IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Контролен панел | Съобщения | Потребители | Търси
  • If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електрически автомобили - как започват да влияят на пазарите

Collapse
X
  • Филтър
  • Време
  • Покажи
Clear All
new posts

  • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

    И какво показваш точно? Нали затова съм дал линка. Не шесто място ли е или е с 34 бройки. Както и да го гледаш е лидер. Само баламите не го виждат това.

    "6. Tesla Model 3 /37 продажби/"
    Това за колко години го преброи и как излиза от тия числа които ги има в линка който съм дал?
    Показвам, че единствено във Европейската Норвегия, Теслата се е изкачила нависоко до второ място за 2020 година със 7770 бройки, спрямо Ауди трон - 9227.

    By the way, „Инвестирахме общо 1,50 милиарда долара в биткойни по тази политика ... Освен това очакваме да започнем да приемаме биткойни като форма на плащане за нашите продукти в близко бъдеще.“
    Мъскчо се опитва и това конче да яхне.
    Toва хазартно типче, явно е закъсало за мангизи, че иска да трейдва убитиякойн, белким си плати водата във Берлин.

    А в Китай,
    Четири китайски регулаторни органи се срещнаха с Tesla и призовават компанията да "работи в съответствие с китайския закон"
    Звучи, че напрежението между Тесла и Китай може да се увеличава ...
    ИЗЛИШЕН Е ТАМ.
    Last edited by hazard; 08.02.2021, 23:02.

    Коментар


    • Остана да уточним, дали над 9 000 000 броя на Тойота за 2020 и още толкова - за Фолксваген - са повече или по- малко от половин милион на Тесла?

      Коментар


      • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
        Все пак не отговори, кой от базовите модели ще ти дадат? Този, на който вратите му не се затварят плътно, или онзи, на който воланът му остава в ръцете ти..., а може би тоя, на който окачването му се разглобява?

        Ако някой успее да събере 10 души, които да поръчат кола през неговата връзка (персоналния линк), то той получава възможността да си купи Tesla Model X с екстри на цената на базов модел. Първият човек (във всеки от трите региона: Европа, Америка и Азия и страните близо до Тихия океан), достигнал 10 реферали (последователи), получава Tesla Model X напълно безплатно.
        Веча са ми го дали. Ето за този ми линк ли говориш? (пускал съм го и преди)
        https://ts.la/georgi87429

        Ето и ти да спечелиш от мен някой друг безплатен километър зареждане, понеже си ми приятел нали. Да ме запомниш с добро!

        Коментар


        • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

          Пак ли от същия сайт даваш "достоверни" данни бе? Ти си съвсем шемет станал както те определят и други (без твоите сайдкикове естествено).

          ................................


          Засили световното производство, но не даваш милионите бройки на останалите автопроизводители, нали?

          Тия дни ще ти ги дам, за да видиш къде се намират електромобилите на Тесла, съпоставено с автомобилите - произведени в света.

          ...........................................

          Все пак не отговори, кой от базовите модели ще ти дадат? Този, на който вратите му не се затварят плътно, или онзи, на който воланът му остава в ръцете ти..., а може би тоя, на който окачването му се разглобява?

          Ако някой успее да събере 10 души, които да поръчат кола през неговата връзка (персоналния линк), то той получава възможността да си купи Tesla Model X с екстри на цената на базов модел. Първият човек (във всеки от трите региона: Европа, Америка и Азия и страните близо до Тихия океан), достигнал 10 реферали (последователи), получава Tesla Model X напълно безплатно.

          Коментар


          • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
            Щом не вярваш на сайта-партньор на Инвестор - очевидно се съмняваш и в сайта /и форума/ в който пишеш тук?

            Направи си твой сайт и не влизай тук. Можеш независимо /от някъде си/ да си събереш последователи и да ги убеждаваш и облъчваш, за да си получиш бонуса. Как не ти е дошло на ум все още? Елементарно е, нали?
            Не е ясно кой на кого плаща. В България никой не плаща за реклама на ЕВта. Банерите са само от другите марки. Това щом не ти е ясно няма как да ти стане и ясно защо световно известни сайтове случайто си противоречат по данни с това което ти си изнамерил от малък нашенски сайт.
            В смисъл ако не вярваш потърси и в гугъл тия данни са широко достъпни няма нужда да ги видиш само от едно място където ти е най-удобно. Абе ти да нямаш някакви умствени увреждания че трябва такива неща да ти обяснявам?

