IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

    Разбрахме как електромобилите влияят на автоиндустрията /пренебрежимо малко, независимо от преференциалните условия/... Т.е. - конкуренцията между малкото електрички на пазара - ще е основно в цените им - при изравнени други условия...
    Аве шемет, не знам на коя планета си но на тази отдавна е ясно накъде духа вятъра на промяната.


    Коментар


    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
      Да, нямам тия пари, но дори да ги имах - не бих ги харизал за идеята - да купя нещо, което няма стойност, но и което ще бъде само, за да виждам (например) - завистливите очи на хората като теб.
      Toй беше споменал, че е от Варна, е да, във Аксаково една Тесла е повод на завист.
      Оня ден мернах ново БМВ Х6 М серия, изпратих го със тъжен поглед, ама не ни разсмивай тука.

      The Euro 6 emission standard also sets a legal requirement for a car manufacturer to average CO2 emissions below 130g/km across its entire range – this will be reduced to 98g/km in 2020.
      Никакъв проблем за мастодонтите да правят "екологогичен" дизел вече една година.

      Коментар


      • Първоначално изпратено от v_tin Разгледай мнение

        На дали ще приключат толкова бързо- за тази година планират да направят повече пари от тях. Причина- от тази година влизат нови по ниски емисии които трябва да отделят колите, мисля че трябва да са около 95г СО2 на 100км. който има повече плаща повече. На практика правителствата тласкат напред електроколите и хобридите. Нормална кола от 100коня по никакъв начин не може да постигне тези данни. Докато хибридите например БМВ имат модел с 1,5литра , волво имат модел с 2,5литра на 100км. Двигател зарежда батерия и тя захранва елдвигатели- https://hevcars.com.ua/bmw/i8-roadster-2018-phev/- за съжаление това го спряха, има в града 2-3 такива- като самолети са. Правят такива изпреварвания които са немислими с нормална кола

        Върни се 2-3 страници назад има линкове за това колко пари печели тесла и колко мисли да спечели- мисля че ставаше дума за 2 милиарда евро/долара

        Хибридите, наистина се държат много добре на пътя. На дисплея, във всеки един момент в градски условия - има анимация, която показва как батерията периодично се зарежда и как захранва ел.двигателя... и, намалявайки преди светофара - как се дозарежда батерията чрез рекуперация. Японците също доста добре се справиха в тая посока... И всичко това НЕ струва безумни пари...

        Коментар


        • Ще чакаме да пуснат модел 2 от берлин под 25000долара и тогава ще мислим пак. Ако пуснат нещо за 7-8 000 евро тогава всеки би си купил- имам предвид от селяните, такива като мен ще чакат зарядните на всяка бензиностанция

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


            Потърси добре онова, което твърдиш за въглеродните емисии, които Тесла реализира.

            Някъде четох, че тия приходи вече приключиха.

            Другото в поста ти е несъществено, защото китайците "трупат повече печалби" - да те цитирам..., но китайците приемат нещата различно...
            На дали ще приключат толкова бързо- за тази година планират да направят повече пари от тях. Причина- от тази година влизат нови по ниски емисии които трябва да отделят колите, мисля че трябва да са около 95г СО2 на 100км. който има повече плаща повече. На практика правителствата тласкат напред електроколите и хобридите. Нормална кола от 100коня по никакъв начин не може да постигне тези данни. Докато хибридите например БМВ имат модел с 1,5литра , волво имат модел с 2,5литра на 100км. Двигател зарежда батерия и тя захранва елдвигатели- https://hevcars.com.ua/bmw/i8-roadster-2018-phev/- за съжаление това го спряха, има в града 2-3 такива- като самолети са. Правят такива изпреварвания които са немислими с нормална кола

            Върни се 2-3 страници назад има линкове за това колко пари печели тесла и колко мисли да спечели- мисля че ставаше дума за 2 милиарда евро/долара

