Първоначално изпратено от Pyramid
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Last edited by mirodes; 04.04.2020, 09:20.
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
Суперчарджа аз ще трябва да го правя поне 4 пъти месечно,щото пътувам много.И какво ме интересува динамиката-няма да тръгна да се състезавам.Има си правила за движение по пътищата и е редно да се спазват,а не да се правят на пилоти от Формула 1.
Та ако трябва да избирам между „Шкода Супърб„луксозният вариант и „Тесла„за два пъти по-висока цена,от какъв зор трябва да избера Теслата?Ами тя изобщо не е в класа на лимузината,а пък е двойно по-скъпа.
Та да не мога спокойно да отида до някой курорт или друг град.Хем е по-скъпа,хем не е толкова луксозна,хем има проблеми със зареждането.
Ти като си такъв привърженик на Тесла имаш ли такъв автомобил или караш ДВГ?Last edited by Pyramid; 04.04.2020, 19:23.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Сравняваме с БМВ защото е от този клас – динамика, цена, възможности на купувача и т.н. Базовия модел е с по-нисък пробег, но по-големия е с 500км. Ако сравняваш сходни модели ще видиш че, теслата е или на цената или по-евтина като покупна цена. А при експлоатация разликата вече е голяма.
Суперчарджа се прави рядко когато пътуваш на големи разстояния – 4-5 пъти в годината, така че няма голямо значение за батерията. Проблем е само ако зареждаш нон стоп. Статистиките от експлоатираните до момента автомобили са за преходи от 300-500 хил мили като за този пробег капацитета на батерията намалява.
Не знам някъде в света се чака за зареждане с Тесла (камо ли с часове). Развитието на инфраструктурата е въпрос на време и при нас.
Решения за зареждането на стотици хиляди автомобили ще се намери, ако има търсене ще се намери и предлагане. В някои градове (мисля в Холандия) съм виждал зарядни на уличните лампи. След време ще започнат да слагат устройства за безжично зареждане като телефоните. Кой знае какво още ще се измисли.
Цената на платените IONIC станции я вдигнаха, но това да го мислят собствениците на e-tron. С Тесла нямаш такива проблеми. Освен основното зареждане е в домашни условия „на нощна тарифа“.
Хората са свикнали с това което познават и реакции, коментари и притеснения като твоите са съвсем нормални. Въпрос на време е да се променят.
Та ако трябва да избирам между „Шкода Супърб„луксозният вариант и „Тесла„за два пъти по-висока цена,от какъв зор трябва да избера Теслата?Ами тя изобщо не е в класа на лимузината,а пък е двойно по-скъпа.
Та да не мога спокойно да отида до някой курорт или друг град.Хем е по-скъпа,хем не е толкова луксозна,хем има проблеми със зареждането.
Ти като си такъв привърженик на Тесла имаш ли такъв автомобил или караш ДВГ?
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Търсенето среща прдлагането и воала.
Продажбите са на автомобили произведени преди това!
Сега твърдиш обратното, "Тесла" имали на склад...
Кое е вярното?
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
И той споделя факти- може ли да кажеш как е възможно да има увеличение за първия квартал на годината с 40%. Тези явно имат много добри счетоводители. То хората нарита, но отчита 40% увеличение. Хептен ни взе за балъци
Сега малко да ви светна щото сте гоУеми баламурници особено безмисления. Завода в щатите на практика не работи в последните 2 или3 седмици на Март. Продажбите са на автомобили произведени преди това! С други думи, ако го нямаше принудителното спиране в Китай щяхме да видим не 88 хиляди а 100 в края на кюто.
Не всичко е розово разбира се защото спада ще се види най-ясно в Q2 като се има предвид развитието на пандемията в САЩ. Ако междувременно в Китай всичко е наред може и да се компенсира частично спада в сащ и европа.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
A ти както обикновено се опитваш да манипулираш хората
Ionity ändert Preismodell – auf 79 Cent pro kWh
при 17кв /100км всеки сам може да си направи сметката. А да за тази голямата тесла май са около 20-23кв
Сега се зачетох оказа се че имат и цена за 35 цента, нооооооооо ахтунг- трябва да плащаш всеки месец такса от около 12 евро. Към цените добави и ддс 19%
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
За разлика от теб друже аз споделям само факти
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Ти все си неразбрал
[ATTACH=CONFIG]n3573348[/ATTACH]
Ionity ändert Preismodell – auf 79 Cent pro kWh
при 17кв /100км всеки сам може да си направи сметката. А да за тази голямата тесла май са около 20-23кв
Сега се зачетох оказа се че имат и цена за 35 цента, нооооооооо ахтунг- трябва да плащаш всеки месец такса от около 12 евро. Към цените добави и ддс 19%Last edited by v_tin; 03.04.2020, 23:07.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеМалко факти, на вашето внимание, уважаеми дами и господа!
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеЕди колко струва 1 киловат на зарядна станция в германия, франция или някъде из европата
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
И защо трябва да се сравнява с БМВ?Дадох пример-лукс варианта на„Шкода Супърб„е два пъти по-евтин.А и сега влязох в сайта на БМВ.И там има модели за по 60-70 бона и то не от нисък клас.
Пробега на базовият модел 3 е 386 км.Ама при движение с 100 км/ч.При 140 км/ч е много съмнително да се отиде от София до Пловдив и обратно без зареждане.