            Коментар


            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение
              Пак ли от същия сайт даваш "достоверни" данни бе? Ти си съвсем шемет станал както те определят и други (без твоите сайдкикове естествено).

              Ето ти малко истински данни:




              https://ev-sales.blogspot.com/2020/1...mber-2020.html

              Ето го и от друг сайт:
              https://electrek.co/2020/10/30/tesla...-sales-change/

              Коментар


              • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                Хммм дали да вярвам на сайт който нито е дал линк от къде са взети данните нито нищо и досега от него ти самият си дал поне 5 фалшиви новини, или да вярвам на сайта който не само че е дал изходните данни и от къде са взети ами и с това се занимава? .............

                Щом не вярваш на сайта-партньор на Инвестор - очевидно се съмняваш и в сайта /и форума/ в който пишеш тук?

                Направи си твой сайт и не влизай тук. Можеш независимо /от някъде си/ да си събереш последователи и да ги убеждаваш и облъчваш, за да си получиш бонуса. Как не ти е дошло на ум все още? Елементарно е, нали?



                Коментар


                • Първоначално изпратено от hazard Разгледай мнение

                  Пробвай пак, ама със други номерца.
                  Ето от твоя сайт, ама съм показал YTD (за последните 12 месеца, от 5 Яну 2020 досега)
                  • Tesla Model 3 - 4,232 (7,770 YTD)
                  • Volkswagen ID.3 - 2,303 (7,754 YTD)
                  • Volvo XC40 Recharge - 772*
                  • Nissan LEAF - 692 (5,221)
                  • Polestar 2 - 670 (2,831 YTD)
                  • Audi e-tron - 454 (9,227 YTD)
                  • Mercedes-Benz EQC - 426 (3,614 YTD)
                  • Hyundai Kona Electric - up to 367* (around 5,000 YTD)
                  • MG ZS EV - 358 (3,720 YTD)
                  • BMW i3 - 240 (2,714 YTD)
                  • Renault ZOE - 114 (2,346 YTD)
                  • Volkswagen e-Golf - up to 71* (around 5,000 YTD)
                  И какво показваш точно? Нали затова съм дал линка. Не шесто място ли е или е с 34 бройки. Както и да го гледаш е лидер. Само баламите не го виждат това.

                  "6. Tesla Model 3 /37 продажби/"

                  Това за колко години го преброи и как излиза от тия числа които ги има в линка който съм дал?

                  EDIT:
                  Ето дадох и в световен мащаб 2 мнения нагоре, в отговор на безумния. И на теб ще ти свърши работа. Там разликата е 3 пъти. Ама сега нямат заводи. Всички тия Тесли идват от една палатка във Фримот. Китай е готов, скоро и Европа и Тексас почват да бълват.
                  Пиши сега с колко водите че догодина мани мани...
                  Last edited by DaveBG; 08.02.2021, 22:50.

                  Коментар


                  • Разбрах смисълът на това, някои хора тук да защитават фалшиви данни. Надявам се информацията в Уикипедия да е достоверна...



                    https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0_%D0%9C%D0%BE%D0%B4% D0%B5%D0%BB_X



                    Първоначално Tesla Motors (от 1 януари 2017 г. – Tesla Inc.) планират доставките да започнат в началото на 2014 г. Въпреки това, през февруари 2013 г. компанията обявява, че продажбите са отложени да започнат към края на 2014 г. Целта на компанията е да достигнат 20 000 произведени Tesla Model S през 2013 г. През ноември същата година Tesla Motors съобщава, че очаква масовите поръчки на Tesla Model X да започнат през второто четиримесечие на 2015 г. Година по-късно, Tesla отново отлагат доставките за третото четиримесечие на следващата година – 2015 г. В крайна сметка, клиентите започват да получават колите си от 20 септември 2015 г. Проблеми със задните врати и охлаждането на моторите, когато е закачено ремарке, са сред причините за забавяне на доставките.

                    През 2016 г. Tesla съдят доставчика си Hoerbiger за произвеждане на некачествени врати. Твърди се, че страдат от изтичане на масло и прегряване. На 29 юли 2015 г. Tesla Motors представят новата си програма за „реферали“ (препоръки). Тя трае до 31 октомври 2015 г. и в нея могат да се включат всички, които притежават Tesla автомобил. Ако някой успее да събере 10 души, които да поръчат кола през неговата връзка (персоналния линк), то той получава възможността да си купи Tesla Model X с екстри на цената на базов модел. Първият човек (във всеки от трите региона: Европа, Америка и Азия и страните близо до Тихия океан), достигнал 10 реферали (последователи), получава Tesla Model X напълно безплатно.

