Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Last edited by Mateev; 08.02.2021, 18:13.
-
Първоначално изпратено от disкmanv Разгледай мнение
Айде да пуснеш сега данни колко от тези регистрации са за HEV, BEV & PHEV.
Че нещо почваш да крадеш данните за хибридите.
И отделно колко са за Тесла Дай и инфо колко тесли има в БГ, стари, нови.
Понеже арабите са ценители на хубавите коли, дали и там са луднали по електричките ??
Графиката е отнела 10 год на електричките във Европа, ако не е Норвегия, нещата ще са други, ама нейсе, значи още десетина години да догонят бензиновите коли ?
В интерес на истината, наричат Норвегия "водещ електрически пазар", но първият е реализирал над 7500 продажби..., вторият - 4962 продажби, третият - 4465 продажби..., а шестият /Тесла/ - 37 продажби??? опссс, как така САМО 37 Тесли в Норвегия??? Ми - скъпо, ве брато! ..., т.е. - колкото да не е без нищо... Но пък са шести! Призово място е това...
В Норвегия нещата стоят така:.
1. Audi е-tron със 7590 продажби,
2. Golf - 4952 продажби, повечето от които - на е-Golf.
3. новият VW ID.3 - 4465 продажби,
4. Hyundai Kona,
5. Nissan Leaf,
6. Tesla Model 3 /37 продажби/
7. Mitsubishi Outlander PHEV.
8. Китайската MG ZS....
Друг път ще пускаме и други класации, че Тесла Я НЯМА между 10-те най-продавани марки в света!
Миии, Тесла липсва и между първите 30 на европейския автомобилен пазар за 2020 година /показват окончателните данни на браншовата организация АСЕА/. Абе, тоя "вятър на промяната" - не важи ли и за Тесла? /традиционно - риторично да попитаме/...
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Не знам как се оправя батерията, но......... На шефа племенника си купи тесла- не я знам какъв модел е една голяма черна. До онзи ден идваше на работа с нея- много доволен всичко ток и жица. От 2 дни при мен вали леден дъжд, сутринта Т беше - 9градуса. Днес го гледам като си тръгва от работа с едно ауди- питам къде е теслата. Вика- мани, тя не е за студено време. До 0гр- добре, после- тесла. Падал му обсега и много ток харчела. Затова тази седмица щял да идва с аудитоLast edited by Pyramid; 08.02.2021, 17:55.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнениеЩо се нервиш?
1.Напредва работата по натриевите батерии. Доста по-евтини.
2.10 К евро ли каза? За една изолация и малко подгреватели?
3.Какъв ти е проблема с ТП? Загрее батерията - оправя се.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение
То има и друг проблем - при високи температури литиевите акумулатори деградират много интензивно, дори и когато стоят и колата не се кара. Това автоматично прави електричките непригодни за южните страни, разположени от двете страни на екватора. Тоест отпада Южна Европа и Южна Азия, както и голяма част от Африка.
Въобще литиевата химия е много капризна и не се знае дали въобще някога ще могат да я подобрят. При това човечеството не се нуждае от дребни подобрения - нуждае се от драстични подобрения, каквито в момента не се виждат на хоризонта.
Има обаче една интересна алтернатива - масовото производство на литиеви батерии драстично да им намали цената, и тогава те просто да станат един консуматив, който без да му е жал на човек ще го подменя веднъж на 2-3 години.
И тоя виц за подмяната на 2-3 години не ви ли омръзна?
- 2 Харесвания
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеЕвтино е, да! Ще добавим едни 10-на хиляди евро към 100-те хиляди евро и нещата ще станат по-добре при минус 6 градуса.
При минус 10 и повече ще тракат зъби...
Не каза КОЙ ще върти термопомпата? Верно бе - пак батерията, а? Това няма да го минаваме като консумация, нали!
Майтапчия. Добре е, че ти си имаш цели два чифта наполеонКи...
1.Напредва работата по натриевите батерии. Доста по-евтини.
2.10 К евро ли каза? За една изолация и малко подгреватели?
3.Какъв ти е проблема с ТП? Загрее батерията - оправя се.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеСпоред изследвания при температура под -6 градуса по Целзий традиционните бензинови автомобили понижават разстоянието, което изминават с литър бензин, с 12%.
Далеч по-неефективни са хибридните автомобили, при които загубата е в размер на 34%, в сравнение с нормални условия и температура, според данни на щатската агенция Environmental Protection Agency.
Още по-големи са загубите на изцяло електрическите автомобили, при които пробегът се понижава с 57% при ниски температури. До този извод са достигнали изследователите при проведени тестове при температура от -6 градуса по Целзий, според данни на щатската агенция Environmental Protection Agency.
Изцяло електрически автомобил е превозил собственика си 105 мили при температура от 24 градуса по Целзий и едва 43 мили при температура от минус шест градуса.
Една от причините е по-малката ефективност на батериите в условията на студ, а друга е сериозната консумация на енергия за затопляне на кабината.
.................................................. ....
Това е истината. Никой не може да ни предпази зимно време от "вятъра на промяната" в електромобила... Носете си по-дебели дрешки!
Въобще литиевата химия е много капризна и не се знае дали въобще някога ще могат да я подобрят. При това човечеството не се нуждае от дребни подобрения - нуждае се от драстични подобрения, каквито в момента не се виждат на хоризонта.
Има обаче една интересна алтернатива - масовото производство на литиеви батерии драстично да им намали цената, и тогава те просто да станат един консуматив, който без да му е жал на човек ще го подменя веднъж на 2-3 години.Last edited by Mateev; 08.02.2021, 00:50.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Асо Пика Разгледай мнение
живея в София..............
