Първоначално изпратено от ED
Разгледай мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите
Collapse
X
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнениеМного жестоко звучи това спрямо феновете на електричките: "Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното" /цитат от защитник на Мъск и електричките му/.
На всеки 100 - които са с малко повече акъл, предпочитащи сигурното, които си купуват автомобил - САМО ЕДИН не е разбрал кое е сигурното. Тоя ЕДИН си купува електричка.
Справка: 90 милиона автомобили се разграбват всяка година, както се купуват ОЩЕ самолети и кораби /с топлинни двигатели/. Хората с малко повече акъл купуват и ПОЛЗВАТ топлинни двигатели в съотношение 100 : 1.
.................................................. ....
Само 1 /един/ от 300 си пада "експериментатор" и вярва в "светлото бъдеще" на Мъск, ИЛИ има пари, за които не държи сметка. На този 1 от 300 - си струва да му бъдат прибрани паричките от Мъск.
Да не забравяме, че цените на Мъск надхвърлят в ПЪТИ цените на електричките, които се продават на най-големият им пазар - Китайският, където Мъск се хвали, че правел 100 бройки на седмица!?!?!? Смех!))
Айде поредните, които слагат края на ДВГ - кмета на Ню Йорк сменя превозните средства на общината с електрически: New York City Fleet to Go Electric
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Няма и да видиш станции. Никой не е толкова луд да инвестира в тази технология (освен тойота). А само за сравнение от 3 станции в Норвегия, една е гръмнала. Статистиката сам ще си я направиш.
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение
Лошото е че съм в центъра на германия и около мен - на 100км няма водород. Май е по добре да не започваме този спор за взривяването че няма да ти стане хич добре- ако погледнем колко тесли са се самозапалили и колко са се самовзривили от водород- най-вероятно ще ме водиш с доста бройки. Онзи ден гледах разни клипчета и се оказа че бутилките на мурая са най здравото нещо в колата и преди те да се взривят всички други пътници ще са умрели
Коментар
-
Първоначално изпратено от ED Разгледай мнение
Е щом ти се кара бомба на колела пазарувай
Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното.
Една от трите станции за хидроген в Норвегия експлоадира наскоро.
https://www.electrive.com/2019/06/11...lling-station/
Коментар
-
Много жестоко звучи това спрямо феновете на електричките: "Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното" /цитат от защитник на Мъск и електричките му/.
На всеки 100 - които са с малко повече акъл, предпочитащи сигурното, които си купуват автомобил - САМО ЕДИН не е разбрал кое е сигурното. Тоя ЕДИН си купува електричка.
Справка: 90 милиона автомобили се разграбват всяка година, както се купуват ОЩЕ самолети и кораби /с топлинни двигатели/. Хората с малко повече акъл купуват и ПОЛЗВАТ топлинни двигатели в съотношение 100 : 1.
.................................................. ....
Само 1 /един/ от 300 си пада "експериментатор" и вярва в "светлото бъдеще" на Мъск, ИЛИ има пари, за които не държи сметка. На този 1 от 300 - си струва да му бъдат прибрани паричките от Мъск.
Да не забравяме, че цените на Мъск надхвърлят в ПЪТИ цените на електричките, които се продават на най-големият им пазар - Китайският, където Мъск се хвали, че правел 100 бройки на седмица!?!?!? Смех!))
Last edited by безимeн; 10.02.2020, 22:14.
Коментар
-
Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
И сега - какво? Цял автомобил струва МНОГО по-евтино от една батерия на Мъск /която - хем ще пада постоянно като капацитет, хем Мъск - ще си я ограничава с ъпдейтите, когато му хрумне - на 70-80 % от първоначалната РЕКЛАМНА стойност, хем пък - току-виж - взривила се и - на всичко отгоре вратите не се отварят, т.е. - блокирани сме вътре/...
Като гледам възторжен поглед, вперен в "бъдещето" - тръпки ме побиват...
Да де: ако някой не разбере нещата, които говорим по лесния начин - има възможност - и по по-трудният да се ориентира в обстановката... $ 200 000 /и нагоре/ е първоначалната цена на Мъск..., зареял поглед в "светлото /СИ/ бъдАще"...))