                    На 23 юли 2016 г. Tesla представят своя Model X 60D (60 kWh батерия, два мотора – един отпред и един отзад), който има базова цена $74 000 преди таксите, сравнен с първоначалния, който е с цена $80 000. Този нов модел може да набере от 0 до ~100 km/h за 6 s, с максимална скорост 209 km/h. Батерията може да бъде увеличена софтуерно до 75 kWh. През август 2016 г. е представен и последният модел P100D (P за производителност, 100 kWh, два мотора). Той достига от 0 до ~ 100 km/h за 2,9 s и може да измине над 450 km с едно зареждане. Месец по-късно Tesla прекратяват продажбите на версията 60D и заменят пружинното окачване с въздушно, покачвайки цената до $85 000.

                    На 11 април 2016 г. Tesla доброволно призовава собствениците на 2700 Model X да върнат автомобилите си поради съображения за сигурност. По време на тестовете за катастрофа се открива, че облегалките на третия ред се откачат и сгъват върху втория ред. Tesla Motors посъветвали собствениците да не ползват третия ред, по възможност, докато проблемът бъде отстранен.

                    Понякога ястребовите врати не се отваряли или затваряли докрай или не се заключвали, когато са затворени. Прозорците от време на време не се отваряли или затваряли напълно. Tesla Motors поправят тези проблеми в рамките на няколко софтуерни обновления и оплаквания от този тип не са били засичани с версия 8.0 на софтуера. Tesla Motors били съдени, че са представили колата и са започнали да я произвеждат преди тя да е напълно готова да поеме по света. Към октомври 2016 г. проблемите са намалени с 92%.

                    Коментар


                    • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение

                      Хммм дали да вярвам на сайт който нито е дал линк от къде са взети данните нито нищо и досега от него ти самият си дал поне 5 фалшиви новини, или да вярвам на сайта който не само че е дал изходните данни и от къде са взети ами и с това се занимава? (а и не е единственият сайт който дава тези данни нали) Въпроси въпроси... но всеки да вярва на което иска де.
                      https://insideevs.com/news/464304/no...december-2020/

                      Пак ти казвам, щом си толкова сигурен то очевидно Тесла потъва, пусни една шорт опция и при тази планина която е Тесла сега, като рухне (според твоите данни) ще станеш милионер за нула време! Хахахаха.
                      Само отбелязвам че за миналата година тия като тебе загубихте (или с други думи дадохте на мен) 38 МИЛИАРДА ДОЛАРА.
                      Казват, че добрия инвеститор променя мнението си според фактите (или промяната им). При шемета няма такива изгледи. Заинатил се е и каквито и факти да види няма да мръдне на йота

                      Това разбира се е лузърската стратегия, но вски да си носи кръста.

                      Коментар


                      • Първоначално изпратено от DaveBG Разгледай мнение
                        Norway: Massive EV Sales Record In December, Tesla Model 3 Beats VW ID.3

                        1. Tesla Model 3 - 4,232
                        2. Volkswagen ID.3 - 2,303
                        3.
                        4.
                        5.
                        6. Audi e-tron - 454

                        а шестият /Audi e-tron/ - 454 продажби??? опссс, как така САМО 400 лайна (етрони) в Норвегия??? Ми - скъпо, ве брато! .

                        https://insideevs.com/news/464304/no...december-2020/
                        Пробвай пак, ама със други номерца.
                        Ето от твоя сайт, ама съм показал YTD (за последните 12 месеца, от 5 Яну 2020 досега)
                        • Tesla Model 3 - 4,232 (7,770 YTD)
                        • Volkswagen ID.3 - 2,303 (7,754 YTD)
                        • Volvo XC40 Recharge - 772*
                        • Nissan LEAF - 692 (5,221)
                        • Polestar 2 - 670 (2,831 YTD)
                        • Audi e-tron - 454 (9,227 YTD)
                        • Mercedes-Benz EQC - 426 (3,614 YTD)
                        • Hyundai Kona Electric - up to 367* (around 5,000 YTD)
                        • MG ZS EV - 358 (3,720 YTD)
                        • BMW i3 - 240 (2,714 YTD)
                        • Renault ZOE - 114 (2,346 YTD)
                        • Volkswagen e-Golf - up to 71* (around 5,000 YTD)
                        Last edited by hazard; 08.02.2021, 22:13.