стига си се измъквал и ти кат ония от историческата секта от другата тема........кат ги питаш нещо и те на въпроса ми влизат с въпрос
кат те питат нещо точно и конкретно, отговаряй точно и конкретно ................ става дума за твоите любими тесли ..........
ЧАКАМ ОТГОВОРА ............... за броя на теслите .................
Според данните на “Пътна полиция” изминалата 2020 г. е била доста слаба за продажбите и регистрациите на суперколи у нас, което не е чудно. Това обаче не пречи в страната да са регистрирани по четири чисто нови Ferrari и Lamborghini и два Aston Martin. Не е внесен обаче нито един нов McLaren. Ето и данни за още някои любопитни марки: купени са 39 нови електромобила Tesla, 88 нови Porsche, един Rolls-Royce и пет Bentley-та.
Ако говорим за коли на старо, то през 2020 в България са регистрирани: 34 употребявани коли Bentley, 17 – Ferrari, 15 – Lamborghini, шест – Rolls-Royce, три – McLaren и два – Aston Martin.
Така общо към днешна дата в страната има 227 автомобила Bentley, 108 – Ferrari, 77 – Lamborghini, 62 – Rolls-Royce, 138 – Tesla и две Bugatti.
Не е зле на фона на традиционния ни автопарк.
П.П.Имам райхмарки от хиперинфлацията през 1923, интересуваш ли се ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
Айде стига с тази латерна и ти, а? Поправимо е, може да се реши. Евтино. И да стане с ти що там някъде, около 10%. А купето, може та се топли с термопомпа, значи, 3-4 пъти, пи-ефикасно. Трябва да пожелаят, нищо повече.
При минус 10 и повече ще тракат зъби...
Не каза КОЙ ще върти термопомпата? Верно бе - пак батерията, а? Това няма да го минаваме като консумация, нали!
Майтапчия. Добре е, че ти си имаш цели два чифта наполеонКи...
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеСпоред изследвания при температура под -6 градуса по Целзий традиционните бензинови автомобили понижават разстоянието, което изминават с литър бензин, с 12%.
Далеч по-неефективни са хибридните автомобили, при които загубата е в размер на 34%, в сравнение с нормални условия и температура, според данни на щатската агенция Environmental Protection Agency.
Още по-големи са загубите на изцяло електрическите автомобили, при които пробегът се понижава с 57% при ниски температури. До този извод са достигнали изследователите при проведени тестове при температура от -6 градуса по Целзий, според данни на щатската агенция Environmental Protection Agency.
Изцяло електрически автомобил е превозил собственика си 105 мили при температура от 24 градуса по Целзий и едва 43 мили при температура от минус шест градуса.
Една от причините е по-малката ефективност на батериите в условията на студ, а друга е сериозната консумация на енергия за затопляне на кабината.
.................................................. ....
Това е истината. Никой не може да ни предпази зимно време от "вятъра на промяната" в електромобила... Носете си по-дебели дрешки!
Коментар
-
Според изследвания при температура под -6 градуса по Целзий традиционните бензинови автомобили понижават разстоянието, което изминават с литър бензин, с 12%.
Далеч по-неефективни са хибридните автомобили, при които загубата е в размер на 34%, в сравнение с нормални условия и температура, според данни на щатската агенция Environmental Protection Agency.
Още по-големи са загубите на изцяло електрическите автомобили, при които пробегът се понижава с 57% при ниски температури. До този извод са достигнали изследователите при проведени тестове при температура от -6 градуса по Целзий, според данни на щатската агенция Environmental Protection Agency.
Изцяло електрически автомобил е превозил собственика си 105 мили при температура от 24 градуса по Целзий и едва 43 мили при температура от минус шест градуса.
Една от причините е по-малката ефективност на батериите в условията на студ, а друга е сериозната консумация на енергия за затопляне на кабината.
.................................................. ....
Това е истината. Никой не може да ни предпази зимно време от "вятъра на промяната" в електромобила... Носете си по-дебели дрешки!
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
Потърси добре онова, което твърдиш за въглеродните емисии, които Тесла реализира.
Някъде четох, че тия приходи вече приключиха.
Другото в поста ти е несъществено, защото китайците "трупат повече печалби" - да те цитирам..., но китайците приемат нещата различно...
Иначе да, прав си, те гледат на нещата различно, работят - АМА МНОГО -сериозно ето защо, превключването на целия свят към предимно ел. тяга, ще се случи по-бързо, отколкото сам допускаш. Ама и Матейко е прав, у нас малко нещо е като света, така че ...
...ДОТОГАВА, поне аз, упорито, ще държа на автономното си и независимо придвижване, което, звучи така:
ДВГ.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Аве шемет, не знам на коя планета си но на тази отдавна е ясно накъде духа вятъра на промяната.
Прекалено отдавна духа "вятъра на промяната" ...
Само с едното духане няма да се получи промяната, шемет!
Тия графики ги гледаме, повече от десетилетие...
(тия дни ще ти подготвя нещо по-реалистично)...
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнениеАве шемет, не знам на коя планета си но на тази отдавна е ясно накъде духа вятъра на промяната.
Че нещо почваш да крадеш данните за хибридите.
И отделно колко са за Тесла Дай и инфо колко тесли има в БГ, стари, нови.
Понеже арабите са ценители на хубавите коли, дали и там са луднали по електричките ??
Графиката е отнела 10 год на електричките във Европа, ако не е Норвегия, нещата ще са други, ама нейсе, значи още десетина години да догонят бензиновите коли ?Last edited by disкmanv; 07.02.2021, 21:50.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Аве шемет, не знам на коя планета си но на тази отдавна е ясно накъде духа вятъра на промяната.
Last edited by Mateev; 07.02.2021, 21:45.
Коментар
Коментар