IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Start.bg Posoka Boec Megavselena.bg Chernomore
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

    Когато цените станат съизмерими, балансът ще се измести. ЦЕНАТА е основната пречка. Заедно с оше недорсзвитата инфраструктура.Все путем.
    Така е-ама говорим за бъдещето.На този етап няма никаква логика човек да си купи електричка освен снобизъм.Като цените конкурират тези на колитецс ДВГ,като измислят батерия,която да се зарежда за пет минути,нямам нищо против да си купя елавтомобил.Щото няма какво толкова да му се разваля.Ама това ще стане не по-рано от двайсетина години.
    Last edited by mirodes; 04.04.2020, 09:20.

    Коментар


    • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

      Суперчарджа аз ще трябва да го правя поне 4 пъти месечно,щото пътувам много.И какво ме интересува динамиката-няма да тръгна да се състезавам.Има си правила за движение по пътищата и е редно да се спазват,а не да се правят на пилоти от Формула 1.
      Та ако трябва да избирам между „Шкода Супърб„луксозният вариант и „Тесла„за два пъти по-висока цена,от какъв зор трябва да избера Теслата?Ами тя изобщо не е в класа на лимузината,а пък е двойно по-скъпа.
      Та да не мога спокойно да отида до някой курорт или друг град.Хем е по-скъпа,хем не е толкова луксозна,хем има проблеми със зареждането.
      Ти като си такъв привърженик на Тесла имаш ли такъв автомобил или караш ДВГ?
      Когато цените станат съизмерими, балансът ще се измести. ЦЕНАТА е основната пречка. Заедно с още недоразвитата инфраструктура. Все путем.
      Last edited by Pyramid; 04.04.2020, 19:23.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

        Сравняваме с БМВ защото е от този клас – динамика, цена, възможности на купувача и т.н. Базовия модел е с по-нисък пробег, но по-големия е с 500км. Ако сравняваш сходни модели ще видиш че, теслата е или на цената или по-евтина като покупна цена. А при експлоатация разликата вече е голяма.
        Суперчарджа се прави рядко когато пътуваш на големи разстояния – 4-5 пъти в годината, така че няма голямо значение за батерията. Проблем е само ако зареждаш нон стоп. Статистиките от експлоатираните до момента автомобили са за преходи от 300-500 хил мили като за този пробег капацитета на батерията намалява.
        Не знам някъде в света се чака за зареждане с Тесла (камо ли с часове). Развитието на инфраструктурата е въпрос на време и при нас.
        Решения за зареждането на стотици хиляди автомобили ще се намери, ако има търсене ще се намери и предлагане. В някои градове (мисля в Холандия) съм виждал зарядни на уличните лампи. След време ще започнат да слагат устройства за безжично зареждане като телефоните. Кой знае какво още ще се измисли.
        Цената на платените IONIC станции я вдигнаха, но това да го мислят собствениците на e-tron. С Тесла нямаш такива проблеми. Освен основното зареждане е в домашни условия „на нощна тарифа“.

        Хората са свикнали с това което познават и реакции, коментари и притеснения като твоите са съвсем нормални. Въпрос на време е да се променят.
        Суперчарджа аз ще трябва да го правя поне 4 пъти месечно,щото пътувам много.И какво ме интересува динамиката-няма да тръгна да се състезавам.Има си правила за движение по пътищата и е редно да се спазват,а не да се правят на пилоти от Формула 1.
        Та ако трябва да избирам между „Шкода Супърб„луксозният вариант и „Тесла„за два пъти по-висока цена,от какъв зор трябва да избера Теслата?Ами тя изобщо не е в класа на лимузината,а пък е двойно по-скъпа.
        Та да не мога спокойно да отида до някой курорт или друг град.Хем е по-скъпа,хем не е толкова луксозна,хем има проблеми със зареждането.
        Ти като си такъв привърженик на Тесла имаш ли такъв автомобил или караш ДВГ?

        Коментар


        • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

          Търсенето среща прдлагането и воала.

          Продажбите са на автомобили произведени преди това!
          Ми нали доскоро, като хвалеха перспективите на "Тесла", единият от фактите беше, че хората чакат с месеци поръчката си, то ест предлагането не съответстваше на търсенето?

          Сега твърдиш обратното, "Тесла" имали на склад...

          Кое е вярното?

          Коментар


          • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

            И той споделя факти- може ли да кажеш как е възможно да има увеличение за първия квартал на годината с 40%. Тези явно имат много добри счетоводители. То хората нарита, но отчита 40% увеличение. Хептен ни взе за балъци
            Търсенето среща прдлагането и воала.

