Два варианта на Модел 3 са посочени в препоръчителния списък за щедрите китайски субсидии /?!?/ - за автомобили с нови енергийни източници според публикация на сайта на китайското министерство на промишлеността и информационните технологии.
Калифорнийският производител /Тесла/ на електромобили, който произвежда коли в завод за два милиарда долара в Шанхай, цели да прави над 100 автомобила седмично до края на 2019 година и да достави произведените в Китай автомобили преди Китайската нова година на 25 януари.
Не е ясно засега на колко ще възлиза субсидията на електромобил...
Китай се надява продажбите на автомобили с нови енергийни източници, които включват плъг-ин хибридите, електрическите коли само с батерия и задвижваните с водородни горивни клетки, да достигнат едва четвърт от общите продажби до 2025 година. За 2018 година тези автомобили са представлявали 4,6 процента от общите продажби.
.................................................
Горната информация е от миналата /2019/ година.
В средата на януари 2020 излезе нова информация: Пекин НАМАЛИ субсидиите при покупката на електричките.
Жалко, Мъск толкова разчиташе на тази субсидия! /не, че китайците тръгват масово да купуват електромобили за НАД $ 50 000!!!/
Независимо на какво разчита Мъск, продажбите за миналата година в Китай могат да бъдат нагледно показани в точен мащаб на следната графика:

..................................................
Ще си позволя да цитирам един мой опонент ТУК, от 03.01.2020 г.: "В Европа и в Китай мачът е свирен вече!"
Дали ще си спомни за думите си този мой опонент? Може да си ги преговори.
Въпросът ми: за колко време ЩЕ "подменим" 25 800 000 новопродадени автомобили САМО ЗА ЕДНА ГОДИНА - с електрички при настоящите темпове на сглобяване и продажби?
Автомобилите, които са в движение, продадени през 2018 и 2017 г. /още два пъти по толкова - над 50 милиона/ - ще ги "подменяме" ли?
"Мачът е свирен!" - според мен - по-скоро е свързано с утвърждаване на автомобилите с топлинен двигател... Продажбите доказват еднозначно това!
))
Калифорнийският производител /Тесла/ на електромобили, който произвежда коли в завод за два милиарда долара в Шанхай, цели да прави над 100 автомобила седмично до края на 2019 година и да достави произведените в Китай автомобили преди Китайската нова година на 25 януари.
Не е ясно засега на колко ще възлиза субсидията на електромобил...
Китай се надява продажбите на автомобили с нови енергийни източници, които включват плъг-ин хибридите, електрическите коли само с батерия и задвижваните с водородни горивни клетки, да достигнат едва четвърт от общите продажби до 2025 година. За 2018 година тези автомобили са представлявали 4,6 процента от общите продажби.
.................................................
Горната информация е от миналата /2019/ година.
В средата на януари 2020 излезе нова информация: Пекин НАМАЛИ субсидиите при покупката на електричките.
Жалко, Мъск толкова разчиташе на тази субсидия! /не, че китайците тръгват масово да купуват електромобили за НАД $ 50 000!!!/
Независимо на какво разчита Мъск, продажбите за миналата година в Китай могат да бъдат нагледно показани в точен мащаб на следната графика:

..................................................
Ще си позволя да цитирам един мой опонент ТУК, от 03.01.2020 г.: "В Европа и в Китай мачът е свирен вече!"
Дали ще си спомни за думите си този мой опонент? Може да си ги преговори.
Въпросът ми: за колко време ЩЕ "подменим" 25 800 000 новопродадени автомобили САМО ЗА ЕДНА ГОДИНА - с електрички при настоящите темпове на сглобяване и продажби?
Автомобилите, които са в движение, продадени през 2018 и 2017 г. /още два пъти по толкова - над 50 милиона/ - ще ги "подменяме" ли?
"Мачът е свирен!" - според мен - по-скоро е свързано с утвърждаване на автомобилите с топлинен двигател... Продажбите доказват еднозначно това!


Коментар