                        Коментар


                        • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                          Хайде сега пък ти чети и се образовай...


                          https://automedia.investor.bg/a/2-novini/44410-koi-sa-nay-prodavanite-modeli-vav-vsyaka-strana-v-evropa?i=17#article-gallery


                          Норвегия - Audi e-tron
                          Водещият електрически пазар в Европа включва осем чисти електромобила в Топ 10. Първото място е за е-tron със 7590 продажби, пред Golf (4952, повечето от които - на е-Golf). Само за три месеца новият VW ID.3 успя да се намърда на трето място (4465), а след него са Hyundai Kona, Nissan Leaf, Tesla Model 3 /37 броя/ и Mitsubishi Outlander PHEV. Китайската MG ZS е десета.
                          Хммм дали да вярвам на сайт който нито е дал линк от къде са взети данните нито нищо и досега от него ти самият си дал поне 5 фалшиви новини, или да вярвам на сайта който не само че е дал изходните данни и от къде са взети ами и с това се занимава? (а и не е единственият сайт който дава тези данни нали) Въпроси въпроси... но всеки да вярва на което иска де.
                          https://insideevs.com/news/464304/no...december-2020/

                          Пак ти казвам, щом си толкова сигурен то очевидно Тесла потъва, пусни една шорт опция и при тази планина която е Тесла сега, като рухне (според твоите данни) ще станеш милионер за нула време! Хахахаха.
                          Само отбелязвам че за миналата година тия като тебе загубихте (или с други думи дадохте на мен) 38 МИЛИАРДА ДОЛАРА.
                          Last edited by DaveBG; 08.02.2021, 22:07.

                          Коментар


                          • Спадът на европейския автомобилен пазар за 2020 година е 23.7%, показват окончателните данни на браншовата организация АСЕА. Принос за това имат доста силните продажби през декември, които са почти на нивата от предната година.

                            И тук Тесла я няма между първите 30 ???

                            31. Jaguar - 19 000
                            30. Smart - 25 315
                            29. Lexus - 32 029
                            28. Alfa Romeo - 32 527
                            27. DS - 39 590
                            26. Lancia - 43 106
                            25. Honda - 50 516
                            24. Land Rover - 50 726
                            23. Porsche - 53 692
                            22. Mitsubishi - 86 521
                            21. Jeep - 115 970


                            20. Mazda - 118 904
                            Истинско пропадане за японците в Европа през 2020 с почти 42% спад - най-големият сред масовите марки. Причините са комплексни: в отпадането на модели и варианти заради новите еконорми, в затруднените доставки от завода в Хирошима, и във временната пауза с един от бестселърите - CX-3. Пазарният дял пада от 1.6 до 1.2%. Продажбите са почти наполовина на онези през 2017 година.

                            19. MINI - 120 769
                            Британският бранд на BMW устоява на кризата сравнително добре, с едва 17% спад. Пазарният дял дори се увеличава с една десета, до 1.2%.

                            18. Nissan - 209 177
                            Към края на годината свободното пропадане на Nissan спря и марката ограничи годишния си спад на 26.5%. Пазарният дял е намалял с една десета до 2.4% (през 2017 беше 3.6%). България е един от пазарите, където Nissan има най-висок дял.

                            17. Volvo - 222 206
                            Спадът при шведите е под 16 на сто, което увеличава пазарния им дял с три десети до общо 2.4% - най-високият в историята. В абсолютно изражение обаче продажбите остават с близо 60 000 бройки под тези през 2017 например.

                            16. Seat - 313 280
                            2019 бе рекордна година за Seat и в нея испанската марка на VW за пръв път надхвърли половин милион продажби в ЕС. На този фон сегашният спад от почти 27% е разбираем. Пазарният дял намалява до 3.1%, но пак е доста по-висок, отколкото преди три години.

                            15. Kia - 337 712
                            Продажбите на Kia в ЕС се свиват със 17%, доста под средното на пазара, и товя обяснява защо пазарният дял на корейците расте с три десети, до общо 3.5%.

                            14. Hyundai - 362 633
                            Спад от 24% за Hyundai, който запазва пазарния си дял от 3.6%. През 2017 е бил 3.4%, но пък продажбите са надхвърляли половин милион.

                            13. Dacia - 380 280
                            Предишните три години бяха на бурен растеж за румънския бранд на Renault, но 2020 го върна към продажбените нива от 2016. Спад от 30% и пазарен дял от 3.4%.

