IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

    Пародийно включване По нищо не личи. Мисля спомена какво ти е отношението към Елън Мъск и компанията.
    Фактите са си факти.
    Прекратявам спора и включванията, признавам се за победен.
    Правдата тук не е водеща.
    Каквото и да кажа, каквито и доводи да изтъкна, достатъчно ще е да ми постнеш настоящата графика за цената на А и ще съм принуден да замълча пародийно насран Обстоятелството, че ти дори няма да се усетиш, че съм пародийно насран, не ме топли. Прав си.
    Време е празненство и тържествуване на едни и униние за други. Както е в живота!

    Компании като Тесла са предвестник на сериозни размествания на обществени пластове. Старите пари и капитали, които по естествен начин са свързани със стари технологи, материали и др. отстъпват под напора на млади, гладни вълчета, жадни и за кръв. В еволюционен план това се възприема като нещо позитивно, ама еволюцията понякога си прави интересни майтапи.

    Този път вероятно процесът няма да се случи под формата на някаква обществена революция, акушер на нови социални и технологически достижения, но това не прави нещата по-ясни и обозрими.
    Дано знаете защо се радвате!

    Компанията е лице, родено по силата на формализирана регистрационна процедура, за разлика от лицето, родено от жена при биологичен акт. Имат си живот,, специфични права и интереси, които не е задължително да съвпадат с тези на родителите. Много често и особено корп. шефове ги омесмат, ама водени от чисто егоистични подбуди и действайки грубо и безпринципно.
    Мъск е с безспорни качества, но е гадно копеле. Още в момента на извиване на ръцете на Еберхард и Тарпънинг да му признаят качеството на съучредител на компанията, какъвто не е и никога няма да бъде, на мен ми светна ламБата, че заради егото и амбицията си, този човек е готов на всичко.
    Хубавото ти изложение за причините за взрива, моля допълни и с хипотезата, че в момента Мъск се бори със зъби и нокти за достигане на още няколко показателя, които ще активират едни приказни опции в мениджърския му контракт.

    Адийо, ще се видим пак по пътя надолу

    Междувременно кастата придобива качества и на секта.


    Martin Eberhard calls Tesla his 'baby', talks about being ousted from company's board
    Read more at:
    https://economictimes.indiatimes.com...campaign=cppst

    Elon Musk deletes tweet attacking Tesla cofounder Martin Eberhard

    бързо му е светнало, че трябва да е по-тих от водата

    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

      Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност..., след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км... /т.е - вече уточнихме, че НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ СТРУВА $ 40 000!!!/
      И паталогичен лъжец ще се спре пред факти и статистиката! Ти спирка нямаш

      Батериите на Тесла деградират и намаляват пробега с по-малко от 10% при изминати 250 – 300 хил мили, което е близо половин милион километра!!!

      Click image for larger version

Name:	tesla.jpg
Views:	1
Size:	79.7 КБ
ID:	3536037




      Който иска да се запознае с обективно представена информация за Тесла модел 3 може да разгледа проучването на БЛУМБЪРГ и да добие представа защо М3 продава повече автомобили от БМВ, АУДИ И МЕРЦЕДЕС взети заедно. Всеки аспект от експлоатацията на колата е разгледан с подробна статистика – качество и надеждност, поддръжка и зареждане, автопилот и т.н.

      https://www.bloomberg.com/graphics/2...odel-3-survey/

      Коментар


      • Първоначално изпратено от analog Разгледай мнение

        Доста се изненадах от продажбите на всички други производители на ел коли за миналата година. По-ниски от 2018!

        Потребителите не искат да купуват просто ел коли, те искат само Тесла, което е малко притеснително. Очаквам до средата на годината акцията да мине $1000.
        Тесла има голямо предимство спрямо конкурентите, за цената която плащат спрямо други производители. Освен това читавите модели – Хюндай Кона и Киа Ениро на практика е почти невъзможно да си ги купиш.

        Цената на акцията е друга тема. При такива експлозивни покачвания спадовете също ще са интересни. Аз лично не бих купувал при тези нива. При една здравословна корекция да, но при тези стойности еуфорията е много голяма. Въпросът е каква е тенденцията в дългосрочен план при EV (и конкретни за Тесла) и каква за ДВГ.

