Това, което прави Мъск - СЕ ПРАВИ МНОГО ГОДИНИ, ПРЕДИ той да се намести в Тесла и по-късно да отстрани създателите на компанията.
Това е факт. От този факт произтичат много реалности, най-важната от които - производството на електромобили НЕ Е нова ниша, нито пък нова технология.
Поправям се: това е "нова технология" САМО за новоизлюпващите се, за които - разбира се - всяка технология е нова! Няма как, пич /това е твое обръщение/ - учите се, защото технологиите са ви нови...
Изброените производители на електромобили отдавна произвеждат масово. Две от компаниите - години наред изпреварват Тесла и държат първите две места по производство в Китай.
.................................................
Нека сравня сравнимото:
Имаме 2 електромобила /сравнително равностойни/, за които реално може да се направи паралел. Говоря за Kитaйcĸият мoдeл Nіо ЕЅ8 и за мoдeлът нa Теѕlа Моdеl Х ЅUV e нaй-близĸият ĸoнĸypeнт нa ĸитaйcĸия eлeĸтpoмoбил.
Nіо ЕЅ8 беше представен през 2018 г.
1. Ускорението на Тесла oт 0 дo 96 ĸилoмeтpa в чac зa минимyм 3,2 ceĸyнди, дoĸaтo нa ĸитaйcĸия ĸoнĸypeнт Nіо - са му необходими 4,1 ceĸyнди/ цяла секунда разлика, което е от значение в гонките по виражите на формулите..., все пак говорим за масов електромобил, а не за състезателен!/
2. Бaзoвaтa вepcия нa мoдeлa нa Теѕlа ce пpoдaвa нa 89 500 дoлapa, a нaй-cĸъпaтa дocтигa 104 000 дoлapa. Kитaйcĸият й ĸoнĸypeнт Nіо има доста по-ниска цена - мeждy 67 000 и 68 000 дoлapa.
.................................................. .....
В тоя смисъл - интерпретации, като тая: Тесла да лицензира и да продава нещо, което правят останалите, за да печели от него - доста е сложно, ако МНОГО го правят ПРЕДИ Тесла и освен това - доста по-сполучливо от Тесла /продаваемо!/ - щом като реализират много по-големи обеми от Тесла ...
Автопроизводителите, които разработват паралелно двата вида двигатели - предпочитат да ги ОБЕДИНЯТ в плъг-ин хибридите, които наистина са предпочитани от "чистите" електрички, предвид МНОГОТО проблеми на последните /най-нашумелият от които - ПРОБЛЕМНАТА литиево-йонна батерия..., но има и много други.../
Предлагам на Мъск да лицензира и резбовите съединения: болта и гайката, които СЕ ИЗПОЛЗВАТ МАСОВО, без да са патентовани...
Това е факт. От този факт произтичат много реалности, най-важната от които - производството на електромобили НЕ Е нова ниша, нито пък нова технология.
Поправям се: това е "нова технология" САМО за новоизлюпващите се, за които - разбира се - всяка технология е нова! Няма как, пич /това е твое обръщение/ - учите се, защото технологиите са ви нови...
Изброените производители на електромобили отдавна произвеждат масово. Две от компаниите - години наред изпреварват Тесла и държат първите две места по производство в Китай.
.................................................
Нека сравня сравнимото:
Имаме 2 електромобила /сравнително равностойни/, за които реално може да се направи паралел. Говоря за Kитaйcĸият мoдeл Nіо ЕЅ8 и за мoдeлът нa Теѕlа Моdеl Х ЅUV e нaй-близĸият ĸoнĸypeнт нa ĸитaйcĸия eлeĸтpoмoбил.
Nіо ЕЅ8 беше представен през 2018 г.
1. Ускорението на Тесла oт 0 дo 96 ĸилoмeтpa в чac зa минимyм 3,2 ceĸyнди, дoĸaтo нa ĸитaйcĸия ĸoнĸypeнт Nіо - са му необходими 4,1 ceĸyнди/ цяла секунда разлика, което е от значение в гонките по виражите на формулите..., все пак говорим за масов електромобил, а не за състезателен!/
2. Бaзoвaтa вepcия нa мoдeлa нa Теѕlа ce пpoдaвa нa 89 500 дoлapa, a нaй-cĸъпaтa дocтигa 104 000 дoлapa. Kитaйcĸият й ĸoнĸypeнт Nіо има доста по-ниска цена - мeждy 67 000 и 68 000 дoлapa.
.................................................. .....
В тоя смисъл - интерпретации, като тая: Тесла да лицензира и да продава нещо, което правят останалите, за да печели от него - доста е сложно, ако МНОГО го правят ПРЕДИ Тесла и освен това - доста по-сполучливо от Тесла /продаваемо!/ - щом като реализират много по-големи обеми от Тесла ...
Автопроизводителите, които разработват паралелно двата вида двигатели - предпочитат да ги ОБЕДИНЯТ в плъг-ин хибридите, които наистина са предпочитани от "чистите" електрички, предвид МНОГОТО проблеми на последните /най-нашумелият от които - ПРОБЛЕМНАТА литиево-йонна батерия..., но има и много други.../
Предлагам на Мъск да лицензира и резбовите съединения: болта и гайката, които СЕ ИЗПОЛЗВАТ МАСОВО, без да са патентовани...

Коментар