Първоначално изпратено от national power
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от satz Разгледай мнение
Има и още един бг фактор, тока има откъде да се краде - Предвиждам такъв живот...
пп
бре нефта що тъй неще да поскъпва, Иран и Либия са аут, за месец КСА беше аут,
сигурно защото електричките не влияят на пазарите
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
Никой не се е запънал.Просто не обичаме да ни мамят и не се подаваме на зомбиране от медии и интернет,Имаме си глави и си ги ползваме.Не взимаме финансофи решения на база еуфория телевизия и масово оглупяване.Просто е най после го проумей
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Зависи какво имаш предвид под скоро. От 3 до 5 години ще имаме достатъчно щото дизелчетата ще спрат да се продават, разумния българин ще види ползата от електричката, за която плаща 5 пъти по-малко за поддръжка и още толкова пести от зареждане.
пп
бре нефта що тъй неще да поскъпва, Иран и Либия са аут, за месец КСА беше аут,
сигурно защото електричките не влияят на пазаритеLast edited by satz; 20.01.2020, 20:13.
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Зависи какво имаш предвид под скоро. От 3 до 5 години ще имаме достатъчно щото дизелчетата ще спрат да се продават, разумния българин ще види ползата от електричката, за която плаща 5 пъти по-малко за поддръжка и още толкова пести от зареждане.
Купи ли си билет за Марс
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Kogo лъжеш-https://finance.yahoo.com/quote/TSLA?ltr=1
Коментар
-
Elektro-Twingo kommt früher als geplant
AUTO SALON GENF 2020
Renault hat die Premiere für den Twingo mit Elektromotor vorverlegt: Der Elektro-Kleinwagen soll 2020 kommen und hat auf dem Genfer Salon (5.-15. März 2020) Premiere.
Schon 2013 hatte Renault den Twingo als Elektro-Studie Twin Z. vorgestellt. Auf den Markt kam der Kleinwagen dann 2014 mit Dreizylinder-Benzinmotoren als technischer Zwilling des Smart Fortwo. Den es wiederum seit 2017 mit elektrischem Antrieb gibt. Der Elektromotor kommt von Renault, gebaut werden Forfour und Twingo im slowenischen Novo Mesto. Der Smart Forfour EQ hat 81 kW Leistung und eine NEFZ-Reichweite von 155 Kilometern.
Ако някой не може да си го преведе червеничкото горе да свирка
Коментар
-
'You're stealing our water': Germans protest against Tesla gigafactory
By Riham Alkousaa
,
Reuters•January 19, 2020
Lewisyesterday
Tesla should be downgraded. They are putting $4.5B in a plant in Germany where they sold 6,000 cars in 2019. They have no market demand there and no reason to put a plant there. They are using 7,000 cellphone batteries in their design without adequate cooling to stop a thermal runaway. They are the Edsel of electric vehicles.
Коментар
-
Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение
Би ли обяснил, как ще е загубил ако е купил акции на Тесла, при положение че са скочили към 20 пъти последните 10на години?
Коментар
-
nachev този BYD въобще не ми допада, някакво увлечение по американските безумици , за какво ти е такава мощност ще излиташ ли или пък размери - ненормално е. Не ги удобрявам, стандартен автомибил с мощност под 100кс си е нещо човешко и нормално, това китайците по скоро го правят за да докажат че могат и не вярвам да се харесва на народа.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Като се има предвид, че тенденцията за навлизане на ВЕИ е видна от няколко години едва ли ще станем свидетели на “fire sale”. Освен това инвестициите в нови добиви са на рекордно ниски нива и е по-вероятно в един момент да видим недостиг, вместо излишък на петрол, което пък ще се отрази благоприятно за петрола като суровина и за свързаните с нея сектори! Кога и в какви пропорции – господ знае.
Друга тенденция обаче е много ясна и очеизваждаща макар че някои субекти във форума са се запънали кат магаре на мост - традиционните авто производители са в тиквите с разработките на електро автомобили, от които губят, а искат не искат трябва да започнат да продават вместо настоящите си ДВГ модели. Инфраструктура, логистика и техника за милиарди за производство на двигатели трябва да се бракува и да се замени със техника и Know how за електромобили. И това ясно се вижда в цените на съответните компании!
Кой разбрал, разбрал.
Със здраве
Коментар
-
nachev последното им поколение са литиево титаниев оксид батерии, но не съм попадал на информация че ги прилагат за електромобили, не се палят, имат много голям блой цикли на заряд и разряд...но им дават 10 години гаранция. Ако не слизаш от този електромобил и на ден навърташ 500 км може би е интересно да ползваш електромобил, иначе не виждам никакъв смисъл. В крайна сметка електромобилите ще се отразят на конвенционалните авгомобили като ще доведат до тяхно усъвършенстване и добавяне на неща от електромобилите т.е. може би хибридните автомобили са най вероятното развитие според мен.D.Y.F-091066
Коментар
-
Първоначално изпратено от national power Разгледай мнение
И скоро няма да има щото нашият народ е разумен като изключим десните гламаци лижещи американски задници една шепа гламери предимно в София
Коментар
-
Първоначално изпратено от Minka Разгледай мнение'Green swans' will trigger the next crisis: BIS
Друга тенденция обаче е много ясна и очеизваждаща макар че някои субекти във форума са се запънали кат магаре на мост - традиционните авто производители са в тиквите с разработките на електро автомобили, от които губят, а искат не искат трябва да започнат да продават вместо настоящите си ДВГ модели. Инфраструктура, логистика и техника за милиарди за производство на двигатели трябва да се бракува и да се замени със техника и Know how за електромобили. И това ясно се вижда в цените на съответните компании!
Кой разбрал, разбрал.
Със здраве
Коментар
Коментар