        Коментар


        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
          Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност...,[U] след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км

          Коментирали сме били? Или сме били заливани с поток твои виждания и мнения? Абсурдните цифри по-горе откъде се взеха?

          Коментар


          • analog , продажбите на ел.коли едва ли ще са изключение от общата тенденция на колите въобще..а това че цената на на някаква акция е влязла в режим на вертикално движение нагоре не е нещо ново. Ако трябва да се познае после какво ще стане също не е трудно - вертикално падане от какво ниво трябва ли да се познае.
            D.Y.F-091066

            Коментар


            • Преди около седмица посочих ТУК РЕКЛАМНАТА цена на Тесла - Модел 3...

              СПЕКУЛИРАНЕТО от страна на Мъск с подобна цена от $ 35 000 - е очевидна!

              За подобна цена от $ 35 000 - купувачът на електричка получава:

              1. Електромотор.

              2. Батерия за пробег с ЕДНО ЗАРЕЖДАНЕ: 354 километра!!! /Този "пробег" - вече сме коментирали ТУК - ЕЖЕДНЕВНО НАМАЛЯВА, за да ПАДНЕ, след първата година, ПОД 300 километра и ПОВЕЧЕ и т.н. - в тая последователност..., след ТРЕТАТА година - вече сме ПОД 250 км... /т.е - вече уточнихме, че НОВА БАТЕРИЯ ПО КАТАЛОГ СТРУВА $ 40 000!!!/

              3. Получава още /на куп/: 8 възд.възглавници, двузонов климатик, задна камера, USB-портове, ел-стъкла-автомат.режим, мултимедийна система с Bluetooth, светодиодна оптика И система за контрол на налягането в гумите.

              ................................................

              До тук нещата са ясни.

              Да де, но нещо тук ни "РАЗЯСНЯВАТ", че батерията с едно зареждане имаЛА пробег от 500 километра! /не говорим за това, колко ЧАСА ТРЯБВА ДА ЗАРЕЖДАМЕ, защото АКО можем и по бързата процедура - "само за 40 - 50 минути" - да скапем батерията и горните 354 километра да паднат за кратко - под 200!!!

              ................................................

              Да кажем все пак, колко трябва да "ДОПЛАТИМ", за да имаме батерия с пробег от 500 км..., която пък ще се скапе по горната схема...

              Срещу ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 9 000 - Тесла, Модел 3 получава пакет Long Range, като пробегът се "увеличава" ДО 500 километра, а времето за ускоряване "се намалява" от стандартните 5.6 секунди, до цеееели 5.1 секунди...

              Срещу ДРУГИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ - $ 5 000 - може да си поръчате салон...

              Мъск предлага Модел 3 в черно. ДРУГИ $ 1 000 можете да изберете цвят, различен от черен...

              Модел 3 БИЛ "оборудван с всички системи за "автономно" придвижване"... Да, НО... Някои от тях се активират срещу ДРУГИ $ 5 000, като например - най-значимите: система за автономно паркиране, самостоятелно престрояване при включен мигач, функция за поддържане на лентата за движение...
              ... то пък, като четем за това "автономно"..., а за тая батерия..., а за тия "БЪРЗО" зарядни супер..., което кара да мислим за ДРУГИТЕ $ 40 000 за нова батерия, още след ПЪРВА-ВТОРА година..., лятото - жега, зимата - студ - КЛИМАТИКЪТ "гълта" 35 % - 40 % от горните 354 километра!

              .................................................. ........

              Къде изхвърча цената от $ 35 000 ?

              Да повторим отново, че ВСЕКИ ТУК има глава на раменете си...

              Спор няма: графиката е красива и ми навява ВЯРА В СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ, което НЕ СЕ СЛУЧВА повече от 100 години! ))



              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                Целта на Мъск е да изхвърли ДВГ и да наложи електрическите коли на пазара
                Доста се изненадах от продажбите на всички други производители на ел коли за миналата година. По-ниски от 2018!

                Потребителите не искат да купуват просто ел коли, те искат само Тесла, което е малко притеснително. Очаквам до средата на годината акцията да мине $1000.