            Коментар


            • безимен - да ти кажа е голямо влиянието.
              Преебаха всички потребители на коли. Вкараха заради тъпите електрокари нови еко правила, глобяват с милиарди производителите на двигатели и те си го прехвърлят на нас с по висока цена, много по висока. За 10 години евтините коли станаха 2 пъти по скъпи или 10-15к лв. И това малоумие ще ни принуди да караме все по стари и по мръсни коли.
              Запада си прехвърля проблема с боклуците на НАС. Само виж планините от бали боклуци за горене, планините от трошки. Сякаш ние живеем на друга планета и като пикаеш в единия край на басейна другия си остава чист !?!? ЛИЦЕМЕРНО МАЛОУМИЕ
              Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

              Коментар


              • Toyota Plans Revolutionary Solid State Battery for 2021

                време за заряд 10 минути и 500км обсег

                Коментар


                • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение
                  Между другото, преди дни пуснаха някакво инфо, че Тесла печелели не толкова от продажби на коли, а от някакви екокредити, които, продавали като производители на Електрички.
                  ТА,
                  Вдигнат ли мощи в Китай, свиват себестойността и транспортните разходи и увеличават и продажбите си на такива кредити. Което значи, че печалбата, си я правят, така или иначе и, оттам, чудо голямо, че били. Около 1% от пазара.
                  Разбираш ли, Безименен? Ние тук си бръмчим, а Мъск... Ами, той си трупа печалби и не ебава...

                  Потърси добре онова, което твърдиш за въглеродните емисии, които Тесла реализира.

                  Някъде четох, че тия приходи вече приключиха.

                  Другото в поста ти е несъществено, защото китайците "трупат повече печалби" - да те цитирам..., но китайците приемат нещата различно...

                  Коментар


                  • Първоначално изпратено от BobyB Разгледай мнение

                    От целия чаршаф оставих само смисленото - болката ти че не можеш да си позволиш дори и xpeng или какъвто ще да е китаец, камо ли Тесла. Че и виртуални джобни пресмяташ. Ми нема логика некой да си купува айфон, като има китайци колкото искаш по 200 лв че и "джобни" ще ти "останат", ама на, явно хората са по-глупави от тебе. Вземи им обясни и Аудита и Мерцедеси да не си купуват, щото лада веста върши същата работа за 10 бона, че и джобни ще "останат".

                    Много те боли за това, че по разбираем начин защитавам позицията си.

                    Сигурен съм, че ти разполагаш- и не само това, ни и ще дадеш 100 000 евро за Тесла

                    Когато го направиш, обади ми се, за да ти честитя.

                    ...........

                    Да, нямам тия пари, но дори да ги имах - не бих ги харизал за идеята - да купя нещо, което няма стойност, но и което ще бъде само, за да виждам (например) - завистливите очи на хората като теб.

                    И - представи си - нито съм унижен, нито пък - засрамен от факта, че на мога да си позволя подобна покупка.

                    И отново повтарям : дори да имах тия пари - не бих ги дал за електромобил Тесла.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                      Преди 11 години колегата пусна тема...

                      Как електрокарите ЩЕ влияят на автоиндустрията?

                      За тия 11 години - какво ли не чухме. Страшното "предсказание" за подмяната - така и не се сбъдва - нито от догодина, нито - след 5 години, нито пък и на 10-тата година.
                      Едва ли на XPENG след 11 год. ще му се наложи принудително да поправя 156000 броя ВИСОК и скъп клас коли, боята да се лющи след година, екрана и калниците лесно да падат, коли да се замозапалват или да са неуправляеми и то въпреки получените субсидии от правителствата, екокредите, печалбите от високата борсова цена и т.н.
                      Супер неугледния Роадстар още не е излязъл, ами то ракета се строи по-бързо.
                      Новата евтина кола на Мъскчо, колко да е евтина, 25000$ не са малко, ще бъде голяма колкото най-големия Смарт.
                      А и втория неуспешен опит на СпейсХ, опитите продължават.
                      The Boring Tunnel под Вегас ще тръгне ли скоро ?
                      Онуй, умното прасе ли, шимпанзе ли, дето Мъска имал виждане да го контролира от разстояние със датчици, как върви проекта ?