Хората с малко повече акъл предпочитат сигурното.
Една от трите станции за хидроген в Норвегия експлоадира наскоро.
https://www.electrive.com/2019/06/11...lling-station/
Коментар
-
Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнениеhttps://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-48ba7991111f
Toyota Mirai ( neuwertig 2310 KM, Modell 2018 )
44.900 € (Brutto)
37.731 € (Netto) 19,00% MwSt.
Има 10 литра/кг/ не знам точно/ хидроген- водород и минава 500км без да се замисли с едно зареждане. Новият модел е с 30% по големи бутилки и съответно минава 30% повече
И сега - какво? Цял автомобил струва МНОГО по-евтино от една батерия на Мъск /която - хем ще пада постоянно като капацитет, хем Мъск - ще си я ограничава с ъпдейтите, когато му хрумне - на 70-80 % от първоначалната РЕКЛАМНА стойност, хем пък - току-виж - взривила се и - на всичко отгоре вратите не се отварят, т.е. - блокирани сме вътре/...
Като гледам възторжен поглед, вперен в "бъдещето" - тръпки ме побиват...
Да де: ако някой не разбере нещата, които говорим по лесния начин - има възможност - и по по-трудният да се ориентира в обстановката... $ 200 000 /и нагоре/ е първоначалната цена на Мъск..., зареял поглед в "светлото /СИ/ бъдАще"...))
Коментар
-
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...6-48ba7991111f
Toyota Mirai ( neuwertig 2310 KM, Modell 2018 )
44.900 € (Brutto)
37.731 € (Netto) 19,00% MwSt.
Има 10 литра/кг/ не знам точно/ хидроген- водород и минава 500км без да се замисли с едно зареждане. Новият модел е с 30% по големи бутилки и съответно минава 30% повечеLast edited by v_tin; 10.02.2020, 20:22.
Коментар
-
Първоначално изпратено от nachev Разгледай мнениеВчера, в "Колела" Томов представи новото Пежо 3008 плъг-ин хидрид.
Добра визия, два отделни ел.двигателя по 80 кВт (по един на всяка ос), истинско 4х4, не е точно всъдеход по моите субективни разбирания, но далеч не е и "паркетен СУВ" за разхождане на дупето на някоя тунингована кака.
Батерията има капацитет от 13,2 кВт за 50 WLTP километра.
Добре докарано на визия, френският дизайн не е по-лош от италианския. Пълното име май беше Пежо 3008 гт хибрид4
Га стигнахме до цената, обаче, настъпи стъписване. Започва от 92 хил. и тук последва едно смущаващо изречение: Тази цена е с 30 хил повече от цената на най-богато оборудваната бензинка.
Коментар
-
Първоначално изпратено от Barky Разгледай мнениеВ България сме по-назад от развитите държави, където електрическите автомобили се ползват масово. Тук имаме още хляб да ядем.Last edited by X_Y; 10.02.2020, 17:52.
Коментар
-
Вчера, в "Колела" Томов представи новото Пежо 3008 плъг-ин хидрид.
Добра визия, два отделни ел.двигателя по 80 кВт (по един на всяка ос), истинско 4х4, не е точно всъдеход по моите субективни разбирания, но далеч не е и "паркетен СУВ" за разхождане на дупето на някоя тунингована кака.
Батерията има капацитет от 13,2 кВт за 50 WLTP километра.
Добре докарано на визия, френският дизайн не е по-лош от италианския. Пълното име май беше Пежо 3008 гт хибрид4
Га стигнахме до цената, обаче, настъпи стъписване. Започва от 92 хил. и тук последва едно смущаващо изречение: Тази цена е с 30 хил повече от цената на най-богато оборудваната бензинка.
Последното за сетен път доказа едни отколешни мои подозрения, че производителите се опитват чрез тези автомобили да реализат 2 продажби наведнъж. Нещо като две в едно, но със споделени ламарини, седалки и джанти
На тях сметката може и да им излиза, но на клиента сметка н е вЕрвам да излиза.
Е, сега има една порода млади мениджърчета, които получават много пари, но на края на месеца все се оглеждат за заеми, щото всичко е изпукано, дори кредитната карта е на лимита.
Тях д а ги търсят да с и купят.
Коментар
Коментар