И това 20-30 минутно зареждане първо е суперчардж и изтощава много батерията.И има по-малък живот.Второ -като се събере опашка на зарядната станция от само 10 автомобила,това са 4 часа чакане.Ами ако са 20 автомобилите?Ако всички 4 милиона автомобили в България станат електрички как ще се зареждат на път?Бензина се сипва за 2 минути и идва следващият.
Същото е и с зареждането през нощта-може да зареждаш ако си в къща или имаш гараж.А какво правим със стотиците хиляди автомобили,паркирани пред блоковете в градовете?Как ще зареждат?
В Западна Европа зареждат засега без проблеми,щото са малко елавтомобилите.Нека станат милиони,пък да видим как ще е.
Освен това вече се въвеждат и високи такси при зареждане на пътна станция.Та няма да е толкова евтино и да плащаш само тока.
Суперчарджа се прави рядко когато пътуваш на големи разстояния – 4-5 пъти в годината, така че няма голямо значение за батерията. Проблем е само ако зареждаш нон стоп. Статистиките от експлоатираните до момента автомобили са за преходи от 300-500 хил мили като за този пробег капацитета на батерията намалява.
Не знам някъде в света се чака за зареждане с Тесла (камо ли с часове). Развитието на инфраструктурата е въпрос на време и при нас.
Решения за зареждането на стотици хиляди автомобили ще се намери, ако има търсене ще се намери и предлагане. В някои градове (мисля в Холандия) съм виждал зарядни на уличните лампи. След време ще започнат да слагат устройства за безжично зареждане като телефоните. Кой знае какво още ще се измисли.
Цената на платените IONIC станции я вдигнаха, но това да го мислят собствениците на e-tron. С Тесла нямаш такива проблеми. Освен основното зареждане е в домашни условия „на нощна тарифа“.
Хората са свикнали с това което познават и реакции, коментари и притеснения като твоите са съвсем нормални. Въпрос на време е да се променят.
Коментар
-
Малко факти, на вашето внимание, уважаеми дами и господа!- Знаем от Инвестор и други медии, че заводът в Шанхай в началото на годината /2020/ - БЕШЕ постигнал продуктовата си цел от 1000 броя Тесла/ седмично.
- Последваха два пандемични месеца /януари и февруари/ от 2020 г.
- Около средата на март 2020 - Статистическото бюро на Китай – през март 2020, по повод промишлената активност на Китай - заяви, че данните през март 2020 само отразяват възобновяването на работата след спирането ѝ през проблемните: януари и февруари и това все още не означава, че икономическата активност на Китай се е върнала към нормалната.
- Службата на шерифа на окръг Аламеда заяви, че Tesla "не е основен бизнес" според здравния ред на окръг Аламеда и изпълнителният директор на Tesla Илон Мъск каза с имейл до служителите си, че не трябва да ходят на работа, ако са болни или са загрижени заради коронавируса. После сам той /Мъск/ реши да освободи от работа 75% от работещите в единственият завод за производство на електромобили – Тесла в Америка...
- Тесла преустанови работата и на завода за производство на слънчеви батерии в Ню Йорк...
.................................................. ...............
Въпрос: при гореизброените факти, смятате ли, че с графиката долу - ЕД-итУ – не ни манипулира?
Как така в Q1 2020 - са реализирани тия 85 000 броя Тесли-чки?
.................................................. ..............................
Дали автомобилната индустрия ще се възстанови по-трудно? /това внушава ЕД-итУ с манипулираната си графика, лишена от всякакъв смисъл - виж изброените факти горе!/
Предлагам – да не ги мислим толкова нещата... Дори, без счетоводните заигравки на Мъск и без горните манипулации – САМО в Германия, при спад от 30% - продажбите на НОВИ автомобили са следните: 215 119 броя!
.................................................. ...................................
Извод: дори „+40%” манипулирано нарастване на Мъск и ЕД-итУ - НЕ МОЖЕ ДА СЕ СРАВНЯВА С РЕАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ В Германия, ако и да са -30%!
Друг път ще видим как стоят нещата в Япония...))
Здраве и щастие, дами и господа!
Коментар
-
Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение
И защо трябва да се сравнява с БМВ?Дадох пример-лукс варианта на„Шкода Супърб„е два пъти по-евтин.А и сега влязох в сайта на БМВ.И там има модели за по 60-70 бона и то не от нисък клас.
Пробега на базовият модел 3 е 386 км.Ама при движение с 100 км/ч.При 140 км/ч е много съмнително да се отиде от София до Пловдив и обратно без зареждане.
И това 20-30 минутно зареждане първо е суперчардж и изтощава много батерията.И има по-малък живот.Второ -като се събере опашка на зарядната станция от само 10 автомобила,това са 4 часа чакане.Ами ако са 20 автомобилите?Ако всички 4 милиона автомобили в България станат електрички как ще се зареждат на път?Бензина се сипва за 2 минути и идва следващият.
Същото е и с зареждането през нощта-може да зареждаш ако си в къща или имаш гараж.А какво правим със стотиците хиляди автомобили,паркирани пред блоковете в градовете?Как ще зареждат?
В Западна Европа зареждат засега без проблеми,щото са малко елавтомобилите.Нека станат милиони,пък да видим как ще е.
Освен това вече се въвеждат и високи такси при зареждане на пътна станция.Та няма да е толкова евтино и да плащаш само тока.
- 1 like
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Коментар
Коментар