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение


                        Преди 11 години колегата пусна тема...

                        Как електрокарите ЩЕ влияят на автоиндустрията?

                        За тия 11 години - какво ли не чухме. Страшното "предсказание" за подмяната - така и не се сбъдва - нито от догодина, нито - след 5 години, нито пък и на 10-тата година.

                        Общо - въпреки водещата роля в производството и пласмента на китайците, които произвеждат над 2 милиона електрички годишно - "подмяната" не се случва! Не се случва и, след упоритите финансови "инжекции" на правителствата, с техните НЕпазарни преференции...

                        Електричките в движение остават за тия 11 години - ПОД 1% от автомобилите в експлоатация..., т.е. - в отговор на въпроса на колегата: електромобилите НЕ влияят осезателно на автоиндустрията. Факт!

                        ..................................

                        Другият момент - защо себестойността е ниска, но някои производители фиксират двойно по-висока норма на печалба? Това си е живо обирджийство...

                        Така, например, защо аз да не взема модел на XPENG, който има по-добри динамични качества, (поради по-малкото си въздушно съпротивление) ако неговата батерия ще ми даде И по-голям пробег (с 97 километра), пред следващият го - със съизмерими мощностни качества и по-голямо съпротивление /Тесла/?

                        Освен това, XPENG е и НАД 2 пъти по-евтин! Значи - купувам 2 броя XPENG и ми остават 20 000 евро "джобни".

                        ....................................

                        Разбрахме как електромобилите влияят на автоиндустрията /пренебрежимо малко, независимо от преференциалните условия/... Т.е. - конкуренцията между малкото електрички на пазара - ще е основно в цените им - при изравнени други условия...Върху тия неща размишлявах, докато гледах тестрайвът на XPENG. И дизайнът им е много добър, а и комфортът и техническата обезпеченост... Тия неща си ги казвахме още миналата година, като няма да пропусна да отбележа, че китайчетата наистина работят сериозно... Казвам, че усвояването на милиардите при тях е на коренно различно ниво /няма база за сравнение/...

                        И имат потенциал да залеят света, не само с XPENG, но /вероятно/ за сега им е достатъчно да задоволяват своя пазар..., което пък означава, че "разрешиха" на Мъск да работи в Китай, но не му казаха, че ще са му конкуренция /ДВА ПЪТИ по-евтини електрички..., а Мъск - какво ли си мислеше, че има монопол върху високият сегмент, ли!.../..., а и китайчетата са най-големият световен производител на батерии...

                        /неангажиращо мнение/...


                        https://www.youtube.com/watch?v=RrfJI4V3sGI

                        https://www.youtube.com/watch?v=lZHwxCLgM7A
                        Между другото, преди дни пуснаха някакво инфо, че Тесла печелели не толкова от продажби на коли, а от някакви екокредити, които, продавали като производители на Електрички.
                        ТА,
                        Вдигнат ли мощи в Китай, свиват себестойността и транспортните разходи и увеличават и продажбите си на такива кредити. Което значи, че печалбата, си я правят, така или иначе и, оттам, чудо голямо, че били. Около 1% от пазара.
                        Разбираш ли, Безименен? Ние тук си бръмчим, а Мъск... Ами, той си трупа печалби и не ебава...

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
                          Освен това, XPENG е и НАД 2 пъти по-евтин! Значи - купувам 2 броя XPENG и ми остават 20 000 евро "джобни".
                          От целия чаршаф оставих само смисленото - болката ти че не можеш да си позволиш дори и xpeng или какъвто ще да е китаец, камо ли Тесла. Че и виртуални джобни пресмяташ. Ми нема логика некой да си купува айфон, като има китайци колкото искаш по 200 лв че и "джобни" ще ти "останат", ама на, явно хората са по-глупави от тебе. Вземи им обясни и Аудита и Мерцедеси да не си купуват, щото лада веста върши същата работа за 10 бона, че и джобни ще "останат".