                            12. Opel - 383 917
                            Много сериозен спад за Opel и Vauxhall тази година - 40%, като пазарният дял пада с над един пункт (от 5.2 до 4.1%). Част от проблема бе подмяната на поколения на основни модели и изглежда вече преодолян, ако се съди по почти 19-те процента ръст на марката през декември спрямо същия месец на 2019.

                            11. Citroen - 415 787
                            По-достъпната марка на PSA се развиваше отлично през 2019 и надхвърли 630 000 продажби. През 2020 спадът е почти 30%, а пазарният дял се свива с три десети до 3.7%.

                            10. Fiat - 464 061
                            Марката преживя колапс през пролетта, когато основният й пазар - Италия - бе блокиран от карантината. Но в последните месеци Fiat имаше ръстове на година база и успя да ограничи пораженията до -25% за цялата 2020. Пазарен дял - 4.1%. През 2017 е бил 5.1%.

                            9. Audi - 467 225
                            Премиум брандът не успя да запази възходящата тенденция от есента и през декември отчете спад, с което годишното свиване достигна 19 на сто. Пазарният дял обаче пораства с три десети и вече е 5.0%.

                            8. Ford - 493 772
                            Друг от сериозните потърпевши, с почти 32% спад на годишна база и с пазарен дял, който се е стопил от 6.1% до 5.5%
                            Времената от средата на миналото десетилетие, когато Ford с лекота продаваше над милион автомобила годишно в ЕС, изглеждат само спомен.

                            7. BMW - 527 979
                            Луксозните марки също страдат от коронакризата, но в доста по-умерена степен от масовите. При BMW свиването е 19 на сто, но пазарният дял пораства до 5.6%.

                            6. Toyota - 533 192
                            Много силен финал на годината за японците, които имат 23% ръст през ноември, и едва 12.7% спад за цялата 2020. Пазарният им дял стига до 5.4%. За сравнение през 2016 беше едва 3.8%.

                            5. Skoda - 557 999
                            Още една марка, която увеличава чувствително пазарния си дял през 2020 - с цели 6 десети, до 5.6%. Три години по-рано той не надпвърляше 4.3%. Основен двигател са силните продажби през декември на пазари като Австрия, Полша и, естествено, Чехия.

                            4. Mercedes - 601 521
                            С 6 десети нараства пазарният дял и на Mercedes, достигайки рекордните 6.0%. Продажбите са с около стотина хиляди автомобила под тези преди година - спад от 14%.

                            3. Peugeot - 672 300
                            Продажбите на французите са с над четвърт милион по-малко, отколкото бяха през 2017, но това е резултат както на коронавируса, така и на амбицията на новия шеф Тавареш да продава по-малко коли, но с по-голям марж на печалба. Спадът на годишна база е 23%, пазарният дял - 6.8%.

                            2. Renault - 762 365
                            Близо 23% спад за френската марка през 2020, пазарният й дял расте минимално до 7.7%.

                            1. Volkswagen - 1 152 353
                            Почти 25% спад на годишна база за германската марка, което понижава пазарния й дял с една десета до 11.6%. Въпреки това VW си остава уверен лидер в Европа. За сравнение през 2017 пазарният дял на марката е бил само 10.9%.


                            https://automedia.investor.bg/a/2-no...rticle-gallery

                            Коментар


                            • Първоначално изпратено от безимeн Разгледай мнение

                              Евтино е, да! Ще добавим едни 10-на хиляди евро към 100-те хиляди евро и нещата ще станат по-добре при минус 6 градуса.

                              При минус 10 и повече ще тракат зъби...

                              Не каза КОЙ ще върти термопомпата? Верно бе - пак батерията, а? Това няма да го минаваме като консумация, нали!

                              Майтапчия. Добре е, че ти си имаш цели два чифта наполеонКи...
                              Шемет, вечно си назад с информацията. Как ти се получава е някаква загадка за мен

                              Коментар


                              • Първоначално изпратено от Mateev Разгледай мнение

                                Нали знаеш, че България не е Европа. При нас нещата се движат с 10 години закъснение. Тоест когато европейците започнат да продават на безценица старите си и издухани електрички, тогава те ще започнат масово да се появяват и в България. В края на краищата и Българската статистика ще изглежда така на графиката, но с 10 години закъснение.
                                Със сигурност ще е със закъснение, но това не променя факта какви ще са транспортните средства в рамките на 5 години в западна европа/Америка/Азия и 10 в БГ.

                                Коментар

                                Working...
                                X