Първоначално изпратено от redcretin
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
Коментар
-
Koйто живее в бяла държава дето има субсидия е друго, цената става поносима, даже и Дачията изглежда добре отвън.
За 10к евро за градска кола е перфектно.
18/10/2020
Първоначалните цени на най-достъпния електрически автомобил в Европа най-накрая започват да се появяват и първите 100 бройки в Унгария вече са предварително поръчани с цена 6.490.000 HUF (17.812 евро). Тази цена е преди всяка държавна субсидия и включва ДДС от 27%. След субсидиране цената пада до по-разумни 3.990.000 HUF (10.951 евро).
Акценти
Дължина: 3.734 мм
Междуосие: 2.423 мм
Широчина: 1.622 мм
Височина: 1,516 мм
Пътен просвет: 150 мм
Джанти: 14 инча
Радиус на завой: 4,8 m
Мотор: 33 kW (еквивалентно на 44 к.с.) и 125 N.m въртящ момент, ограничен до 23 kW в режим ECO
Максимална скорост: 125 км / ч, ограничена до 100 км / ч в режим ECO
Зареждане: AC до 6,6 kW, DC до 30 kW (по избор)
Батерия: 27,4 kWh (използваема 26,8 kWh) WLTP комбиниран обхват: 225 км (140 мили)
Обхват на WLTP: 295 км (183 мили) Консумация на WLTP: 14 kWh / 100 км
Места: 4
Гаранция на автомобила: 3 години или 100.000 км (62.140 мили)
Гаранция на батерията: 8 години или 120 000 км (74 600 мили)
Така или иначе Dacia Spring Electric ще се произвежда в Китай и ще се изнася за Европа, но все още не знаем какъв е планираният производствен капацитет. Като се има предвид обаче, че Renault ZOE изглежда е електрическият автомобил с най-ниско време за изчакване в Европа, очаквам прилично време за изчакване за първата електрическа кола на Dacia.
Коментар
-
Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение
Имам един познат, като тебе леко объркан в нещата.
Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.Last edited by DaveBG; 16.01.2021, 18:15.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
ХАХАХАХАХАХХАХАХАААААААААААААААААААААААА ....................................
[ATTACH=CONFIG]n3702432[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]n3702433[/ATTACH]
Гледам че някои не знаят колко струва тока затова давам линк който има интерес наистина да види колко е нощната тарифа
https://www.cez.bg/bg/tseni/tseni-na...abdyavane.html
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки.
Купи си Ауди 7 и от терасата сутрин пали двигателя, да се стопли зимно време, докато сърба кафе и вика това ми спестява .... 15 мин, ама времето му било пари.
Друг такъв шапшал, инвестира хиляди за смарт отопление у дома, като свърши работа зимата, през апликация си пуска парното, та като се върне, да му е топло.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеДизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.
А и къща трябва за кабела за 11.5 kW (1киловат - 13 стинки нощна тарифа, за 8 часа = 12 лева)
Или от Продавалник да си купиш устройство да манипулираш електромера.
И едно Каско, че със скъпа кола е рисковано по БГ пътища, дрогирани джигити без книжки и не само.
Коментар
-
Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
Аз имам от доста време и досега съм наливал само вода за чистачки. Или разхода граничи с нула. В бъдеще не очаквам и да имам разходи. Накладките са ми като нови а те са единствения консуматив който "се сменя" но колата не ги ползва почти никога освен при задържане по наклони. Да не говорим колко е по-удобро защото колата е винаги заредена и всеки ден тръгваш зареден и никога не се чудиш къде да ходиш на бензиностанции, да чакаш опашки дето един иска фактура за бензина ама иска и отделно вафла без фактура друг не си намира картата за отстъпки и т.н.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнение
Дизела е ясен. Харчи повече в града, Електричката май, май по-малко. Искам да си ги изясня нещата, че имам някакъв интерес.Last edited by DaveBG; 16.01.2021, 17:26.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от mathematician Разгледай мнение
Не само на електричките, на всички автомобили.
Даже заради скандала с дизела, промениха протокола.
И за капак има няколко протокола - т.е. европейски, американски и още там разни други според зависи пазара.
Освен тези условия има и редица други по памет по стари протоколи:
1. Всичко е заредено на 2/3 - бензин, вода в резервоарчето за чистачки и др. каквото има.
2. Водачът е около 70 кг - средно толкова тежал
3. Колата е празна - демек няма багаж, пътници и пр. - само водача.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеГледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
Даже заради скандала с дизела, промениха протокола.
И за капак има няколко протокола - т.е. европейски, американски и още там разни други според зависи пазара.
Освен тези условия има и редица други по памет по стари протоколи:
1. Всичко е заредено на 2/3 - бензин, вода в резервоарчето за чистачки и др. каквото има.
2. Водачът е около 70 кг - средно толкова тежал
3. Колата е празна - демек няма багаж, пътници и пр. - само водача.
Коментар
-
Първоначално изпратено от vikhunter Разгледай мнениеГледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
КАК шофираш,
КОЛКО натискаш газта,
КОЛКО ЧЕСТО И КОЛКО ДЪЛГО, използваш климатика,
Ползваш ли или не шофирането в колона
( казват, до към 5+% икономия давало )
и т.н.
...Разбира се, човек може и глупав да се държи, което, на пробега, си личи, и то яко...
Коментар
-
Гледах в канал за автомобили, че изпитанията на пробега на електричките в Европа се прави по специялен протокол. Кара се градски условия, 20-30 С. с 30-40 км/час.Не се използва климатик и честото спиране увеличава рекуперацията. И ако се качите на магистрала и с климатик, нищо чудно да имате пробег 20-30% надолу.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
[ATTACH=CONFIG]n3701928[/ATTACH]
И всичките тия хиляди и хиляди хора все грешния педал ли са натискали, а ??
Tesla’s sudden accelerations were user error, US government says
"While NHTSA received 246 complaints about this “sudden unintended acceleration” phenomenon, the agency says that “pedal misapplication” was the cause of the problem in every case for which it had data to review — user error, in other words"
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
[ATTACH=CONFIG]n3701928[/ATTACH]
Е колко педала има 1 електричка бе ?? Май с 1 по- малко от колите с ДВГ ......
И всичките тия хиляди и хиляди хора все грешния педал ли са натискали, а ??
За 200 човека май ставаше въпрос подкокоросани от SHORT SELLER да пуснат оплакване. За пари става въпрос.
А иначе с идиоти е пълно навсякъде (и форума не е изключение): SLAMMED ON THE GAS INSTEAD OF THE BRAKE - https://youtu.be/TSD72a8BPnY?t=78
- 2 Харесвания
Коментар
Коментар