                          Коментар


                          • Първоначално изпратено от az_ivan Разгледай мнение
                            След IPO на Tesla, снабдяване на Toyota с прототипи от Tesla, Nissan планира да пусне на пазара Leaf през декември 2010. Пежо, Опел също гонят срокове да пуснат електрически автомобили.
                            С една дума започна да мирише на много пари от авангардните електрически коли, до вчера просто прототипи.
                            Отварям тази тема за да следим в нея развитието на пазара на електрически автомобили и тяхното влияние над авто-индустрията. Споделяйте тук за нови модели, цени, големи сделки, нови технически решения и т.н!

                            Преди 11 години колегата пусна тема...

                            Как електрокарите ЩЕ влияят на автоиндустрията?

                            За тия 11 години - какво ли не чухме. Страшното "предсказание" за подмяната - така и не се сбъдва - нито от догодина, нито - след 5 години, нито пък и на 10-тата година.

                            Общо - въпреки водещата роля в производството и пласмента на китайците, които произвеждат над 2 милиона електрички годишно - "подмяната" не се случва! Не се случва и, след упоритите финансови "инжекции" на правителствата, с техните НЕпазарни преференции...

                            Електричките в движение остават за тия 11 години - ПОД 1% от автомобилите в експлоатация..., т.е. - в отговор на въпроса на колегата: електромобилите НЕ влияят осезателно на автоиндустрията. Факт!

                            ..................................

                            Другият момент - защо себестойността е ниска, но някои производители фиксират двойно по-висока норма на печалба? Това си е живо обирджийство...

                            Така, например, защо аз да не взема модел на XPENG, който има по-добри динамични качества, (поради по-малкото си въздушно съпротивление) ако неговата батерия ще ми даде И по-голям пробег (с 97 километра), пред следващият го - със съизмерими мощностни качества и по-голямо съпротивление /Тесла/?

                            Освен това, XPENG е и НАД 2 пъти по-евтин! Значи - купувам 2 броя XPENG и ми остават 20 000 евро "джобни".

                            ....................................

                            Разбрахме как електромобилите влияят на автоиндустрията /пренебрежимо малко, независимо от преференциалните условия/... Т.е. - конкуренцията между малкото електрички на пазара - ще е основно в цените им - при изравнени други условия...Върху тия неща размишлявах, докато гледах тестрайвът на XPENG. И дизайнът им е много добър, а и комфортът и техническата обезпеченост... Тия неща си ги казвахме още миналата година, като няма да пропусна да отбележа, че китайчетата наистина работят сериозно... Казвам, че усвояването на милиардите при тях е на коренно различно ниво /няма база за сравнение/...

                            И имат потенциал да залеят света, не само с XPENG, но /вероятно/ за сега им е достатъчно да задоволяват своя пазар..., което пък означава, че "разрешиха" на Мъск да работи в Китай, но не му казаха, че ще са му конкуренция /ДВА ПЪТИ по-евтини електрички..., а Мъск - какво ли си мислеше, че има монопол върху високият сегмент, ли!.../..., а и китайчетата са най-големият световен производител на батерии...

                            /неангажиращо мнение/...


                            https://www.youtube.com/watch?v=RrfJI4V3sGI

                            https://www.youtube.com/watch?v=lZHwxCLgM7A

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от bota156 Разгледай мнение

                              Колкото корвети има толкова и тесли ще има
                              Темата се казва другояче, обаче.

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Pyramid Разгледай мнение

                                В България, много ще станат...някога. Сега е рано, турата куца, че и стандартът на българина. Иначе, казал съм, лошо няма...
                                Колкото корвети има толкова и тесли ще има
                                Нямам доверие в НИЩО и НИКОЙ

                                Коментар

                                Working...
                                X