            Сега малко да ви светна щото сте гоУеми баламурници особено безмисления. Завода в щатите на практика не работи в последните 2 или3 седмици на Март. Продажбите са на автомобили произведени преди това! С други думи, ако го нямаше принудителното спиране в Китай щяхме да видим не 88 хиляди а 100 в края на кюто.
            Не всичко е розово разбира се защото спада ще се види най-ясно в Q2 като се има предвид развитието на пандемията в САЩ. Ако междувременно в Китай всичко е наред може и да се компенсира частично спада в сащ и европа.

            Коментар


            • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

              A ти както обикновено се опитваш да манипулираш хората
              Ionity ändert Preismodell – auf 79 Cent pro kWh

              при 17кв /100км всеки сам може да си направи сметката. А да за тази голямата тесла май са около 20-23кв

              Сега се зачетох оказа се че имат и цена за 35 цента, нооооооооо ахтунг- трябва да плащаш всеки месец такса от около 12 евро. Към цените добави и ддс 19%
              Тва дет си го постнал не е на Тесла брачед,а на конггломерат от vw, bmw,nisan и не помня още колко други. Тесла е по друга тарифа (24 сента мисля за франция). Аз ви разправям че скоро няма да видим конкуренция на тесла ама вие НЕ, те големите скоро ще дойдат.

              Коментар


              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                За разлика от теб друже аз споделям само факти
                И той споделя факти- може ли да кажеш как е възможно да има увеличение за първия квартал на годината с 40%. Тези явно имат много добри счетоводители. То хората нарита, но отчита 40% увеличение. Хептен ни взе за балъци

                Коментар


                • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение

                  Ти все си неразбрал

                  [ATTACH=CONFIG]n3573348[/ATTACH]
                  A ти както обикновено се опитваш да манипулираш хората
                  Ionity ändert Preismodell – auf 79 Cent pro kWh

                  при 17кв /100км всеки сам може да си направи сметката. А да за тази голямата тесла май са около 20-23кв

                  Сега се зачетох оказа се че имат и цена за 35 цента, нооооооооо ахтунг- трябва да плащаш всеки месец такса от около 12 евро. Към цените добави и ддс 19%
                  Last edited by v_tin; 03.04.2020, 23:07.

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                    Малко факти, на вашето внимание, уважаеми дами и господа!

                    За разлика от теб друже аз споделям само факти

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
                      Еди колко струва 1 киловат на зарядна станция в германия, франция или някъде из европата
                      Ти все си неразбрал

                      Click image for larger version

Name:	supercharge.jpg
Views:	1
Size:	28.9 КБ
ID:	3573348

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                        И защо трябва да се сравнява с БМВ?Дадох пример-лукс варианта на„Шкода Супърб„е два пъти по-евтин.А и сега влязох в сайта на БМВ.И там има модели за по 60-70 бона и то не от нисък клас.
                        Пробега на базовият модел 3 е 386 км.Ама при движение с 100 км/ч.При 140 км/ч е много съмнително да се отиде от София до Пловдив и обратно без зареждане.
                        И това 20-30 минутно зареждане първо е суперчардж и изтощава много батерията.И има по-малък живот.Второ -като се събере опашка на зарядната станция от само 10 автомобила,това са 4 часа чакане.Ами ако са 20 автомобилите?Ако всички 4 милиона автомобили в България станат електрички как ще се зареждат на път?Бензина се сипва за 2 минути и идва следващият.
                        Същото е и с зареждането през нощта-може да зареждаш ако си в къща или имаш гараж.А какво правим със стотиците хиляди автомобили,паркирани пред блоковете в градовете?Как ще зареждат?
                        В Западна Европа зареждат засега без проблеми,щото са малко елавтомобилите.Нека станат милиони,пък да видим как ще е.
                        Освен това вече се въвеждат и високи такси при зареждане на пътна станция.Та няма да е толкова евтино и да плащаш само тока.
                        Сравняваме с БМВ защото е от този клас – динамика, цена, възможности на купувача и т.н. Базовия модел е с по-нисък пробег, но по-големия е с 500км. Ако сравняваш сходни модели ще видиш че, теслата е или на цената или по-евтина като покупна цена. А при експлоатация разликата вече е голяма.
                        Суперчарджа се прави рядко когато пътуваш на големи разстояния – 4-5 пъти в годината, така че няма голямо значение за батерията. Проблем е само ако зареждаш нон стоп. Статистиките от експлоатираните до момента автомобили са за преходи от 300-500 хил мили като за този пробег капацитета на батерията намалява.
                        Не знам някъде в света се чака за зареждане с Тесла (камо ли с часове). Развитието на инфраструктурата е въпрос на време и при нас.
                        Решения за зареждането на стотици хиляди автомобили ще се намери, ако има търсене ще се намери и предлагане. В някои градове (мисля в Холандия) съм виждал зарядни на уличните лампи. След време ще започнат да слагат устройства за безжично зареждане като телефоните. Кой знае какво още ще се измисли.
                        Цената на платените IONIC станции я вдигнаха, но това да го мислят собствениците на e-tron. С Тесла нямаш такива проблеми. Освен основното зареждане е в домашни условия „на нощна тарифа“.