                Коментар


                • Pyramid , в тези технологии повече лудост има отколкото прогрес. Не върви с ток а с батерии и може да се обзаложим че гигафабриките произвеждат вече батерии с живот не по дълъг от 4-5 години и с ръста на производството ще отидат и на три. Не сте ли си купували акумулатори поне да видите какво се случва напоследък - прогрес.Като те качат един път на клона няма измъкване, произвежда се боклук.

                  D.Y.F-091066

                  Коментар


                  • Я колко много изречения с красиви думи. А може да се обясни с една дума само - "БАЛОН".

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

                      Ще ми разяснищ ли последната част на графиката -стръмната част. Какво е станало че от 350 акцията изведнъж отива на 600
                      Positive market surprise

                      Няколко тримесечия на печалба

                      Доминант на пазара без конкуренция (всички тесла килъри са с трагични показатели)

                      Очеизваждащо превъзходство в технологията (battery efficiency - около 50% превъзходство над конкуренцията)

                      Пазарен лидер в EV маркета, който расте с 50% годишно, докато ДВГ технологията стагнира. Пика вече факт и от тук нататък започват фалити и обединения на традиционните производители.

                      Фабриките никнат като гъби – Китай от блато до производство за 10 месеца. Следващата е в Германия

                      Short squeeze – от близо 30% short interest вече е под 20%

                      Говори се за Китайски инвеститори, които купуват агресивно акции

                      Производството на Model Y (който ще е най-купувания модел) е изтеглено с близо година

                      Пикапа, който е много голям пазар за щатите измита конкурентите по показатели, а до момента в който сегмент влиза тесла мачка всички и става пазарен лидер. Годишните продажби на пикапи са няколко милиона само в САЩ.

                      Промяна в сентимента – under promise / over deliver


                      Не че ще го разбереш ама нейсе.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                        Pyramid , забрави...само много висока цена на петрола може да задвижи икономиката. Петрола е много силен фактор, дори в ел.колите се влага много от него..а те ще станат масови точно никога.
                        Вярванията са забавяли прогреса но, още не са успели напълно да го спрат.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                          Вчера излезли резултатите на Тесла. Ти да видиш:

                          [ATTACH=CONFIG]n3535766[/ATTACH]
                          Ще ми разяснищ ли последната част на графиката -стръмната част. Какво е станало че от 350 акцията изведнъж отива на 600

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                            ED иконмическата депресия е факт, демографското развитие е следствие от икономическото развитие , погледни лихвите - ниската доходност показва че липсва в какво реално да се инвестира . Добави ниската цена на петрола и ти казвам че това е рецепта за война, ти си гледай цената на акциите на тесла.
                            Чукни в гугъл "икономическа депресия" и после го копирай тук да разнищим описанието.

                            За демографското развитие не знам какво имаш предвид, но може да доразвиеш тезата.

                            Последното твърдение за ниската доходност няма никакъв смисъл. Ниска доходност на КОЕ? На лихви, облигации, акции или ...? Доходността за последните 20 години при акциите е колкото за последните 150. Не знам защо си решил че е ниска. само за миналата година гони 20-30% почти навсякъде по света. Подозирам, че имаш пак някоя екзотична коснпиративна теория

                            Виж за войната съм съгласен че се пече, но не поради причините, които си мислиш.

                            Коментар


                            • Pyramid , забрави...само много висока цена на петрола може да задвижи икономиката. Петрола е много силен фактор, дори в ел.колите се влага много от него..а те ще станат масови точно никога.

                              D.Y.F-091066

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от supertrader Разгледай мнение
                                ED иконмическата депресия е факт, демографското развитие е следствие от икономическото развитие , погледни лихвите - ниската доходност показва че липсва в какво реално да се инвестира . Добави ниската цена на петрола и ти казвам че това е рецепта за война, ти си гледай цената на акциите на тесла.
                                Винаги има в какво да се инвестира. Иде времето да се инвестира в екология, опазване жизнената среда. И пазарът е безграничен, клиенти - по един или друг начин - са ВСИЧКИ.
                                ...А поводи за война винаги е имало.

                                Коментар

                                Working...
                                X