиностанция. Беше -3 навън. Гледам един трепери и държи маркуча, а главата обърнал към брояча който е минал 100лв и върти нагоре. Зад него един седи на запален двиганел и си духа пара в ръцете. Явно не му беше загряла колата...


            Гледам че някои не знаят колко струва тока затова давам линк който има интерес наистина да види колко е нощната тарифа

            https://www.cez.bg/bg/tseni/tseni-na...abdyavane.html

            Коментар


            • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

              Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки.
              Имам един познат, като тебе леко объркан в нещата.
              Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
              Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
                Дизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.
                Интерес, че имаш - добре, нужно и поне 30 бона да имаш за покупка (на старо), иначе тая приказка на Дейв, може само да я слушаш.
                А и къща трябва за кабела за 11.5 kW (1киловат - 13 стинки нощна тарифа, за 8 часа = 12 лева)
                Или от Продавалник да си купиш устройство да манипулираш електромера.
                И едно Каско, че със скъпа кола е рисковано по БГ пътища, дрогирани джигити без книжки и не само.

                Коментар


                • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                  Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
                  ХАХАХАХАХАХХАХАХАААААААААААААААААААААААА ....................................

                  Click image for larger version

Name:	free-laughing-smiley-emoticon.gif
Views:	5
Size:	19.6 КБ
ID:	3702432


                  Click image for larger version

Name:	animated101.gif
Views:	11
Size:	25.2 КБ
ID:	3702433

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение

                    Дизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.
                    Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
                    Last edited by DaveBG; 16.01.2021, 17:26.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение

                      Не само на електричките, на всички автомобили.

                      Даже заради скандала с дизела, промениха протокола.

                      И за капак има няколко протокола - т.е. европейски, американски и още там разни други според зависи пазара.


                      Освен тези условия има и редица други по памет по стари протоколи:
                      1. Всичко е заредено на 2/3 - бензин, вода в резервоарчето за чистачки и др. каквото има.
                      2. Водачът е около 70 кг - средно толкова тежал
                      3. Колата е празна - демек няма багаж, пътници и пр. - само водача.

                      Дизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
                        Гледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
                        Не само на електричките, на всички автомобили.

                        Даже заради скандала с дизела, промениха протокола.

                        И за капак има няколко протокола - т.е. европейски, американски и още там разни други според зависи пазара.


                        Освен тези условия има и редица други по памет по стари протоколи:
                        1. Всичко е заредено на 2/3 - бензин, вода в резервоарчето за чистачки и др. каквото има.
                        2. Водачът е около 70 кг - средно толкова тежал
                        3. Колата е празна - демек няма багаж, пътници и пр. - само водача.


                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
                          Гледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
                          Има ред „малки” детайли, които, често променят нещата:
                          КАК шофираш,
                          КОЛКО натискаш газта,
                          КОЛКО ЧЕСТО И КОЛКО ДЪЛГО, използваш климатика,
                          Ползваш ли или не шофирането в колона
                          ( казват, до към 5+% икономия давало )
                          и т.н.
                          ...Разбира се, човек може и глупав да се държи, което, на пробега, си личи, и то яко...

                          Коментар


                          • Гледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение



                              [ATTACH=CONFIG]n3701928[/ATTACH]

                              И всичките тия хиляди и хиляди хора все грешния педал ли са натискали, а ??
                              Толкова с хилядите оплаквания:
                              Tesla’s sudden accelerations were user error, US government says


                              "While NHTSA received 246 complaints about this “sudden unintended acceleration” phenomenon, the agency says that “pedal misapplication” was the cause of the problem in every case for which it had data to review — user error, in other words"

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение



                                [ATTACH=CONFIG]n3701928[/ATTACH]

                                Е колко педала има 1 електричка бе ?? Май с 1 по- малко от колите с ДВГ ......
                                И всичките тия хиляди и хиляди хора все грешния педал ли са натискали, а ??

                                За 200 човека май ставаше въпрос подкокоросани от SHORT SELLER да пуснат оплакване. За пари става въпрос.

                                А иначе с идиоти е пълно навсякъде (и форума не е изключение): SLAMMED ON THE GAS INSTEAD OF THE BRAKE - https://youtu.be/TSD72a8BPnY?t=78

                                Коментар

                                Working...
                                X