                        Хората са свикнали с това което познават и реакции, коментари и притеснения като твоите са съвсем нормални. Въпрос на време е да се променят.

                        Коментар


                        • Малко факти, на вашето внимание, уважаеми дами и господа!
                          1. Знаем от Инвестор и други медии, че заводът в Шанхай в началото на годината /2020/ - БЕШЕ постигнал продуктовата си цел от 1000 броя Тесла/ седмично.
                          2. Последваха два пандемични месеца /януари и февруари/ от 2020 г.
                          3. Около средата на март 2020 - Статистическото бюро на Китай – през март 2020, по повод промишлената активност на Китай - заяви, че данните през март 2020 само отразяват възобновяването на работата след спирането ѝ през проблемните: януари и февруари и това все още не означава, че икономическата активност на Китай се е върнала към нормалната.
                          4. Службата на шерифа на окръг Аламеда заяви, че Tesla "не е основен бизнес" според здравния ред на окръг Аламеда и изпълнителният директор на Tesla Илон Мъск каза с имейл до служителите си, че не трябва да ходят на работа, ако са болни или са загрижени заради коронавируса. После сам той /Мъск/ реши да освободи от работа 75% от работещите в единственият завод за производство на електромобили – Тесла в Америка...
                          5. Тесла преустанови работата и на завода за производство на слънчеви батерии в Ню Йорк...

                          .................................................. ...............

                          Въпрос: при гореизброените факти, смятате ли, че с графиката долу - ЕД-итУ – не ни манипулира?

                          Как така в Q1 2020 - са реализирани тия 85 000 броя Тесли-чки?


                          .................................................. ..............................

                          Дали автомобилната индустрия ще се възстанови по-трудно? /това внушава ЕД-итУ с манипулираната си графика, лишена от всякакъв смисъл - виж изброените факти горе!/

                          Предлагам – да не ги мислим толкова нещата... Дори, без счетоводните заигравки на Мъск и без горните манипулации – САМО в Германия, при спад от 30% - продажбите на НОВИ автомобили са следните: 215 119 броя!

                          .................................................. ...................................

                          Извод: дори „+40%” манипулирано нарастване на Мъск и ЕД-итУ - НЕ МОЖЕ ДА СЕ СРАВНЯВА С РЕАЛНИТЕ ПРОДАЖБИ В Германия, ако и да са -30%!

                          Друг път ще видим как стоят нещата в Япония... ))


                          Здраве и щастие, дами и господа!



                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от mirodes Разгледай мнение

                            И защо трябва да се сравнява с БМВ?Дадох пример-лукс варианта на„Шкода Супърб„е два пъти по-евтин.А и сега влязох в сайта на БМВ.И там има модели за по 60-70 бона и то не от нисък клас.
                            Пробега на базовият модел 3 е 386 км.Ама при движение с 100 км/ч.При 140 км/ч е много съмнително да се отиде от София до Пловдив и обратно без зареждане.
                            И това 20-30 минутно зареждане първо е суперчардж и изтощава много батерията.И има по-малък живот.Второ -като се събере опашка на зарядната станция от само 10 автомобила,това са 4 часа чакане.Ами ако са 20 автомобилите?Ако всички 4 милиона автомобили в България станат електрички как ще се зареждат на път?Бензина се сипва за 2 минути и идва следващият.
                            Същото е и с зареждането през нощта-може да зареждаш ако си в къща или имаш гараж.А какво правим със стотиците хиляди автомобили,паркирани пред блоковете в градовете?Как ще зареждат?
                            В Западна Европа зареждат засега без проблеми,щото са малко елавтомобилите.Нека станат милиони,пък да видим как ще е.
                            Освен това вече се въвеждат и високи такси при зареждане на пътна станция.Та няма да е толкова евтино и да плащаш само тока.
                            Ти па.Не виждаш ли че има двама идиота у целата страна отде търсиш десет...

                            Коментар


                            • Еди колко струва 1 киловат на зарядна станция в германия, франция или някъде из европата

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
                                Ами нещо не са от най- масовите автомобили теслите. Ама то и ролса и ферарито не ги карат по много

                                Коментар

                                Working...
                                X